Материалдар / Болашақ мамандықты өндіріспен байланыстыру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Болашақ мамандықты өндіріспен байланыстыру

Материал туралы қысқаша түсінік
технология пәні бойынша пайдаланатын материалдар мектеп және колледж бағдарламасына
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қазан 2020
353
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Болашақ мамандар даярлауда оқытуды өндіріспен байланыстыру.

1 слайд
Болашақ мамандар даярлауда оқытуды өндіріспен байланыстыру.

1 слайд

Болашақ мамандар даярлауда оқытуды өндіріспен байланыстыру.

Білім беру саласының басты міндеті – Білім беру саласының басты міндеті – білім беруді дамыту жөніндегі білім беруді дамыту жө

2 слайд
Білім беру саласының басты міндеті – Білім беру саласының басты міндеті – білім беруді дамыту жөніндегі білім беруді дамыту жөніндегі мемлекеттік бағдарламаны мемлекеттік бағдарламаны орындай отырып, осы саланың сапалы орындай отырып, осы саланың сапалы қызмет көрсету аясын кеңейту.қызмет көрсету аясын кеңейту. Н.Ә. Назарбаев Н.Ә. Назарбаев

2 слайд

Білім беру саласының басты міндеті – Білім беру саласының басты міндеті – білім беруді дамыту жөніндегі білім беруді дамыту жөніндегі мемлекеттік бағдарламаны мемлекеттік бағдарламаны орындай отырып, осы саланың сапалы орындай отырып, осы саланың сапалы қызмет көрсету аясын кеңейту.қызмет көрсету аясын кеңейту. Н.Ә. Назарбаев Н.Ә. Назарбаев

Оқытуды өндіріспен байланыстыруды Оқытуды өндіріспен байланыстыруды келесі кескіндерде қарастыру қажет:келесі кескіндерде қарас

3 слайд
Оқытуды өндіріспен байланыстыруды Оқытуды өндіріспен байланыстыруды келесі кескіндерде қарастыру қажет:келесі кескіндерде қарастыру қажет:  Еңбек нарығында дайындалатын Еңбек нарығында дайындалатын мамандарға деген сұранысты ескеру;мамандарға деген сұранысты ескеру;  Оқу орындарының материалдық-Оқу орындарының материалдық- техникалық базасын және оқу-әдістемелік техникалық базасын және оқу-әдістемелік кешенді қазіргі заманауи талаптарға кешенді қазіргі заманауи талаптарға сәйкес нығайту;сәйкес нығайту;  Оқытушылардың кәсіби шеберлігін Оқытушылардың кәсіби шеберлігін шыңдау;шыңдау;  Серіктес ұйымдармен, потенциалды Серіктес ұйымдармен, потенциалды жұмыс берушілермен байланысын жұмыс берушілермен байланысын арттыру.арттыру.

3 слайд

Оқытуды өндіріспен байланыстыруды Оқытуды өндіріспен байланыстыруды келесі кескіндерде қарастыру қажет:келесі кескіндерде қарастыру қажет:  Еңбек нарығында дайындалатын Еңбек нарығында дайындалатын мамандарға деген сұранысты ескеру;мамандарға деген сұранысты ескеру;  Оқу орындарының материалдық-Оқу орындарының материалдық- техникалық базасын және оқу-әдістемелік техникалық базасын және оқу-әдістемелік кешенді қазіргі заманауи талаптарға кешенді қазіргі заманауи талаптарға сәйкес нығайту;сәйкес нығайту;  Оқытушылардың кәсіби шеберлігін Оқытушылардың кәсіби шеберлігін шыңдау;шыңдау;  Серіктес ұйымдармен, потенциалды Серіктес ұйымдармен, потенциалды жұмыс берушілермен байланысын жұмыс берушілермен байланысын арттыру.арттыру.

Қызмет көрсету орталығы ( тамақ Қызмет көрсету орталығы ( тамақ өнеркәсібі) «Дархан», «Атамекен», өнеркәсібі) «Дархан», «Ата

4 слайд
Қызмет көрсету орталығы ( тамақ Қызмет көрсету орталығы ( тамақ өнеркәсібі) «Дархан», «Атамекен», өнеркәсібі) «Дархан», «Атамекен», «Қарлығаш», «Уәде», «Гурман», «Қарлығаш», «Уәде», «Гурман», «Пчелка» «Кентау нұры» тәрізді «Пчелка» «Кентау нұры» тәрізді мейрамханаларды айтуға боладымейрамханаларды айтуға болады

4 слайд

Қызмет көрсету орталығы ( тамақ Қызмет көрсету орталығы ( тамақ өнеркәсібі) «Дархан», «Атамекен», өнеркәсібі) «Дархан», «Атамекен», «Қарлығаш», «Уәде», «Гурман», «Қарлығаш», «Уәде», «Гурман», «Пчелка» «Кентау нұры» тәрізді «Пчелка» «Кентау нұры» тәрізді мейрамханаларды айтуға боладымейрамханаларды айтуға болады

5 слайд

5 слайд

6 слайд

6 слайд

7 слайд

7 слайд

8 слайд

8 слайд

Кез-келген тәжірибелік оқытудың Кез-келген тәжірибелік оқытудың қорытынды кезеңі - өндірістік тәжірибе қорытынды кезеңі - өндір

9 слайд
Кез-келген тәжірибелік оқытудың Кез-келген тәжірибелік оқытудың қорытынды кезеңі - өндірістік тәжірибе қорытынды кезеңі - өндірістік тәжірибе болып табылады.болып табылады. Болашақ мамандар даярлауда оқу Болашақ мамандар даярлауда оқу процесін өндіріспен байланыстыруда мына процесін өндіріспен байланыстыруда мына жайларды ескерген жөн:жайларды ескерген жөн:

9 слайд

Кез-келген тәжірибелік оқытудың Кез-келген тәжірибелік оқытудың қорытынды кезеңі - өндірістік тәжірибе қорытынды кезеңі - өндірістік тәжірибе болып табылады.болып табылады. Болашақ мамандар даярлауда оқу Болашақ мамандар даярлауда оқу процесін өндіріспен байланыстыруда мына процесін өндіріспен байланыстыруда мына жайларды ескерген жөн:жайларды ескерген жөн:

1. Іс жүзінде қолданып жүрген мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарды пәндік жүйе тұрғысынан қарастырып, еңбек нарығындағы

10 слайд
1. Іс жүзінде қолданып жүрген мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарды пәндік жүйе тұрғысынан қарастырып, еңбек нарығындағы жұмыс берушілердің талаптары ескеріледі. Ал, қазіргі білікті жұмысшы мен маман үшін білім мен біліктілікті игерумен қатар, оларды тәжірибеде қолдана білу де аса маңызды. 2. Арнайы пәндерден дәріс беретін оқытушылардың кәсіби шеберлігін арттыру мақсатында кәсіби орталықтарда (Біліктілікті көтеру институттарында) білім деңгейін көтеріп, қоғам талабына сай жаңарып отырулары керек. 3. Оқу орны, шеберханалар қазіргі талапқа сай заманауи технологиямен қамтамасыз етілген және материалдық-техникалық базасы жетілдірілген болуы тиіс.

10 слайд

1. Іс жүзінде қолданып жүрген мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарды пәндік жүйе тұрғысынан қарастырып, еңбек нарығындағы жұмыс берушілердің талаптары ескеріледі. Ал, қазіргі білікті жұмысшы мен маман үшін білім мен біліктілікті игерумен қатар, оларды тәжірибеде қолдана білу де аса маңызды. 2. Арнайы пәндерден дәріс беретін оқытушылардың кәсіби шеберлігін арттыру мақсатында кәсіби орталықтарда (Біліктілікті көтеру институттарында) білім деңгейін көтеріп, қоғам талабына сай жаңарып отырулары керек. 3. Оқу орны, шеберханалар қазіргі талапқа сай заманауи технологиямен қамтамасыз етілген және материалдық-техникалық базасы жетілдірілген болуы тиіс.

11 слайд

11 слайд