Материалдар / Дарынды оқушыларды анықтау және психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Дарынды оқушыларды анықтау және психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету

Материал туралы қысқаша түсінік
Кіріспе Дарындылық ұғымының мән-мағынасы, алғышарттары Дарынды оқушыларды анықтау Дарынды оқушылармен жүргізілетін жұмыстардың әдістері мен түрлері Дарынды оқушыларға педагогикалық-психологиялық қолдау көрсету
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Мамыр 2020
983
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
“ ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРДЫ АНЫҚТАУ ЖӘНЕ - ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ КӨРСЕТУ ” Орындаған:Дуйсенова ДД Тобы:103-

1 слайд
“ ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРДЫ АНЫҚТАУ ЖӘНЕ - ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ КӨРСЕТУ ” Орындаған:Дуйсенова ДД Тобы:103-26А

ЖОСПАР: Кіріспе Дарындылық ұғымының мән-мағ ынасы, алғышарттары Дарынды оқушыларды анықтау Дарынды оқушылармен жүргізіл етін жұм

2 слайд
ЖОСПАР: Кіріспе Дарындылық ұғымының мән-мағ ынасы, алғышарттары Дарынды оқушыларды анықтау Дарынды оқушылармен жүргізіл етін жұмыстардың әдістері мен түрлері Дарынды оқушыларға педагоги калық-психологиялық қолдау кө рсету Қорытынды Қолданылған әдебиеттер

КІРІСПЕ  Дарынды балалармен жүргізілетін жұмыс жүйесін жүзеге асыру қажеттілігіне Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә.

3 слайд
КІРІСПЕ  Дарынды балалармен жүргізілетін жұмыс жүйесін жүзеге асыру қажеттілігіне Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә.Назарбаев 1996 жылы «Дарынды балаларға арналған мектептерді мемлекет тарапынан қолдау және дамыту» бұйрығын шығарумен ерекше назар аударды. Осы бұйрықтың негізінде 1996 жылы Республикада «Дарын» жас таланттарды қолдаудың Мемлекеттік бағдарламасы» шығарылды. 1999 жылы Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңында тұңғыш рет «элитарлық білім» термині енгізілді.

ДАРЫНДЫЛЫҚ ҰҒЫМЫНЫҢ МӘН- МАҒЫНАСЫ, АЛҒЫШАРТТАРЫ «Дарындылық» ұғымы « сый » («дар») деген сөзден шыққан, дамудың қо

4 слайд
ДАРЫНДЫЛЫҚ ҰҒЫМЫНЫҢ МӘН- МАҒЫНАСЫ, АЛҒЫШАРТТАРЫ «Дарындылық» ұғымы « сый » («дар») деген сөзден шыққан, дамудың қолайлы ішкі алғышарттарын білдіреді. Бұл ұғымға педагогикалық энциклопедияда төмендегідей анықтама берілген: « Дарындылық ‒ белгілі бір іс- әрекет саласында ерекше жетістікке жеткізетін адам қабілеті дамуының жоғары деңгейі».

Абай Құнанбаев адамды қоршаған орта ‒ табиғаттың бір бөлігі дей келе, табиғаттың адам баласына берген керемет сыйы ‒

5 слайд
Абай Құнанбаев адамды қоршаған орта ‒ табиғаттың бір бөлігі дей келе, табиғаттың адам баласына берген керемет сыйы ‒ туылғаннан бастап білуге, түсінуге деген ұмтылысы деп есептейді. «Кей қасиет туа бітеді, ал, кейбірі еңбек арқылы қалыптасады» дейді. ДАРЫНДЫЛЫҚ ҰҒЫМЫНЫҢ МӘН- МАҒЫНАСЫ, АЛҒЫШАРТТАРЫ

«Дарынды балалар-еліміздің интеллектуалдық элитасын қалыптастыра

6 слайд
«Дарынды балалар-еліміздің интеллектуалдық элитасын қалыптастыратын ұлттық құндылық.» Н.Ә.НазарбаевДАРЫНДЫЛЫҚ ҰҒЫМЫНЫҢ МӘН- МАҒЫНАСЫ, АЛҒЫШАРТТАРЫ

Ағылшын ғалымы Ж.Рензуллидің анықтамасы бойынша: « Дарындылық – бала бойындағы интеллектуалдық , шығармашылық қабілеттің

7 слайд
Ағылшын ғалымы Ж.Рензуллидің анықтамасы бойынша: « Дарындылық – бала бойындағы интеллектуалдық , шығармашылық қабілеттің және табандылықтың болуы». ДАРЫНДЫЛЫҚ ҰҒЫМЫНЫҢ МӘН- МАҒЫНАСЫ, АЛҒЫШАРТТАРЫ

Шығармашылық дарындылық Көркемдік дарындылық Интеллектуалдық дарындылықПсихомоторлық (спорттық) дарындылық Академиялық дар

8 слайд
Шығармашылық дарындылық Көркемдік дарындылық Интеллектуалдық дарындылықПсихомоторлық (спорттық) дарындылық Академиялық дарындылық Дарындылық түрлеріДАРЫНДЫЛЫҚ ҰҒЫМЫНЫҢ МӘН- МАҒЫНАСЫ, АЛҒЫШАРТТАРЫ

ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРҒА ТӘН ҚАСИЕТТЕР  зейінділік  жинақылық  тұрақтылық  әрқашан қызметке дайын болу  мақсатқа жетуге деген т

9 слайд
ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРҒА ТӘН ҚАСИЕТТЕР  зейінділік  жинақылық  тұрақтылық  әрқашан қызметке дайын болу  мақсатқа жетуге деген табандылық  еңбектен шаршап-шалдығуды білмейді  интеллекттік деңгейі жоғары ДАРЫНДЫЛЫҚ ҰҒЫМЫНЫҢ МӘН- МАҒЫНАСЫ, АЛҒЫШАРТТАРЫ

ДАРЫНДЫ ОҚУШЫМЕН ЖҰМЫС ЖҮРГІЗУДІ НЕДЕН БАСТАУ ҚАЖЕТ? ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРДЫ АНЫҚТАУ 1-кезең Дарынды оқушыны анықтау 2-кезең Дары

10 слайд
ДАРЫНДЫ ОҚУШЫМЕН ЖҰМЫС ЖҮРГІЗУДІ НЕДЕН БАСТАУ ҚАЖЕТ? ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРДЫ АНЫҚТАУ 1-кезең Дарынды оқушыны анықтау 2-кезең Дарынды оқушылардың бойындағы ерекшеліктерді білу қажеттілігі туындайды 3-кезең Ой өрісін дамыта түсу үшін жұмыс жүйесін құру 4-кезең Дарынды оқушылармен жекелеген жұмыстар жүргізу

Дарынды балаларды анықтау – арнайы бағдарлама мен білікті мамандардың қатысуын қажет ететін өте күрделі мәселе және дарын

11 слайд
Дарынды балаларды анықтау – арнайы бағдарлама мен білікті мамандардың қатысуын қажет ететін өте күрделі мәселе және дарынды балалармен жұмыс істеудегі қажетті кезең болып табылады. ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРДЫ АНЫҚТАУ

ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРДЫ АНЫҚТАУ ОҚУШЫНЫҢ ДАРЫНДЫЛЫҒЫН АНЫҚТАУ ҮШІН ТӨМЕНДЕГІ ӘДІС-ТӘСІЛДЕРДІ ҚОЛДАНАМЫЗ Баланың отбасылық жағдайын

12 слайд
ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРДЫ АНЫҚТАУ ОҚУШЫНЫҢ ДАРЫНДЫЛЫҒЫН АНЫҚТАУ ҮШІН ТӨМЕНДЕГІ ӘДІС-ТӘСІЛДЕРДІ ҚОЛДАНАМЫЗ Баланың отбасылық жағдайын зерттеу Шығармашылық қабілетін анықтау Сауалнамалар, тренингтер өткізу Пәндік олимпиадалар, ғылыми жобалар, сайыстарға қатысу

1. А.Керн, Я.Йирасек, С.Штербел, Г.Гетпер тестілері тамаша көмекші бола алады; 2. Л.А.Вангердің, Ю.З.Гильбух, Н.С.Лейтес, Г.В.

13 слайд
1. А.Керн, Я.Йирасек, С.Штербел, Г.Гетпер тестілері тамаша көмекші бола алады; 2. Л.А.Вангердің, Ю.З.Гильбух, Н.С.Лейтес, Г.В.Бурменская “Дарынды балалар” еңбегінде “Егер оқушы кез-келген еңбегінде, шығармашылық жұмысында жоғары көрсеткішке жетіп, өз құрбыларынан ерекшеленсе, ондай оқушыны дарынды деп атауға болады” делінген; 3. Бұл кезеңде А.И.Доровскийдің “Дарындылықты анықтау жолдары” еңбегін басшылыққа алу қажет. ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРДЫ АНЫҚТАУ

Бірінші бөлімде , танымдық процестерге байланысты әдістемелерді қолдандым. Олар: -Джонс креативтілік сауалнамасы.Мұнда балан

14 слайд
Бірінші бөлімде , танымдық процестерге байланысты әдістемелерді қолдандым. Олар:  -Джонс креативтілік сауалнамасы.Мұнда баланың шығармашылық ойлау деңгейін зерттеу қарастырылған;  - Ойлауды анықтауға арналған әдістеме;  - Көру арқылы есте сақтау;  - Есту арқылы есте сақтау;  - «Оперативті ес» әдістемесі;  - Зейінді анықтауға арналған «Қызыл- қара таблицалар» әдістемесі;  - Зейінді анықтауға арналған «Мюнстенберг» әдістемесі;  - Ақпаратты қабылдау әдістемесі;  ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРДЫ АНЫҚТАУ

Екінші бөлімде , бала қабілетін анықтауға байланысты алты тапсырма орындау және қосымша тест, тренингтер. 1-тапсырма: «Жат

15 слайд
Екінші бөлімде , бала қабілетін анықтауға байланысты алты тапсырма орындау және қосымша тест, тренингтер.    1-тапсырма: «Жаттығулар»    2-тапсырма: «Жағдайаттар»    3-тапсырма: «Қанатты сөздер»    4-тапсырма: «Обьект құрылымын өзгерте алу қабілеттілігі»    5-тапсырма: «Сөздік пайымдық қабіліттерді» зерттеу;    6-тапсырма: «Бақылау»   «Вербальды қиял» әдістемесі;  ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРДЫ АНЫҚТАУ

Үшінші бөлімде , іріктеліп шыққан баланың ата - анасына, сынып жетекшісіне психологқа арналған әдістемелер қолданылады. Ола

16 слайд
Үшінші бөлімде , іріктеліп шыққан баланың ата - анасына, сынып жетекшісіне психологқа арналған әдістемелер қолданылады. Олар:  - Мұғалімдер мен ата-анаға арналған дарындылық диогностикасының әдістемесі;  - Мұғалімдерге арналған « Ой- өрістік портрет » әдістемесі;  - Психологпен мұғалімге арналған «Оқушы сипаттамасы».  ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРДЫ АНЫҚТАУ

Дарынды тұлғаны дамытудың әдістер кешені Шығармашылық дарындылық Көркемдік дарындылық Интеллектуалдық дарындылық Психомоторлы

17 слайд
Дарынды тұлғаны дамытудың әдістер кешені Шығармашылық дарындылық Көркемдік дарындылық Интеллектуалдық дарындылық Психомоторлық дарындылық Академиялық дарындылық Ғылыми практикалық конференциялар жобалар Шығармашылық сайыс, ән, би театр үйірмелері Интеллектуалы ойындар ақбота, кенгуру Спартакиадалар, турслеттер, президенттік тест Факультатив, таңдамалы, қолданбалы курстар, олимпиадаларДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРМЕН ЖҮРГІЗІЛЕТІН ЖҰМЫСТАРДЫҢ ӘДІСТЕРІ МЕН ТҮРЛЕРІ

МЫСАЛЫ:  Шығармашылық дарындылық-Ғылыми практикалық конференциялар жобалар;  Көркемдік дарындылық- Шығармашылық сайыс, ән, би

18 слайд
МЫСАЛЫ:  Шығармашылық дарындылық-Ғылыми практикалық конференциялар жобалар;  Көркемдік дарындылық- Шығармашылық сайыс, ән, би театр үйірмелері  Интеллектуалдық дарындылық — Интеллектуалы ойындар “Ақбота”, “Кенгуру”, “Русский медвежонок  Психомоторлық дарындылық - Спартакиадалар, турслеттер, президенттік тест  Академиялық дарындылық- Факультатив, таңдамалы, қолданбалы курстар, олимпиадалар ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРМЕН ЖҮРГІЗІЛЕТІН ЖҰМЫСТАРДЫҢ ӘДІСТЕРІ МЕН ТҮРЛЕРІ

ДАРЫНДЫЛЫҚТЫ ДАМЫТУ ЖОЛДАРЫ Жеке тұлға олимпиада резервтерін дайындау Интеллектуалдық сайыстарҮйірмелер зерттеу жұмысы ДАРЫН

19 слайд
ДАРЫНДЫЛЫҚТЫ ДАМЫТУ ЖОЛДАРЫ Жеке тұлға олимпиада резервтерін дайындау Интеллектуалдық сайыстарҮйірмелер зерттеу жұмысы ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРМЕН ЖҮРГІЗІЛЕТІН ЖҰМЫСТАРДЫҢ ӘДІСТЕРІ МЕН ТҮРЛЕРІ

Жұмыстың мазмұны Мерзімі Жауапты Әрбір сыныптағы дарынды балаларды анықтау қыркүйек Бірл.жет., Сын жет. Психолог Бастауыш сынып

20 слайд
Жұмыстың мазмұны Мерзімі Жауапты Әрбір сыныптағы дарынды балаларды анықтау қыркүйек Бірл.жет., Сын жет. Психолог Бастауыш сыныптағы оқушылардың ерекше қасиеттерін іріктеу Қазан Бірл.жет. Сынып жет. Дарынды балалардың бейініне қарай шығармашылық ізденіс жұмысына тарту Қазан Бірл.жет. Психолог. Пән мұғ. Оқушылардың ойын жүйелі жеткізуге үйрету Үнемі Пән мұғ. Дарынды балаларды бейініне қарай пәндік олимпиадаға дайындау Жыл бойы Бірл.жет. Пән мұғ. Дарынды балаларды мектепішілік аймақтық, қалалық, облыстық пән олимпиадасына қатыстыру Жыл бойы Бірл.жет. Пән мұғ. Өз қабілеттеріне қарай үйірмелерді таңдай білу Қараша Пән мұғ. Шығармашылық ұжымдық іс-шарада басты пәндерге қатыстыру Үнемі Пән мұғ. Сынып жет. Түрлі байқаулар, фестивальдарға, спорттық жарыстарға қатысуға ықпал жасау Қаңтар Бірл.жет. Сынып жет. Дарынды балаларды баспасөз беттерінде жарық көрген материалдар мен таныстырып отыру Үнемі Бірл.жет. Сынып жет. Оқушы нәтижесін баспасөз беттеріне жарыққа шығару. Жыл бойы Бірл.жет. Сынып жет.ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРМЕН ЖҮРГІЗІЛЕТІН ЖҰМЫСТАРДЫҢ ӘДІСТЕРІ МЕН ТҮРЛЕРІ

ДАРЫНДЫ БАЛАЛАРҒА ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР ЖӘНЕ ОНЫҢ ОРЫНДАЛУЫН 3 БӨЛІМГЕ БӨЛГЕНДІ ЖӨН КӨРДІМ. 1. 5-8 сынып аралығын қамтиды.Бұл сын

21 слайд
ДАРЫНДЫ БАЛАЛАРҒА ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР ЖӘНЕ ОНЫҢ ОРЫНДАЛУЫН 3 БӨЛІМГЕ БӨЛГЕНДІ ЖӨН КӨРДІМ. 1. 5-8 сынып аралығын қамтиды.Бұл сыныптар бойынша ағылшын тіліне байланысты оқушыларға мынандай талаптар қойылады: 1)оқушылар қосымша оқулықпен жұмыс істейді; 2)өтілген тақырыптар бойынша қос сөз, біріккен сөз,жұмбақтар,эссе жазады; 3) Шығармашылық ізденіс жұмыстарын жүргізеді (альбомдар,дидактикалық материалдар құрастырады) 2. 9-11 сынып оқушылары: 1)еркін тақырыпқа эссе жазады; 2)мақал- мәтелдерге әңгіме жазады; 3)өлеңдерді аударады; 4) қосымша әдебиеттер пайдаланады (интернет ресурстарын пайдаланады) 5) конкурстарға ,олимпиадаларға қатысады; 6) интернет арқылы жоба жазады. ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРМЕН ЖҮРГІЗІЛЕТІН ЖҰМЫСТАРДЫҢ ӘДІСТЕРІ МЕН ТҮРЛЕРІ

ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРМЕН ЖҮРГІЗІЛЕТІН ЖҰМЫСТАРДЫҢ ӘДІСТЕРІ МЕН ТҮРЛЕРІ

22 слайд
ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРМЕН ЖҮРГІЗІЛЕТІН ЖҰМЫСТАРДЫҢ ӘДІСТЕРІ МЕН ТҮРЛЕРІ

«МЮНСТЕНБЕРГ» ӘДІСТЕМЕСІ Бұл әдістеме тұлғаның зейінін анықтауға бағытталған. ҚҰРЫЛЫМЫ: Көрсетілген әріптердің ішінде сөзд

23 слайд
«МЮНСТЕНБЕРГ» ӘДІСТЕМЕСІ    Бұл әдістеме тұлғаның зейінін анықтауға бағытталған.  ҚҰРЫЛЫМЫ: Көрсетілген әріптердің ішінде сөздер құрастырылған. Сіздің міндетіңіз тез арада барлығын қарап шығып, арасындағы сөздерді тауып белгілеңіз. Бланкімен жұмыс істеу уақыты-1 минут  Тапқан сөздердің санын шығарып қатесін белгілеу керек.     Мюнстенберг әдістемесінің үлгісі  Вншағашшедышыршанемоедарынжаотанымдплпоқуогшнәтижелдп лджылоллдмектеплдол  ғылымолплдәлеуметлдлоқушыолаплкөрушгдзейінждыжэхзппбала шещзбілімгещскезеңолвщк  міндетлдыжоблыспнущдамытузелжойындвщшәрекетопгпедагогжв щшуақытжхухбасшыолпагшуаақлдазжылущлдхтәжірибезхкндтдтұ қымырщқұралдыушзпсезімдлаплпсыныпдмдвшввхат  Дұрыс жауаптар:  Ағаш,шырша,дарын,таным,оқу,нәтиже,жыл,мектеп,ғылым,әлеумет, оқушы,көру,зейін,бала,білім,кезең, міндет,облыс,дамыту,ойын,әрекет,педагог,уақыт,  басшы,,атақ,тәжірибе,тұқым,құрал,сезім.  ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРМЕН ЖҮРГІЗІЛЕТІН ЖҰМЫСТАРДЫҢ ӘДІСТЕРІ МЕН ТҮРЛЕРІ

 Сынып ішінде психо-эмоционалды климатты қалыптастыру;  Әлеуметтік жағдайы төмен отбасының дарынды балаларына мектеп тарапын

24 слайд
 Сынып ішінде психо-эмоционалды климатты қалыптастыру;  Әлеуметтік жағдайы төмен отбасының дарынды балаларына мектеп тарапынан материалдық көмекпен қамтамасыз ету (мұражай, театр, қаланың көрнекті жерлеріне саяхат ұйымдастыру т.б.)  Физиологиялық денсаулығын бақылап отыру,  Демалыс кезінде тегін сауықтыру орындарына жіберу;  Психологиялық қызмет қолдауы (психологиялық тұрғыда денсаулығын бақылау,консультация,  Профилактика, тренинг, қабілетіне қарай іс-шаралар ұйымдастыру, ақпараттандыру,жинақтау,тарату,т.б.)  Қажетіне қарай жағдай туғызу  Кітапханамен тығыз байланыс,қажетті материалдар қарастыру. ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРҒА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ- ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҚОЛДАУ КӨРСЕТУ

«Шығармашылық оқыту» Д.Треффингер 1. Балаларды міндеттемеңіз; 2. Тез шешім қабылдамаңыз; 3. Оқушылардың бастамаларын шектемеңіз;

25 слайд
«Шығармашылық оқыту» Д.Треффингер 1. Балаларды міндеттемеңіз; 2. Тез шешім қабылдамаңыз; 3. Оқушылардың бастамаларын шектемеңіз; 4. Қорытынды жасауға асықпаңыз; 5. Оқушыларды пәнаралық байланысты бақылап отыруға дағдыландырыңыз; 6. Мәселені өздері шешуге, жағдаятты өздері саралауға үйретіңіз; 7.Оқушыға мектепте және үйде туындаған келеңсіз жағдайды шешуде өздерінің бойында қалыптасқан дағдылар арқылы қол жеткізу; 8.Қалыптасқан білімді қолдана білуге үйретіңіз; 9. Бәріне шығармашылықпен қараңыз. ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРҒА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ- ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҚОЛДАУ КӨРСЕТУ

ҚОРЫТЫНДЫ  Әр жұмыс түрлері талданып, сараптама жасалып отыру,  Дарынды балаларды мектепішілік, қалалық, облыстық, р

26 слайд
ҚОРЫТЫНДЫ  Әр жұмыс түрлері талданып, сараптама жасалып отыру,  Дарынды балаларды мектепішілік, қалалық, облыстық, республикалық іс-шараларға қатыстырып, қабілеттерін дәлелдеу,  Әр дарынды баланың ынтасын, дарындылығын қамти отырып, шығармашылық жұмыстарын таратуға мүмкіндіктер беру;  Осы жағдай дарынды баланы бақылауға, дұрыс бағыт беруге, жеке тұлғалық дамуына мүмкіндік туғызу;  Жас ерекшелігін ескере отырып қабілетіне қарай баланы жүйелі дамытып, қолдау көрсетіп отырса келешек жастардың мемлекетімізге әкелер үлесі зор болады.

ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ:  1. Қазақстан Республикасының 2015 жылға дейінгі білім беруді дамыту тұжырымдамасында. Алматы: 1994.- Б.7

27 слайд
ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ:  1. Қазақстан Республикасының 2015 жылға дейінгі білім беруді дамыту тұжырымдамасында. Алматы: 1994.- Б.7 2. Ел президентінің Қазақстан халқына «Бәсекеге қабілетті Қазақстан үшін, бәсекеге қабілетті экономика үшін, бәсекеге қабілетті халық үшін» Жолдауы. Алматы, 2004 ж. 19 наурыз.  3. Қазақстан Республикасында білім беруді дамытудың 2005-2010 жылдарға арналған Мемлекеттік бағдарламасы. Алматы, 2004 4. Қазақстан Республикасының Президенті Н.Ә.Назарбаев «Дарынды балаларға арналған мектептерді мемлекет тарапынан қолдау және дамыту» бағдарламасы. Алматы, 1996 ж.