Материалдар / Бүтін сандар. Рационал сандар

Бүтін сандар. Рационал сандар

Материал туралы қысқаша түсінік
-Бүтін сандар, рационал сандар ұғымдарын, белгіленуін біледі, түсінеді; -Рационал санды бүтін санның натурал санға қатынасы түрінде жаза алады; -Бүтін сандар, рационал сандарды координаталық түзуде белгілей алады; - Құрамында бүтін, рационал сандары бар теңдеулерді шеше алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Маусым 2018
1955
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
6 . 1 В Рационал сандар ж әне оларға амалдар қолдану Бүтін сандар. Рационал сандар Ұзақ мерзімді жо

1 слайд
6 . 1 В Рационал сандар ж әне оларға амалдар қолдану Бүтін сандар. Рационал сандар Ұзақ мерзімді жоспардың тарау ы Сабақтың тақырыбы Оқу мақсаттары 6.1.1.6 бүтін сан ұғымын меңгеру; 6.5.2.3 шамаларды сипаттау үшін бүтін сандарды қолдану; 6.1.1.8 рационал сан ұғымын меңгеру; 6.1.2.9 координаталық түзуде рационал сандарды кескіндеу . Қуағаш негізгі орта білім беретін мектебінің математика пәні мұғалімі Урынгалиева Замзагүл Каликайдаровна Математика, 6 сынып

1 слайд

6 . 1 В Рационал сандар ж әне оларға амалдар қолдану Бүтін сандар. Рационал сандар Ұзақ мерзімді жоспардың тарау ы Сабақтың тақырыбы Оқу мақсаттары 6.1.1.6 бүтін сан ұғымын меңгеру; 6.5.2.3 шамаларды сипаттау үшін бүтін сандарды қолдану; 6.1.1.8 рационал сан ұғымын меңгеру; 6.1.2.9 координаталық түзуде рационал сандарды кескіндеу . Қуағаш негізгі орта білім беретін мектебінің математика пәні мұғалімі Урынгалиева Замзагүл Каликайдаровна Математика, 6 сынып

Рационал санды бүтін санның натурал санға қатынасы түрінде жаза ды; . Бүтін сандар, рационал сандар ұғымдарын, белгіленуі

2 слайд
Рационал санды бүтін санның натурал санға қатынасы түрінде жаза ды; . Бүтін сандар, рационал сандар ұғымдарын, белгіленуін біледі, түсінеді; Құрамында бүтін, рационал сандары бар теңдеулерді шешеді .координаталық түзуде бүтін сандар, рационал сандарды белгілейді; Бағалау критерийі: Құрамында бүтін, рационал сандары бар теңдеулерді шешеді .Бүтін сандар, рационал сандар ұғымдарын, белгіленуін біледі, түсінеді; - Рационал санды бүтін санның натурал санға қатынасы түрінде жазады; - Бүтін сандар, рационал сандарды координаталық түзуде белгілейді;

2 слайд

Рационал санды бүтін санның натурал санға қатынасы түрінде жаза ды; . Бүтін сандар, рационал сандар ұғымдарын, белгіленуін біледі, түсінеді; Құрамында бүтін, рационал сандары бар теңдеулерді шешеді .координаталық түзуде бүтін сандар, рационал сандарды белгілейді; Бағалау критерийі: Құрамында бүтін, рационал сандары бар теңдеулерді шешеді .Бүтін сандар, рационал сандар ұғымдарын, белгіленуін біледі, түсінеді; - Рационал санды бүтін санның натурал санға қатынасы түрінде жазады; - Бүтін сандар, рационал сандарды координаталық түзуде белгілейді;

Тереңірек ойланО й л а н ,ж ұ п т а с ,б ө л ісСөздер арасынан керектісін таңдаПицца Миға шабуыл Сіз қаншалық ты сенесіз ?

3 слайд
Тереңірек ойланО й л а н ,ж ұ п т а с ,б ө л ісСөздер арасынан керектісін таңдаПицца Миға шабуыл Сіз қаншалық ты сенесіз ? Допты қағып ал Кім шапшаң Бір ауыз сөз

3 слайд

Тереңірек ойланО й л а н ,ж ұ п т а с ,б ө л ісСөздер арасынан керектісін таңдаПицца Миға шабуыл Сіз қаншалық ты сенесіз ? Допты қағып ал Кім шапшаң Бір ауыз сөз

2-тапсырма Белсенді оқу әдістері: “Ойлан, жұптас,бөліс ” 1- тапсырма Рационал сандаржиыны анықтамасын жазады, мысал келт

4 слайд
2-тапсырма Белсенді оқу әдістері: “Ойлан, жұптас,бөліс ” 1- тапсырма Рационал сандаржиыны анықтамасын жазады, мысал келтіреді Координаталық түзу бойында -2,5 және2,5 сандарының арасындағы - 2; -1,5; -1; 1; 1,5; 2 рационал сандарын кескінде 3-тапсырма Теңдеуді шешіңдер -y+3,9=6  Мысал : 7, -9,  , 0,3, -0,19 – рационал сандар. • • • • • • -2 -1,5 -1 1 1,5 2 - y+3,9=6 -y=6-3,9 -y=2,1 y=-2,1 Жауабы:-2,1 Дескриптор: - бүтін сандар мен рационал сандар анықтамасын біледі, мысал келтіре алады; - координаталық түзуде сандардың арасындағы бүтін сандарды, рационал сандарды таба алады; - құрамында бүтін, рационал сандары бар теңдеулерді шеше алады. - ҚБ: «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі бойынша топтар бірін-бірі бағалайды .

4 слайд

2-тапсырма Белсенді оқу әдістері: “Ойлан, жұптас,бөліс ” 1- тапсырма Рационал сандаржиыны анықтамасын жазады, мысал келтіреді Координаталық түзу бойында -2,5 және2,5 сандарының арасындағы - 2; -1,5; -1; 1; 1,5; 2 рационал сандарын кескінде 3-тапсырма Теңдеуді шешіңдер -y+3,9=6  Мысал : 7, -9,  , 0,3, -0,19 – рационал сандар. • • • • • • -2 -1,5 -1 1 1,5 2 - y+3,9=6 -y=6-3,9 -y=2,1 y=-2,1 Жауабы:-2,1 Дескриптор: - бүтін сандар мен рационал сандар анықтамасын біледі, мысал келтіре алады; - координаталық түзуде сандардың арасындағы бүтін сандарды, рационал сандарды таба алады; - құрамында бүтін, рационал сандары бар теңдеулерді шеше алады. - ҚБ: «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі бойынша топтар бірін-бірі бағалайды .

Қарқын Қорытынды Диалог және қолдау көрсету Жіктеу Тапсырма

5 слайд
Қарқын Қорытынды Диалог және қолдау көрсету Жіктеу Тапсырма

5 слайд

Қарқын Қорытынды Диалог және қолдау көрсету Жіктеу Тапсырма

Саралау тәсілдері: “Тапсырма”. Әдіс:“Кім шапшаң” А - деңгейі -3,5 саны қандай көршілес екі бүтін сандар аралығында

6 слайд
Саралау тәсілдері: “Тапсырма”. Әдіс:“Кім шапшаң” А - деңгейі -3,5 саны қандай көршілес екі бүтін сандар аралығында В - деңгейі Бірлік кесінді ретінде дәптердің 2 тор көзінің ұзындығын алып, координаталық түзу сызыңдар: 1) Координаталық түзуде А(-1/ 2 ), В(1/5) 2) және С(-1/4) нүктелерін белгілеңдер: С - деңгейі Теңдеуді шешіңдер: -m+2=4  Жауабы: -3 және -4 • • • -1/5 -1/4 1/5 - m + 2 = 4 - m = 4 - 2 -y= 2 y=-2 Жауабы:-2 Дескриптор: -берілген санның қандай көршілес бүтін сандардың арасында орналасқанын табады; -координаталық түзуде нүктелерді белгілеп, осы нүктелерге қарама-қарсы нүктелердің координаталарын белгілей алады; - құрамында бүтін, рационал сандары бар теңдеулерді шеше алады. ҚБ: « +», «-» қызықты әдіс арқылы өзара бағалау

6 слайд

Саралау тәсілдері: “Тапсырма”. Әдіс:“Кім шапшаң” А - деңгейі -3,5 саны қандай көршілес екі бүтін сандар аралығында В - деңгейі Бірлік кесінді ретінде дәптердің 2 тор көзінің ұзындығын алып, координаталық түзу сызыңдар: 1) Координаталық түзуде А(-1/ 2 ), В(1/5) 2) және С(-1/4) нүктелерін белгілеңдер: С - деңгейі Теңдеуді шешіңдер: -m+2=4  Жауабы: -3 және -4 • • • -1/5 -1/4 1/5 - m + 2 = 4 - m = 4 - 2 -y= 2 y=-2 Жауабы:-2 Дескриптор: -берілген санның қандай көршілес бүтін сандардың арасында орналасқанын табады; -координаталық түзуде нүктелерді белгілеп, осы нүктелерге қарама-қарсы нүктелердің координаталарын белгілей алады; - құрамында бүтін, рационал сандары бар теңдеулерді шеше алады. ҚБ: « +», «-» қызықты әдіс арқылы өзара бағалау

От шашуШапалақ Басбармақ Екі жұлдыз, бір ұсыныс Өзара бағалау Қалыптастырушы бағалау Жұптар бірін-бірі бағалайды. Бағдарш

7 слайд
От шашуШапалақ Басбармақ Екі жұлдыз, бір ұсыныс Өзара бағалау Қалыптастырушы бағалау Жұптар бірін-бірі бағалайды. Бағдаршам Керемет Жарайсың

7 слайд

От шашуШапалақ Басбармақ Екі жұлдыз, бір ұсыныс Өзара бағалау Қалыптастырушы бағалау Жұптар бірін-бірі бағалайды. Бағдаршам Керемет Жарайсың

Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары 1-тапсырма a) Бірлік кесінді ретінде 4 см кесіндіні алып, суреттегі нүктелерді ко

8 слайд
Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары 1-тапсырма a) Бірлік кесінді ретінде 4 см кесіндіні алып, суреттегі нүктелерді координаталарымен жазыңыз: b) Берілген нүктелерді бір координаталық түзуде кескіндеңіз: M(-1/8 ), N(1/5 ), L(2/7 ), K(-1/6), P(1/9) 2-тапсырма – 7; 34 ; 0,9; 15 − 2 ; 4; 1; 8,2; 1,5 сандарын Эйлер-Венн дөңгелегіне белгілеңіз: Дескриптор: Білім алушы - Сандарды Эйлер-Венн дөңгелегіне белгілейді. - ҚБ: « Бағдаршам» әдісімен өзін-өзі бағалауҚБ: « Бағдаршам» әдісімен өзін-өзі бағалау

8 слайд

Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары 1-тапсырма a) Бірлік кесінді ретінде 4 см кесіндіні алып, суреттегі нүктелерді координаталарымен жазыңыз: b) Берілген нүктелерді бір координаталық түзуде кескіндеңіз: M(-1/8 ), N(1/5 ), L(2/7 ), K(-1/6), P(1/9) 2-тапсырма – 7; 34 ; 0,9; 15 − 2 ; 4; 1; 8,2; 1,5 сандарын Эйлер-Венн дөңгелегіне белгілеңіз: Дескриптор: Білім алушы - Сандарды Эйлер-Венн дөңгелегіне белгілейді. - ҚБ: « Бағдаршам» әдісімен өзін-өзі бағалауҚБ: « Бағдаршам» әдісімен өзін-өзі бағалау

Д Саралау Бағалау Денсаулықты сақтау «Шапалақтау», «Екі жұлдыз, бір тілек», «Керемет», «Жарайсың», «Басб

9 слайд
Д Саралау Бағалау Денсаулықты сақтау «Шапалақтау», «Екі жұлдыз, бір тілек», «Керемет», «Жарайсың», «Басбармақ», «Бағдаршам», : «+», «-» қызықты әдіс арқылы өзара бағалау әдістерін қалыптастырушы бағалау ретінде қолданамын . Сергіту сәті: «Допты қағып ал» ойынын пайдаланамын. Оқушылардың партада отыруын, техникалық қауіпсіздігін қадағалаймын .«, «Миға шабуыл» т.б. Тақырыпты меңгеру үшін «Ойлан, топтас, бөліс» әдісін ,. «Кім шапшаң» «, «Миға шабуыл» т.б. белсенді оқыту әдістерін пайдаланамын. Әрбір тапсырманы Орындаған сайын оқушыларға кері байланыс беріп отырамын. Есеп шығаруда есептердің деңгейін(А,В,С) қадағалаймын

9 слайд

Д Саралау Бағалау Денсаулықты сақтау «Шапалақтау», «Екі жұлдыз, бір тілек», «Керемет», «Жарайсың», «Басбармақ», «Бағдаршам», : «+», «-» қызықты әдіс арқылы өзара бағалау әдістерін қалыптастырушы бағалау ретінде қолданамын . Сергіту сәті: «Допты қағып ал» ойынын пайдаланамын. Оқушылардың партада отыруын, техникалық қауіпсіздігін қадағалаймын .«, «Миға шабуыл» т.б. Тақырыпты меңгеру үшін «Ойлан, топтас, бөліс» әдісін ,. «Кім шапшаң» «, «Миға шабуыл» т.б. белсенді оқыту әдістерін пайдаланамын. Әрбір тапсырманы Орындаған сайын оқушыларға кері байланыс беріп отырамын. Есеп шығаруда есептердің деңгейін(А,В,С) қадағалаймын

10 слайд

10 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