Материалдар / Дара және күрделі сан есім
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дара және күрделі сан есім

Материал туралы қысқаша түсінік
Слайд мұғалімдерге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Мамыр 2019
641
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қазақ тілі Ашық сабақ 2 “Б” сыныбы

1 слайд
Қазақ тілі Ашық сабақ 2 “Б” сыныбы

1 слайд

Қазақ тілі Ашық сабақ 2 “Б” сыныбы

Тақырыбы: Дара және күрделі сан есім

2 слайд
Тақырыбы: Дара және күрделі сан есім

2 слайд

Тақырыбы: Дара және күрделі сан есім

Оқу мақсаттары: 2.1.4.1 - тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау 2.4.2.5* - дара және күрделі

3 слайд
Оқу мақсаттары: 2.1.4.1 - тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау 2.4.2.5* - дара және күрделі зат есім/сын есім/сан есім/етістікті анықтау

3 слайд

Оқу мақсаттары: 2.1.4.1 - тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау 2.4.2.5* - дара және күрделі зат есім/сын есім/сан есім/етістікті анықтау

Бағалау критерийлері  Жеке , жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.  Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара

4 слайд
Бағалау критерийлері  Жеке , жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.  Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

4 слайд

Бағалау критерийлері  Жеке , жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.  Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

5

5 слайд
5

5 слайд

5

І топ - “ Түркістан” ІІ топ- “Тараз” ІІІ топ- “Нұр Сұлтан” Топқа бөлу “ Мозайка ” әдісі

6 слайд
І топ - “ Түркістан” ІІ топ- “Тараз” ІІІ топ- “Нұр Сұлтан” Топқа бөлу “ Мозайка ” әдісі

6 слайд

І топ - “ Түркістан” ІІ топ- “Тараз” ІІІ топ- “Нұр Сұлтан” Топқа бөлу “ Мозайка ” әдісі

7Білімімізді жинақтау Топтық жұмыс . « Білім биржасы » әдісі Білімімізді жинақтау Топтық жұмыс. «Білім биржасы» әдісі

7 слайд
7Білімімізді жинақтау Топтық жұмыс . « Білім биржасы » әдісі Білімімізді жинақтау Топтық жұмыс. «Білім биржасы» әдісі Әдістің шарты :  Топтардан 3 оқушы ортаға шығып, берілген конверттерді таңдайды.Әр конверттің өзіне сай ұпайлары болады.Жауап бере алмаған топтардың сұрақтарына өзге топтар жауап беріп, өздерінің білім биржаларын молайтуларына болады.

7 слайд

7Білімімізді жинақтау Топтық жұмыс . « Білім биржасы » әдісі Білімімізді жинақтау Топтық жұмыс. «Білім биржасы» әдісі Әдістің шарты :  Топтардан 3 оқушы ортаға шығып, берілген конверттерді таңдайды.Әр конверттің өзіне сай ұпайлары болады.Жауап бере алмаған топтардың сұрақтарына өзге топтар жауап беріп, өздерінің білім биржаларын молайтуларына болады.

Сары конверт Сын есім дегеніміз не? Сұрақтарын ата. Мәтінді оқы. Түркістан- қасиетті қала. Ондағы тайқазан- көне ескерткіш. О

8 слайд
Сары конверт Сын есім дегеніміз не? Сұрақтарын ата. Мәтінді оқы. Түркістан- қасиетті қала. Ондағы тайқазан- көне ескерткіш. Ол жеті түрлі метвлдан жасалған. Салмағы – екі тонна. Сын есімдерді тап. Қызыл конверт Сан есім дегеніміз не? Сұрақтарын ата. Мәтінді оқы. Түркістан- қасиетті қала. Ондағы тайқазан- көне ескерткіш. Ол жеті түрлі металдан жасалған. Салмағы – екі тонна. Сан есімдерді ата? Жасыл конверт Етістік дегеніміз не? Сұрақтарын ата. Мәтінді оқы. Түркістан- қасиетті қала. Ондағы тайқазан- көне ескерткіш. Ол жеті түрлі металдан жасалған. Салмағы – екі тоннадан асады. Етістіктерді ата?

8 слайд

Сары конверт Сын есім дегеніміз не? Сұрақтарын ата. Мәтінді оқы. Түркістан- қасиетті қала. Ондағы тайқазан- көне ескерткіш. Ол жеті түрлі метвлдан жасалған. Салмағы – екі тонна. Сын есімдерді тап. Қызыл конверт Сан есім дегеніміз не? Сұрақтарын ата. Мәтінді оқы. Түркістан- қасиетті қала. Ондағы тайқазан- көне ескерткіш. Ол жеті түрлі металдан жасалған. Салмағы – екі тонна. Сан есімдерді ата? Жасыл конверт Етістік дегеніміз не? Сұрақтарын ата. Мәтінді оқы. Түркістан- қасиетті қала. Ондағы тайқазан- көне ескерткіш. Ол жеті түрлі металдан жасалған. Салмағы – екі тоннадан асады. Етістіктерді ата?

Дескриптор: 1 топ: • Сын есімді табады, сұрақтарын атайды. • Берілген мәтіннен сын есімдерді атайды. Түрлеріне қарай ажырата

9 слайд
Дескриптор: 1 топ: • Сын есімді табады, сұрақтарын атайды. • Берілген мәтіннен сын есімдерді атайды. Түрлеріне қарай ажырата алады. 2 топ: • Сан есімдерді табады, сұрақтарын атайды. • Берілген мәтіннен сан есімдерді атайды. Түрлеріне қарай ажырата алады. 3 топ: • Етістіктерді табады, сұрақтарын атайды. • Берілген мәтіннен етістіктерді атайды. Түрлеріне қарай ажырата алады.

9 слайд

Дескриптор: 1 топ: • Сын есімді табады, сұрақтарын атайды. • Берілген мәтіннен сын есімдерді атайды. Түрлеріне қарай ажырата алады. 2 топ: • Сан есімдерді табады, сұрақтарын атайды. • Берілген мәтіннен сан есімдерді атайды. Түрлеріне қарай ажырата алады. 3 топ: • Етістіктерді табады, сұрақтарын атайды. • Берілген мәтіннен етістіктерді атайды. Түрлеріне қарай ажырата алады.

Бағалау Жетістік жетондары Өте жақсы! Жақсы! Талпыныс қажет !

10 слайд
Бағалау Жетістік жетондары Өте жақсы! Жақсы! Талпыныс қажет !

10 слайд

Бағалау Жетістік жетондары Өте жақсы! Жақсы! Талпыныс қажет !

Кім? Не? дәрігер торғай оқушы

11 слайд
Кім? Не? дәрігер торғай оқушы дала биші кеме зейнеткер өзен 3-жаттығу. Кім? не? Сұрақтарына жауап беретін сөздерді екі қатарға бөліп жаз . Видеоролик Бейнежазба

11 слайд

Кім? Не? дәрігер торғай оқушы дала биші кеме зейнеткер өзен 3-жаттығу. Кім? не? Сұрақтарына жауап беретін сөздерді екі қатарға бөліп жаз . Видеоролик Бейнежазба

« Болжау » әдісі. -Тамашалаған бейнежазба не туралы? - Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болмақ? Тірек сөздер:

12 слайд
« Болжау » әдісі. -Тамашалаған бейнежазба не туралы? - Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болмақ? Тірек сөздер: Сақ тайпасы, жауынгер, “Тәуелсіздік “монументі, Есік қаласы

12 слайд

« Болжау » әдісі. -Тамашалаған бейнежазба не туралы? - Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болмақ? Тірек сөздер: Сақ тайпасы, жауынгер, “Тәуелсіздік “монументі, Есік қаласы

52-жаттығу. Мәтінді түсініп оқы . Алматы облысы Есік қаласынан табылған “Алтын адам” бейнесі дүниежүзін таңғалдырды.Қ

13 слайд
52-жаттығу. Мәтінді түсініп оқы . Алматы облысы Есік қаласынан табылған “Алтын адам” бейнесі дүниежүзін таңғалдырды.Қорғаннан 7 метр тереңдікте жерленген жас сақ көсемінің сүйегі табылды.Оның тәжінен бастап,аяқ киіміне дейін атты,жолбарысты,тауешкіні,түрлі құстарды бейнелейтін 4 мың алтын алқа қадалған.Баскиімінде екі тұлпар аттың бейнесі бар.

