Ч.Дарвин және оның түрлердің пайда болу теориясы.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ч.Дарвин және оның түрлердің пайда болу теориясы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Ч.Дарвиннің өмірбаяны мен еңбектері. Чарлз Роберт Дарвин 1809 жылы 12 ақпанда Англияның Шрусбери қалашығында дәрігердің отбасында дүниеге келген. Оның әкесі Роберт өз заманында атақты дәрігер болған. Ч.Дарвин мектеп бітіргеннен кейін 1826 ж Эдинбург университетінің медицина факультетіне оқуға қабылданады, бірақ оны тірі табиғат көбірек қызықтырады. әкесінің ұйғарымымен 1828 жылы Кембридж университетінің діни факультетіне оқуға қабылданады.1831 ж Кембридж университеттін бітірген Дарвин сол университеттің профессоры Генсолдан «Бигль» кемесінің Жер шарын айналу саяхатына шығатыны және осы саяхат кезінде табиғат зерттушісі болып жұмыс атқаратындығы жайлы шақыру хат алады. Ол 22 жасында 5 жылға созылған саяхатқа қатысып, өте көп мәліметтер жинайды
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері

#1 слайд

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Ч.Дарвин және оның түрлердің пайда болу теориясы. Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік: Ч.Дарвиннің эволюциялық і

#2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Ч.Дарвин және оның түрлердің пайда болу теориясы. Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік: Ч.Дарвиннің эволюциялық ілімінің қағидалары, маңызы туралы түсінік қалыптастыру. 2.Дамытушылық: оқыту кезінде оқушыларға әртүрлі тапсырма бере отырып, оқушылардың ойлау қабілетін,қызығуы, ынта-қиялы мен қабылдауы сияқты танымдық қабілеттерін дамыту арқылы айналадағы құбылыстарды байқауға, салыстыруға, талдай білуге дағдыландыру. 3. Тәрбиелік: Уақыт, дәлдік, ұқыптылық сезіміне, адамгершілікке қарым- қатынастардың мәдениетіне тәрбиелеу. Сабақтың типі: Жаңа білім беру.Сабақтың түрі: Ұжымдық ойлау.Сабақтың пән аралық байланысы: Тарих, әдебиет,математикаСабақтың әдісі: Бис әдісі.Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта.

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: Ч.Дарвин және оның түрлердің пайда болу теориясы. Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік: Ч.Дарвиннің эволюциялық ілімінің қағидалары, маңызы туралы түсінік қалыптастыру. 2.Дамытушылық: оқыту кезінде оқушыларға әртүрлі тапсырма бере отырып, оқушылардың ойлау қабілетін,қызығуы, ынта-қиялы мен қабылдауы сияқты танымдық қабілеттерін дамыту арқылы айналадағы құбылыстарды байқауға, салыстыруға, талдай білуге дағдыландыру. 3. Тәрбиелік: Уақыт, дәлдік, ұқыптылық сезіміне, адамгершілікке қарым- қатынастардың мәдениетіне тәрбиелеу. Сабақтың типі: Жаңа білім беру.Сабақтың түрі: Ұжымдық ойлау.Сабақтың пән аралық байланысы: Тарих, әдебиет,математикаСабақтың әдісі: Бис әдісі.Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта.

І. Ұйымдастыру бөлімі. ІІ. Үй тапсырмасын сұрау. ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру .ІV. Жаңа сабақты бекіту. V. Үйге тапсырма беру. VІ

#3 слайд
І. Ұйымдастыру бөлімі. ІІ. Үй тапсырмасын сұрау. ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру .ІV. Жаңа сабақты бекіту. V. Үйге тапсырма беру. VІ. Бағалау.

3 слайд

І. Ұйымдастыру бөлімі. ІІ. Үй тапсырмасын сұрау. ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру .ІV. Жаңа сабақты бекіту. V. Үйге тапсырма беру. VІ. Бағалау.

#4 слайд

4 слайд

#5 слайд

5 слайд

#6 слайд

6 слайд

#7 слайд

7 слайд

#8 слайд

8 слайд

#9 слайд

9 слайд

#10 слайд

10 слайд

#11 слайд

11 слайд

#12 слайд

12 слайд

#13 слайд

13 слайд

#14 слайд

14 слайд

• - Ч. Дарвиннің туылған жылы. • -Эдинбург университетіне тускен жылы. • -сол университетті бітірген жылы. • - Бигл кемесімен са

#15 слайд
• - Ч. Дарвиннің туылған жылы. • -Эдинбург университетіне тускен жылы. • -сол университетті бітірген жылы. • - Бигл кемесімен саяхатқа аттанды. • -бигл кемесімен Англия жағалауына қайта оралды. • –«табиғи сұрыпталу жолымен түрлердің шығуы» атты еңбегі жарыққа щықты. • -«Үй хайуанаттары мен мәдени өсімдіктердің өзгеруі» кітабы шықты. • -«Адамның шығу тегі және жыныстық сұрыпталу» еңбегі жарық көрді. • -«Адам мен жануарлардың мінезтқұлықтары» еңбегі жарық көрді. • -қайтыс болды. Жаңа сабақты бекіту.1.«Сандар сөйлейді» ойыны.

15 слайд

• - Ч. Дарвиннің туылған жылы. • -Эдинбург университетіне тускен жылы. • -сол университетті бітірген жылы. • - Бигл кемесімен саяхатқа аттанды. • -бигл кемесімен Англия жағалауына қайта оралды. • –«табиғи сұрыпталу жолымен түрлердің шығуы» атты еңбегі жарыққа щықты. • -«Үй хайуанаттары мен мәдени өсімдіктердің өзгеруі» кітабы шықты. • -«Адамның шығу тегі және жыныстық сұрыпталу» еңбегі жарық көрді. • -«Адам мен жануарлардың мінезтқұлықтары» еңбегі жарық көрді. • -қайтыс болды. Жаңа сабақты бекіту.1.«Сандар сөйлейді» ойыны.

• 1809ж- Ч. Дарвиннің туылған жылы. • 1826ж-Эдинбург университетіне тускен жылы. • 1831ж-сол университетті бітірген жылы. • 1831

#16 слайд
• 1809ж- Ч. Дарвиннің туылған жылы. • 1826ж-Эдинбург университетіне тускен жылы. • 1831ж-сол университетті бітірген жылы. • 1831ж- Бигл кемесімен саяхатқа аттанды. • 1836ж-бигл кемесімен Англия жағалауына қайта оралды. • 1859ж –«табиғи сұрыпталу жолымен түрлердің шығуы» атты еңбегі жарыққа щықты. • 1868ж-«Үй хайуанаттары мен мәдени өсімдіктердің өзгеруі» кітабы шықты. • 1871ж-«Адамның шығу тегі және жыныстық сұрыпталу» еңбегі жарық көрді. • 1872ж-«Адам мен жануарлардың мінезтқұлықтары» еңбегі жарық көрді. • 1882ж-қайтыс болды.

16 слайд

• 1809ж- Ч. Дарвиннің туылған жылы. • 1826ж-Эдинбург университетіне тускен жылы. • 1831ж-сол университетті бітірген жылы. • 1831ж- Бигл кемесімен саяхатқа аттанды. • 1836ж-бигл кемесімен Англия жағалауына қайта оралды. • 1859ж –«табиғи сұрыпталу жолымен түрлердің шығуы» атты еңбегі жарыққа щықты. • 1868ж-«Үй хайуанаттары мен мәдени өсімдіктердің өзгеруі» кітабы шықты. • 1871ж-«Адамның шығу тегі және жыныстық сұрыпталу» еңбегі жарық көрді. • 1872ж-«Адам мен жануарлардың мінезтқұлықтары» еңбегі жарық көрді. • 1882ж-қайтыс болды.

2-тапсырма: Берілген сөйлемдердің қайсысы дұрыс, қайсысы дұрыс емес?

#17 слайд
2-тапсырма: Берілген сөйлемдердің қайсысы дұрыс, қайсысы дұрыс емес?

17 слайд

2-тапсырма: Берілген сөйлемдердің қайсысы дұрыс, қайсысы дұрыс емес?

#18 слайд

18 слайд

#19 слайд

19 слайд

#20 слайд

20 слайд

#21 слайд

21 слайд

Файл форматы:
pptx
09.01.2019
990
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі