Д. Исабеков. Әпке. Драма жанрының ерекшелігі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Д. Исабеков. Әпке. Драма жанрының ерекшелігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Д. Исабеков. Әпке. Драма жанрының ерекшелігі
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
1 •Оқу мақсаты: А/И2 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым- қатынасының тілдік көрінісін талдау •Сабақ мақсаты: автор образы мен к

#1 слайд
1 •Оқу мақсаты: А/И2 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым- қатынасының тілдік көрінісін талдау •Сабақ мақсаты: автор образы мен кейіпкерлер қарым- қатынасын ашу үшін олардың сөздеріне, яғни репликаларға, диалог, монологтарға талдау жасау. Сабақ мақсаты:

1 слайд

1 •Оқу мақсаты: А/И2 автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым- қатынасының тілдік көрінісін талдау •Сабақ мақсаты: автор образы мен кейіпкерлер қарым- қатынасын ашу үшін олардың сөздеріне, яғни репликаларға, диалог, монологтарға талдау жасау. Сабақ мақсаты:

2 Бағалау критерийі: Бағалау критерийі Дескриптор Автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым- қатынасының тілдік көрінісін талдай

#2 слайд
2 Бағалау критерийі: Бағалау критерийі Дескриптор Автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым- қатынасының тілдік көрінісін талдай алады. кейіпкерлер мен олардың сөздерін сәйкестендіреді; шығарма кейіпкерлеріне өз сөзімен мінездеме береді; кейіпкерге байланысты драма мәтінінен реплика, монолог, диалогтарды табады.

2 слайд

2 Бағалау критерийі: Бағалау критерийі Дескриптор Автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым- қатынасының тілдік көрінісін талдай алады. кейіпкерлер мен олардың сөздерін сәйкестендіреді; шығарма кейіпкерлеріне өз сөзімен мінездеме береді; кейіпкерге байланысты драма мәтінінен реплика, монолог, диалогтарды табады.

3 1-тапсырма. Кейіпкерлерді айтқан сөздерімен сәйкестендір. КІМНІҢ СӨЗІ? Кейіпкер туралы пікір Қамажай Ничего, ничего, мамул

#3 слайд
3 1-тапсырма. Кейіпкерлерді айтқан сөздерімен сәйкестендір. КІМНІҢ СӨЗІ? Кейіпкер туралы пікір Қамажай Ничего, ничего, мамуля. Қуаныш атаулының ойда жоқта болғаны жақсы. Күнбұрын білген қуаныш - қуаныш емес. Нәзила Сонымен, тоқ етерін айтсам, бақыт дегеннің өзін бірнеше салаға бөлуге болады. Отбасындағы, қызметтегі, махаббат, тағы-тағылар саласында... Қорытып айтқанда, бақыт деген – жеңіс немесе жеңіске апарар күрес. Темірбек Теміржан, қой, қарағым. Сені ... сені бөтен деп ... Тойды жасаймыз, дүрілдетіп тұрып жасаймыз. Ақша деген табылады. Омар Мінезім солай. Не тапсам да, тілімнен табатын шығармын. Бірақ сені келемеждеп не табам? Мен... бәрін түсінем. Түсінем деп жүріп ештеңе байқамағына таңғалам... Адам жанының бұл да бір жұмбақ сыры ғой. Айтқаның дұрыс болды. Шын жүрегімнен тілектеспін.

3 слайд

3 1-тапсырма. Кейіпкерлерді айтқан сөздерімен сәйкестендір. КІМНІҢ СӨЗІ? Кейіпкер туралы пікір Қамажай Ничего, ничего, мамуля. Қуаныш атаулының ойда жоқта болғаны жақсы. Күнбұрын білген қуаныш - қуаныш емес. Нәзила Сонымен, тоқ етерін айтсам, бақыт дегеннің өзін бірнеше салаға бөлуге болады. Отбасындағы, қызметтегі, махаббат, тағы-тағылар саласында... Қорытып айтқанда, бақыт деген – жеңіс немесе жеңіске апарар күрес. Темірбек Теміржан, қой, қарағым. Сені ... сені бөтен деп ... Тойды жасаймыз, дүрілдетіп тұрып жасаймыз. Ақша деген табылады. Омар Мінезім солай. Не тапсам да, тілімнен табатын шығармын. Бірақ сені келемеждеп не табам? Мен... бәрін түсінем. Түсінем деп жүріп ештеңе байқамағына таңғалам... Адам жанының бұл да бір жұмбақ сыры ғой. Айтқаның дұрыс болды. Шын жүрегімнен тілектеспін.

