Материалдар / Дарынды балаларды айқындау мен дамытудың тиімді жолдары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Дарынды балаларды айқындау мен дамытудың тиімді жолдары

Материал туралы қысқаша түсінік
пән мұғалімдер, психологтар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Сәуір 2019
527
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
LOGO

1 слайд
LOGO

 Алва Томос Эдисонның ерекше тағдыры.  Томас өте зерек болып өсті және жаңа құрылғыларға қатты қызығатын. Алайда, мектеп

2 слайд
 Алва Томос Эдисонның ерекше тағдыры.  Томас өте зерек болып өсті және жаңа құрылғыларға қатты қызығатын. Алайда, мектепте Томас Эдисон мектепке 2 айға жуық уақыт барды.  Бір балақай мектептен келе сала Томостың ұстазы табыстаған хатты анасына береді. Ол мектепке барғалы небәрі үш-ақ ай өткен еді. Хатты оқып отырғанда анасы ағыл-тегіл жылайды

 Алва Томос Эдисонның ерекше тағдыры.  Сосын баласына хатты дауыстап оқып береді: «Сіздің балаңыз өте дарынды екен. Бізд

3 слайд
 Алва Томос Эдисонның ерекше тағдыры.  Сосын баласына хатты дауыстап оқып береді: «Сіздің балаңыз өте дарынды екен. Біздің мектеп ол үшін тым кішкентай. Біздің мұғалімдердің арасында оның дарын- қабілетіне сай келетіндей білім беретін ешкім қалмады. Сіз енді балаңызды өзіңіз оқытыңыз!» деп жазылыпты...

Алва Томос Эдисонның ерекше тағдыры.  Кейін есейіп, анасы қайтыс болған соң сол бала өз әулетіне тиесілі бар құжатты ақта

4 слайд
Алва Томос Эдисонның ерекше тағдыры.  Кейін есейіп, анасы қайтыс болған соң сол бала өз әулетіне тиесілі бар құжатты ақтарып отырып әлгі хатты тауып алады. Ашады да қайта оқып шығады. «Сіздің балаңыздың ақыл-есі кемшін. Біз оны дені сау балалармен қатар оқыта алмаймыз. Сондықтан оны үйден оқытқаныңыз жөн»  Сонда Томос Эдисон қандай бала болған?

 Жас кезінен Томас өте зерек болып өсті және жаңа құрылғыларға қатты қызығатын. Алайда, мектепте Томас Эдисон өзінің құрдаста

5 слайд
 Жас кезінен Томас өте зерек болып өсті және жаңа құрылғыларға қатты қызығатын. Алайда, мектепте Томас Эдисон өзінің құрдастарымен салыстырғанда үлгерімі өте төмен болды және оны “мисыз ақымақ” деп санаған. Сол себепті ол мектепке 2 айға жуық уақыт барды. Ары қарай білім алуына анасының ықпал зор болды. Жас баланың бойындағы ерекше қабілетті байқаған анасы оған тек жалпы мектептік бағадарламаны ғана оқытпай, жаңа заттарды үйренуге және өзі үшін білім алуға құштарлығын оята білді.

 Ол баланың аты Томас Эдисон еді. Хатты оқыған кезінде ол ғасырдың атақты ғалымы атанып үлгерген. Эдисон хаттың шын мә

6 слайд
 Ол баланың аты Томас Эдисон еді. Хатты оқыған кезінде ол ғасырдың атақты ғалымы атанып үлгерген. Эдисон хаттың шын мәтінін оқығанда бірнеше сағат тоқтаусыз жылапты. Сосын өз күнделігіне бүй деп түртіп алыпты: «Томас Алва Эдисон ақыл-есі кем бала болған. Бірақ өзінің қаһарман анасының арқасында өз дәуірінің ең атақты ғұламасы атанды». Томас Эдисон  1987  жылы, 11 ақпанда  Огайо  штатындағы Милан қаласында дүниеге келген Америкалық әйгілі өнертапқыш, 19 ғасырдың талантты бизнесмені, бірнеше ірі электр техникалық компаниялардың негізін қалаушы

Дарынды балаларды айқындау мен дамытудың тиімді жолдары. Математика пәні мұғалімі: Садыбекова К.А.

7 слайд
Дарынды балаларды айқындау мен дамытудың тиімді жолдары. Математика пәні мұғалімі: Садыбекова К.А.

Мақсаты: Мұғалімдерді талантты және дарынды балаларды жалпы мектеп оқушылары арасынан анықтау жолдарын қарастыру, келешекте т

8 слайд
Мақсаты: Мұғалімдерді талантты және дарынды балаларды жалпы мектеп оқушылары арасынан анықтау жолдарын қарастыру, келешекте талантты және дарынды балаларды оқыту үдерісінде заманауи технологияларды өз тәжірибесінде қолдана отырып оқушылардың танымдық қабілетін дамыту

«Менің бойымдағы дарындылық ».

9 слайд
«Менің бойымдағы дарындылық ».

Топқа бөлу.

10 слайд
Топқа бөлу.

«Біз білмейтін...» айдарында

11 слайд
«Біз білмейтін...» айдарында

 «Адам өмірге өзіндік табиғи қасиеттерімен, қабілеттерімен келеді. Ал баланың бойындағы туа біткен қасиеттерді дамытатын

12 слайд
 «Адам өмірге өзіндік табиғи қасиеттерімен, қабілеттерімен келеді. Ал баланың бойындағы туа біткен қасиеттерді дамытатын – оқыту мен тәрбие». Ж. Аймауытов

«Жинамалы қуыршақ» әдісі Топтық жұмыс

13 слайд
«Жинамалы қуыршақ» әдісі Топтық жұмыс

«Бұлақ қөрсең көзін аш» деген ұлағат сөзге сүйеніп, бар мүмкіндікті пайдаланып, баланың қабілет дарынын ашу — мұғалім міндеті

14 слайд
«Бұлақ қөрсең көзін аш» деген ұлағат сөзге сүйеніп, бар мүмкіндікті пайдаланып, баланың қабілет дарынын ашу — мұғалім міндеті. Оның үстіне бала бойындағы ерекшелікті, қабілетті мұғалім танып, соған бағыттап білім мен тәрбие берсе, баланың болашағының іргетасы дұрыс қаланатыны сөзсіз.

 Ұлы ойшыл Плутарх кезінде былай депті: “…Көптеген табиғи талант дарынсыз ұстаздардың кесірінен жойылып кетеді. Олар дарын

15 слайд
 Ұлы ойшыл Плутарх кезінде былай депті: “…Көптеген табиғи талант дарынсыз ұстаздардың кесірінен жойылып кетеді. Олар дарынның табиғи құбылысына терең бойлай алмай, тұлпарды есекке айналдырып құртып тынады”. Міне, ұстаз осындай келеңсіздікке жол бермеуі керек.

«Ақпаратты қабылдау» әдістемесі 32 болса - ақпарат қабылдауы өте жақсы, 31- 29 орташа. 28 төмен

16 слайд
«Ақпаратты қабылдау» әдістемесі 32 болса - ақпарат қабылдауы өте жақсы, 31- 29 орташа. 28 төмен

. Баланың қабілеттеріне жасалған ұзақ уақыт бойғы бақылаулардың нәтижесін растай түсу үшін дарынды баланы анықтауға қажет

17 слайд
.    Баланың қабілеттеріне жасалған ұзақ уақыт бойғы бақылаулардың нәтижесін растай түсу үшін дарынды баланы анықтауға қажет әдістер Вербальды қиял Көру, есту арқылы Ой- өрістік портрет Вербальды қиял

«Қазақстан ұлы держава болуы үшін бізге күш, қуат,қажыр қайраты мол, ақылды да ойлы, дарынды жастар керек»

