Блум түймедағы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Блум түймедағы

Материал туралы қысқаша түсінік
«Блум түймедағы» — сабақта оқушылардың ойлау дағдыларын дамыту мақсатында қолданылатын сұрақ қоюға үйрететін визуалды құрал. Бұл көрнекілік Блум таксономиясының деңгейлеріне негізделіп, түймедақ гүлінің күлтелері түрінде беріледі. Әр күлтеде түрлі ойлау деңгейіне қатысты сұрақтар жазылады. Мақсаты: • Оқушылардың танымдық, шығармашылық, сын тұрғысынан ойлау қабілеттерін арттыру; • Сұрақ қою мен жауап беру дағдысын дамыту; • Сабақтағы рефлексия, қорытындылау, талдау кезеңдерінде қолдану. Құрамында: • Білу (Не? Қашан? Қалай?) • Түсіну (Не үшін? Неліктен?) • Қолдану (Қалай қолданар едің?) • Талдау (Салыстыр. Басқаша қалай?) • Жинақтау (Егер болса ше?) • Бағалау (Сенің көзқарасың қандай?) Бұл көрнекілік оқушыларға сұрақ қою үлгілерін есте сақтап, оларды өз бетімен сұрақ құрастыруға бағыттайды. Түрлі тапсырмаларда оқушылардың ойлау сатылары бойынша ілгерілеуін бақылауға мүмкіндік береді.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Мәселе Сұрақ қойып үйрен Блум түймедағы не... қайда... қашан... қалай... егер мен дұрыс түсінген болсам... сенде қандай сезі

#1 слайд
Мәселе Сұрақ қойып үйрен Блум түймедағы не... қайда... қашан... қалай... егер мен дұрыс түсінген болсам... сенде қандай сезім немесе көзқарас... егер ... не болар еді? не өзгеріп, оқиға қалай өрбір еді? не үшін... не себепті... неліктен... басқаша қалай не істеуге... не жасауға... қалай қолдануға... оның орнында 1 2 34 5 6

1 слайд

Мәселе Сұрақ қойып үйрен Блум түймедағы не... қайда... қашан... қалай... егер мен дұрыс түсінген болсам... сенде қандай сезім немесе көзқарас... егер ... не болар еді? не өзгеріп, оқиға қалай өрбір еді? не үшін... не себепті... неліктен... басқаша қалай не істеуге... не жасауға... қалай қолдануға... оның орнында 1 2 34 5 6

1. Қарапайым сұрақтар. Оларға жауап бере отырып, болған жайттар туралы әңгімелеп беруге болады. «Не?..», «Қашан?..», «Қайда?..»

#2 слайд
1. Қарапайым сұрақтар. Оларға жауап бере отырып, болған жайттар туралы әңгімелеп беруге болады.  «Не?..», «Қашан?..», «Қайда?..», «Қалай?..» сұраулы сөйлемдерден басталады. Белгілі бір ақпаратты, мәліметті еске түсіру, анықтау үшін қойылады. _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________

2 слайд

1. Қарапайым сұрақтар. Оларға жауап бере отырып, болған жайттар туралы әңгімелеп беруге болады.  «Не?..», «Қашан?..», «Қайда?..», «Қалай?..» сұраулы сөйлемдерден басталады. Белгілі бір ақпаратты, мәліметті еске түсіру, анықтау үшін қойылады. _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________

Мәселе Сұрақ қойып үйрен Блум түймедағы не... қайда... қашан... қалай... егер мен дұрыс түсінген болсам... сенде қандай сезі

#3 слайд
Мәселе Сұрақ қойып үйрен Блум түймедағы не... қайда... қашан... қалай... егер мен дұрыс түсінген болсам... сенде қандай сезім немесе көзқарас... егер ... не болар еді? не өзгеріп, оқиға қалай өрбір еді? не үшін... не себепті... неліктен... басқаша қалай не істеуге... не жасауға... қалай қолдануға... оның орнында 1 2 34 5 6

3 слайд

Мәселе Сұрақ қойып үйрен Блум түймедағы не... қайда... қашан... қалай... егер мен дұрыс түсінген болсам... сенде қандай сезім немесе көзқарас... егер ... не болар еді? не өзгеріп, оқиға қалай өрбір еді? не үшін... не себепті... неліктен... басқаша қалай не істеуге... не жасауға... қалай қолдануға... оның орнында 1 2 34 5 6

2. Нақтылау сұрақтары. «Сонда сіз солай демекшісіз ғой ..?», «Менің түсінуімше, сіз …», «Менің қателесуім мүмкін, бірақ, меніңше

#4 слайд
2. Нақтылау сұрақтары. «Сонда сіз солай демекшісіз ғой ..?», «Менің түсінуімше, сіз …», «Менің қателесуім мүмкін, бірақ, меніңше, сіз былай айтқан сияқты болдыңыз…» деген сұрақтар болады. Бұл сұрақтар анықтау мақсатында жайдары көңілмен берілуі керек. «Яғни сен…деп айтып тұрсың ғой?», «Егер мен дұрыс түсінсем,…?», «Мен қателесуім мүмкін, бірақ, меніңше, сендер…..деп айттыңдар?» Хабарламада айтылмаған, бірақ соған меңзеліп тұрған мәліметті алу үшін қойылады _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________

4 слайд

2. Нақтылау сұрақтары. «Сонда сіз солай демекшісіз ғой ..?», «Менің түсінуімше, сіз …», «Менің қателесуім мүмкін, бірақ, меніңше, сіз былай айтқан сияқты болдыңыз…» деген сұрақтар болады. Бұл сұрақтар анықтау мақсатында жайдары көңілмен берілуі керек. «Яғни сен…деп айтып тұрсың ғой?», «Егер мен дұрыс түсінсем,…?», «Мен қателесуім мүмкін, бірақ, меніңше, сендер…..деп айттыңдар?» Хабарламада айтылмаған, бірақ соған меңзеліп тұрған мәліметті алу үшін қойылады _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________

Мәселе Сұрақ қойып үйрен Блум түймедағы не... қайда... қашан... қалай... егер мен дұрыс түсінген болсам... сенде қандай сезі

#5 слайд
Мәселе Сұрақ қойып үйрен Блум түймедағы не... қайда... қашан... қалай... егер мен дұрыс түсінген болсам... сенде қандай сезім немесе көзқарас... егер ... не болар еді? не өзгеріп, оқиға қалай өрбір еді? не үшін... не себепті... неліктен... басқаша қалай не істеуге... не жасауға... қалай қолдануға... оның орнында 1 2 34 5 6

5 слайд

Мәселе Сұрақ қойып үйрен Блум түймедағы не... қайда... қашан... қалай... егер мен дұрыс түсінген болсам... сенде қандай сезім немесе көзқарас... егер ... не болар еді? не өзгеріп, оқиға қалай өрбір еді? не үшін... не себепті... неліктен... басқаша қалай не істеуге... не жасауға... қалай қолдануға... оның орнында 1 2 34 5 6

5. Интерпретациялық (түсіндірме) сұрақтар. «Неліктен?» «Не үшін ?», «Не себепті?», «Басқаша қалай?» сұрауларынан басталады Себ

#6 слайд
5. Интерпретациялық (түсіндірме) сұрақтар. «Неліктен?» «Не үшін ?», «Не себепті?», «Басқаша қалай?» сұрауларынан басталады Себеп-салдарлық байланыстарды орнату үшін қойылады. _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________

6 слайд

5. Интерпретациялық (түсіндірме) сұрақтар. «Неліктен?» «Не үшін ?», «Не себепті?», «Басқаша қалай?» сұрауларынан басталады Себеп-салдарлық байланыстарды орнату үшін қойылады. _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________

Мәселе Сұрақ қойып үйрен Блум түймедағы не... қайда... қашан... қалай... егер мен дұрыс түсінген болсам... сенде қандай сезі

#7 слайд
Мәселе Сұрақ қойып үйрен Блум түймедағы не... қайда... қашан... қалай... егер мен дұрыс түсінген болсам... сенде қандай сезім немесе көзқарас... егер ... не болар еді? не өзгеріп, оқиға қалай өрбір еді? не үшін... не себепті... неліктен... басқаша қалай не істеуге... не жасауға... қалай қолдануға... оның орнында 1 2 34 5 6

7 слайд

Мәселе Сұрақ қойып үйрен Блум түймедағы не... қайда... қашан... қалай... егер мен дұрыс түсінген болсам... сенде қандай сезім немесе көзқарас... егер ... не болар еді? не өзгеріп, оқиға қалай өрбір еді? не үшін... не себепті... неліктен... басқаша қалай не істеуге... не жасауға... қалай қолдануға... оның орнында 1 2 34 5 6

4. Шығармашылық сұрақтар. «Егер де…» шартты рай шылауының қатысуымен жасалады: «Егер де…не болады?», «Қалай ойлайсыңдар, егер д

#8 слайд
4. Шығармашылық сұрақтар. «Егер де…» шартты рай шылауының қатысуымен жасалады: «Егер де…не болады?», «Қалай ойлайсыңдар, егер де…қалай дамыр еді?» Болжам жасау үшін, мәселені жан-жақты қатыстыру үшін қойылады _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________

8 слайд

4. Шығармашылық сұрақтар. «Егер де…» шартты рай шылауының қатысуымен жасалады: «Егер де…не болады?», «Қалай ойлайсыңдар, егер де…қалай дамыр еді?» Болжам жасау үшін, мәселені жан-жақты қатыстыру үшін қойылады _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________

Мәселе Сұрақ қойып үйрен Блум түймедағы не... қайда... қашан... қалай... егер мен дұрыс түсінген болсам... сенде қандай сезі

#9 слайд
Мәселе Сұрақ қойып үйрен Блум түймедағы не... қайда... қашан... қалай... егер мен дұрыс түсінген болсам... сенде қандай сезім немесе көзқарас... егер ... не болар еді? не өзгеріп, оқиға қалай өрбір еді? не үшін... не себепті... неліктен... басқаша қалай не істеуге... не жасауға... қалай қолдануға... оның орнында 1 2 34 5 6

9 слайд

Мәселе Сұрақ қойып үйрен Блум түймедағы не... қайда... қашан... қалай... егер мен дұрыс түсінген болсам... сенде қандай сезім немесе көзқарас... егер ... не болар еді? не өзгеріп, оқиға қалай өрбір еді? не үшін... не себепті... неліктен... басқаша қалай не істеуге... не жасауға... қалай қолдануға... оның орнында 1 2 34 5 6

3. Бағалау сұрақтары. «Неліктен бір нәрсе жақсы, енді бір нәрсе жаман?», «Бір сабақтың екінші бір сабақтан айырмашылығы қандай?

#10 слайд
3. Бағалау сұрақтары. «Неліктен бір нәрсе жақсы, енді бір нәрсе жаман?», «Бір сабақтың екінші бір сабақтан айырмашылығы қандай?», «Бас кейіпкердің іс-әрекетіне қалай қарайсыңдар?» Оқиғалар, фактілер мен құбылыстарды бағалау, критерилерін анықтауға, көзқарасын білдіруге бағытталады. _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________

10 слайд

3. Бағалау сұрақтары. «Неліктен бір нәрсе жақсы, енді бір нәрсе жаман?», «Бір сабақтың екінші бір сабақтан айырмашылығы қандай?», «Бас кейіпкердің іс-әрекетіне қалай қарайсыңдар?» Оқиғалар, фактілер мен құбылыстарды бағалау, критерилерін анықтауға, көзқарасын білдіруге бағытталады. _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________

Мәселе Сұрақ қойып үйрен Блум түймедағы не... қайда... қашан... қалай... егер мен дұрыс түсінген болсам... сенде қандай сезі

#11 слайд
Мәселе Сұрақ қойып үйрен Блум түймедағы не... қайда... қашан... қалай... егер мен дұрыс түсінген болсам... сенде қандай сезім немесе көзқарас... егер ... не болар еді? не өзгеріп, оқиға қалай өрбір еді? не үшін... не себепті... неліктен... басқаша қалай не істеуге... не жасауға... қалай қолдануға... оның орнында 1 2 34 5 6

11 слайд

Мәселе Сұрақ қойып үйрен Блум түймедағы не... қайда... қашан... қалай... егер мен дұрыс түсінген болсам... сенде қандай сезім немесе көзқарас... егер ... не болар еді? не өзгеріп, оқиға қалай өрбір еді? не үшін... не себепті... неліктен... басқаша қалай не істеуге... не жасауға... қалай қолдануға... оның орнында 1 2 34 5 6

6. Тәжірибелік сұрақтар. «…қалай қолдануға болады?» «…не жасауға болады?», «Өмірде қай жерде кездестірер едіңдер?» Теория мен п

#12 слайд
6. Тәжірибелік сұрақтар. «…қалай қолдануға болады?» «…не жасауға болады?», «Өмірде қай жерде кездестірер едіңдер?» Теория мен практика арасында байланыс ортату үшін қолданылады. _________________________________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________

12 слайд

6. Тәжірибелік сұрақтар. «…қалай қолдануға болады?» «…не жасауға болады?», «Өмірде қай жерде кездестірер едіңдер?» Теория мен практика арасында байланыс ортату үшін қолданылады. _________________________________________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________ _______________________________________________________________________________________________ __________

FILA КЕСТЕСІ FACTS (ДЕРЕКТЕР) LEARNING ISSUES (СҰРАҚТАР) IDEALS (ИДЕЯ) ACTION PLAN (ӘРЕКЕТ ЖОСПАРЫ)

#13 слайд
FILA КЕСТЕСІ FACTS (ДЕРЕКТЕР) LEARNING ISSUES (СҰРАҚТАР) IDEALS (ИДЕЯ) ACTION PLAN (ӘРЕКЕТ ЖОСПАРЫ)

13 слайд

FILA КЕСТЕСІ FACTS (ДЕРЕКТЕР) LEARNING ISSUES (СҰРАҚТАР) IDEALS (ИДЕЯ) ACTION PLAN (ӘРЕКЕТ ЖОСПАРЫ)

«ПОПС формуласы» Пікір. Мәтін бойынша өз пікірін бір сөйлеммен жазады. Бірінші сөйлем: Менің ойымша, _________________________

#14 слайд
«ПОПС формуласы» Пікір. Мәтін бойынша өз пікірін бір сөйлеммен жазады.  Бірінші сөйлем: Менің ойымша, _________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ Дәлел.Өз пікірін дәлелдейді. Екінші сөйлем: Себебі, мен оны _________________________________________________ _____________________________________________________________________________ __________________________________________________________________түсіндіремін. Мысал. Өмірмен байланыстырып, мысал айтады. Үшінші сөйлем: Оны мен мына _________________________________________________ _____________________________________________________________________________ ______________________________________фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын. Қорытынды. Қорытынды шығарады. Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен_________________________________________ _____________________________________________________________________________ ____________________________________________________ қорытынды шешімге келдім.

14 слайд

«ПОПС формуласы» Пікір. Мәтін бойынша өз пікірін бір сөйлеммен жазады.  Бірінші сөйлем: Менің ойымша, _________________________________________________ _____________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ Дәлел.Өз пікірін дәлелдейді. Екінші сөйлем: Себебі, мен оны _________________________________________________ _____________________________________________________________________________ __________________________________________________________________түсіндіремін. Мысал. Өмірмен байланыстырып, мысал айтады. Үшінші сөйлем: Оны мен мына _________________________________________________ _____________________________________________________________________________ ______________________________________фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын. Қорытынды. Қорытынды шығарады. Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен_________________________________________ _____________________________________________________________________________ ____________________________________________________ қорытынды шешімге келдім.

Файл форматы:
pptx
16.05.2025
133
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі