Материалдар / Бұрыш түрлері. Көпбұрыштар

Бұрыш түрлері. Көпбұрыштар

Материал туралы қысқаша түсінік
2 - сынып математика пәнінің мұғалімдеріне керекті сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Ақпан 2019
1234
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы, Қожакент ауылы Исатай Әбдікәрімов атындағы № 168 жалпы орта мектебі КММ математика пән

1 слайд
Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы, Қожакент ауылы Исатай Әбдікәрімов атындағы № 168 жалпы орта мектебі КММ математика пәнінің мұғалімі

1 слайд

Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы, Қожакент ауылы Исатай Әбдікәрімов атындағы № 168 жалпы орта мектебі КММ математика пәнінің мұғалімі

Геометриялық фигуралар және олардың өзара орналасуы Бұрыш түрлері. Көпбұрыштар Пән мұғалімі: Рахматуллаева Арайлы

2 слайд
Геометриялық фигуралар және олардың өзара орналасуы Бұрыш түрлері. Көпбұрыштар Пән мұғалімі: Рахматуллаева Арайлы

2 слайд

Геометриялық фигуралар және олардың өзара орналасуы Бұрыш түрлері. Көпбұрыштар Пән мұғалімі: Рахматуллаева Арайлы

1 Суреттен сен қандай сызықтарды көріп тұрсың? Оларды қандай топтарға бөлуге болады?

3 слайд
1 Суреттен сен қандай сызықтарды көріп тұрсың? Оларды қандай топтарға бөлуге болады?

3 слайд

1 Суреттен сен қандай сызықтарды көріп тұрсың? Оларды қандай топтарға бөлуге болады?

Бұрыш – бұл бір нүктеден шыққан әртүрлі екі сәуледен құралған фигура. А нүктесі – бұрыштың төбесі. АВ және АС сәулелері- бұрышт

4 слайд
Бұрыш – бұл бір нүктеден шыққан әртүрлі екі сәуледен құралған фигура. А нүктесі – бұрыштың төбесі. АВ және АС сәулелері- бұрыштың қабырғалары. А В С Тік бұрыш Сүйір бұрыш Доғал бұрыш

4 слайд

Бұрыш – бұл бір нүктеден шыққан әртүрлі екі сәуледен құралған фигура. А нүктесі – бұрыштың төбесі. АВ және АС сәулелері- бұрыштың қабырғалары. А В С Тік бұрыш Сүйір бұрыш Доғал бұрыш

Бұлар – көпбұрыштар. Олар неге бұлай аталады? Бұл фигуралардың барлығына не ортақ? Үшбұрышты сызғыштың көмегімен дәлелде

5 слайд
Бұлар – көпбұрыштар. Олар неге бұлай аталады? Бұл фигуралардың барлығына не ортақ? Үшбұрышты сызғыштың көмегімен дәлелде

5 слайд

Бұлар – көпбұрыштар. Олар неге бұлай аталады? Бұл фигуралардың барлығына не ортақ? Үшбұрышты сызғыштың көмегімен дәлелде

Тік бұрыштарды, бұрыштардың төбесін және көпбұрыштарды ата. в С D А M E K K L R N O R T Z F RT LL MO P

6 слайд
Тік бұрыштарды, бұрыштардың төбесін және көпбұрыштарды ата. в С D А M E K K L R N O R T Z F RT LL MO P

6 слайд

Тік бұрыштарды, бұрыштардың төбесін және көпбұрыштарды ата. в С D А M E K K L R N O R T Z F RT LL MO P

А) Шартты пішінді қағазды ортасынан бүкте. Содан кейін тағы бір бүкте. Парақтың бүктеуін жаз. Сен қандай бұрыштарды көріп тұ

7 слайд
А) Шартты пішінді қағазды ортасынан бүкте. Содан кейін тағы бір бүкте. Парақтың бүктеуін жаз. Сен қандай бұрыштарды көріп тұрсың? Ә) Шаршы пішінді қағазды суретте көрсетілгендей бүкте. Содан кейін бүктеуін жаз. Сен қандай бұрыштарды көріп тұрсың. Б) Шаршы пішінді қағаз ал. Оны әртүрлі бүкте. Қара, қандай бұрыштар шықты.2

7 слайд

А) Шартты пішінді қағазды ортасынан бүкте. Содан кейін тағы бір бүкте. Парақтың бүктеуін жаз. Сен қандай бұрыштарды көріп тұрсың? Ә) Шаршы пішінді қағазды суретте көрсетілгендей бүкте. Содан кейін бүктеуін жаз. Сен қандай бұрыштарды көріп тұрсың. Б) Шаршы пішінді қағаз ал. Оны әртүрлі бүкте. Қара, қандай бұрыштар шықты.2

Есепті шығар3 Спорт үйірмесінде Айдос 14 жаттығу, Нұрлан 9 жаттығу жасады. Ал Айдос пен Нұрлан бірге қанша жаттығу жасады. 4 Е

8 слайд
Есепті шығар3 Спорт үйірмесінде Айдос 14 жаттығу, Нұрлан 9 жаттығу жасады. Ал Айдос пен Нұрлан бірге қанша жаттығу жасады. 4 Есепте Қорытынды Үйге жаттығу 8+17 4+39 30-(6+6) 62+30-2 83-60+7 6+28 63-8 50-(8+8) 40-(7+7) 20+75+5

8 слайд

Есепті шығар3 Спорт үйірмесінде Айдос 14 жаттығу, Нұрлан 9 жаттығу жасады. Ал Айдос пен Нұрлан бірге қанша жаттығу жасады. 4 Есепте Қорытынды Үйге жаттығу 8+17 4+39 30-(6+6) 62+30-2 83-60+7 6+28 63-8 50-(8+8) 40-(7+7) 20+75+5

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