Материалдар / Бұрыштың градустық өлшемін табуға, бұрыштарды салыстыруға берілген есептер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бұрыштың градустық өлшемін табуға, бұрыштарды салыстыруға берілген есептер

Материал туралы қысқаша түсінік
математика пәнінің мұғалімдеріне қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қаңтар 2019
1087
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Бұрыштың градустық өлшемін табуға, бұрыштарды салыстыруға берілген есептер 5-сынып Мұғалім Алмухамбетова .Н.С

1 слайд
Бұрыштың градустық өлшемін табуға, бұрыштарды салыстыруға берілген есептер 5-сынып Мұғалім Алмухамбетова .Н.С

1 слайд

Бұрыштың градустық өлшемін табуға, бұрыштарды салыстыруға берілген есептер 5-сынып Мұғалім Алмухамбетова .Н.С

Оқу мақсаты: 5.3.3.3 Бұрыштың градустық өлшемін табуға, бұрыштарды салыстыруға берілген есептерді шығару Сабақ мақсаттары: Ба

2 слайд
Оқу мақсаты: 5.3.3.3 Бұрыштың градустық өлшемін табуға, бұрыштарды салыстыруға берілген есептерді шығару Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Бұрыштың анықтамасын біледі.бұрыштарды транспортир көмегімен өлшей алады, сала алады Басым көпшілігі: Бұрыштардың түрлерінің градустық өлшемдерін біледі, ажырата алады Кейбір оқушылар: Бұрыштарды белгілеуді салыстыруды біледі.

2 слайд

Оқу мақсаты: 5.3.3.3 Бұрыштың градустық өлшемін табуға, бұрыштарды салыстыруға берілген есептерді шығару Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Бұрыштың анықтамасын біледі.бұрыштарды транспортир көмегімен өлшей алады, сала алады Басым көпшілігі: Бұрыштардың түрлерінің градустық өлшемдерін біледі, ажырата алады Кейбір оқушылар: Бұрыштарды белгілеуді салыстыруды біледі.

Бағалау критерийлері:  Бұрыштарды түрлеріне қарай ажырата алады.  Градустық өлшемін таба алады.  Бұрыштарды сызбасын сала а

3 слайд
Бағалау критерийлері:  Бұрыштарды түрлеріне қарай ажырата алады.  Градустық өлшемін таба алады.  Бұрыштарды сызбасын сала алады. Тілдік мақсаттар: Бұрыш, транспортир, градус Пәнге қатысты лексика мен терминология Транспортир – Бұрышты өлшейтін құрал. Градус – бұрыштың өлшем бірлігі

3 слайд

Бағалау критерийлері:  Бұрыштарды түрлеріне қарай ажырата алады.  Градустық өлшемін таба алады.  Бұрыштарды сызбасын сала алады. Тілдік мақсаттар: Бұрыш, транспортир, градус Пәнге қатысты лексика мен терминология Транспортир – Бұрышты өлшейтін құрал. Градус – бұрыштың өлшем бірлігі

Қуанамын мен де, Қуанасың сен де, Қуанайық, достарым, Арайлап атқан күнге! ШАТТЫҚ ШЕҢБЕРІ

4 слайд
Қуанамын мен де, Қуанасың сен де, Қуанайық, достарым, Арайлап атқан күнге! ШАТТЫҚ ШЕҢБЕРІ

4 слайд

Қуанамын мен де, Қуанасың сен де, Қуанайық, достарым, Арайлап атқан күнге! ШАТТЫҚ ШЕҢБЕРІ

СҰРАҚ - ЖАУАП  Бұрыш дегеніміз не? Бұрыштың қандай түрлері бар? Қандай құралмен өлшейміз?  Бұрыштың өлшем бірлігі қандай? 

5 слайд
СҰРАҚ - ЖАУАП  Бұрыш дегеніміз не? Бұрыштың қандай түрлері бар? Қандай құралмен өлшейміз?  Бұрыштың өлшем бірлігі қандай?  Жазыңқы бұрыш қанша градусқа тең? Әр дұрыс жауапқа 1 балл Адасқан әріптер: ШҰБЫР ТИРСПОРТАНС ДАРГУС БҰРЫШ ТРАНСПОРТИР ГРАДУС

5 слайд

СҰРАҚ - ЖАУАП  Бұрыш дегеніміз не? Бұрыштың қандай түрлері бар? Қандай құралмен өлшейміз?  Бұрыштың өлшем бірлігі қандай?  Жазыңқы бұрыш қанша градусқа тең? Әр дұрыс жауапқа 1 балл Адасқан әріптер: ШҰБЫР ТИРСПОРТАНС ДАРГУС БҰРЫШ ТРАНСПОРТИР ГРАДУС

Жауаптарымен сәйкестендір IІІ 1.Сүйір А) 2. Доғал В) 3. Тік бұрыш С) 1. 90 -қа тең А) толық 2. 360 -қа тең В) Тік

6 слайд
Жауаптарымен сәйкестендір IІІ 1.Сүйір А) 2. Доғал В) 3. Тік бұрыш С) 1. 90 -қа тең А) толық 2. 360 -қа тең В) Тік бұрыш 3. 180 -қа тең С) жазыңқы 1. А) 130 2. В) 125 3. С) 45 I IІ

6 слайд

Жауаптарымен сәйкестендір IІІ 1.Сүйір А) 2. Доғал В) 3. Тік бұрыш С) 1. 90 -қа тең А) толық 2. 360 -қа тең В) Тік бұрыш 3. 180 -қа тең С) жазыңқы 1. А) 130 2. В) 125 3. С) 45 I IІ

ЖҰПТЫҚ ЖҰМЫС Фигуралардың түсіне сәйкес жұп болып жұмыс істейді «САРЫ» Жазыңқы бұрыштың 50% -і нешеге тең? Тік бұрыштың -сі

7 слайд
ЖҰПТЫҚ ЖҰМЫС Фигуралардың түсіне сәйкес жұп болып жұмыс істейді «САРЫ» Жазыңқы бұрыштың 50% -і нешеге тең? Тік бұрыштың -сі неге тең?   «КӨК» Жазыңқы бұрыштың 25% -і нешеге тең? Тік бұрыштың -сі неге тең?   «ЖАСЫЛ» Жазыңқы бұрыштың 30% -і нешеге тең? Тік бұрыштың 0,3 бөлігіне тең бұрыш салып, белгіле.

7 слайд

ЖҰПТЫҚ ЖҰМЫС Фигуралардың түсіне сәйкес жұп болып жұмыс істейді «САРЫ» Жазыңқы бұрыштың 50% -і нешеге тең? Тік бұрыштың -сі неге тең?   «КӨК» Жазыңқы бұрыштың 25% -і нешеге тең? Тік бұрыштың -сі неге тең?   «ЖАСЫЛ» Жазыңқы бұрыштың 30% -і нешеге тең? Тік бұрыштың 0,3 бөлігіне тең бұрыш салып, белгіле.

ЖЕКЕ ЖҰМЫС 1.Градустық өлшемдерін өздеріңше таңдап алып тік ,сүйір, доғал бұрышты салыңдар. 3. 4. 5. 2.Бұрыштарды салыстыр

8 слайд
ЖЕКЕ ЖҰМЫС 1.Градустық өлшемдерін өздеріңше таңдап алып тік ,сүйір, доғал бұрышты салыңдар. 3. 4. 5. 2.Бұрыштарды салыстыр Әр топтағы оқушы өзінің реттік номеріне байланысты есепті шығарады

8 слайд

ЖЕКЕ ЖҰМЫС 1.Градустық өлшемдерін өздеріңше таңдап алып тік ,сүйір, доғал бұрышты салыңдар. 3. 4. 5. 2.Бұрыштарды салыстыр Әр топтағы оқушы өзінің реттік номеріне байланысты есепті шығарады

Сөзжұмбақ Б Ы Ш Ұ Р 1. Тік бұрыштың жартысы неше градус? 2. Транспортир – бұрышты өлшеуге арналған ... 3. Бұрыштың өлшем бірлігі

9 слайд
Сөзжұмбақ Б Ы Ш Ұ Р 1. Тік бұрыштың жартысы неше градус? 2. Транспортир – бұрышты өлшеуге арналған ... 3. Бұрыштың өлшем бірлігі? 4. 180 0 -қа тең бұрыш қалай аталады? 5. Сүйір бұрыш – 90 0 - тан ... Әр дұрыс жауапқа 1 балл

9 слайд

Сөзжұмбақ Б Ы Ш Ұ Р 1. Тік бұрыштың жартысы неше градус? 2. Транспортир – бұрышты өлшеуге арналған ... 3. Бұрыштың өлшем бірлігі? 4. 180 0 -қа тең бұрыш қалай аталады? 5. Сүйір бұрыш – 90 0 - тан ... Әр дұрыс жауапқа 1 балл

«Бағдаршам» әдісі арқылы кері байланыс ҚЫЗЫЛ – түсінбедім САРЫ – түсінгендеймін, күмәнім бар, көмек керек ЖАСЫЛ – барлығы түс

10 слайд
«Бағдаршам» әдісі арқылы кері байланыс ҚЫЗЫЛ – түсінбедім САРЫ – түсінгендеймін, күмәнім бар, көмек керек ЖАСЫЛ – барлығы түсінікті

10 слайд

«Бағдаршам» әдісі арқылы кері байланыс ҚЫЗЫЛ – түсінбедім САРЫ – түсінгендеймін, күмәнім бар, көмек керек ЖАСЫЛ – барлығы түсінікті

Бағалау Критерийлер бойынша: 12-15 балл Жарайсың! Жүйелі жұмыс істедің! 7-11балл Жақсы! Анық ой! 3-6 балл Мақсатыңа жетесің!

11 слайд
Бағалау Критерийлер бойынша: 12-15 балл Жарайсың! Жүйелі жұмыс істедің! 7-11балл Жақсы! Анық ой! 3-6 балл Мақсатыңа жетесің! Мен саған сенемін! 1-2 балл Әттеген-ай! Мақсатыңа жетпей қалдың!

11 слайд

Бағалау Критерийлер бойынша: 12-15 балл Жарайсың! Жүйелі жұмыс істедің! 7-11балл Жақсы! Анық ой! 3-6 балл Мақсатыңа жетесің! Мен саған сенемін! 1-2 балл Әттеген-ай! Мақсатыңа жетпей қалдың!

12 слайд

12 слайд