Біртұтас тәрбие бағдарламасы 2024-2025 жыл
Біртұтас тәрбие бағдарламасы 2024-2025 жыл

#1 слайд
Білім беру ұйымдарындағы
«БІРТҰТАС ТӘРБИЕ»
бағдарламасы
1 слайд
Білім беру ұйымдарындағы «БІРТҰТАС ТӘРБИЕ» бағдарламасы
#2 слайд
2023-2024 - №
оқу жылынан бастап Оқу ағарту министрлігінің
294
(19 , 2023 )
бұйрығына қыркүйек жыл
сәйкес жоғары оқу орнынан басқа білім беру ұйымдарына
Біртұтас тәрбие бағдарламасы енгізілді
( )
Күші жойылған
2 слайд
2023-2024 - № оқу жылынан бастап Оқу ағарту министрлігінің 294 (19 , 2023 ) бұйрығына қыркүйек жыл сәйкес жоғары оқу орнынан басқа білім беру ұйымдарына Біртұтас тәрбие бағдарламасы енгізілді ( ) Күші жойылған
#3 слайд
Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаевтың Ұлттық құрылтайдың
«Адал адам – Адал еңбек -Адал табыс атты үшінші отырыста сөйлеген сөзі
15 наурыз 2024 жыл
3 слайд
Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаевтың Ұлттық құрылтайдың «Адал адам – Адал еңбек -Адал табыс атты үшінші отырыста сөйлеген сөзі 15 наурыз 2024 жыл
#4 слайд
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігінің
№194 бұйрығы (30 шілде , 2024 )
жыл
сәйкес жоғары оқу орнынан басқа білім беру
ұйымдарына Біртұтас тәрбие бағдарламасы
енгізілді
№ 1 қосымша Білім беру ұйымдарындағы Біртұтас тәрбие бағдарламасы
№ 2 қосымша Білім беру ұйымдарындағы Біртұтас тәрбие бағдарламасын
жүзеге асыру бойынша жұмыс жоспары
Қағидамыз – әділдік,
тірегіміз –
жауапкершілік,
мақсатымыз – өрлеу
Қ.Тоқаев
4 слайд
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігінің №194 бұйрығы (30 шілде , 2024 ) жыл сәйкес жоғары оқу орнынан басқа білім беру ұйымдарына Біртұтас тәрбие бағдарламасы енгізілді № 1 қосымша Білім беру ұйымдарындағы Біртұтас тәрбие бағдарламасы № 2 қосымша Білім беру ұйымдарындағы Біртұтас тәрбие бағдарламасын жүзеге асыру бойынша жұмыс жоспары Қағидамыз – әділдік, тірегіміз – жауапкершілік, мақсатымыз – өрлеу Қ.Тоқаев
#5 слайд
БАҒДАРЛАМАНЫҢ МАҚСАТЫ:
ҚАЗАҚСТАНДЫҚ МӘДЕНИЕТ ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫ НЕГІЗІНДЕ
АЗАМАТТЫҚ ЖАУАПКЕРШІЛІК ПЕН ПАТРИОТИЗМ, ПАРАСАТТЫЛЫҚ
ПЕН АДАЛДЫҚ, АР-ҰЖДАН, РУХАНИ-АДАМГЕРШІЛІК ҚАСИЕТТЕРІН
БОЙЫНА СІҢІРГЕН, ҮЙЛЕСІМДІ ДАМЫҒАН ТҰЛҒА ҚАЛЫПТАСТЫРУ.
5 слайд
БАҒДАРЛАМАНЫҢ МАҚСАТЫ: ҚАЗАҚСТАНДЫҚ МӘДЕНИЕТ ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫ НЕГІЗІНДЕ АЗАМАТТЫҚ ЖАУАПКЕРШІЛІК ПЕН ПАТРИОТИЗМ, ПАРАСАТТЫЛЫҚ ПЕН АДАЛДЫҚ, АР-ҰЖДАН, РУХАНИ-АДАМГЕРШІЛІК ҚАСИЕТТЕРІН БОЙЫНА СІҢІРГЕН, ҮЙЛЕСІМДІ ДАМЫҒАН ТҰЛҒА ҚАЛЫПТАСТЫРУ.