18 слайд
«Қазақстан ұлы держава болуы үшін бізге күш, қуат,қажыр қайраты мол, ақылды да ойлы, дарынды жастар керек»   Н.Ә.Назарбаев

Ой қорыту /эссе/

19 слайд
Ой қорыту /эссе/

Таланты бар бір баланың, бір балада дарын бар, Сол талантты анықтаудың оңай жолын табыңдар. Оқушының жасырынған қабілетін аша

20 слайд
Таланты бар бір баланың, бір балада дарын бар, Сол талантты анықтаудың оңай жолын табыңдар. Оқушының жасырынған қабілетін аша алсақ, Сонда ғана, ол оқушы оттай жанып, жалындар. Біздің мақсат - таланттарды, дарындарды анықтау, Бірге жүріп, бірге тұрып, бірге ұшып, қалықтау. Жетістігін шәкіртіңнің көру үшін аянбай, Сусындату білімменен, бағыт беру, жалықпау!

Ақылдың алты қалпағы. Ақылдың алты қалпағы – Эдвард де Боно әзірлеген әдістеме , ол әртүрлі шешімдердің ішінен ойды бір мә

21 слайд
Ақылдың алты қалпағы. Ақылдың алты қалпағы – Эдвард де Боно әзірлеген әдістеме , ол әртүрлі шешімдердің ішінен ойды бір мәселе төңірегінде шоғырландыруға мүмкіндік беретін қатарласып ойлау үдерісі болып табылады Ақ қалпақ бізге белгілі немесе қажетті ақпаратқа назар аудару үшін пайдаланылады Сары қалпақ айқындылық пен өмірге сеніммен қарауды бейнелейді. Бұл қалпақты киіп сіз идеяның жағымды жақтарын зерделейсіз және өз назарыңызды, күш- жігеріңізді оның жетістіктері мен жақсылықтарын іздеуге жұмсайсыз . Қара қалпақ– бұл «әзәзілдің қорғаушысы» немесе неліктен кейбір тетіктер дұрыс істемейтінін бағалау. Қызыл қалпақ сезімді, болжамды және ішкі түйсікті білдіреді. Жасыл қалпақ креативтілікке, мүмкіндіктерге, баламаға және жаңа идеяларға бағытталады. Көк қалпақ ойлау үдерісін басқару үшін қолданылады. Бұл бақылаушы тетік, ол барлық алты қалпақтың талаптары дұрыс орындалып жатқандығына кепілдік береді

Ақ қалпақ: Бүгінгі коучингте көрген қандай әдістерді өз тәжірибеңізге енгізер

22 слайд
Ақ қалпақ: Бүгінгі коучингте көрген қандай әдістерді өз тәжірибеңізге енгізер едіңіз? Қызыл қалпақ : Осы коучингте сізді не таң қалдырды? Қара қалпақ: Коучингтің кемшіліктері Жасыл қалпақ: Өз тәжірибеңізге қандай әдіс- тәсілдер ала алдыңыз? Сары қалпақ: Бүгінгі коучингтің ұтымды тұстары? Көк қалпақ: Коучингтің қорытындысы .

Елбасы Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаевтың «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» бағдарламасында « Қазақ халқы аса дарынды халық. Е

23 слайд
Елбасы Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаевтың «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» бағдарламасында  « Қазақ халқы аса дарынды халық. Егемендік алғаннан бастап әлемге танымал талай қайраткер тұлғалар шықты. Қаншама ғалымдарымыз бен чемпиондарымыз бар. Бірақ олардың көбі  соларға жеке қамқорлық көрсету нәтижесінде өмірге келуде. Қамқоры жоқ табиғи дарындар ауылда, қара халық ортасында, қойшының қой торысындай елеусіз қалып жатыр. Ел алдына шығамыз десек біз барлық таланттыларға қамқорлық жасап, бағыт-бағдар беруіміз керек .»