Бүтін сандар. Рационал сандар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
6 . 1 В Рационал сандар ж әне
оларға амалдар қолдану
Бүтін сандар. Рационал сандар Ұзақ мерзімді
жоспардың тарау ы
Сабақтың
тақырыбы
Оқу
мақсаттары
6.1.1.6 бүтін сан ұғымын меңгеру;
6.5.2.3 шамаларды сипаттау үшін бүтін сандарды
қолдану;
6.1.1.8 рационал сан ұғымын меңгеру;
6.1.2.9 координаталық түзуде рационал сандарды
кескіндеу . Қуағаш негізгі орта білім беретін мектебінің математика пәні
мұғалімі
Урынгалиева Замзагүл Каликайдаровна
Математика, 6 сынып
1 слайд
6 . 1 В Рационал сандар ж әне оларға амалдар қолдану Бүтін сандар. Рационал сандар Ұзақ мерзімді жоспардың тарау ы Сабақтың тақырыбы Оқу мақсаттары 6.1.1.6 бүтін сан ұғымын меңгеру; 6.5.2.3 шамаларды сипаттау үшін бүтін сандарды қолдану; 6.1.1.8 рационал сан ұғымын меңгеру; 6.1.2.9 координаталық түзуде рационал сандарды кескіндеу . Қуағаш негізгі орта білім беретін мектебінің математика пәні мұғалімі Урынгалиева Замзагүл Каликайдаровна Математика, 6 сынып
2 слайд
Рационал санды бүтін
санның натурал
санға қатынасы түрінде
жаза ды;
. Бүтін сандар, рационал
сандар ұғымдарын,
белгіленуін біледі,
түсінеді;
Құрамында бүтін,
рационал сандары бар
теңдеулерді шешеді .координаталық түзуде бүтін
сандар, рационал сандарды
белгілейді; Бағалау критерийі:
Құрамында бүтін,
рационал сандары бар
теңдеулерді шешеді .Бүтін сандар, рационал
сандар ұғымдарын,
белгіленуін біледі, түсінеді;
- Рационал санды бүтін
санның натурал санға
қатынасы түрінде жазады;
-
Бүтін сандар, рационал
сандарды координаталық
түзуде белгілейді;
2 слайд
Рационал санды бүтін санның натурал санға қатынасы түрінде жаза ды; . Бүтін сандар, рационал сандар ұғымдарын, белгіленуін біледі, түсінеді; Құрамында бүтін, рационал сандары бар теңдеулерді шешеді .координаталық түзуде бүтін сандар, рационал сандарды белгілейді; Бағалау критерийі: Құрамында бүтін, рационал сандары бар теңдеулерді шешеді .Бүтін сандар, рационал сандар ұғымдарын, белгіленуін біледі, түсінеді; - Рационал санды бүтін санның натурал санға қатынасы түрінде жазады; - Бүтін сандар, рационал сандарды координаталық түзуде белгілейді;
3 слайд
Тереңірек
ойланО й л а н ,ж ұ п т
а с ,б ө л ісСөздер арасынан
керектісін таңдаПицца Миға
шабуыл
Сіз
қаншалық
ты сенесіз ?
Допты
қағып ал Кім
шапшаң Бір ауыз сөз
3 слайд
Тереңірек ойланО й л а н ,ж ұ п т а с ,б ө л ісСөздер арасынан керектісін таңдаПицца Миға шабуыл Сіз қаншалық ты сенесіз ? Допты қағып ал Кім шапшаң Бір ауыз сөз
4 слайд
2-тапсырма
Белсенді оқу әдістері: “Ойлан, жұптас,бөліс ”
1- тапсырма
Рационал
сандаржиыны
анықтамасын
жазады, мысал
келтіреді Координаталық түзу
бойында -2,5 және2,5
сандарының арасындағы -
2; -1,5; -1; 1; 1,5; 2 рационал
сандарын кескінде 3-тапсырма
Теңдеуді шешіңдер
-y+3,9=6
Мысал :
7, -9, , 0,3, -0,19 –
рационал сандар. • • • • • •
-2 -1,5 -1 1 1,5 2 - y+3,9=6
-y=6-3,9
-y=2,1
y=-2,1
Жауабы:-2,1
Дескриптор:
-
бүтін сандар мен рационал сандар анықтамасын біледі, мысал келтіре алады;
-
координаталық түзуде сандардың арасындағы бүтін сандарды, рационал сандарды таба алады;
-
құрамында бүтін, рационал сандары бар теңдеулерді шеше алады.
-
ҚБ: «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі бойынша топтар бірін-бірі бағалайды .
4 слайд
2-тапсырма Белсенді оқу әдістері: “Ойлан, жұптас,бөліс ” 1- тапсырма Рационал сандаржиыны анықтамасын жазады, мысал келтіреді Координаталық түзу бойында -2,5 және2,5 сандарының арасындағы - 2; -1,5; -1; 1; 1,5; 2 рационал сандарын кескінде 3-тапсырма Теңдеуді шешіңдер -y+3,9=6 Мысал : 7, -9, , 0,3, -0,19 – рационал сандар. • • • • • • -2 -1,5 -1 1 1,5 2 - y+3,9=6 -y=6-3,9 -y=2,1 y=-2,1 Жауабы:-2,1 Дескриптор: - бүтін сандар мен рационал сандар анықтамасын біледі, мысал келтіре алады; - координаталық түзуде сандардың арасындағы бүтін сандарды, рационал сандарды таба алады; - құрамында бүтін, рационал сандары бар теңдеулерді шеше алады. - ҚБ: «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі бойынша топтар бірін-бірі бағалайды .
5 слайд
Қарқын
Қорытынды Диалог және
қолдау
көрсету
Жіктеу Тапсырма
5 слайд
Қарқын Қорытынды Диалог және қолдау көрсету Жіктеу Тапсырма
6 слайд
Саралау тәсілдері: “Тапсырма”. Әдіс:“Кім шапшаң”
А - деңгейі
-3,5 саны қандай
көршілес екі
бүтін сандар
аралығында В - деңгейі
Бірлік кесінді ретінде дәптердің
2 тор көзінің ұзындығын алып,
координаталық түзу сызыңдар:
1) Координаталық түзуде А(-1/ 2 ), В(1/5)
2) және С(-1/4) нүктелерін белгілеңдер: С - деңгейі
Теңдеуді шешіңдер:
-m+2=4
Жауабы: -3 және -4 • • •
-1/5 -1/4 1/5 - m + 2 = 4
- m = 4 - 2
-y= 2
y=-2 Жауабы:-2
Дескриптор:
-берілген санның қандай көршілес бүтін сандардың арасында орналасқанын табады;
-координаталық түзуде нүктелерді белгілеп, осы нүктелерге қарама-қарсы нүктелердің
координаталарын белгілей алады;
- құрамында бүтін, рационал сандары бар теңдеулерді шеше алады.
ҚБ: « +», «-» қызықты әдіс арқылы өзара бағалау
6 слайд
Саралау тәсілдері: “Тапсырма”. Әдіс:“Кім шапшаң” А - деңгейі -3,5 саны қандай көршілес екі бүтін сандар аралығында В - деңгейі Бірлік кесінді ретінде дәптердің 2 тор көзінің ұзындығын алып, координаталық түзу сызыңдар: 1) Координаталық түзуде А(-1/ 2 ), В(1/5) 2) және С(-1/4) нүктелерін белгілеңдер: С - деңгейі Теңдеуді шешіңдер: -m+2=4 Жауабы: -3 және -4 • • • -1/5 -1/4 1/5 - m + 2 = 4 - m = 4 - 2 -y= 2 y=-2 Жауабы:-2 Дескриптор: -берілген санның қандай көршілес бүтін сандардың арасында орналасқанын табады; -координаталық түзуде нүктелерді белгілеп, осы нүктелерге қарама-қарсы нүктелердің координаталарын белгілей алады; - құрамында бүтін, рационал сандары бар теңдеулерді шеше алады. ҚБ: « +», «-» қызықты әдіс арқылы өзара бағалау
7 слайд
От шашуШапалақ Басбармақ Екі жұлдыз,
бір ұсыныс
Өзара бағалау
Қалыптастырушы
бағалау
Жұптар
бірін-бірі
бағалайды. Бағдаршам Керемет
Жарайсың
7 слайд
От шашуШапалақ Басбармақ Екі жұлдыз, бір ұсыныс Өзара бағалау Қалыптастырушы бағалау Жұптар бірін-бірі бағалайды. Бағдаршам Керемет Жарайсың
8 слайд
Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары
1-тапсырма
a) Бірлік кесінді ретінде
4 см кесіндіні алып,
суреттегі нүктелерді
координаталарымен
жазыңыз:
b) Берілген нүктелерді
бір координаталық
түзуде кескіндеңіз:
M(-1/8 ), N(1/5 ), L(2/7 ),
K(-1/6), P(1/9) 2-тапсырма
– 7; 34 ; 0,9; 15
− 2 ; 4; 1; 8,2; 1,5 сандарын
Эйлер-Венн дөңгелегіне
белгілеңіз:
Дескриптор: Білім алушы
-
Сандарды Эйлер-Венн дөңгелегіне белгілейді.