4 КІМНІҢ СӨЗІ? Кейіпкер туралы менің пікірім Қамажай Ничего, ничего, мамуля. Қуаныш атаулының ойда жоқта болғаны жақсы. Күнбұ

#4 слайд
4 КІМНІҢ СӨЗІ? Кейіпкер туралы менің пікірім Қамажай Ничего, ничего, мамуля. Қуаныш атаулының ойда жоқта болғаны жақсы. Күнбұрын білген қуаныш - қуаныш емес. Қамажайдың бауырына деген қамқорлығы көрінеді. Нәзила Сонымен, тоқ етерін айтсам, бақыт дегеннің өзін бірнеше салаға бөлуге болады. Отбасындағы, қызметтегі, махаббат, тағы-тағылар саласында... Қорытып айтқанда, бақыт деген – жеңіс немесе жеңіске апарар күрес. Омардың бақыт туралы монологынан оның жан- жақты ойтолғауы, терең білімі көрінеді. Темірбек Теміржан, қой, қарағым. Сені ... сені бөтен деп ... Тойды жасаймыз, дүрілдетіп тұрып жасаймыз. Ақша деген табылады. Темірбектің ақ жарқын мінезі мен апасына еркелеуін, оны жақсы көретіндігін байқауға болады. Омар Мінезім солай. Не тапсам да, тілімнен табатын шығармын. Бірақ сені келемеждеп не табам? Мен... бәрін түсінем. Түсінем деп жүріп ештеңе байқамағаныма таңғалам... Адам жанының бұл да бір жұмбақ сыры ғой. Айтқаның дұрыс болды. Шын жүрегімнен тілектеспін. Нәзила – өз ойын бүкпесіз ашық айтатын, өзінің мінезіндегі кемшілік тұсын да түсінетін жас қыз. Өзіңді тексер!

4 слайд

4 КІМНІҢ СӨЗІ? Кейіпкер туралы менің пікірім Қамажай Ничего, ничего, мамуля. Қуаныш атаулының ойда жоқта болғаны жақсы. Күнбұрын білген қуаныш - қуаныш емес. Қамажайдың бауырына деген қамқорлығы көрінеді. Нәзила Сонымен, тоқ етерін айтсам, бақыт дегеннің өзін бірнеше салаға бөлуге болады. Отбасындағы, қызметтегі, махаббат, тағы-тағылар саласында... Қорытып айтқанда, бақыт деген – жеңіс немесе жеңіске апарар күрес. Омардың бақыт туралы монологынан оның жан- жақты ойтолғауы, терең білімі көрінеді. Темірбек Теміржан, қой, қарағым. Сені ... сені бөтен деп ... Тойды жасаймыз, дүрілдетіп тұрып жасаймыз. Ақша деген табылады. Темірбектің ақ жарқын мінезі мен апасына еркелеуін, оны жақсы көретіндігін байқауға болады. Омар Мінезім солай. Не тапсам да, тілімнен табатын шығармын. Бірақ сені келемеждеп не табам? Мен... бәрін түсінем. Түсінем деп жүріп ештеңе байқамағаныма таңғалам... Адам жанының бұл да бір жұмбақ сыры ғой. Айтқаның дұрыс болды. Шын жүрегімнен тілектеспін. Нәзила – өз ойын бүкпесіз ашық айтатын, өзінің мінезіндегі кемшілік тұсын да түсінетін жас қыз. Өзіңді тексер!

5 2-тапсырма Шығарма кейіпкерлеріне үш сөйлеммен мінездеме бер. Дескриптор Берілген кейіпкерлерге мінездеме бере алады Қамаж

#5 слайд
5 2-тапсырма Шығарма кейіпкерлеріне үш сөйлеммен мінездеме бер. Дескриптор Берілген кейіпкерлерге мінездеме бере алады Қамажай ........................................................................................................................ .................... ............... Омар ............................................................................................................................................. .............. Темірбек ............................................................................................................................................. .............. Нәзила ............................................................................................................................................................

5 слайд

5 2-тапсырма Шығарма кейіпкерлеріне үш сөйлеммен мінездеме бер. Дескриптор Берілген кейіпкерлерге мінездеме бере алады Қамажай ........................................................................................................................ .................... ............... Омар ............................................................................................................................................. .............. Темірбек ............................................................................................................................................. .............. Нәзила ............................................................................................................................................................

