Бұйымның нобайын дайындау.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Жамбыл ауданы Айшабибі
орта мектебінің технология
пәні мұғалімі Көбеева Ф.Ү.
Пәні: технология
Сыныбы: 6
•
6.1.5.2.Шығармашылық
идеяларын іске асыру
үшін
нобайлар,техникалық
суреттер мен сызбалар
орындау..
•
6.1.4.2.Материалдық
шығынды анықтау
(сандық көрсеткіштер)
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу
мақсаттары •
Бұйымдарды дайындауға
арналған нобайлар,суреттер мен
сызбаларды орындау.
•
Бұйымға кететін шығынды
есептеп,кестеге толтыру. Сабақ
мақсаттары •
Ілмекбізбен жұмыс
істеу ережелерін
біледі.
•
Қауіпсіздік ережесін
сақтай
отырып,жұмыс
жасайды..
•
Бұйым дайындауға
қажетті материалдар
мен құрал-
жабдықтарды
пайдаланады.
Бағалау
критерийлеріҰзақ мерзімді
жоспар бөлімі:
•
То қу өнері Сабақ тақырыбы
•
Бұйымның нобайын
дайындау.Материалдар
мен құрал-жабдықтарды
таңдау.
1 слайд
Жамбыл ауданы Айшабибі орта мектебінің технология пәні мұғалімі Көбеева Ф.Ү. Пәні: технология Сыныбы: 6 • 6.1.5.2.Шығармашылық идеяларын іске асыру үшін нобайлар,техникалық суреттер мен сызбалар орындау.. • 6.1.4.2.Материалдық шығынды анықтау (сандық көрсеткіштер) Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары • Бұйымдарды дайындауға арналған нобайлар,суреттер мен сызбаларды орындау. • Бұйымға кететін шығынды есептеп,кестеге толтыру. Сабақ мақсаттары • Ілмекбізбен жұмыс істеу ережелерін біледі. • Қауіпсіздік ережесін сақтай отырып,жұмыс жасайды.. • Бұйым дайындауға қажетті материалдар мен құрал- жабдықтарды пайдаланады. Бағалау критерийлеріҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: • То қу өнері Сабақ тақырыбы • Бұйымның нобайын дайындау.Материалдар мен құрал-жабдықтарды таңдау.
2 слайд
•
Негізгі сөздер мен тіркестер
•
Ілмек,крюк,hook, иірімжіп,пряжа,yarn,
•
Талқылауға арналған сұрақ
•
1.Қазақ қолөнершілері тоқу ісіне көбінесе қандай жіптерді
пайдаланған ?Тілдік мақсаттар
•
Оқушыларды шығармашылық және сын
тұрғысынан ойлауға тәрбиелеу .Құндылықтарды
дарыту
•
Математика,биология,сызу.Пәнаралық
байланыстар
АКТ қолдану
дағдылары
Бастапқы білім •
Интербелсенді тақта,
bilimland.kz, imektep.kz
Иірімжіппен,ілмекбіздің түрлерін
анықтап,сәйкестендіріп таңдай алады.
2 слайд
• Негізгі сөздер мен тіркестер • Ілмек,крюк,hook, иірімжіп,пряжа,yarn, • Талқылауға арналған сұрақ • 1.Қазақ қолөнершілері тоқу ісіне көбінесе қандай жіптерді пайдаланған ?Тілдік мақсаттар • Оқушыларды шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауға тәрбиелеу .Құндылықтарды дарыту • Математика,биология,сызу.Пәнаралық байланыстар АКТ қолдану дағдылары Бастапқы білім • Интербелсенді тақта, bilimland.kz, imektep.kz Иірімжіппен,ілмекбіздің түрлерін анықтап,сәйкестендіріп таңдай алады.
3 слайд
Дескриптор:
-мақта жіптен қысқы
киімдер тоқылатынын біледі;
-шілтер мен жағаларды жүн
жіптен тоқылатынын біледі;
-синтетикалық жіптердің
өзіне тән қасиеттерін атап
береді; БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ
№ 2тапсырма
1 .Бұйымның
экономикалық бағасын
есептеу. Топтық жұмыс:
” Топтық диалог” әдісі
•
Бағалау
критерийі жүзеге
асады.Биология
пәнімен байланыс
жүреді.№ 1 тапсырма
1.Қыс мезгіліне арналған
киім түрін қандай жіптен
тоқиды?
