Материалдар / «Цифрлық сауаттылық» пәнін оқытуда оқушылардың коммуникативтік дағдыларын дамыту
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Цифрлық сауаттылық» пәнін оқытуда оқушылардың коммуникативтік дағдыларын дамыту

Материал туралы қысқаша түсінік
Білім беру саласындағы өзгеріс негізі оқушылар үшін білім мен дағдылардың теңдей дәрежеде екендігі, бағдарлама ерекшелігі оқушылардың алған білімдерін жай ғана иеленіп қоймай, білімдерін өмірде қолдана білуіне басты назар аудару болып табылады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Мамыр 2022
1059
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
«Цифрлық сауаттылық» пәнін оқытуда оқушылардың коммуникативтік дағдыларын дамыту Орындаған: «Бастауыш білім беру және АКТ» 2

1 слайд
«Цифрлық сауаттылық» пәнін оқытуда оқушылардың коммуникативтік дағдыларын дамыту Орындаған: «Бастауыш білім беру және АКТ» 2 жылдық/1 курс студенті Өтежан Н.М.

Білім беру саласындағы өзгеріс негізі оқушылар үшін білім мен дағдылардың теңдей дәрежеде екендігі, бағдарлама ере

2 слайд
Білім беру саласындағы өзгеріс негізі оқушылар үшін білім мен дағдылардың теңдей дәрежеде екендігі, бағдарлама ерекшелігі оқушылардың алған білімдерін жай ғана иеленіп қоймай, білімдерін өмірде қолдана білуіне басты назар аудару болып табылады.

1.Өзгеріс енгізу бағытында сындарлы оқытудың жаңа әдіс тәсілдерін, соның ішінде топтық-жұптық оқытуда жүйелі жүргіз

3 слайд
1.Өзгеріс енгізу бағытында сындарлы оқытудың жаңа әдіс тәсілдерін, соның ішінде топтық-жұптық оқытуда жүйелі жүргізу арқылы оқушылардың оқу белсенділігінің артуына әкелетіні анықталды. 2. Іс-әрекеттегі зерттеу сабақтары арқылы мұғалім өз тәжірибесін өзгертуге , дамуын бақылауға , кері байланыс жүргізуде маңыздылығы анықталды. 3.Мұғалімдердің кәсіби қауымдастығы арқылы, іс-әрекеттегі зерттеу бойынша мұғалімдердің ынтымақтаса, сенімділік арқылы , нақты іс- әрекеттерді орындауда белсенділікпен бірлескен жұмыс дағдыларының қалыптасатыны анықталды. 4.Зерттеу барысында шығармашыл топ мүшелері өзара ынтымақтастығын дамытып қана қоймай, туындаған кедергілерді шешу жолында жан-жақты ақпарат алмасу мен жаңа тың ойлардың туындатудың , осы мәселе бойынша өзге тәжірибелермен бөлісу анықталды.Осы орайда мен мектептегі сабақ сапасының артуы арқасынды мектеп оқушыларының білім көрсеткіштеріндегі оң өзгерістердің нәтижесі іспеттес.

«Цифрлық сауаттылық» пәні бойынша оқу бағдарламасының мақсаттарының бірі – тыңдаушылардың түрлі аудиториясымен тиі

4 слайд
«Цифрлық сауаттылық» пәні бойынша оқу бағдарламасының мақсаттарының бірі – тыңдаушылардың түрлі аудиториясымен тиімді қарым-қатынас орнатуға қабілетті азаматтарды дайындау. Осы мақсатқа жету үшін қажетті дағдыларды дамыту оқушылардың өз ойын еркін білдіре алатын ынталандырушы және қолдаушы орта қамтамасыз етумен бірге жүргізілуі қажет.

5 слайд

Коммуникативтік оқыту технологиясы дегеніміз - пікір алысуға негізделген әдістеме. Ал, адамдар тілді сөйлем

6 слайд
Коммуникативтік оқыту технологиясы дегеніміз - пікір алысуға негізделген әдістеме. Ал, адамдар тілді сөйлем түрінде қолданғанда ғана бірін-бірі түсініп, пікірлесе алады.

Коммуник a тивтік д a ғдыл a р ең әуелі мектептегі оқыту үрдісінде, негізінен, тіл мен әдебиеттік оқу с a б a қт a ры б a

7 слайд
Коммуник a тивтік д a ғдыл a р ең әуелі мектептегі оқыту үрдісінде, негізінен, тіл мен әдебиеттік оқу с a б a қт a ры б a рысынд a қ a лыпт a с a ды. Ол a й болс a, орта білім беру м a змұны оқушыны тұлғ a ретінде қ a лыпт a стыр a отырып, оның, ең a лдымен, өз a н a тілінде a уызекі және ж a зб a тілде с a у a тты сөйлеу, ересектермен, сыныпт a ст a рымен еркін қ a рым-қ a тын a с ж a с a й білу, a йтылғ a нды ыжд a һ a тпен тыңд a п, түсіну, өз пікірін жеткізе білу, дұрыс оқу және с a у a тты ж a зу, т.б. д a ғдыл a рын, соның нәтижесінде өздігінен білім a лу, a лғ a н білімін өмірлік ж a ғд a ятт a рғ a сәйкес қолд a н a білу қ a білеттерін, өмірдегі мәселелерді шешуге a рн a лғ a н білік-д a ғдыл a рын д a мытуғ a б a ғытт a луы тиіс.