6 Өзіңді тексер! 1. Қамажай – пьесаның темірқазығы. Ол – жаны нәзік, үлкен сезімнің адамы. Қамажай– жеке басының қамы емес, бау

#6 слайд
6 Өзіңді тексер! 1. Қамажай – пьесаның темірқазығы. Ол – жаны нәзік, үлкен сезімнің адамы. Қамажай– жеке басының қамы емес, бауырларын көбірек ойлайтын, жар сүю мен махаббат сезімін аналық сезімге құрбан еткен, бауырларының алдындағы азаматтық борышын ақтаған әпке бейнесі. 2. Үй ішіндегі дау-шарға араласпай, үнемі өзінің ғылыми жұмысынан бас көтермейтін – Омар. Ол өзінің ғылыми идеясына біржола берілген, көздеген мақсатына жетпей тынбайтын, уақытын зая жібермейтін еңбекқор адам. Кісіге жаманшылығы жоқ, ойланбай қимылға бармайтын, артық сөйлемейтін, өзімен- өзі жүрген тұйықтау жан. 3. Әпкесін көбірек «әбігерге» түсіріп, кейде уайымға салып жүретін – Темір. Әке- шешесіз кешкен тірліктің қыспағын арқалап, жұмыс істеп, үйге кіретін азды- көпті тиын-тебенді табатын да – осы. Темір қанша бұлқан-талқан болып жатса да кек тұтпайтын, барынша адал, сөзіне берік, досын сүйіндіретін, дұшпанын күйіндіретін кейіпкер. 4. Пьесадағы екінші қыз – Нәзила. Ол – еркелеу, тілі удай, бір адамға жетер мінезі бар, өмірге өзіндік түйсік-түсінігі қалыптасып қалған студент жас. Бұны біз оның әпкесіне болысуы, кейде «мамуля» деп еркелеуі, Темірді ызаландыруы, Омардың қызға икемсіздігіне ренжуі, т.б. көріністердегі әрекетінен байқаймыз.

6 слайд

6 Өзіңді тексер! 1. Қамажай – пьесаның темірқазығы. Ол – жаны нәзік, үлкен сезімнің адамы. Қамажай– жеке басының қамы емес, бауырларын көбірек ойлайтын, жар сүю мен махаббат сезімін аналық сезімге құрбан еткен, бауырларының алдындағы азаматтық борышын ақтаған әпке бейнесі. 2. Үй ішіндегі дау-шарға араласпай, үнемі өзінің ғылыми жұмысынан бас көтермейтін – Омар. Ол өзінің ғылыми идеясына біржола берілген, көздеген мақсатына жетпей тынбайтын, уақытын зая жібермейтін еңбекқор адам. Кісіге жаманшылығы жоқ, ойланбай қимылға бармайтын, артық сөйлемейтін, өзімен- өзі жүрген тұйықтау жан. 3. Әпкесін көбірек «әбігерге» түсіріп, кейде уайымға салып жүретін – Темір. Әке- шешесіз кешкен тірліктің қыспағын арқалап, жұмыс істеп, үйге кіретін азды- көпті тиын-тебенді табатын да – осы. Темір қанша бұлқан-талқан болып жатса да кек тұтпайтын, барынша адал, сөзіне берік, досын сүйіндіретін, дұшпанын күйіндіретін кейіпкер. 4. Пьесадағы екінші қыз – Нәзила. Ол – еркелеу, тілі удай, бір адамға жетер мінезі бар, өмірге өзіндік түйсік-түсінігі қалыптасып қалған студент жас. Бұны біз оның әпкесіне болысуы, кейде «мамуля» деп еркелеуі, Темірді ызаландыруы, Омардың қызға икемсіздігіне ренжуі, т.б. көріністердегі әрекетінен байқаймыз.

7 3-тапсырма. Кейіпкерлер галереясы Дескриптор: кейіпкерге байланысты драма мәтінінен реплика, монолог, диалогтарды табады. К

#7 слайд
7 3-тапсырма.  Кейіпкерлер галереясы Дескриптор: кейіпкерге байланысты драма мәтінінен реплика, монолог, диалогтарды табады. Кейіпкерге берген мінездемелеріңізді драма мәтініне сүйене отырып толықтырыңыздар, яғни, тілдік көрінісін талдаңыздар. Шығармадағы реплика, монолог, диалог арқылы кейіпкерлер мінезі қалай танылған? кейіпкер сөздері реплика монолог/ диалог Қамажай Нәзила Омар Не боп кетті, құдай-ау?! Өң мен түстей Теміржан, қарындасыңның балалығын кешір. Япырым-ай, әуре боп жасаған тамақты да іше алмадыңдар ғой. Әрі жас, әрі көрікті қызды үйіне жалғыс қайтарғанда өзін қалай сезінеді? Сонымен, тоқ етерін айтсам, бақыт дегеннің өзін бірнеше салаға бөлуге болады.Семьяндағы, қызметтегі махаббат,. Тағы-тағылар саласында.

7 слайд

7 3-тапсырма.  Кейіпкерлер галереясы Дескриптор: кейіпкерге байланысты драма мәтінінен реплика, монолог, диалогтарды табады. Кейіпкерге берген мінездемелеріңізді драма мәтініне сүйене отырып толықтырыңыздар, яғни, тілдік көрінісін талдаңыздар. Шығармадағы реплика, монолог, диалог арқылы кейіпкерлер мінезі қалай танылған? кейіпкер сөздері реплика монолог/ диалог Қамажай Нәзила Омар Не боп кетті, құдай-ау?! Өң мен түстей Теміржан, қарындасыңның балалығын кешір. Япырым-ай, әуре боп жасаған тамақты да іше алмадыңдар ғой. Әрі жас, әрі көрікті қызды үйіне жалғыс қайтарғанда өзін қалай сезінеді? Сонымен, тоқ етерін айтсам, бақыт дегеннің өзін бірнеше салаға бөлуге болады.Семьяндағы, қызметтегі махаббат,. Тағы-тағылар саласында.

8 Өзіңді тексер! кейіпкер сөздері реплика монолог/ диалог Қамажай Нәзила Омар Не боп кетті, құдай-ау?! Өң мен түстей. Темірж

#8 слайд
8 Өзіңді тексер! кейіпкер сөздері реплика монолог/ диалог Қамажай Нәзила Омар Не боп кетті, құдай-ау?! Өң мен түстей. Теміржан, қарындасыңның балалығын кешір. Япырым-ай, әуре боп жасаған тамақты да іше алмадыңдар ғой.  …Әрі жас, әрі көрікті қызды үйіне жалғыз қайтарғанда өзін қалай сезінеді? Сонымен, тоқ етерін айтсам, бақыт дегеннің өзін бірнеше салаға бөлуге болады. Семьядағы, қызметтегі махаббат,. Тағы-тағылар саласында.

8 слайд

8 Өзіңді тексер! кейіпкер сөздері реплика монолог/ диалог Қамажай Нәзила Омар Не боп кетті, құдай-ау?! Өң мен түстей. Теміржан, қарындасыңның балалығын кешір. Япырым-ай, әуре боп жасаған тамақты да іше алмадыңдар ғой.  …Әрі жас, әрі көрікті қызды үйіне жалғыз қайтарғанда өзін қалай сезінеді? Сонымен, тоқ етерін айтсам, бақыт дегеннің өзін бірнеше салаға бөлуге болады. Семьядағы, қызметтегі махаббат,. Тағы-тағылар саласында.

9 4-тапсырма Пьесадағы қай кейіпкер ерекше ұнады? Себебі? «Екі жақты түсіндірме күнделікті» пайдалана отырып, пьесадағы өзд

#9 слайд
9 4-тапсырма   Пьесадағы қай кейіпкер ерекше ұнады? Себебі? «Екі жақты түсіндірме күнделікті» пайдалана отырып, пьесадағы өздеріне ұнаған кейіпкердің ерекшелігін көрсетіңіздер.

9 слайд

9 4-тапсырма   Пьесадағы қай кейіпкер ерекше ұнады? Себебі? «Екі жақты түсіндірме күнделікті» пайдалана отырып, пьесадағы өздеріне ұнаған кейіпкердің ерекшелігін көрсетіңіздер.

10 Өзіңді тексер! Пьесадағы қай кейіпкер ерекше ұнады? Себебі? Қамажай Тимур Омар Нәзила Ол – жаны нәзік, үлкен сезімнің адамы

#10 слайд
10 Өзіңді тексер! Пьесадағы қай кейіпкер ерекше ұнады? Себебі? Қамажай Тимур Омар Нәзила Ол – жаны нәзік, үлкен сезімнің адамы. Бауырларының қамын ойлап, өз бақытынан бас тартады. Темір – досқа адал, уәдеге берік, еңбекқор жан. Омар – білімге жаны құштар. Ізденімпаздылығының арқасында ғалым атанады. Нәзила – өмір туралы түйсік-түсінігі қалыптасып қалған студент, ерке болса да, үнемі апасына жаны ашып болысып жүреді.

10 слайд

10 Өзіңді тексер! Пьесадағы қай кейіпкер ерекше ұнады? Себебі? Қамажай Тимур Омар Нәзила Ол – жаны нәзік, үлкен сезімнің адамы. Бауырларының қамын ойлап, өз бақытынан бас тартады. Темір – досқа адал, уәдеге берік, еңбекқор жан. Омар – білімге жаны құштар. Ізденімпаздылығының арқасында ғалым атанады. Нәзила – өмір туралы түйсік-түсінігі қалыптасып қалған студент, ерке болса да, үнемі апасына жаны ашып болысып жүреді.

11 КЕРІ БАЙЛАНЫС Д.Исабековтың осы драмасынан қандай үлгі-өнеге аламыз? 31 2 4

#11 слайд
11 КЕРІ БАЙЛАНЫС Д.Исабековтың осы драмасынан қандай үлгі-өнеге аламыз? 31 2 4

11 слайд

11 КЕРІ БАЙЛАНЫС Д.Исабековтың осы драмасынан қандай үлгі-өнеге аламыз? 31 2 4

12 Өзіңді тексер! 1. Сабақта мен белсенді жұмыс жасадым. 2. Мен сабақта жасаған жұмысыма ризамын. Тапсырмаларды орындау арқыл

#12 слайд
12 Өзіңді тексер! 1. Сабақта мен белсенді жұмыс жасадым. 2. Мен сабақта жасаған жұмысыма ризамын. Тапсырмаларды орындау арқылы пьесада көтерілген тұрмыстық-әлеуметтік мәселелердің, шынайы өмірдегі осындай отбасылардың қиыншылықтары мен жеңістерінен алынғандығын ойлап, қатты толғандым. 3. Мен үшін сабақ тез өтті, - шаршаған жоқпын. Себебі, тапсырмаларды орындау мені жалықтырған жоқ. Дулат Исабеков «Әпке» драмасы арқылы отбасындағы тәрбиенің рөлі үлкен екенін, ағайын, туыс, бауыр арасындағы қарым-қатынастың ең құнды дүние екендігін тамаша суреттеп жеткізген. Әсіресе, Қамажайдың бойындағы қасиеттерді тамаша жеткізген. 4. Сабақтағы материал мен үшін өте қызықты және пайдалы болды. Пьесадағы кейіпкерлер әрекеті арқылы отбасындағы қарым-қатынас, сыйластық, қамқорлық туралы білімімді толықтырдым. «Отбасы – алтын қазық» деп бекер айтылмаған сөз екенін тағы бір мәрте түсіндім.

12 слайд

12 Өзіңді тексер! 1. Сабақта мен белсенді жұмыс жасадым. 2. Мен сабақта жасаған жұмысыма ризамын. Тапсырмаларды орындау арқылы пьесада көтерілген тұрмыстық-әлеуметтік мәселелердің, шынайы өмірдегі осындай отбасылардың қиыншылықтары мен жеңістерінен алынғандығын ойлап, қатты толғандым. 3. Мен үшін сабақ тез өтті, - шаршаған жоқпын. Себебі, тапсырмаларды орындау мені жалықтырған жоқ. Дулат Исабеков «Әпке» драмасы арқылы отбасындағы тәрбиенің рөлі үлкен екенін, ағайын, туыс, бауыр арасындағы қарым-қатынастың ең құнды дүние екендігін тамаша суреттеп жеткізген. Әсіресе, Қамажайдың бойындағы қасиеттерді тамаша жеткізген. 4. Сабақтағы материал мен үшін өте қызықты және пайдалы болды. Пьесадағы кейіпкерлер әрекеті арқылы отбасындағы қарым-қатынас, сыйластық, қамқорлық туралы білімімді толықтырдым. «Отбасы – алтын қазық» деп бекер айтылмаған сөз екенін тағы бір мәрте түсіндім.

13 Қосымша тапсырма видеофильм Д.Исабаев. «Әпке» https://www.youtube.com/watch?v=YYOAyut0xDQ

#13 слайд
13 Қосымша тапсырма видеофильм Д.Исабаев. «Әпке»   https://www.youtube.com/watch?v=YYOAyut0xDQ    

13 слайд

13 Қосымша тапсырма видеофильм Д.Исабаев. «Әпке»   https://www.youtube.com/watch?v=YYOAyut0xDQ    

14 Баршаға қолжетімді, сапалы білім! Заманауи технолог ия Білімді бағала у Қол жетімд і Цифрлы Қазақста н Дербе с

#14 слайд
14 Баршаға қолжетімді, сапалы білім! Заманауи технолог ия Білімді бағала у Қол жетімд і Цифрлы Қазақста н Дербе с оқыту Нәтиже лі Тиім ді Үш тілді

14 слайд

14 Баршаға қолжетімді, сапалы білім! Заманауи технолог ия Білімді бағала у Қол жетімд і Цифрлы Қазақста н Дербе с оқыту Нәтиже лі Тиім ді Үш тілді

Файл форматы:
pptx
16.02.2025
327
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі