Материалдар / Ч.Дарвин және оның түрлердің пайда болу теориясы.

Ч.Дарвин және оның түрлердің пайда болу теориясы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Ч.Дарвиннің өмірбаяны мен еңбектері. Чарлз Роберт Дарвин 1809 жылы 12 ақпанда Англияның Шрусбери қалашығында дәрігердің отбасында дүниеге келген. Оның әкесі Роберт өз заманында атақты дәрігер болған. Ч.Дарвин мектеп бітіргеннен кейін 1826 ж Эдинбург университетінің медицина факультетіне оқуға қабылданады, бірақ оны тірі табиғат көбірек қызықтырады. әкесінің ұйғарымымен 1828 жылы Кембридж университетінің діни факультетіне оқуға қабылданады.1831 ж Кембридж университеттін бітірген Дарвин сол университеттің профессоры Генсолдан «Бигль» кемесінің Жер шарын айналу саяхатына шығатыны және осы саяхат кезінде табиғат зерттушісі болып жұмыс атқаратындығы жайлы шақыру хат алады. Ол 22 жасында 5 жылға созылған саяхатқа қатысып, өте көп мәліметтер жинайды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қаңтар 2019
802
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Ч.Дарвин және оның түрлердің пайда болу теориясы. Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік: Ч.Дарвиннің эволюциялы

2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Ч.Дарвин және оның түрлердің пайда болу теориясы. Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік: Ч.Дарвиннің эволюциялық ілімінің қағидалары, маңызы туралы түсінік қалыптастыру. 2.Дамытушылық: оқыту кезінде оқушыларға әртүрлі тапсырма бере отырып, оқушылардың ойлау қабілетін,қызығуы, ынта-қиялы мен қабылдауы сияқты танымдық қабілеттерін дамыту арқылы айналадағы құбылыстарды байқауға, салыстыруға, талдай білуге дағдыландыру. 3. Тәрбиелік: Уақыт, дәлдік, ұқыптылық сезіміне, адамгершілікке қарым- қатынастардың мәдениетіне тәрбиелеу. Сабақтың типі: Жаңа білім беру.Сабақтың түрі: Ұжымдық ойлау.Сабақтың пән аралық байланысы: Тарих, әдебиет,математикаСабақтың әдісі: Бис әдісі.Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта.

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: Ч.Дарвин және оның түрлердің пайда болу теориясы. Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік: Ч.Дарвиннің эволюциялық ілімінің қағидалары, маңызы туралы түсінік қалыптастыру. 2.Дамытушылық: оқыту кезінде оқушыларға әртүрлі тапсырма бере отырып, оқушылардың ойлау қабілетін,қызығуы, ынта-қиялы мен қабылдауы сияқты танымдық қабілеттерін дамыту арқылы айналадағы құбылыстарды байқауға, салыстыруға, талдай білуге дағдыландыру. 3. Тәрбиелік: Уақыт, дәлдік, ұқыптылық сезіміне, адамгершілікке қарым- қатынастардың мәдениетіне тәрбиелеу. Сабақтың типі: Жаңа білім беру.Сабақтың түрі: Ұжымдық ойлау.Сабақтың пән аралық байланысы: Тарих, әдебиет,математикаСабақтың әдісі: Бис әдісі.Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта.

І. Ұйымдастыру бөлімі. ІІ. Үй тапсырмасын сұрау. ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру .І V. Жаңа сабақты бекіту. V. Үйге тапсырма беру.

3 слайд
І. Ұйымдастыру бөлімі. ІІ. Үй тапсырмасын сұрау. ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру .І V. Жаңа сабақты бекіту. V. Үйге тапсырма беру. V І. Бағалау.

3 слайд

І. Ұйымдастыру бөлімі. ІІ. Үй тапсырмасын сұрау. ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру .І V. Жаңа сабақты бекіту. V. Үйге тапсырма беру. V І. Бағалау.

4 слайд

4 слайд

5 слайд

5 слайд

6 слайд

6 слайд

7 слайд

7 слайд

8 слайд

8 слайд

9 слайд

9 слайд

10 слайд

10 слайд

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд

13 слайд

13 слайд

14 слайд

14 слайд

• - Ч. Дарвиннің туылған жылы. • -Эдинбург университетіне тускен жылы. • -сол университетті бітірген жылы. • - Бигл кемесімен са

15 слайд
• - Ч. Дарвиннің туылған жылы. • -Эдинбург университетіне тускен жылы. • -сол университетті бітірген жылы. • - Бигл кемесімен саяхатқа аттанды. • -бигл кемесімен Англия жағалауына қайта оралды. • – «табиғи сұрыпталу жолымен түрлердің шығуы» атты еңбегі жарыққа щықты. • -«Үй хайуанаттары мен мәдени өсімдіктердің өзгеруі» кітабы шықты. • -«Адамның шығу тегі және жыныстық сұрыпталу» еңбегі жарық көрді. • -«Адам мен жануарлардың мінезтқұлықтары» еңбегі жарық көрді. • -қайтыс болды. Жаңа сабақты бекіту.1.«Сандар сөйлейді» ойыны.

15 слайд

• - Ч. Дарвиннің туылған жылы. • -Эдинбург университетіне тускен жылы. • -сол университетті бітірген жылы. • - Бигл кемесімен саяхатқа аттанды. • -бигл кемесімен Англия жағалауына қайта оралды. • – «табиғи сұрыпталу жолымен түрлердің шығуы» атты еңбегі жарыққа щықты. • -«Үй хайуанаттары мен мәдени өсімдіктердің өзгеруі» кітабы шықты. • -«Адамның шығу тегі және жыныстық сұрыпталу» еңбегі жарық көрді. • -«Адам мен жануарлардың мінезтқұлықтары» еңбегі жарық көрді. • -қайтыс болды. Жаңа сабақты бекіту.1.«Сандар сөйлейді» ойыны.

• 1809ж- Ч. Дарвиннің туылған жылы. • 1826ж-Эдинбург университетіне тускен жылы. • 1831ж-сол университетті бітірген жылы. • 1831

16 слайд
• 1809ж- Ч. Дарвиннің туылған жылы. • 1826ж-Эдинбург университетіне тускен жылы. • 1831ж-сол университетті бітірген жылы. • 1831ж- Бигл кемесімен саяхатқа аттанды. • 1836ж-бигл кемесімен Англия жағалауына қайта оралды. • 1859ж –«табиғи сұрыпталу жолымен түрлердің шығуы» атты еңбегі жарыққа щықты. • 1868ж-«Үй хайуанаттары мен мәдени өсімдіктердің өзгеруі» кітабы шықты. • 1871ж-«Адамның шығу тегі және жыныстық сұрыпталу» еңбегі жарық көрді. • 1872ж-«Адам мен жануарлардың мінезтқұлықтары» еңбегі жарық көрді. • 1882ж-қайтыс болды.

16 слайд

• 1809ж- Ч. Дарвиннің туылған жылы. • 1826ж-Эдинбург университетіне тускен жылы. • 1831ж-сол университетті бітірген жылы. • 1831ж- Бигл кемесімен саяхатқа аттанды. • 1836ж-бигл кемесімен Англия жағалауына қайта оралды. • 1859ж –«табиғи сұрыпталу жолымен түрлердің шығуы» атты еңбегі жарыққа щықты. • 1868ж-«Үй хайуанаттары мен мәдени өсімдіктердің өзгеруі» кітабы шықты. • 1871ж-«Адамның шығу тегі және жыныстық сұрыпталу» еңбегі жарық көрді. • 1872ж-«Адам мен жануарлардың мінезтқұлықтары» еңбегі жарық көрді. • 1882ж-қайтыс болды.

2-тапсырма: Берілген сөйлемдердің қайсысы дұрыс, қайсысы дұрыс емес?

17 слайд
2-тапсырма: Берілген сөйлемдердің қайсысы дұрыс, қайсысы дұрыс емес?

17 слайд

2-тапсырма: Берілген сөйлемдердің қайсысы дұрыс, қайсысы дұрыс емес?

18 слайд

18 слайд

19 слайд

19 слайд

20 слайд

20 слайд

21 слайд

21 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