Материалдар / Дарынды балалармен жұмыс Бегалиева Фарида Жайчибекқызы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Дарынды балалармен жұмыс Бегалиева Фарида Жайчибекқызы

Материал туралы қысқаша түсінік
әріптестеріммен тәжірибе алмасу үшін, жаңа технологиялардың әдіс-тәсілдерін тиімді пайдалану үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Маусым 2019
208
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Дарынды оқушылармен жұмыс

1 слайд
Дарынды оқушылармен жұмыс

ТҮСІНІК ХАТ «Тегінде адам баласы баласынан ақыл, білім, ар, мінез деген қасиеттермен озады» деген Абай Құнанбаев.

2 слайд
ТҮСІНІК ХАТ «Тегінде адам баласы баласынан ақыл, білім, ар, мінез деген қасиеттермен озады» деген Абай Құнанбаев. Ұлы ақын сөзі еш уақытта өз мәнін жойған емес. Озық ойлы білімдар адамдар заманның дамуына өз үлесін қосады. Ойлау, іздену- табиғаттың адамзатқа берген тамаша сыйы. Бұл қабілет барлық адам бойынан табылары да сөзсіз. Қабілет іс- әрекеттің белгілі бір түрін ойдағыдай нәтижелі етіп орындауда көрінетін адамның жеке қасиет. Дарынды, жас талапты жастар- бүгінгі егеменді еліміздің жарқын болашағы. Елбасымыз Н. Ә. Назарбаев: «Бізге керегі- шын дарындар. Нарық қол- аяғымызды қалай қыспасын мемлекет өзінің талантты ұлдары мен қыздарын, тарланбоз жүйріктерін қолдауға, қорғауға міндетті»,- деп еліміздің болашағы жастарға үлкен мән берген. Сонымен, дарындылық дегеніміз- адамзат баласының басқаларға қарағанда ерекше ойлау, талдау, есте сақтау қабілеті бар шығармашылық пен табысты жұмыс істейтін еңбекқор адамдарда /оқушыларда/ кездесетін қасиетті айтамыз.

Дарынды балалармен жұмыс жүргізудің мақсаты: • Баланың шығармашылық қабілетін және өз бетінше шығармашылық ізденіс

3 слайд
Дарынды балалармен жұмыс жүргізудің мақсаты: • Баланың шығармашылық қабілетін және өз бетінше шығармашылық ізденісін дамыту; • Пәнге терең қызығушылығын арттыру; • Оқушының әсерлілік сезімін қалыптастыру; • Оқушының белсенділігін арттыру мақсатында даму деңгейін, танымдық белсенділігін арттыра оқыту; • Жалпы білім- білік дағдыларын дамыта оқыту; • Білімнің бағасын арттыру.

Дарынды балалармен жұмыс жүргізудің міндеті:• Оқушылардың ғылымға деген қызығушылығын арттыру; • Шығармашылық қа

4 слайд
Дарынды балалармен жұмыс жүргізудің міндеті:• Оқушылардың ғылымға деген қызығушылығын арттыру; • Шығармашылық қабілеттерін дамыту, жан- жақты дамуына жеке адамдық ерекше көңіл бөлу; • Оқушыны қоршаған ортаны аялауға, ғылыми зерттеудағдыларын қалыптастыруға тәрбиелеу; • Жан- жақты ақпараттандыру; • Дарынды оқушының ақыл- ойының, эмоциналдық және әлеуметтік дамуы мен ерекшеліктерінің өзіндік ашылу деңгейі менөлшемін ескеру; • Қазақ тіліндегі сөздік қорын молайтып, ауыз екі тілін дамыту .

Жүргізілетін жұмыстар: • Деңгейі жоғары оқушыларды анықтау; • Әр тоқсан сайын оқушылардың білім сапасын көтеру;

5 слайд
Жүргізілетін жұмыстар: • Деңгейі жоғары оқушыларды анықтау; • Әр тоқсан сайын оқушылардың білім сапасын көтеру; Оқушыларды сыныптан тыс, мектепішілік, мектептен тыс іс- шаралаға қатыстыру; • Мектеп бағдарламасынан тыс ақын жазушылардың өлең- жырларын жатқа білу, ән шырқай білу, мәнерлеп оқу сайыстарына қатысу, және т.б. шығармашылық іс- әрекеттерін жетілдіруді талап ету.

• Интеллектуалдық (жалпы) • Академиялық(бір салада ғана) • Психомоторлық(спорттық) • Шығармашылық • Әлеуметтік • Көркем Дары

6 слайд
• Интеллектуалдық (жалпы) • Академиялық(бір салада ғана) • Психомоторлық(спорттық) • Шығармашылық • Әлеуметтік • Көркем Дарындылықт ың түрлері:

Дарынды балаларды анықтауда қолданылатын ауқымды әдістер :• Баланың отбасылық жағдайы, оның ерте балалық шағынан б

7 слайд
Дарынды балаларды анықтауда қолданылатын ауқымды әдістер :• Баланың отбасылық жағдайы, оның ерте балалық шағынан бергі жетілуі туралы ақпараттарды жинаудағы түрлі әдістер (ата-аналармен әңгіме, сауалнама алу, балалар шығармалары, күнделік жазбалары және т.б.); • Арнайы психодиагностикалық тренингтер; • Арнайы бағдарламалар бойынша “байқау” сабақтарын өткізу, балаларды арнайы ойын және пәндік-бейімделген сабақтарға қатыстыру; • Арнайы бағдарлама жасау және білікті мамандардың қатысуы; • Баланың шығармашылық жұмысының нақты нәтижелеріне (суреттер, өлеңдер, техникалық модельдер, т.б.) мамандар тарапынан сараптау.

Дарынды балалармен жұмыс істеу алгоритмі Тақырып таңдау Теориялық зерттеудің алғышарты Типтік есептер шығару, практикалық да

8 слайд
Дарынды балалармен жұмыс істеу алгоритмі Тақырып таңдау Теориялық зерттеудің алғышарты Типтік есептер шығару, практикалық дағдыларын қалыптастыру Стандартты емес есеп шығару Табыстар, жетістіктер болса Олимпиада есептерін шығар у

Дарынды баланың мінез - құлқындағы ерекшеліктер: 1. Іс-әрекетінің өзіндік стратегиялық ерекшеліктері бар оқушы. 2. Кез

9 слайд
Дарынды баланың мінез - құлқындағы ерекшеліктер: 1. Іс-әрекетінің өзіндік стратегиялық ерекшеліктері бар оқушы. 2. Кез келген іс-әрекетті «өзінше орындауы». 3. Кез келген қиын істен жеңілді, жеңілден – қиынды көру ерекшелігімен дараланады.

Дарындылықты анықтауда ескерілетін факторлар Жас ерекшелігі Тұлғалық ерекшелігі

10 слайд
Дарындылықты анықтауда ескерілетін факторлар Жас ерекшелігі Тұлғалық ерекшелігі

Болжап отырған нәтиже: Оқу бағдарламасына сай білімді терең меңгерген, жеке шығармашылық қабілеті дамыған,

11 слайд
Болжап отырған нәтиже: Оқу бағдарламасына сай білімді терең меңгерген, жеке шығармашылық қабілеті дамыған, ұлттық сана - сезімі жетілген және ішкі жан дүниесін тануға, өзін өзгелермен салыстыра алатын, іс- әрекетке талдау жасай алатын, жоспарлау мүмкіндігі қалыптасқан тұлға.

Дарынды баланың сипаттамасы: • Тілінің ерте жетілуі; • Күрделі синтаксистік тұтастықтарды сөйлеуге қолдана білу; • Сұр

12 слайд
Дарынды баланың сипаттамасы: • Тілінің ерте жетілуі; • Күрделі синтаксистік тұтастықтарды сөйлеуге қолдана білу; • Сұрақ қоя білу; • Қиялының жақсы жетілуі, ұғымға тез әрі жылдам Сөздік талдау жасай білу; • Шешендік; • Жылдам оқуы; • Ерекше ойлау қабілеті, есте сақтауының жоғарылығы; • Танымдық қажеттілігінің жан- жақтылығы; • Қайсарлық; • Тұлғалық құндылық жүйесінің кеңдігі; • Ойлау тәуелсіздігі.

Жаңа технология ларды ойлап табушы Сауатты саясаткер Сенімді дәрігер Керемет музыкант Қайталанб ас суретші Ұлы ғалым, жа

13 слайд
Жаңа технология ларды ойлап табушы Сауатты саясаткер Сенімді дәрігер Керемет музыкант Қайталанб ас суретші Ұлы ғалым, жазушыҰлтымызд ың мақтаныш ы

Оқушының шығармашылық қабілетін дамытуда атқаратын міндеттері : • Зерттеу күнделігін жүргізу; • Тірек- сызба нұсқалар құрас

14 слайд
Оқушының шығармашылық қабілетін дамытуда атқаратын міндеттері : • Зерттеу күнделігін жүргізу; • Тірек- сызба нұсқалар құрастыру; • Өздігінен жоспар жасау; • Ғылими жоспарының оқудан тыс өмірмен байланыстылығы; • Оқушылардың кітапханадағы ғылыми- әдістемелік, ғылыми- анықтамалық әдебиеттермен жұмыс жасап үйренуі; • Ғылыми шығармашылық тақырыбын таңдау; • Ғылыми жобасын жоспарлай білуге үйрену.

• Мұғалім туралы мәлімет; І БӨЛІМ • Дарынды оқушылардың қабілеттерін дамыту бағытында жүргізілетін жұмыстарының мақсаттар

15 слайд
• Мұғалім туралы мәлімет; І БӨЛІМ • Дарынды оқушылардың қабілеттерін дамыту бағытында жүргізілетін жұмыстарының мақсаттары мен міндеттері; ІІ БӨЛІМ • Дарынды оқушылармен жұмыс жүргізу жүйесінің моделі; ІІІ БӨЛІМ Дарынды оқушылардың тізімі; IV БӨЛІМ Бағыттар бойынша жұмыс жоспары; V БӨЛІМ • Жоспар бойынша тапсырмалар түрлері; VI БӨЛІМ Оқушылардың шығармашылық жұмыстары; VII БӨЛІМ • Жетістіктері.

І БӨЛІМ Дарынды оқушылардың қабілеттерін дамыту бағытында жүргізілетін жұмыстарының мақсаттары мен міндеттері .

16 слайд
І БӨЛІМ Дарынды оқушылардың қабілеттерін дамыту бағытында жүргізілетін жұмыстарының мақсаттары мен міндеттері .

ІІ БӨЛІМ Дарынды оқушылармен жұмыс жүргізу жүйесінің моделі .

17 слайд
ІІ БӨЛІМ Дарынды оқушылармен жұмыс жүргізу жүйесінің моделі .

ІІІ БӨЛІМ Дарынды оқушыларды ң тізімі.

18 слайд
ІІІ БӨЛІМ Дарынды оқушыларды ң тізімі.

IV БӨЛІМ Бағыттар бойынша жұмыс жоспары.

19 слайд
IV БӨЛІМ Бағыттар бойынша жұмыс жоспары.

V БӨЛІМ Жоспар бойынша тапсырмалар түрлері.

20 слайд
V БӨЛІМ Жоспар бойынша тапсырмалар түрлері.

VI БӨЛІМ Оқушылард ың шығармашы лық жұмыстары.

21 слайд
VI БӨЛІМ Оқушылард ың шығармашы лық жұмыстары.

VII БӨЛІМ Жетістіктері.

22 слайд
VII БӨЛІМ Жетістіктері.

Дарынды оқушы дәптері Математика Шу қаласы № 40 шағын орталықты орта мектебінің 2 «Б» сынып оқушысы Берік Данияр Сынып

23 слайд
Дарынды оқушы дәптері Математика Шу қаласы № 40 шағын орталықты орта мектебінің 2 «Б» сынып оқушысы Берік Данияр Сынып жетекшісі: Рахманова Айжан Асылханқызы

Дарынды оқушы дәптері Математика Шу қаласы № 40 шағын орталықты орта мектебінің 2 «Б» сынып оқушысы Алпысбай Абылай Сынып

24 слайд
Дарынды оқушы дәптері Математика Шу қаласы № 40 шағын орталықты орта мектебінің 2 «Б» сынып оқушысы Алпысбай Абылай Сынып жетекшісі: Рахманова Айжан Асылханқызы