Сонымен қатар, оқушылардың белсенді жұмысқа тартылуын көздейтін оқыту және оқудың белсенді әдіс-тәсілдердін қарастыру қа

8 слайд
Сонымен қатар, оқушылардың белсенді жұмысқа тартылуын көздейтін оқыту және оқудың белсенді әдіс-тәсілдердін қарастыру қажет. Қызметтің мұндай түрлері оқушылардан өздері тапқан ақпаратты талдау және түсіндіру үшін зерттеу және жоспарлау дағдыларын қолдануды және болашақта өз дағдыларын жақсарту мақсатында басқа нәтижелерді бақылауды және талдауды қажет етеді. Бұл жұмыстардың барлығы мынадай жұмыс түрлері мен әрекеттері арқылы жүзеге асырылады:  бірлескен жұмыстар (жұптық, топтық)  оқу, рөлдік, іскерлік ойындар  пікірталастар  шығармашылық жұмыстар.

 Біз оқытуды және білім беруді, егер сабақ барысында мұғалім мен оқушы арасында өзара әрекеттестіктің жоғары дең

9 слайд
 Біз оқытуды және білім беруді, егер сабақ барысында мұғалім мен оқушы арасында өзара әрекеттестіктің жоғары деңгейіне қол жеткізсе, «интербелсенді» деп атаймыз.  Өзара әрекеттестік әдетте, белгілі бір мәселені шешу, ол шешімнің тиімділігі туралы әңгімелесу, талқылау түрінде өтеді. Ең бастысы, мұнда мәселені шешу үрдісі жауапқа қарағанда маңызды екендігін түсіну қажет.  Бұл жерде ең м a ңыздысы: оқушыл a рдың a лдыңғы a лғ a н д a ғдыл a ры ж a ң a д a ғдыл a рды меңгеруге үлкен ықп a лын тигізеді, a л егер ол ескерілмесе, онд a білім тереңге б a рм a й, үстірт меңгерілген т a яз білім болм a қ. Мұнд a й үстірт білім оқушығ a қ a зіргі әлемде жетістікке жету үшін қ a жетті жоғ a рыд a a т a лғ a н сын тұрғысын a н ойл a у, рефлексия және б a сқ a д a a спектілерді, a лғ a н білімді қолд a нуын a кері әсерін тигізеді.

Оқытуда пайдаланылатын маңызды технологиялардың бірі - коммуникативтік оқыту технологиясы. Бұл технология ө

10 слайд
Оқытуда пайдаланылатын маңызды технологиялардың бірі - коммуникативтік оқыту технологиясы. Бұл технология өзінің тиімділігін іс жүзінде дәлелдеп, көптеген мұғалімдердің тәжірибесінен орын алды. Коммуникативтік технологияда тілдік қарым- қатынас алдыңғы орынға шығарылады, басқа жұмыстар осы бағдарға бағытталады. Қай сыныпта болмасын, оқытудың коммуникативтік мақсаты негізге алынады. Оқулық бағдарламасы оқушылардың өтілген тақырыптарға сәйкес ауызекі сөйлеу дағдысы мен шеберлігін қалыптастыруға және дамытуға бағытталған.

Коммуникативтік әдіс оқушы мен мұғалімнің тікелей қарым – қатынасы арқылы жүзеге асады. Коммуникативтік дағдыларды дамыту

11 слайд
Коммуникативтік әдіс оқушы мен мұғалімнің тікелей қарым – қатынасы арқылы жүзеге асады. Коммуникативтік дағдыларды дамыту жұмыстары  оқушылардың сөйлеу қабілеттерін жетілдіреді,  тілдік қорын байытады,  өздігінен жұмыс істей алу қабілетін арттырады,  шығармашылық жұмыстарды сапалы жазуда көп көмек береді.

Белсенді оқу — оқушыларға эксперимент жасауға, мағына құрып, түсінік қалыптастыруға, жаңа білім мен бұрынғы меңгер

12 слайд
Белсенді оқу — оқушыларға эксперимент жасауға, мағына құрып, түсінік қалыптастыруға, жаңа білім мен бұрынғы меңгерілген білімнің арасында байланыс орнатады, қателік жіберу, барынша терең түсінуге жетелейді. Бірлескен оқу-құрылымдалған топтық жұмыс. Тұлғааралық және қарым-қатынас дағдыларын жақсартады, оқушылардың арасындағы кедергілерді жояды.

• Оқытудың осындай жаңа педагогикалық технологияларын сабаққа ендіру бүгінгі таңда әрбір ұстаздың басты мақсаты бол

13 слайд
• Оқытудың осындай жаңа педагогикалық технологияларын сабаққа ендіру бүгінгі таңда әрбір ұстаздың басты мақсаты болуы керек. Себебі, елімізге заман талабына сай қалыптан тыс ойлай алатын, шұғыл шешімдер қабылдай білетін, белсенді, шығармашыл азаматтар қажет. Сабақта тек білімділік мақсаттарды шешіп қоймай, балалардың жекелік қасиеттерін, қабілеттерін дамытудың жолдарын қарастыруда қажет. Мұғалім бұл жүйемен жұмыс жасағанда, үнемі оқушы санасында болып жатқан өзгерістерді бақылап, оның дамуын жан-жақты зерттей отырып, өз сабақтарын соған сай өзгертіп отыруы тиіс. Сонда ғана жаңа жүйенің құны болады.

Саралау - әр оқушының оқудағы жеке қажеттіліктерін қанағаттандыру: • түсінік пен дағдыларының дамуын қамтамасыз етеді; •

14 слайд
Саралау - әр оқушының оқудағы жеке қажеттіліктерін қанағаттандыру: • түсінік пен дағдыларының дамуын қамтамасыз етеді; • өз күшіне сенім мен уәжді арттырады; • оқушыларға идеяларды терең түсінуге көмектесе отырып шығармашылыққа ынталандырады; • барлық оқушылар үшін пайдалы; • барлық оқушылардан күтілетін нәтижені арттыра алады;

Модельдеу - сарапшы мысал келтіреді және оны көрнекі үдерістердің көмегімен түсіндіреді:  Оқушыларға пән мазмұнын зердел

15 слайд
Модельдеу - сарапшы мысал келтіреді және оны көрнекі үдерістердің көмегімен түсіндіреді:  Оқушыларға пән мазмұнын зерделей отырып, сарапшы ретінде ойлануға жетелейді;  Оқушылардың барынша тәуелсіз болуына жағдай жасай отырып, тапсырманы кезеңдерге бөледі;  Үдеріс барысында рефлексия жасауға ынталандырады

Электронды оқу және жаңа технологияларды пайдалану: белсенді оқудың қызықты құралдарын ұсынады;  Уәждеу құралы бола алады;

16 слайд
Электронды оқу және жаңа технологияларды пайдалану: белсенді оқудың қызықты құралдарын ұсынады;  Уәждеу құралы бола алады;  Зерттеу, қарым -қатынас жасау, бірлесу және жүзеге асыру үшін қолдана алады;  Оқушыларға ақпарат іздеуге және өздерінің жеке құралдарын табуға мүмкіндік бере отырып, тапсырманы орындауда өз үлесін сезінуіне мүмкіндік береді;  Сыныптан тыс оқуға мүмкіндік береді.

Оқу диалогтері - оқушылардың тапсырмаларды талқылауы  Тапсырмаға өз үлесі бар екенін сезіндіреді;  Оқушылардың өзара біл

17 слайд
Оқу диалогтері - оқушылардың тапсырмаларды талқылауы  Тапсырмаға өз үлесі бар екенін сезіндіреді;  Оқушылардың өзара білімі мен дағдылар алмасуына жағдай жасайды;  Барынша терең түсінуге ынталандырады;  Оқушылардың өздерінің ілгерілеуі туралы рефлексия жасауына және әрі қарай не істеу керектігі туралы шешім қабылдауына мүмкіндік береді;  Оқушыларды қызықтырады және уәждейді.

Оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру  Оқудың дұрыс жүріп жатқанын білу мақсатында оқуды тексеру және кері байланыс ұсы

18 слайд
Оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру  Оқудың дұрыс жүріп жатқанын білу мақсатында оқуды тексеру және кері байланыс ұсыну;  Уәждік және өзіндік бағасын арттырады;  Оқыту үдерісіне бағыт береді;  Оқушыларға оқу үдерісін жақсартуға мүмкіндік береді;  Оқушыларға барынша тиімді оқу жолдарын түсінуге көмектеседі.

Пәнаралық байланыс – оқу пәндері арасында байланыс орнату  Білім беру бағдарламасына тереңдік пен тепе - теңдік береді

19 слайд
Пәнаралық байланыс – оқу пәндері арасында байланыс орнату  Білім беру бағдарламасына тереңдік пен тепе - теңдік береді;  Терең білім алуға мүмкіндік береді;  Көптеген дағдыларды ұсынады;  Түсінік пән дағдылардың дамуына көмектесе алады;  Оқу үдерісінің маңыздылығының барынша арттыруға көмектеседі;  Оқушыға деген уәжді барынша арттыра алады

• Ғылым мен техниканың жедел дамыған, ақпараттар ағыны күшейген заманда ақыл-ой мүмкіндігін қалыптастырып,адамның қа

20 слайд
• Ғылым мен техниканың жедел дамыған, ақпараттар ағыны күшейген заманда ақыл-ой мүмкіндігін қалыптастырып,адамның қабілетін, талантын дамыту біздің алдымыздағы басты міндетіміз. • Қорыта айтқанда, тиімді стратегияларды қолдану арқылы оқушылардың коммуникативтік дағдыларын қалыптастыра отырып белгілі бір жетістікке қол жеткізе аламыз.