Материалдар / Бүтін сандар. Рационал сандар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бүтін сандар. Рационал сандар

Материал туралы қысқаша түсінік
-Бүтін сандар, рационал сандар ұғымдарын, белгіленуін біледі, түсінеді; -Рационал санды бүтін санның натурал санға қатынасы түрінде жаза алады; -Бүтін сандар, рационал сандарды координаталық түзуде белгілей алады; - Құрамында бүтін, рационал сандары бар теңдеулерді шеше алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Маусым 2018
2015
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
6.1В Рационал сандар және оларға амалдар қолдану Бүтін сандар. Рационал сандар Ұзақ мерзімді жоспарды

1 слайд
6.1В Рационал сандар және оларға амалдар қолдану Бүтін сандар. Рационал сандар Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы Сабақтың тақырыбы Оқу мақсаттары 6.1.1.6 бүтін сан ұғымын меңгеру; 6.5.2.3 шамаларды сипаттау үшін бүтін сандарды қолдану; 6.1.1.8 рационал сан ұғымын меңгеру; 6.1.2.9 координаталық түзуде рационал сандарды кескіндеу. Қуағаш негізгі орта білім беретін мектебінің математика пәні мұғалімі Урынгалиева Замзагүл Каликайдаровна Математика, 6 сынып

1 слайд

6.1В Рационал сандар және оларға амалдар қолдану Бүтін сандар. Рационал сандар Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы Сабақтың тақырыбы Оқу мақсаттары 6.1.1.6 бүтін сан ұғымын меңгеру; 6.5.2.3 шамаларды сипаттау үшін бүтін сандарды қолдану; 6.1.1.8 рационал сан ұғымын меңгеру; 6.1.2.9 координаталық түзуде рационал сандарды кескіндеу. Қуағаш негізгі орта білім беретін мектебінің математика пәні мұғалімі Урынгалиева Замзагүл Каликайдаровна Математика, 6 сынып

Рационал санды бүтін санның натурал санға қатынасы түрінде жаза ды; . Бүтін сандар, рационал сандар ұғымдарын, белгіленуін

2 слайд
Рационал санды бүтін санның натурал санға қатынасы түрінде жаза ды; . Бүтін сандар, рационал сандар ұғымдарын, белгіленуін біледі, түсінеді; Құрамында бүтін, рационал сандары бар теңдеулерді шешеді. координаталық түзуде бүтін сандар, рационал сандарды белгілейді; Бағалау критерийі: Құрамында бүтін, рационал сандары бар теңдеулерді шешеді. Бүтін сандар, рационал сандар ұғымдарын, белгіленуін біледі, түсінеді; -Рационал санды бүтін санның натурал санға қатынасы түрінде жазады; - Бүтін сандар, рационал сандарды координаталық түзуде белгілейді;

2 слайд

Рационал санды бүтін санның натурал санға қатынасы түрінде жаза ды; . Бүтін сандар, рационал сандар ұғымдарын, белгіленуін біледі, түсінеді; Құрамында бүтін, рационал сандары бар теңдеулерді шешеді. координаталық түзуде бүтін сандар, рационал сандарды белгілейді; Бағалау критерийі: Құрамында бүтін, рационал сандары бар теңдеулерді шешеді. Бүтін сандар, рационал сандар ұғымдарын, белгіленуін біледі, түсінеді; -Рационал санды бүтін санның натурал санға қатынасы түрінде жазады; - Бүтін сандар, рационал сандарды координаталық түзуде белгілейді;

Тереңірек ойлан Ойлан,жұпт ас,бөліс Сөздер арасынан керектісін таңда Пицца Миға шабуыл Сіз қаншалық ты сенесіз? Допты қағып

3 слайд
Тереңірек ойлан Ойлан,жұпт ас,бөліс Сөздер арасынан керектісін таңда Пицца Миға шабуыл Сіз қаншалық ты сенесіз? Допты қағып ал Кім шапшаң Бір ауыз сөз

3 слайд

Тереңірек ойлан Ойлан,жұпт ас,бөліс Сөздер арасынан керектісін таңда Пицца Миға шабуыл Сіз қаншалық ты сенесіз? Допты қағып ал Кім шапшаң Бір ауыз сөз

2-тапсырма Белсенді оқу әдістері: “Ойлан, жұптас,бөліс ” 1-тапсырма Рационал сандаржиыны анықтамасын жазады, мысал келті

4 слайд
2-тапсырма Белсенді оқу әдістері: “Ойлан, жұптас,бөліс ” 1-тапсырма Рационал сандаржиыны анықтамасын жазады, мысал келтіреді Координаталық түзу бойында -2,5 және2,5 сандарының арасындағы - 2; -1,5; -1; 1; 1,5; 2 рационал сандарын кескінде 3-тапсырма Теңдеуді шешіңдер -y+3,9=6   Мысал: 7, -9,  , 0,3, -0,19 – рационал сандар. • • • • • • -2 -1,5 -1 1 1,5 2 -y+3,9=6 -y=6-3,9 -y=2,1 y=-2,1 Жауабы:-2,1 Дескриптор: -бүтін сандар мен рационал сандар анықтамасын біледі, мысал келтіре алады; - координаталық түзуде сандардың арасындағы бүтін сандарды, рационал сандарды таба алады; -құрамында бүтін, рационал сандары бар теңдеулерді шеше алады. -ҚБ: «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі бойынша топтар бірін-бірі бағалайды.

4 слайд

2-тапсырма Белсенді оқу әдістері: “Ойлан, жұптас,бөліс ” 1-тапсырма Рационал сандаржиыны анықтамасын жазады, мысал келтіреді Координаталық түзу бойында -2,5 және2,5 сандарының арасындағы - 2; -1,5; -1; 1; 1,5; 2 рационал сандарын кескінде 3-тапсырма Теңдеуді шешіңдер -y+3,9=6   Мысал: 7, -9,  , 0,3, -0,19 – рационал сандар. • • • • • • -2 -1,5 -1 1 1,5 2 -y+3,9=6 -y=6-3,9 -y=2,1 y=-2,1 Жауабы:-2,1 Дескриптор: -бүтін сандар мен рационал сандар анықтамасын біледі, мысал келтіре алады; - координаталық түзуде сандардың арасындағы бүтін сандарды, рационал сандарды таба алады; -құрамында бүтін, рационал сандары бар теңдеулерді шеше алады. -ҚБ: «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісі бойынша топтар бірін-бірі бағалайды.

Қарқын Қорытынды Диалог және қолдау көрсету Жіктеу Тапсырма

5 слайд
Қарқын Қорытынды Диалог және қолдау көрсету Жіктеу Тапсырма

5 слайд

Қарқын Қорытынды Диалог және қолдау көрсету Жіктеу Тапсырма

Саралау тәсілдері:“Тапсырма”. Әдіс:“Кім шапшаң” А-деңгейі -3,5 саны қандай көршілес екі бүтін сандар аралығында

6 слайд
Саралау тәсілдері:“Тапсырма”. Әдіс:“Кім шапшаң” А-деңгейі -3,5 саны қандай көршілес екі бүтін сандар аралығында В-деңгейі Бірлік кесінді ретінде дәптердің 2 тор көзінің ұзындығын алып, координаталық түзу сызыңдар: 1)Координаталық түзуде А(-1/2 ), В(1/5) 2) және С(-1/4) нүктелерін белгілеңдер: С-деңгейі Теңдеуді шешіңдер: -m+2=4   Жауабы: -3 және -4 • • • -1/5 -1/4 1/5 -m+2=4 -m=4-2 -y=2 y=-2 Жауабы:-2 Дескриптор: -берілген санның қандай көршілес бүтін сандардың арасында орналасқанын табады; -координаталық түзуде нүктелерді белгілеп, осы нүктелерге қарама-қарсы нүктелердің координаталарын белгілей алады; -құрамында бүтін, рационал сандары бар теңдеулерді шеше алады. ҚБ: «+», «-» қызықты әдіс арқылы өзара бағалау

6 слайд

Саралау тәсілдері:“Тапсырма”. Әдіс:“Кім шапшаң” А-деңгейі -3,5 саны қандай көршілес екі бүтін сандар аралығында В-деңгейі Бірлік кесінді ретінде дәптердің 2 тор көзінің ұзындығын алып, координаталық түзу сызыңдар: 1)Координаталық түзуде А(-1/2 ), В(1/5) 2) және С(-1/4) нүктелерін белгілеңдер: С-деңгейі Теңдеуді шешіңдер: -m+2=4   Жауабы: -3 және -4 • • • -1/5 -1/4 1/5 -m+2=4 -m=4-2 -y=2 y=-2 Жауабы:-2 Дескриптор: -берілген санның қандай көршілес бүтін сандардың арасында орналасқанын табады; -координаталық түзуде нүктелерді белгілеп, осы нүктелерге қарама-қарсы нүктелердің координаталарын белгілей алады; -құрамында бүтін, рационал сандары бар теңдеулерді шеше алады. ҚБ: «+», «-» қызықты әдіс арқылы өзара бағалау

От шашу Шапалақ Басбармақ Екі жұлдыз, бір ұсыныс Өзара бағалау Қалыптастырушы бағалау Жұптар бірін-бірі бағалайды. Бағдарша

7 слайд
От шашу Шапалақ Басбармақ Екі жұлдыз, бір ұсыныс Өзара бағалау Қалыптастырушы бағалау Жұптар бірін-бірі бағалайды. Бағдаршам Керемет Жарайсың

7 слайд

От шашу Шапалақ Басбармақ Екі жұлдыз, бір ұсыныс Өзара бағалау Қалыптастырушы бағалау Жұптар бірін-бірі бағалайды. Бағдаршам Керемет Жарайсың

Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары 1-тапсырма a) Бірлік кесінді ретінде 4 см кесіндіні алып, суреттегі нүктелерді коорд

8 слайд
Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары 1-тапсырма a) Бірлік кесінді ретінде 4 см кесіндіні алып, суреттегі нүктелерді координаталарымен жазыңыз: b) Берілген нүктелерді бір координаталық түзуде кескіндеңіз: M(-1/8 ), N(1/5 ), L(2/7 ), K(-1/6), P(1/9) 2-тапсырма –7; 34 ; 0,9; 15 − 2 ; 4; 1; 8,2; 1,5 сандарын Эйлер-Венн дөңгелегіне белгілеңіз: Дескриптор: Білім алушы -Сандарды Эйлер-Венн дөңгелегіне белгілейді. -ҚБ: «Бағдаршам» әдісімен өзін-өзі бағалау ҚБ: «Бағдаршам» әдісімен өзін-өзі бағалау

8 слайд

Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары 1-тапсырма a) Бірлік кесінді ретінде 4 см кесіндіні алып, суреттегі нүктелерді координаталарымен жазыңыз: b) Берілген нүктелерді бір координаталық түзуде кескіндеңіз: M(-1/8 ), N(1/5 ), L(2/7 ), K(-1/6), P(1/9) 2-тапсырма –7; 34 ; 0,9; 15 − 2 ; 4; 1; 8,2; 1,5 сандарын Эйлер-Венн дөңгелегіне белгілеңіз: Дескриптор: Білім алушы -Сандарды Эйлер-Венн дөңгелегіне белгілейді. -ҚБ: «Бағдаршам» әдісімен өзін-өзі бағалау ҚБ: «Бағдаршам» әдісімен өзін-өзі бағалау

Д Саралау Бағалау Денсаулықты сақтау «Шапалақтау», «Екі жұлдыз, бір тілек», «Керемет», «Жарайсың», «Басбармақ

9 слайд
Д Саралау Бағалау Денсаулықты сақтау «Шапалақтау», «Екі жұлдыз, бір тілек», «Керемет», «Жарайсың», «Басбармақ», «Бағдаршам», : «+», «-» қызықты әдіс арқылы өзара бағалау әдістерін қалыптастырушы бағалау ретінде қолданамын . Сергіту сәті: «Допты қағып ал» ойынын пайдаланамын. Оқушылардың партада отыруын, техникалық қауіпсіздігін қадағалаймын. «, «Миға шабуыл» т.б. Тақырыпты меңгеру үшін «Ойлан, топтас, бөліс» әдісін ,. «Кім шапшаң» «, «Миға шабуыл» т.б. белсенді оқыту әдістерін пайдаланамын. Әрбір тапсырманы Орындаған сайын оқушыларға кері байланыс беріп отырамын. Есеп шығаруда есептердің деңгейін(А,В,С) қадағалаймын

9 слайд

Д Саралау Бағалау Денсаулықты сақтау «Шапалақтау», «Екі жұлдыз, бір тілек», «Керемет», «Жарайсың», «Басбармақ», «Бағдаршам», : «+», «-» қызықты әдіс арқылы өзара бағалау әдістерін қалыптастырушы бағалау ретінде қолданамын . Сергіту сәті: «Допты қағып ал» ойынын пайдаланамын. Оқушылардың партада отыруын, техникалық қауіпсіздігін қадағалаймын. «, «Миға шабуыл» т.б. Тақырыпты меңгеру үшін «Ойлан, топтас, бөліс» әдісін ,. «Кім шапшаң» «, «Миға шабуыл» т.б. белсенді оқыту әдістерін пайдаланамын. Әрбір тапсырманы Орындаған сайын оқушыларға кері байланыс беріп отырамын. Есеп шығаруда есептердің деңгейін(А,В,С) қадағалаймын

10 слайд

10 слайд