-
ҚБ: « Бағдаршам» әдісімен өзін-өзі
бағалауҚБ: « Бағдаршам» әдісімен өзін-өзі бағалау
8 слайд
Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары 1-тапсырма a) Бірлік кесінді ретінде 4 см кесіндіні алып, суреттегі нүктелерді координаталарымен жазыңыз: b) Берілген нүктелерді бір координаталық түзуде кескіндеңіз: M(-1/8 ), N(1/5 ), L(2/7 ), K(-1/6), P(1/9) 2-тапсырма – 7; 34 ; 0,9; 15 − 2 ; 4; 1; 8,2; 1,5 сандарын Эйлер-Венн дөңгелегіне белгілеңіз: Дескриптор: Білім алушы - Сандарды Эйлер-Венн дөңгелегіне белгілейді. - ҚБ: « Бағдаршам» әдісімен өзін-өзі бағалауҚБ: « Бағдаршам» әдісімен өзін-өзі бағалау
9 слайд
Д Саралау Бағалау Денсаулықты
сақтау
«Шапалақтау»,
«Екі жұлдыз, бір тілек»,
«Керемет»,
«Жарайсың»,
«Басбармақ»,
«Бағдаршам»,
: «+», «-» қызықты
әдіс арқылы
өзара бағалау
әдістерін
қалыптастырушы
бағалау ретінде
қолданамын . Сергіту сәті:
«Допты қағып ал»
ойынын
пайдаланамын.
Оқушылардың
партада
отыруын,
техникалық
қауіпсіздігін
қадағалаймын .«, «Миға шабуыл» т.б.
Тақырыпты
меңгеру үшін
«Ойлан, топтас, бөліс» әдісін ,.
«Кім шапшаң»
«, «Миға шабуыл» т.б. белсенді
оқыту әдістерін пайдаланамын.
Әрбір тапсырманы
Орындаған сайын
оқушыларға кері байланыс
беріп отырамын.
Есеп шығаруда
есептердің
деңгейін(А,В,С) қадағалаймын
9 слайд
Д Саралау Бағалау Денсаулықты сақтау «Шапалақтау», «Екі жұлдыз, бір тілек», «Керемет», «Жарайсың», «Басбармақ», «Бағдаршам», : «+», «-» қызықты әдіс арқылы өзара бағалау әдістерін қалыптастырушы бағалау ретінде қолданамын . Сергіту сәті: «Допты қағып ал» ойынын пайдаланамын. Оқушылардың партада отыруын, техникалық қауіпсіздігін қадағалаймын .«, «Миға шабуыл» т.б. Тақырыпты меңгеру үшін «Ойлан, топтас, бөліс» әдісін ,. «Кім шапшаң» «, «Миға шабуыл» т.б. белсенді оқыту әдістерін пайдаланамын. Әрбір тапсырманы Орындаған сайын оқушыларға кері байланыс беріп отырамын. Есеп шығаруда есептердің деңгейін(А,В,С) қадағалаймын
10 слайд
10 слайд