Бүтін сандар. Рационал сандар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Бүтін сандар. Рационал сандар

Материал туралы қысқаша түсінік
-Бүтін сандар, рационал сандар ұғымдарын, белгіленуін біледі, түсінеді; -Рационал санды бүтін санның натурал санға қатынасы түрінде жаза алады; -Бүтін сандар, рационал сандарды координаталық түзуде белгілей алады; - Құрамында бүтін, рационал сандары бар теңдеулерді шеше алады.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
6.1В Рационал сандар және оларға амалдар қолдану Бүтін сандар. Рационал сандар Ұзақ мерзімді жоспарды

#1 слайд
6.1В Рационал сандар және оларға амалдар қолдану Бүтін сандар. Рационал сандар Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы Сабақтың тақырыбы Оқу мақсаттары 6.1.1.6 бүтін сан ұғымын меңгеру; 6.5.2.3 шамаларды сипаттау үшін бүтін сандарды қолдану; 6.1.1.8 рационал сан ұғымын меңгеру; 6.1.2.9 координаталық түзуде рационал сандарды кескіндеу. Қуағаш негізгі орта білім беретін мектебінің математика пәні мұғалімі Урынгалиева Замзагүл Каликайдаровна Математика, 6 сынып

1 слайд

6.1В Рационал сандар және оларға амалдар қолдану Бүтін сандар. Рационал сандар Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы Сабақтың тақырыбы Оқу мақсаттары 6.1.1.6 бүтін сан ұғымын меңгеру; 6.5.2.3 шамаларды сипаттау үшін бүтін сандарды қолдану; 6.1.1.8 рационал сан ұғымын меңгеру; 6.1.2.9 координаталық түзуде рационал сандарды кескіндеу. Қуағаш негізгі орта білім беретін мектебінің математика пәні мұғалімі Урынгалиева Замзагүл Каликайдаровна Математика, 6 сынып

Рационал санды бүтін санның натурал санға қатынасы түрінде жаза ды; . Бүтін сандар, рационал сандар ұғымдарын, белгіленуін

#2 слайд
Рационал санды бүтін санның натурал санға қатынасы түрінде жаза ды; . Бүтін сандар, рационал сандар ұғымдарын, белгіленуін біледі, түсінеді; Құрамында бүтін, рационал сандары бар теңдеулерді шешеді. координаталық түзуде бүтін сандар, рационал сандарды белгілейді; Бағалау критерийі: Құрамында бүтін, рационал сандары бар теңдеулерді шешеді. Бүтін сандар, рационал сандар ұғымдарын, белгіленуін біледі, түсінеді; -Рационал санды бүтін санның натурал санға қатынасы түрінде жазады; - Бүтін сандар, рационал сандарды координаталық түзуде белгілейді;

2 слайд

Рационал санды бүтін санның натурал санға қатынасы түрінде жаза ды; . Бүтін сандар, рационал сандар ұғымдарын, белгіленуін біледі, түсінеді; Құрамында бүтін, рационал сандары бар теңдеулерді шешеді. координаталық түзуде бүтін сандар, рационал сандарды белгілейді; Бағалау критерийі: Құрамында бүтін, рационал сандары бар теңдеулерді шешеді. Бүтін сандар, рационал сандар ұғымдарын, белгіленуін біледі, түсінеді; -Рационал санды бүтін санның натурал санға қатынасы түрінде жазады; - Бүтін сандар, рационал сандарды координаталық түзуде белгілейді;

Тереңірек ойлан Ойлан,жұпт ас,бөліс Сөздер арасынан керектісін таңда Пицца Миға шабуыл Сіз қаншалық ты сенесіз? Допты қағып

#3 слайд
Тереңірек ойлан Ойлан,жұпт ас,бөліс Сөздер арасынан керектісін таңда Пицца Миға шабуыл Сіз қаншалық ты сенесіз? Допты қағып ал Кім шапшаң Бір ауыз сөз

3 слайд

Тереңірек ойлан Ойлан,жұпт ас,бөліс Сөздер арасынан керектісін таңда Пицца Миға шабуыл Сіз қаншалық ты сенесіз? Допты қағып ал Кім шапшаң Бір ауыз сөз

2-тапсырма Белсенді оқу әдістері: “Ойлан, жұптас,бөліс ” 1-тапсырма Рационал сандаржиыны анықтамасын жазады, мысал келті

#4 слайд
2-тапсырма Белсенді оқу әдістері: “Ойлан, жұптас,бөліс ” 1-тапсырма Рационал сандаржиыны анықтамасын жазады, мысал келтіреді Координаталық түзу бойында -2,5 және2,5 сандарының арасындағы - 2; -1,5; -1; 1; 1,5; 2 рационал сандарын кескінде 3-тапсырма Теңдеуді шешіңдер -y+3,9=6   Мысал: 7, -9,  , 0,3, -0,19 – рационал сандар. • • • • • • -2 -1,5 -1 1 1,5 2 -y+3,9=6 -y=6-3,9 -y=2,1 y=-2,1 Жауабы:-2,1 Дескриптор: -бүтін сандар мен рационал сандар анықтамасын біледі, мысал келтіре алады; - координаталық түзуде сандардың арасындағы бүтін сандарды, рационал сандарды таба алады; -құрамында бүтін, рационал сандары бар теңдеулерді шеше алады. -ҚБ: «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі бойынша топтар бірін-бірі бағалайды.

4 слайд

2-тапсырма Белсенді оқу әдістері: “Ойлан, жұптас,бөліс ” 1-тапсырма Рационал сандаржиыны анықтамасын жазады, мысал келтіреді Координаталық түзу бойында -2,5 және2,5 сандарының арасындағы - 2; -1,5; -1; 1; 1,5; 2 рационал сандарын кескінде 3-тапсырма Теңдеуді шешіңдер -y+3,9=6   Мысал: 7, -9,  , 0,3, -0,19 – рационал сандар. • • • • • • -2 -1,5 -1 1 1,5 2 -y+3,9=6 -y=6-3,9 -y=2,1 y=-2,1 Жауабы:-2,1 Дескриптор: -бүтін сандар мен рационал сандар анықтамасын біледі, мысал келтіре алады; - координаталық түзуде сандардың арасындағы бүтін сандарды, рационал сандарды таба алады; -құрамында бүтін, рационал сандары бар теңдеулерді шеше алады. -ҚБ: «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі бойынша топтар бірін-бірі бағалайды.

Қарқын Қорытынды Диалог және қолдау көрсету Жіктеу Тапсырма

#5 слайд
Қарқын Қорытынды Диалог және қолдау көрсету Жіктеу Тапсырма

5 слайд

Қарқын Қорытынды Диалог және қолдау көрсету Жіктеу Тапсырма

Саралау тәсілдері:“Тапсырма”. Әдіс:“Кім шапшаң” А-деңгейі -3,5 саны қандай көршілес екі бүтін сандар аралығында

#6 слайд
Саралау тәсілдері:“Тапсырма”. Әдіс:“Кім шапшаң” А-деңгейі -3,5 саны қандай көршілес екі бүтін сандар аралығында В-деңгейі Бірлік кесінді ретінде дәптердің 2 тор көзінің ұзындығын алып, координаталық түзу сызыңдар: 1)Координаталық түзуде А(-1/2 ), В(1/5) 2) және С(-1/4) нүктелерін белгілеңдер: С-деңгейі Теңдеуді шешіңдер: -m+2=4   Жауабы: -3 және -4 • • • -1/5 -1/4 1/5 -m+2=4 -m=4-2 -y=2 y=-2 Жауабы:-2 Дескриптор: -берілген санның қандай көршілес бүтін сандардың арасында орналасқанын табады; -координаталық түзуде нүктелерді белгілеп, осы нүктелерге қарама-қарсы нүктелердің координаталарын белгілей алады; -құрамында бүтін, рационал сандары бар теңдеулерді шеше алады. ҚБ: «+», «-» қызықты әдіс арқылы өзара бағалау

6 слайд

Саралау тәсілдері:“Тапсырма”. Әдіс:“Кім шапшаң” А-деңгейі -3,5 саны қандай көршілес екі бүтін сандар аралығында В-деңгейі Бірлік кесінді ретінде дәптердің 2 тор көзінің ұзындығын алып, координаталық түзу сызыңдар: 1)Координаталық түзуде А(-1/2 ), В(1/5) 2) және С(-1/4) нүктелерін белгілеңдер: С-деңгейі Теңдеуді шешіңдер: -m+2=4   Жауабы: -3 және -4 • • • -1/5 -1/4 1/5 -m+2=4 -m=4-2 -y=2 y=-2 Жауабы:-2 Дескриптор: -берілген санның қандай көршілес бүтін сандардың арасында орналасқанын табады; -координаталық түзуде нүктелерді белгілеп, осы нүктелерге қарама-қарсы нүктелердің координаталарын белгілей алады; -құрамында бүтін, рационал сандары бар теңдеулерді шеше алады. ҚБ: «+», «-» қызықты әдіс арқылы өзара бағалау

От шашу Шапалақ Басбармақ Екі жұлдыз, бір ұсыныс Өзара бағалау Қалыптастырушы бағалау Жұптар бірін-бірі бағалайды. Бағдарша

#7 слайд
От шашу Шапалақ Басбармақ Екі жұлдыз, бір ұсыныс Өзара бағалау Қалыптастырушы бағалау Жұптар бірін-бірі бағалайды. Бағдаршам Керемет Жарайсың

7 слайд

От шашу Шапалақ Басбармақ Екі жұлдыз, бір ұсыныс Өзара бағалау Қалыптастырушы бағалау Жұптар бірін-бірі бағалайды. Бағдаршам Керемет Жарайсың

Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары 1-тапсырма a) Бірлік кесінді ретінде 4 см кесіндіні алып, суреттегі нүктелерді коорд

#8 слайд
Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары 1-тапсырма a) Бірлік кесінді ретінде 4 см кесіндіні алып, суреттегі нүктелерді координаталарымен жазыңыз: b) Берілген нүктелерді бір координаталық түзуде кескіндеңіз: M(-1/8 ), N(1/5 ), L(2/7 ), K(-1/6), P(1/9) 2-тапсырма –7; 34 ; 0,9; 15 − 2 ; 4; 1; 8,2; 1,5 сандарын Эйлер-Венн дөңгелегіне белгілеңіз: Дескриптор: Білім алушы -Сандарды Эйлер-Венн дөңгелегіне белгілейді. -ҚБ: «Бағдаршам» әдісімен өзін-өзі бағалау ҚБ: «Бағдаршам» әдісімен өзін-өзі бағалау

8 слайд

Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары 1-тапсырма a) Бірлік кесінді ретінде 4 см кесіндіні алып, суреттегі нүктелерді координаталарымен жазыңыз: b) Берілген нүктелерді бір координаталық түзуде кескіндеңіз: M(-1/8 ), N(1/5 ), L(2/7 ), K(-1/6), P(1/9) 2-тапсырма –7; 34 ; 0,9; 15 − 2 ; 4; 1; 8,2; 1,5 сандарын Эйлер-Венн дөңгелегіне белгілеңіз: Дескриптор: Білім алушы -Сандарды Эйлер-Венн дөңгелегіне белгілейді. -ҚБ: «Бағдаршам» әдісімен өзін-өзі бағалау ҚБ: «Бағдаршам» әдісімен өзін-өзі бағалау

Д Саралау Бағалау Денсаулықты сақтау «Шапалақтау», «Екі жұлдыз, бір тілек», «Керемет», «Жарайсың», «Басбармақ

#9 слайд
Д Саралау Бағалау Денсаулықты сақтау «Шапалақтау», «Екі жұлдыз, бір тілек», «Керемет», «Жарайсың», «Басбармақ», «Бағдаршам», : «+», «-» қызықты әдіс арқылы өзара бағалау әдістерін қалыптастырушы бағалау ретінде қолданамын . Сергіту сәті: «Допты қағып ал» ойынын пайдаланамын. Оқушылардың партада отыруын, техникалық қауіпсіздігін қадағалаймын. «, «Миға шабуыл» т.б. Тақырыпты меңгеру үшін «Ойлан, топтас, бөліс» әдісін ,. «Кім шапшаң» «, «Миға шабуыл» т.б. белсенді оқыту әдістерін пайдаланамын. Әрбір тапсырманы Орындаған сайын оқушыларға кері байланыс беріп отырамын. Есеп шығаруда есептердің деңгейін(А,В,С) қадағалаймын

9 слайд

Д Саралау Бағалау Денсаулықты сақтау «Шапалақтау», «Екі жұлдыз, бір тілек», «Керемет», «Жарайсың», «Басбармақ», «Бағдаршам», : «+», «-» қызықты әдіс арқылы өзара бағалау әдістерін қалыптастырушы бағалау ретінде қолданамын . Сергіту сәті: «Допты қағып ал» ойынын пайдаланамын. Оқушылардың партада отыруын, техникалық қауіпсіздігін қадағалаймын. «, «Миға шабуыл» т.б. Тақырыпты меңгеру үшін «Ойлан, топтас, бөліс» әдісін ,. «Кім шапшаң» «, «Миға шабуыл» т.б. белсенді оқыту әдістерін пайдаланамын. Әрбір тапсырманы Орындаған сайын оқушыларға кері байланыс беріп отырамын. Есеп шығаруда есептердің деңгейін(А,В,С) қадағалаймын

#10 слайд

10 слайд

Файл форматы:
pptx
26.06.2018
2277
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі