Цилиндрдің көлемі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Бөлім:
Денелердің көлемдері
Сабақтың тақырыбы:
Цилиндрдің көлемі Оқу мақсаты: 11.3.14 - цилиндр көлемін табу формуласын білу және оны есептер
шығаруда қолдану;Имантаева Гүлшат Сагитбекқызы
Ақтөбе облысы, Ырғыз ауданы
Ы.Алтынсарин атындағы ЖББОМ
Сабақ
мақсаттарын
оқушылардың
қажеттілктерін
ескере отырып
SMART
мақсатында
құрастырдым
Сабақтың оқу
мақсаттары
төмендегідей
сабақ
мақсаттарымен
нақытыланды.
Сабақ мақсаты
- цилиндр көлемін табу формуласын ажыратады;
- ц и линдр көлемін табу формуласын есептер шығаруда қолданады; Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін
пәндердің,бастауыш,негізгі орта және жалпы орта білім деңгейлерінің таңдау
курстарының үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы Қазақстан
Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 16 қыркүйектегі №399
бұйрығы
1 слайд
Бөлім: Денелердің көлемдері Сабақтың тақырыбы: Цилиндрдің көлемі Оқу мақсаты: 11.3.14 - цилиндр көлемін табу формуласын білу және оны есептер шығаруда қолдану;Имантаева Гүлшат Сагитбекқызы Ақтөбе облысы, Ырғыз ауданы Ы.Алтынсарин атындағы ЖББОМ Сабақ мақсаттарын оқушылардың қажеттілктерін ескере отырып SMART мақсатында құрастырдым Сабақтың оқу мақсаттары төмендегідей сабақ мақсаттарымен нақытыланды. Сабақ мақсаты - цилиндр көлемін табу формуласын ажыратады; - ц и линдр көлемін табу формуласын есептер шығаруда қолданады; Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндердің,бастауыш,негізгі орта және жалпы орта білім деңгейлерінің таңдау курстарының үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 16 қыркүйектегі №399 бұйрығы
2 слайд
ОҚУ МАҚСАТЫНА ЖЕТУДЕГІ БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ
Сыныппен
жұмыс
«Галерея» әдісі
Оқушылар сұрақтардың
жауабын сынып
қабырғаларына
жазылған жауаптар
арасынан іздеп табады,
жауаптарын негіздейді. . Жеке жұмыс
Әдістің қолданылу
мақсаты оқушылар
берілген тапсырмаларды
жеке өзі отырып
орындайды.
Оқушылардың
функционалдық
сауаттылығын
қалыптастыру
мақсатында тапсырма
беріледі. Беірлген сызбаны
geogebra.org
программасымен
толықтыра отырып,
тапсырманы
орындайды. . Жұптық жұмыс
«Практикалық
жұмыс» Топтық жұмыс
«Постер қорғау»
Бұл әдіс оқу
мақсаттарына
қол жеткізуге
бағытталған.О
қу мақсатына
сәйкес топтарға
цилиндрдің
көлемін табуға
есептер беріледі« Конверт-сұрақ»
әдісі «Бос орынды
толтыр» әдісі
Ерекше білім
беруді қажет
ететін оқушыға
цилиндрдің
көлемін
формулаға қойып
табу дағдысын
қалыптастыру
мақсатында
беріледі.
Қолдау қажет ететін оқушыларға
топта, жұпта қолдау көрсетілді
«Білім берудің ең үлкен мақсаты білім емес, іс-әрекет» Герберт СпенсерМұғалім сабақтың оқу
мақсатын таныстырады
Білім алушылардың барлығы ұсынылған
есепке қатысты өзіндік жауаптарын ұсына алады.Үй тапсырмасын
тексеру.
« Қатесін тап »
әдісі
2 слайд
ОҚУ МАҚСАТЫНА ЖЕТУДЕГІ БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ Сыныппен жұмыс «Галерея» әдісі Оқушылар сұрақтардың жауабын сынып қабырғаларына жазылған жауаптар арасынан іздеп табады, жауаптарын негіздейді. . Жеке жұмыс Әдістің қолданылу мақсаты оқушылар берілген тапсырмаларды жеке өзі отырып орындайды. Оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру мақсатында тапсырма беріледі. Беірлген сызбаны geogebra.org программасымен толықтыра отырып, тапсырманы орындайды. . Жұптық жұмыс «Практикалық жұмыс» Топтық жұмыс «Постер қорғау» Бұл әдіс оқу мақсаттарына қол жеткізуге бағытталған.О қу мақсатына сәйкес топтарға цилиндрдің көлемін табуға есептер беріледі« Конверт-сұрақ» әдісі «Бос орынды толтыр» әдісі Ерекше білім беруді қажет ететін оқушыға цилиндрдің көлемін формулаға қойып табу дағдысын қалыптастыру мақсатында беріледі. Қолдау қажет ететін оқушыларға топта, жұпта қолдау көрсетілді «Білім берудің ең үлкен мақсаты білім емес, іс-әрекет» Герберт СпенсерМұғалім сабақтың оқу мақсатын таныстырады Білім алушылардың барлығы ұсынылған есепке қатысты өзіндік жауаптарын ұсына алады.Үй тапсырмасын тексеру. « Қатесін тап » әдісі
3 слайд
"Галерея" әдісі арқылы жаңа ақпаратқа
шолу.
-Цилиндр қандай фигура?
-Призма мен цилиндрдің қандай
айырмашылығы бар?
-Цилиндр көлемін қалай табады?
- Цилиндрдің осьтік қимасы – квадрат,
қиманың диагоналі 8 см 2
, цилиндрдің
көлемін табыңыз.
-Биіктігі 12 см, ал диметрі 6 см болатын
цилиндр пішінді стаканды сумен толтыру
үшін қанша су қажет? Сыныппен жұмыс Тапсырмалар
Жеке жұмыс
ЕББҚ
Бағалау критерийлері: цилиндр көлемін табу формуласын ажыратады;
ц и линдр көлемін табу формуласын есептер шығаруда қолданады; Мадақтау
«Кереметжауап»
«Тағы бір
қарастырып көр»
Дескрипторлар
- сызба бойынша табан радиусын
табады;
- сызба бойынша цилиндр биіктігін
табады;
- цилиндр көлемін тауып, жауабын
жазады.Топ оқушылары
жұмыстарын өзара
бағалайды Тaпсырмaлaр дaйындaлып, әр
оқушығa жеке беріледі.
Тaпсырмaлaрды толық орындaғaн
оқушы конвертті келесі оқушығa
бере отырып жұмыстaр
жинaқтaлaды.
3 слайд
"Галерея" әдісі арқылы жаңа ақпаратқа шолу. -Цилиндр қандай фигура? -Призма мен цилиндрдің қандай айырмашылығы бар? -Цилиндр көлемін қалай табады? - Цилиндрдің осьтік қимасы – квадрат, қиманың диагоналі 8 см 2 , цилиндрдің көлемін табыңыз. -Биіктігі 12 см, ал диметрі 6 см болатын цилиндр пішінді стаканды сумен толтыру үшін қанша су қажет? Сыныппен жұмыс Тапсырмалар Жеке жұмыс ЕББҚ Бағалау критерийлері: цилиндр көлемін табу формуласын ажыратады; ц и линдр көлемін табу формуласын есептер шығаруда қолданады; Мадақтау «Кереметжауап» «Тағы бір қарастырып көр» Дескрипторлар - сызба бойынша табан радиусын табады; - сызба бойынша цилиндр биіктігін табады; - цилиндр көлемін тауып, жауабын жазады.Топ оқушылары жұмыстарын өзара бағалайды Тaпсырмaлaр дaйындaлып, әр оқушығa жеке беріледі. Тaпсырмaлaрды толық орындaғaн оқушы конвертті келесі оқушығa бере отырып жұмыстaр жинaқтaлaды.
4 слайд
Жұптық жұмыс
Дескрипторлар
-geogebra.org программасымен сызбаны
толықтырады;
- сызба бойынша цилиндр биіктігін, радиусын
табады;
- цилиндр көлемін тауып, жауабын жазады.
Жұптар
жұмыстар ы н
алмастырып,
кілт бойынша
тексереді . Топтық жұмыс
1 – топ.
Цилиндрдің осьтік қимасының диагоналі см-
ге тең және ол табан жазықтығына 45 0
бұрыш жасап көлбейді. Цилиндрдің көлемін
табыңыздар . Топтар бір-бірін
дескриптор бойынша өзара
бағалайды.
«Рефлексиялы
қ нысана» Тапсырмалар
2 – топ.
Цилиндр табанының хордасы 16 см және ол
центрден 6 см қашықтықта орналасқан. Осы
хорданың ұшы мен екінші табанының
центрін қосатын кесінді табан
жазықтығымен 45 0
бұрыш жасайды.
Цилиндрдің көлемін анықтаңыздар.
3 – топ.
Цилиндрдің осьтік қимасының ауданы 16 см 2
екені белгілі. Цилиндрдің көлемін
анықтаңыздар. Дескрипторлар
- есептің шарты
бойынша сызбаны
салады;
- табан радиусын
табады;
- цилиндр биіктігін
табады;
- цилиндр көлемін
тауып, жауабын
жазады.
4 слайд
Жұптық жұмыс Дескрипторлар -geogebra.org программасымен сызбаны толықтырады; - сызба бойынша цилиндр биіктігін, радиусын табады; - цилиндр көлемін тауып, жауабын жазады. Жұптар жұмыстар ы н алмастырып, кілт бойынша тексереді . Топтық жұмыс 1 – топ. Цилиндрдің осьтік қимасының диагоналі см- ге тең және ол табан жазықтығына 45 0 бұрыш жасап көлбейді. Цилиндрдің көлемін табыңыздар . Топтар бір-бірін дескриптор бойынша өзара бағалайды. «Рефлексиялы қ нысана» Тапсырмалар 2 – топ. Цилиндр табанының хордасы 16 см және ол центрден 6 см қашықтықта орналасқан. Осы хорданың ұшы мен екінші табанының центрін қосатын кесінді табан жазықтығымен 45 0 бұрыш жасайды. Цилиндрдің көлемін анықтаңыздар. 3 – топ. Цилиндрдің осьтік қимасының ауданы 16 см 2 екені белгілі. Цилиндрдің көлемін анықтаңыздар. Дескрипторлар - есептің шарты бойынша сызбаны салады; - табан радиусын табады; - цилиндр биіктігін табады; - цилиндр көлемін тауып, жауабын жазады.
5 слайд
5 слайд