13 слайд

52-жаттығу. Мәтінді түсініп оқы . Алматы облысы Есік қаласынан табылған “Алтын адам” бейнесі дүниежүзін таңғалдырды.Қорғаннан 7 метр тереңдікте жерленген жас сақ көсемінің сүйегі табылды.Оның тәжінен бастап,аяқ киіміне дейін атты,жолбарысты,тауешкіні,түрлі құстарды бейнелейтін 4 мың алтын алқа қадалған.Баскиімінде екі тұлпар аттың бейнесі бар.

Дескриптор : • Алтын адам туралы дұрыс болжам жасайды. • Мәтінді дұрыс дауыс ырғағымен оқыды. • Мәтін мазмұны бойынша бір-бір

14 слайд
Дескриптор : • Алтын адам туралы дұрыс болжам жасайды. • Мәтінді дұрыс дауыс ырғағымен оқыды. • Мәтін мазмұны бойынша бір-біріне сұрақ қоя алады. • Мәтіннің ішінен сан есімді тауып, қандай сан есім екенін ажыратады.

14 слайд

Дескриптор : • Алтын адам туралы дұрыс болжам жасайды. • Мәтінді дұрыс дауыс ырғағымен оқыды. • Мәтін мазмұны бойынша бір-біріне сұрақ қоя алады. • Мәтіннің ішінен сан есімді тауып, қандай сан есім екенін ажыратады.

Мәтінді оқиды Сұрақ қоя біледі Сан есімдерді табады Түрлеріне ажыратады. (Дара және күрделі ) Қорытынды ұпай 1-оқушы

15 слайд
Мәтінді оқиды Сұрақ қоя біледі Сан есімдерді табады Түрлеріне ажыратады. (Дара және күрделі ) Қорытынды ұпай 1-оқушы       2-оқушы Бағалау парағы (әр критерийге бір ұпай) Мәтінді оқиды Сұрақ қоя біледі Сан есімдерді табады Түрлеріне ажыратады. (Дара және күрделі ) Қорытын ды ұпай 1-оқушы       2-оқушы

15 слайд

Мәтінді оқиды Сұрақ қоя біледі Сан есімдерді табады Түрлеріне ажыратады. (Дара және күрделі ) Қорытынды ұпай 1-оқушы       2-оқушы Бағалау парағы (әр критерийге бір ұпай) Мәтінді оқиды Сұрақ қоя біледі Сан есімдерді табады Түрлеріне ажыратады. (Дара және күрделі ) Қорытын ды ұпай 1-оқушы       2-оқушы

16 слайд

16 слайд

7,5,15,23,145,36,100,1000,25,16,48,56,125

17 слайд
7,5,15,23,145,36,100,1000,25,16,48,56,125

17 слайд

7,5,15,23,145,36,100,1000,25,16,48,56,125

Дескриптор: • Сан есімдерді табады. • Түрлеріне ажырата алады. • Сөйлем құрай алады.

18 слайд
Дескриптор: • Сан есімдерді табады. • Түрлеріне ажырата алады. • Сөйлем құрай алады.

18 слайд

Дескриптор: • Сан есімдерді табады. • Түрлеріне ажырата алады. • Сөйлем құрай алады.

19 слайд

19 слайд

20 слайд

20 слайд

21 слайд

21 слайд

54-жаттығу. Берілген сан есімдерді сөзбен жаз. Осы сан есімдерді қатыстырып сөйлем құра. 11,19,25,117,150

22 слайд
54-жаттығу. Берілген сан есімдерді сөзбен жаз. Осы сан есімдерді қатыстырып сөйлем құра. 11,19,25,117,150

22 слайд

54-жаттығу. Берілген сан есімдерді сөзбен жаз. Осы сан есімдерді қатыстырып сөйлем құра. 11,19,25,117,150

Дескриптор: • Сан есімдерді сөзбен жаза алады. • Түрлеріне ажырата алады. • Қатыстырып сөйлем құрай алады.

23 слайд
Дескриптор: • Сан есімдерді сөзбен жаза алады. • Түрлеріне ажырата алады. • Қатыстырып сөйлем құрай алады.

23 слайд

Дескриптор: • Сан есімдерді сөзбен жаза алады. • Түрлеріне ажырата алады. • Қатыстырып сөйлем құрай алады.

24 слайд

24 слайд

25 слайд

25 слайд

26 слайд

26 слайд

116-бет. №56

27 слайд
116-бет. №56

27 слайд

116-бет. №56