2.Жүн жіптен не тоқиды?
3.Синтетикалық жіптердің
қандай қасиеттерін
білесіңдер? Топтық жұмыс:
«Зертте
де,зерделе»әдісі 1- топ
“ Өнерлі” 2-топ
“ Шебер”
3-топ
“ Іскер”
Сабақтың мақсатымен таныстырамын
№ Материал
атауы Ө лшем
бірлігінің
шартты
бағасы Бұйымға
жұмсалатын
материал
шығыны Материалға
шығындар,
тг
1 Тоқуға
арналған жіп 1 орамы
300тг
(100г) 50г ( әр
түстен 10г-нан ) 150
2 Ілмек біз 1 данасы
150тг 1 дана 150
Жалпы сомасы: 300 теңгеДескриптор:
-бұйымға қажетті
материалдарды таңдап
алады;
-жасалатын бұйымның
экономикалық
жағынан тиімділігін
анықтайды;
3 слайд
Дескриптор: -мақта жіптен қысқы киімдер тоқылатынын біледі; -шілтер мен жағаларды жүн жіптен тоқылатынын біледі; -синтетикалық жіптердің өзіне тән қасиеттерін атап береді; БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ № 2тапсырма 1 .Бұйымның экономикалық бағасын есептеу. Топтық жұмыс: ” Топтық диалог” әдісі • Бағалау критерийі жүзеге асады.Биология пәнімен байланыс жүреді.№ 1 тапсырма 1.Қыс мезгіліне арналған киім түрін қандай жіптен тоқиды? 2.Жүн жіптен не тоқиды? 3.Синтетикалық жіптердің қандай қасиеттерін білесіңдер? Топтық жұмыс: «Зертте де,зерделе»әдісі 1- топ “ Өнерлі” 2-топ “ Шебер” 3-топ “ Іскер” Сабақтың мақсатымен таныстырамын № Материал атауы Ө лшем бірлігінің шартты бағасы Бұйымға жұмсалатын материал шығыны Материалға шығындар, тг 1 Тоқуға арналған жіп 1 орамы 300тг (100г) 50г ( әр түстен 10г-нан ) 150 2 Ілмек біз 1 данасы 150тг 1 дана 150 Жалпы сомасы: 300 теңгеДескриптор: -бұйымға қажетті материалдарды таңдап алады; -жасалатын бұйымның экономикалық жағынан тиімділігін анықтайды;
4 слайд
•
№ 3 тапсырма
•
1.Шұлық тоқуға
қандай жіптер қажет?
•
2.Шұлықтың қандай
түрін білесіңдер?
•
3.Неше бізбен
тоқылады?
•
4.Шұлыққа қажетті
жіпті қайдан аламыз? •
Дескриптор:
•
-шұлық тоқуға
қандай жіптердің
керектігін біледі;
•
-шұлықтың
қонышты,қонышсыз
түрлерін біледі;
•
-төрт бізбен
тоқылатынын біледі;
•
-шұлық тоқуға қажет
жіпті қайдан
алатынымызды
анықтайды;
Кері байланыс.
Жұптық жұмыс: «Көршіңмен бөліс» тәсілі
Шұлық тоқу
4 слайд
• № 3 тапсырма • 1.Шұлық тоқуға қандай жіптер қажет? • 2.Шұлықтың қандай түрін білесіңдер? • 3.Неше бізбен тоқылады? • 4.Шұлыққа қажетті жіпті қайдан аламыз? • Дескриптор: • -шұлық тоқуға қандай жіптердің керектігін біледі; • -шұлықтың қонышты,қонышсыз түрлерін біледі; • -төрт бізбен тоқылатынын біледі; • -шұлық тоқуға қажет жіпті қайдан алатынымызды анықтайды; Кері байланыс. Жұптық жұмыс: «Көршіңмен бөліс» тәсілі Шұлық тоқу