#6 слайд
«БІРТҰТАС ТӘРБИЕ» БАҒДАРЛАМАСЫ:
ЖАҢАРТЫЛҒАН МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ ЕНГІЗУ
АЛГОРИТМІ
6 слайд
«БІРТҰТАС ТӘРБИЕ» БАҒДАРЛАМАСЫ: ЖАҢАРТЫЛҒАН МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ ЕНГІЗУ АЛГОРИТМІ
#7 слайд
7 слайд
#8 слайд
8
ТӘРБИЕ ПАРАДИГМАСЫН ЖАҢАРТУ
(Қазақстан Республикасы Президентінің Ұлттық құрылтайда сөйлеген сөзіне сәйкес)
8
ҚАЗІРГІ ҚОҒАМНЫҢ
МӘСЕЛЕЛЕРІ
Нашақорл
ық
Діни
экстремизм
Зорлық-
зомбылық
Ысырапшылды
қ
Тәуелсіздік
және
Отаншылдық
Бірлік және
Ынтымақ
Әділдік және
Жауапкершілі
к
Заң және
Тәртіп
Еңбекқорлық
және
Кәсіби біліктілік
Жасампаздық
және
Жаңашылдық
ҚҰНДЫЛЫҚ
ТАР
ӘРЕКЕТ
ІС-
ШАРА
ҚҰЗЫРЕТТІ
ЛІК
НӘТИ
ЖЕ
ШЕ
ШУ
ЖОЛ
-
ДАР
Ы
Т
ә
р
б
и
е
н
і
ң
қ
ұ
н
д
ы
л
ы
қ
қ
а
б
а
ғ
д
а
р
л
а
н
ғ
а
н
ж
ә
н
е
қ
ұ
з
ы
р
е
т
т
і
л
і
к
т
ә
с
і
л
д
е
р
і
н
қ
о
л
д
а
н
у
Танымдық
компонент
Баланың әл-
ауқатын
анықтайтын
құндылықтардың
маңыздылығын
білу,
түсіну, сезіну
Практикалық
компонент
Өмірлік
жағдайларда
құндылықтар
қолдануды
сипаттайтын
дағдылар мен
нақты
әрекеттер
Эмоционалды
компонент
Баланың
құндылықтарын,
бағдарын және
мінез-құлқын
анықтайтын
эмоционалдық
тәжірибе
М
Ж
М
Б
Б
С
С
ы
н
ы
п
с
а
ғ
а
т
ы
Ә
л
е
у
м
е
т
т
і
кж
о
б
а
л
а
р
А
л
д
ы
н
-
а
л
у
ш
а
р
а
л
а
р
ы
П
а
р
а
с
а
т
т
ы
л
ы
қ
,
а
д
а
л
д
ы
қ
ж
ә
н
е
и
н
н
о
в
а
ц
и
я
м
ә
д
е
н
и
е
т
і
н
қ
а
л
ы
п
т
а
с
т
ы
р
у
Ұлттық
мүдделер
ді
насихатта
у
Тиімді
коммуника
ция
Қоғамға
қызмет
Азаматтық
парыз
Инновациял
ық
ойлау
Жасампазд
ық
8 слайд
8 ТӘРБИЕ ПАРАДИГМАСЫН ЖАҢАРТУ (Қазақстан Республикасы Президентінің Ұлттық құрылтайда сөйлеген сөзіне сәйкес) 8 ҚАЗІРГІ ҚОҒАМНЫҢ МӘСЕЛЕЛЕРІ Нашақорл ық Діни экстремизм Зорлық- зомбылық Ысырапшылды қ Тәуелсіздік және Отаншылдық Бірлік және Ынтымақ Әділдік және Жауапкершілі к Заң және Тәртіп Еңбекқорлық және Кәсіби біліктілік Жасампаздық және Жаңашылдық ҚҰНДЫЛЫҚ ТАР ӘРЕКЕТ ІС- ШАРА ҚҰЗЫРЕТТІ ЛІК НӘТИ ЖЕ ШЕ ШУ ЖОЛ - ДАР Ы Т ә р б и е н і ң қ ұ н д ы л ы қ қ а б а ғ д а р л а н ғ а н ж ә н е қ ұ з ы р е т т і л і к т ә с і л д е р і н қ о л д а н у Танымдық компонент Баланың әл- ауқатын анықтайтын құндылықтардың маңыздылығын білу, түсіну, сезіну Практикалық компонент Өмірлік жағдайларда құндылықтар қолдануды сипаттайтын дағдылар мен нақты әрекеттер Эмоционалды компонент Баланың құндылықтарын, бағдарын және мінез-құлқын анықтайтын эмоционалдық тәжірибе М Ж М Б Б С С ы н ы п с а ғ а т ы Ә л е у м е т т і кж о б а л а р А л д ы н - а л у ш а р а л а р ы П а р а с а т т ы л ы қ , а д а л д ы қ ж ә н е и н н о в а ц и я м ә д е н и е т і н қ а л ы п т а с т ы р у Ұлттық мүдделер ді насихатта у Тиімді коммуника ция Қоғамға қызмет Азаматтық парыз Инновациял ық ойлау Жасампазд ық
#9 слайд
ІС-ШАРАЛАР
КҮНДЕЛІКТІ
• «Ұлттық ойын – ұлт қазынасы» – үзіліс кезінде білім алушылардың бос уақытын ойын түрінде ұйымдастыру – асық,
тоғызқұмалақ, бес тас және т.б.
*«Өнегелі 15 минут» – ата-аналардың баласымен мінезқұлық және адамгершілік туралы күнделікті 15 минут жеке әңгімелесуі.
• «Үнемді тұтыну» – суды, тамақты, энергияны тұтыну бойынша күнделікті табиғи ресурстарға ұқыпты қарауды қалыптастыру:
жадынамалар, нұсқаулықтар мен парақшалар әзірлеу.
• «Күй күмбірі» – қоңыраудың орнына күйді пайдалану, сондай-ақ үлкен үзіліс кезінде күй тыңдау.
АПТА САЙЫН
• «Менің Қазақстаным» – оқу аптасының басында бірінші сабақта білім алушылар Қазақстан Республикасының Әнұранын
орындайды
• «Апта дәйексөздері» – бүкіл білім беру ұйымның оқу және оқудан тыс іс-әрекетінің лейтмотиві ретінде қызмет ететін мақал-
мәтелдер, халық даналығы, көрнекті тұлғалардың ұлағатты сөздері. Аптаның дәйексөздері ақпараттық стендтерде, Led-
экрандарда, сынып тақталарында және т.б. орналастырылады.
• «Қауіпсіздік сабағы» – жол қозғалысы ережелерін, өмір қауіпсіздігі негіздерін зерделеу, білім алушылардың жеке қауіпсіздігін,
қауіпсіз мінез-құлқын және т.б. сақтауы туралы сынып сағаты шеңберінде 10 минут ақпарат беру немесе әңгіме өткізу
9 слайд
ІС-ШАРАЛАР КҮНДЕЛІКТІ • «Ұлттық ойын – ұлт қазынасы» – үзіліс кезінде білім алушылардың бос уақытын ойын түрінде ұйымдастыру – асық, тоғызқұмалақ, бес тас және т.б. *«Өнегелі 15 минут» – ата-аналардың баласымен мінезқұлық және адамгершілік туралы күнделікті 15 минут жеке әңгімелесуі. • «Үнемді тұтыну» – суды, тамақты, энергияны тұтыну бойынша күнделікті табиғи ресурстарға ұқыпты қарауды қалыптастыру: жадынамалар, нұсқаулықтар мен парақшалар әзірлеу. • «Күй күмбірі» – қоңыраудың орнына күйді пайдалану, сондай-ақ үлкен үзіліс кезінде күй тыңдау. АПТА САЙЫН • «Менің Қазақстаным» – оқу аптасының басында бірінші сабақта білім алушылар Қазақстан Республикасының Әнұранын орындайды • «Апта дәйексөздері» – бүкіл білім беру ұйымның оқу және оқудан тыс іс-әрекетінің лейтмотиві ретінде қызмет ететін мақал- мәтелдер, халық даналығы, көрнекті тұлғалардың ұлағатты сөздері. Аптаның дәйексөздері ақпараттық стендтерде, Led- экрандарда, сынып тақталарында және т.б. орналастырылады. • «Қауіпсіздік сабағы» – жол қозғалысы ережелерін, өмір қауіпсіздігі негіздерін зерделеу, білім алушылардың жеке қауіпсіздігін, қауіпсіз мінез-құлқын және т.б. сақтауы туралы сынып сағаты шеңберінде 10 минут ақпарат беру немесе әңгіме өткізу
#10 слайд
10
ҚҰНДЫЛЫҚТАРДЫҢ
АЙЛАРҒА БӨЛІНІСІ
Барлығы 77
Сынып сағаты 34/33
Жалпы мектепішілік іс-шара 43
10 слайд
10 ҚҰНДЫЛЫҚТАРДЫҢ АЙЛАРҒА БӨЛІНІСІ Барлығы 77 Сынып сағаты 34/33 Жалпы мектепішілік іс-шара 43
#11 слайд
11
І БЛОК
БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ МЕН
СЫНЫП САҒАТТАРЫ АРҚЫЛЫ
ҚҰНДЫЛЫҚТАРДЫ ЕНГІЗУ
11 слайд
11 І БЛОК БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ МЕН СЫНЫП САҒАТТАРЫ АРҚЫЛЫ ҚҰНДЫЛЫҚТАРДЫ ЕНГІЗУ
#12 слайд
12
12 слайд
12
#13 слайд
13
13 слайд
13
#14 слайд
14
14 слайд
14
#15 слайд
15
15 слайд
15
#16 слайд
16
16 слайд
16
#17 слайд
17
17 слайд
17
#18 слайд
18
Білім алушылардың негізгі
құзыреттіліктерін дамыту
мақсатында сыныптан тыс
жұмыстар шеңберіндегі әлеуметтік
жобалар
18 слайд
18 Білім алушылардың негізгі құзыреттіліктерін дамыту мақсатында сыныптан тыс жұмыстар шеңберіндегі әлеуметтік жобалар
#19 слайд
19
Әлеуметтік жобалар
мен іс-шаралар арқылы
құндылықтарды енгізу
ЖОБАЛАР
Жобалар – бұл білім беру мен қоғамның әртүрлі
аспектілерін жақсартуға, білім алушыларды, ата-аналарды,
педагогтерді профилактикалық іс-шараларға тарту арқылы
жеке құндылықтарды қалыптастыруға бағытталған білім
беру бастамалары
«ҚАМҚОР»
Әлеуметтік жобаларды жүзеге
асыру арқылы құндылықтарды
дәріптеу
«ЕҢБЕГІ АДАЛ - ЖАС ӨРЕН»
Білім алушылардың әртүрлі
мамандыққа деген қызығушылығын
арттыру және еңбекқорлық идеясы
арқылы құндылықтарды дәріптеу
«SMART BALA»
Инновациялық жобалар конкурсы
арқылы құндылықтарды дәріптеу
«ШАБЫТ»
Білім алушылардың
шығармашылық әлеуетін ашу
арқылы құндылықтарды дәріптеу
«ҰШҚЫР ОЙ АЛАҢЫ»
Тілдік дағдыларды дамыту және
тақырыптық талқылау арқылы
құндылықтарды дәріптеу
«БАЛАЛАР КІТАПХАНАСЫ»
Кітап оқуға және білім алуға
қызығушылықты қалыптастыру
19 слайд
19 Әлеуметтік жобалар мен іс-шаралар арқылы құндылықтарды енгізу ЖОБАЛАР Жобалар – бұл білім беру мен қоғамның әртүрлі аспектілерін жақсартуға, білім алушыларды, ата-аналарды, педагогтерді профилактикалық іс-шараларға тарту арқылы жеке құндылықтарды қалыптастыруға бағытталған білім беру бастамалары «ҚАМҚОР» Әлеуметтік жобаларды жүзеге асыру арқылы құндылықтарды дәріптеу «ЕҢБЕГІ АДАЛ - ЖАС ӨРЕН» Білім алушылардың әртүрлі мамандыққа деген қызығушылығын арттыру және еңбекқорлық идеясы арқылы құндылықтарды дәріптеу «SMART BALA» Инновациялық жобалар конкурсы арқылы құндылықтарды дәріптеу «ШАБЫТ» Білім алушылардың шығармашылық әлеуетін ашу арқылы құндылықтарды дәріптеу «ҰШҚЫР ОЙ АЛАҢЫ» Тілдік дағдыларды дамыту және тақырыптық талқылау арқылы құндылықтарды дәріптеу «БАЛАЛАР КІТАПХАНАСЫ» Кітап оқуға және білім алуға қызығушылықты қалыптастыру
#20 слайд
20
«ҚАМҚОР» ЖОБАСЫ
МАҚСАТЫ: әлеуметтік жобаларды жүзеге
асыру арқылы құндылықтарды дәріптеу
•«Қоғамға қызмет ету» волонтерлік қызмет
• «Жер сағаты» экологиялық акция
• «Түлектердің ағаш егуі» экочеллендж
• «Табиғатқа қамқорлық жасаймыз» акция
20 слайд
20 «ҚАМҚОР» ЖОБАСЫ МАҚСАТЫ: әлеуметтік жобаларды жүзеге асыру арқылы құндылықтарды дәріптеу •«Қоғамға қызмет ету» волонтерлік қызмет • «Жер сағаты» экологиялық акция • «Түлектердің ағаш егуі» экочеллендж • «Табиғатқа қамқорлық жасаймыз» акция
#21 слайд
21
«ЕҢБЕГІ АДАЛ – ЖАС ӨРЕН» ЖОБАСЫ
МАҚСАТЫ: білім алушылардың әртүрлі мамандыққа
деген қызығушылығын арттыру және еңбекқорлық
идеясы арқылы құндылықтарды дәріптеу
«Күзгі асар» жәрмеңкесі
Мамандықтар әлемі
Мектептің әлеуметтік желісіндегі жарияланым
«Мамандық марафоны» конкурсы
21 слайд
21 «ЕҢБЕГІ АДАЛ – ЖАС ӨРЕН» ЖОБАСЫ МАҚСАТЫ: білім алушылардың әртүрлі мамандыққа деген қызығушылығын арттыру және еңбекқорлық идеясы арқылы құндылықтарды дәріптеу «Күзгі асар» жәрмеңкесі Мамандықтар әлемі Мектептің әлеуметтік желісіндегі жарияланым «Мамандық марафоны» конкурсы
#22 слайд
22
«SMART BALA» ЖОБАСЫ
МАҚСАТЫ: инновациялық
жобалар конкурсы арқылы
құндылықтарды дәріптеу
•«Startup» конкурсы
•«Өнертапқыштыққа алғашқы
қадам» конкурсы
22 слайд
22 «SMART BALA» ЖОБАСЫ МАҚСАТЫ: инновациялық жобалар конкурсы арқылы құндылықтарды дәріптеу •«Startup» конкурсы •«Өнертапқыштыққа алғашқы қадам» конкурсы
#23 слайд
«ШАБЫТ» ЖОБАСЫ
МАҚСАТЫ: білім алушылардың шығармашылық
әлеуетін ашу арқылы құндылықтарды дәріптеу
Челлендж «Даналық ұстаздан»
«Ұлттық мәдениет» көрмесі
«Жас Сарбаз» әскери-патриоттық әндер фестивалі
Мектеп театры
«Ананың аялы алақаны» челлендж
«Әншуақ» фестивалі
«Домбыра күні» концерт және көрме
23 слайд
«ШАБЫТ» ЖОБАСЫ МАҚСАТЫ: білім алушылардың шығармашылық әлеуетін ашу арқылы құндылықтарды дәріптеу Челлендж «Даналық ұстаздан» «Ұлттық мәдениет» көрмесі «Жас Сарбаз» әскери-патриоттық әндер фестивалі Мектеп театры «Ананың аялы алақаны» челлендж «Әншуақ» фестивалі «Домбыра күні» концерт және көрме
#24 слайд
24
«ҰШҚЫР ОЙ АЛАҢЫ» ЖОБАСЫ
МАҚСАТЫ: тілдік дағдыларды
дамыту және тақырыптық
талқылау арқылы құндылықтарды
дәріптеу
Дебат
Зияткерлік ойындар
24 слайд
24 «ҰШҚЫР ОЙ АЛАҢЫ» ЖОБАСЫ МАҚСАТЫ: тілдік дағдыларды дамыту және тақырыптық талқылау арқылы құндылықтарды дәріптеу Дебат Зияткерлік ойындар
#25 слайд
«БАЛАЛАР КІТАПХАНАСЫ» ЖОБАСЫ
МАҚСАТЫ: кітап оқуға және білім
алуға қызығушылықты қалыптастыру
Әдеби кеш / кітаптар көрмесі / кітап
кейіпкерлерінің конкурсы
«Кітаптар айналымы» акциясы
«Шын жүректен кітап сыйла!»
челлендж
25 слайд
«БАЛАЛАР КІТАПХАНАСЫ» ЖОБАСЫ МАҚСАТЫ: кітап оқуға және білім алуға қызығушылықты қалыптастыру Әдеби кеш / кітаптар көрмесі / кітап кейіпкерлерінің конкурсы «Кітаптар айналымы» акциясы «Шын жүректен кітап сыйла!» челлендж
#26 слайд
АТА-АНАЛАРДЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ
ҚОЛДАУ ОРТАЛЫҒЫ
Уақытты басқару және өзін-өзі ұйымдастыру
•«Отбасы – тәрбиенің алтын бесігі» челленджі
•«Отбасылық дәстүрлер» (Отбасы күніне
арналған апталық)
•«Балаларды қорғау күні» акциясы
•«Бала тәрбиесіндегі әкенің рөлі» шеберлік
сыныптары
•«Атадан-өсиет, анадан-қасиет» атааналарға
арналған шеберлік сыныптары
26 слайд
АТА-АНАЛАРДЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ ОРТАЛЫҒЫ Уақытты басқару және өзін-өзі ұйымдастыру •«Отбасы – тәрбиенің алтын бесігі» челленджі •«Отбасылық дәстүрлер» (Отбасы күніне арналған апталық) •«Балаларды қорғау күні» акциясы •«Бала тәрбиесіндегі әкенің рөлі» шеберлік сыныптары •«Атадан-өсиет, анадан-қасиет» атааналарға арналған шеберлік сыныптары
#27 слайд
АЛДЫН АЛУ ШАРАЛАРЫ
«Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам»
жобасы
Буллингтен қорған!
Ойынға салауатты көзқарас
Өмірге салауатты қадам
Қоғамдық мүлікті қорға!
Қауіпсіз қоғам
27 слайд
АЛДЫН АЛУ ШАРАЛАРЫ «Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам» жобасы Буллингтен қорған! Ойынға салауатты көзқарас Өмірге салауатты қадам Қоғамдық мүлікті қорға! Қауіпсіз қоғам
#28 слайд
28
28 слайд
28
#29 слайд
29
III БЛОК
АҚПАРАТТЫҚ ҚОЛДАУ
• Бағдарлама ҚР Оқу-ағарту министрлігінің және білім беру
ұйымдарының ресми сайттарында жарияланады
• «Біртұтас тәрбие» бағдарламасы шеңберіндегі маңызды, тәрбиелік
мәні жоғары әлеуметтік жобалар мен іс-шараларды #Біртұтас_тәрбие
хэштегімен әлеуметтік желілерде жариялау
•Республикалық және өңірлік БАҚ арқылы ақпараттандыру
•Білім беру ұйымдарында визуалды ақпараттық орта құру
29 слайд
29 III БЛОК АҚПАРАТТЫҚ ҚОЛДАУ • Бағдарлама ҚР Оқу-ағарту министрлігінің және білім беру ұйымдарының ресми сайттарында жарияланады • «Біртұтас тәрбие» бағдарламасы шеңберіндегі маңызды, тәрбиелік мәні жоғары әлеуметтік жобалар мен іс-шараларды #Біртұтас_тәрбие хэштегімен әлеуметтік желілерде жариялау •Республикалық және өңірлік БАҚ арқылы ақпараттандыру •Білім беру ұйымдарында визуалды ақпараттық орта құру
#30 слайд
Сабақтағы құндылықтар
30 слайд
Сабақтағы құндылықтар
#31 слайд
Сабақ басында Сабақ Ортасында Сабақ соңында
Сабақтағы құндылықтар
Өмір баян
Пікір алмасу
Мағыналы видео
Ғибратты әңгіме айту
Тренингтер өткізу
Ойындар ойнату
31 слайд
Сабақ басында Сабақ Ортасында Сабақ соңында Сабақтағы құндылықтар Өмір баян Пікір алмасу Мағыналы видео Ғибратты әңгіме айту Тренингтер өткізу Ойындар ойнату
#32 слайд
Маңызды
32 слайд
Маңызды
#33 слайд
Өз елінің ұлттық мүдделерін,
құндылықтарын, дәстүрлерін,
мәдениетін, мұрасын зерделеу,
ілгерілету бойынша білім мен
дағдыларды көздейтін күтілетін
нәтиже
Білім берудің мемлекеттік
жалпыға міндетті стандарты
Құрмет пен сүйіспеншілікті
қалыптастыру үшін өз елінің
географиясын, тарихын және
мәдениетін зерттеу
Үлгілік оқу
бағдарламасында оқу
мақсаты арқылы ұсынылуы
1 2
Патриоттық тарихи оқиғалар мен өз
елінің мақтанышына шабыттандыратын
тұлғаларға арналған мазмұнды қосу
Оқулық мәтіні
Ұлттық құндылықтарды зерделеуге
және түсінуге бағытталған зерттеу
жұмыстары мен жобаларды жүргізу
Тақырып бойынша тапсырма
Оқушылардың өз еліне деген
сүйіспеншілігін көрсету үшін Ұлттық
мерекелер мен еске алу күндеріне
арналған іс-шараларды ұйымдастыру
Білім алушылардың оқу
әрекетін ұйымдастыру
Тарихи орындарға экскурсиялар және
өз елінің игілігі үшін қоғамдық
бастамаларға қатысу сияқты мектептен
тыс іс-шараларға қатысу
Сыныптан тыс әрекет 3
4
6
5
Білім мазмұны арқылы құндылықтарды ендіру тәсілі
33 слайд
Өз елінің ұлттық мүдделерін, құндылықтарын, дәстүрлерін, мәдениетін, мұрасын зерделеу, ілгерілету бойынша білім мен дағдыларды көздейтін күтілетін нәтиже Білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты Құрмет пен сүйіспеншілікті қалыптастыру үшін өз елінің географиясын, тарихын және мәдениетін зерттеу Үлгілік оқу бағдарламасында оқу мақсаты арқылы ұсынылуы 1 2 Патриоттық тарихи оқиғалар мен өз елінің мақтанышына шабыттандыратын тұлғаларға арналған мазмұнды қосу Оқулық мәтіні Ұлттық құндылықтарды зерделеуге және түсінуге бағытталған зерттеу жұмыстары мен жобаларды жүргізу Тақырып бойынша тапсырма Оқушылардың өз еліне деген сүйіспеншілігін көрсету үшін Ұлттық мерекелер мен еске алу күндеріне арналған іс-шараларды ұйымдастыру Білім алушылардың оқу әрекетін ұйымдастыру Тарихи орындарға экскурсиялар және өз елінің игілігі үшін қоғамдық бастамаларға қатысу сияқты мектептен тыс іс-шараларға қатысу Сыныптан тыс әрекет 3 4 6 5 Білім мазмұны арқылы құндылықтарды ендіру тәсілі
#34 слайд
Материал алуға болатын жерлер:
BILIM-INNOVATION ISF Qadam Оқу-әдістемелік құралдары
34 слайд
Материал алуға болатын жерлер: BILIM-INNOVATION ISF Qadam Оқу-әдістемелік құралдары
#35 слайд
QADAM – құндылықтарға негізделген білім берудің
негізін қалыптастыруға бағытталған оқу-
әдістемелік құрал
1.Бастауыш
2.Негізгі орта
3.Жалпы орта
35 слайд
QADAM – құндылықтарға негізделген білім берудің негізін қалыптастыруға бағытталған оқу- әдістемелік құрал 1.Бастауыш 2.Негізгі орта 3.Жалпы орта
#36 слайд
Тәрбие сағаттарында
пайдалануға болатын
тақырыпқа сай әңгімелер
Әр құндылық айының
соңында оқушыдан
алынатын кері байланыс
үлгілері
36 слайд
Тәрбие сағаттарында пайдалануға болатын тақырыпқа сай әңгімелер Әр құндылық айының соңында оқушыдан алынатын кері байланыс үлгілері
#37 слайд
Cабақтан тыс
ұйымдастыруға болатын
ай құндылығына
бағытталған іс-
шаралар
Сабақ кезеңдерінде
ұйымдастыруға болатын
ай құндылығына
бағытталған іс-шаралар
37 слайд
Cабақтан тыс ұйымдастыруға болатын ай құндылығына бағытталған іс- шаралар Сабақ кезеңдерінде ұйымдастыруға болатын ай құндылығына бағытталған іс-шаралар
#38 слайд
Назарларыңызға рақмет!
38 слайд
Назарларыңызға рақмет!
шағым қалдыра аласыз













