"Біз біргеміз" педагогтерге арналған интеллектуалды тимбилдинг
"Біз біргеміз" педагогтерге арналған интеллектуалды тимбилдинг

#1 слайд
«БІЗ БІРГЕМІЗ»
1 слайд
«БІЗ БІРГЕМІЗ»
#2 слайд
МАҚСАТЫ:
Педагогтердің жағымсыз көңіл-күйден
арылып, күш қуат жинап, өздерін еркін
сезінулеріне көмектесу,шығармашылық,
ақыл-ой қабілеттерін, сыни ойлауын дамыту,
мұғалімдер арасындағы командалық
жұмысты ұйымдастыруда өзара жағымды
қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру
2 слайд
МАҚСАТЫ: Педагогтердің жағымсыз көңіл-күйден арылып, күш қуат жинап, өздерін еркін сезінулеріне көмектесу,шығармашылық, ақыл-ой қабілеттерін, сыни ойлауын дамыту, мұғалімдер арасындағы командалық жұмысты ұйымдастыруда өзара жағымды қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру
#3 слайд
3 слайд
#4 слайд
ТИМБИЛДИНГ БАРЫСЫ:
«Амандасу» жаттығуы
Топқа бөлу
«Менің визиткам» жаттығуы
«Мұғалімдерге арналған КВИЗ тапсырмалары»
«Түтікшелер» жаттығу
«1 минуттық СЦЕНАРИЙ жазу»
“Құндылықтар мен дағдылар” мозаикасы
«Топтық бірлік» жаттығуы
РЕФЛЕКСИЯ
4 слайд
ТИМБИЛДИНГ БАРЫСЫ: «Амандасу» жаттығуы Топқа бөлу «Менің визиткам» жаттығуы «Мұғалімдерге арналған КВИЗ тапсырмалары» «Түтікшелер» жаттығу «1 минуттық СЦЕНАРИЙ жазу» “Құндылықтар мен дағдылар” мозаикасы «Топтық бірлік» жаттығуы РЕФЛЕКСИЯ
#5 слайд
«Амандасу» жаттығуы
•Мақсаты: Педагогтер арасында жағымды
психологиялық ахуал тудыру
•Нұсқау: Қатысушылар шеңбер болып тұрып, бір-
бірімізбен оң қолымыздың және сол қолымыздың сұқ
саусағы арқылы жанымызда тұрған әріптесімізге
жақсы тілектер білдіре отырып, амандасамыз
5 слайд
«Амандасу» жаттығуы •Мақсаты: Педагогтер арасында жағымды психологиялық ахуал тудыру •Нұсқау: Қатысушылар шеңбер болып тұрып, бір- бірімізбен оң қолымыздың және сол қолымыздың сұқ саусағы арқылы жанымызда тұрған әріптесімізге жақсы тілектер білдіре отырып, амандасамыз
#6 слайд
Топқа бөлу
ТОПҚА БӨЛУ
6 слайд
Топқа бөлу ТОПҚА БӨЛУ
#7 слайд
«Менің визиткам» жаттығуы
•Мақсаты: Қатысушыларға өздерін еркін сезінуге мүмкіндік
беру
•Нұсқау: Қатысушыларға осы тимбилдинг барысында
әріптестері қалай атағандарын қалар еді, өздерінің балалық
шақта еркелетіп айтатын есімі мен бе, әлде туыстары атаған
есіммен бе, әлде басқа.... Есіммен бе? Осы туралы қысқаша
айта отырып, алдарындағы стикерлерге есімдерін жазып
кеуделеріне скочпен жапсыру қажет.
7 слайд
«Менің визиткам» жаттығуы •Мақсаты: Қатысушыларға өздерін еркін сезінуге мүмкіндік беру •Нұсқау: Қатысушыларға осы тимбилдинг барысында әріптестері қалай атағандарын қалар еді, өздерінің балалық шақта еркелетіп айтатын есімі мен бе, әлде туыстары атаған есіммен бе, әлде басқа.... Есіммен бе? Осы туралы қысқаша айта отырып, алдарындағы стикерлерге есімдерін жазып кеуделеріне скочпен жапсыру қажет.
#8 слайд
«Мұғалімдерге арналған квиз тапсырмалары»
8 слайд
«Мұғалімдерге арналған квиз тапсырмалары»
#9 слайд
«Түтікшелер» жаттығу
•Мақсаты: Командалық жұмысты ұйымдастыруда
ауызбіршілікке, ынтымақтастыққа шақыру
•Нұсқау: Топтағы әр қатысушы арнайы дайындалған
сөздерді түтікшенің көмегімен ауызға ауаны тарту
арқылы шашылған сөздерді жинап, келесі
жаттығуға арналған тапсырманы анықтайды.
9 слайд
«Түтікшелер» жаттығу •Мақсаты: Командалық жұмысты ұйымдастыруда ауызбіршілікке, ынтымақтастыққа шақыру •Нұсқау: Топтағы әр қатысушы арнайы дайындалған сөздерді түтікшенің көмегімен ауызға ауаны тарту арқылы шашылған сөздерді жинап, келесі жаттығуға арналған тапсырманы анықтайды.
#10 слайд
«1 минуттық СЦЕНАРИЙ жазу»
•Мақсаты: Командалық жұмыста топ мүшелерінің қысқа
мерзім ішіндегі ұшқыр ойлылығын, жағдаяттан шығу
қабілеттерін анықтау
•Нұсқау: Әр команда өздеріне түскен педагогикалық
жағдайға 1 минут ішінде ақылдасып, сценарий жазуы
керек. Мысалы, «оқушының оқу мотивациясын арттыру»,
«топтық жұмысты қалай ұйымдастыру» сияқты
тапсырмалар беріледі. Әр топ өз шешімін ұсынады.
10 слайд
«1 минуттық СЦЕНАРИЙ жазу» •Мақсаты: Командалық жұмыста топ мүшелерінің қысқа мерзім ішіндегі ұшқыр ойлылығын, жағдаяттан шығу қабілеттерін анықтау •Нұсқау: Әр команда өздеріне түскен педагогикалық жағдайға 1 минут ішінде ақылдасып, сценарий жазуы керек. Мысалы, «оқушының оқу мотивациясын арттыру», «топтық жұмысты қалай ұйымдастыру» сияқты тапсырмалар беріледі. Әр топ өз шешімін ұсынады.
#11 слайд
“Құндылықтар мен дағдылар” мозаикасы
•Мақсаты: Мұғалімдер оқушыларға қажетті құндылықтар мен
дағдыларды анықтап, оларды сабақта қалай дамытуға
болатынын талқылауы керек.
•Тапсырма: Әр топқа белгілі бір құндылық (құрмет,
жауапкершілік, шығармашылық, ынтымақтастық) немесе
дағды (сыни ойлау, коммуникация, уақытты басқару,
шығармашылық) беріледі. Олар осы құндылықты немесе
дағдыны оқушыларда дамыту үшін қандай әдістерді қолдану
керектігін жазып, топ алдында ұсынады.
•Нәтиже: Әр топтың ұсыныстары басқа топтарға тыңдалып,
әдістер мен тәсілдер салыстырылады.
11 слайд
“Құндылықтар мен дағдылар” мозаикасы •Мақсаты: Мұғалімдер оқушыларға қажетті құндылықтар мен дағдыларды анықтап, оларды сабақта қалай дамытуға болатынын талқылауы керек. •Тапсырма: Әр топқа белгілі бір құндылық (құрмет, жауапкершілік, шығармашылық, ынтымақтастық) немесе дағды (сыни ойлау, коммуникация, уақытты басқару, шығармашылық) беріледі. Олар осы құндылықты немесе дағдыны оқушыларда дамыту үшін қандай әдістерді қолдану керектігін жазып, топ алдында ұсынады. •Нәтиже: Әр топтың ұсыныстары басқа топтарға тыңдалып, әдістер мен тәсілдер салыстырылады.
#12 слайд
«Топтық бірлік» жаттығуы
•Мақсаты: Командалық жұмыста мақсатқа жету жолдарын
қарастыруға мүмкіндік беру.
•Нұсқау: Стаканды шеңбер үстінде жіптердің көмегімен құлатпай
жоғары көтеріп, өз үстелдеріне қою
12 слайд
«Топтық бірлік» жаттығуы •Мақсаты: Командалық жұмыста мақсатқа жету жолдарын қарастыруға мүмкіндік беру. •Нұсқау: Стаканды шеңбер үстінде жіптердің көмегімен құлатпай жоғары көтеріп, өз үстелдеріне қою
#13 слайд
РЕФЛЕКСИЯ
Бүгінгі интеллектуалды тимбилдинг
Сізге ұнады ма? Қай эмоциямен
бағалар едіңіз?
13 слайд
РЕФЛЕКСИЯ Бүгінгі интеллектуалды тимбилдинг Сізге ұнады ма? Қай эмоциямен бағалар едіңіз?
шағым қалдыра аласыз













