Материалдар / Дастархан басында өзін- өзі дұрыс ұстау мәдениеті
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дастархан басында өзін- өзі дұрыс ұстау мәдениеті

Материал туралы қысқаша түсінік
Тамақтану мәдениеті
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Мамыр 2019
3866
14 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
 Тақырыбы: Қазақ халқы мен түрлі халықтардың және де қоғамдық тамақтануорындарындағы дастарқан басында өзін - өзі ұстау  Оқ

1 слайд
 Тақырыбы: Қазақ халқы мен түрлі халықтардың және де қоғамдық тамақтануорындарындағы дастарқан басында өзін - өзі ұстау  Оқу мақсаты: 6.2.4.1-Қоғамдық тамақтану орындарында, қазақ халқы мен әлем халықтарының мәдениетіндегі дастарқан басында өзін - өзі ұстау ережелерін салыстыру және сипаттау  Сабақтың мақсаты: Жалпы тамақтану мәдениеті мен танысады  Қоғамдық тамақтану орындарында дастарқан басында өзін - өзі ұстауережелерімен танысады  Қазақ халқы мен түрлі халықтардың дастархан басында өзін - өзі ұстау ережелерімен танысу, салыстыру және сипаттайды.  Дастарқан басында өзін өзі ұстау мәдениеті ережелерін салыстырып, сипаттайды  Бағалау критерийі  Дастарқан басында өзін өзі ұстау мәдениеті ережелерін салыстырып, сипаттайды Тараз қаласы № 55 орта мектептің Канлыбаева Эльвира Билаловна

1 слайд

 Тақырыбы: Қазақ халқы мен түрлі халықтардың және де қоғамдық тамақтануорындарындағы дастарқан басында өзін - өзі ұстау  Оқу мақсаты: 6.2.4.1-Қоғамдық тамақтану орындарында, қазақ халқы мен әлем халықтарының мәдениетіндегі дастарқан басында өзін - өзі ұстау ережелерін салыстыру және сипаттау  Сабақтың мақсаты: Жалпы тамақтану мәдениеті мен танысады  Қоғамдық тамақтану орындарында дастарқан басында өзін - өзі ұстауережелерімен танысады  Қазақ халқы мен түрлі халықтардың дастархан басында өзін - өзі ұстау ережелерімен танысу, салыстыру және сипаттайды.  Дастарқан басында өзін өзі ұстау мәдениеті ережелерін салыстырып, сипаттайды  Бағалау критерийі  Дастарқан басында өзін өзі ұстау мәдениеті ережелерін салыстырып, сипаттайды Тараз қаласы № 55 орта мектептің Канлыбаева Эльвира Билаловна

Сабақтың басы  Сыныпты ұймдастырып топқа бөлемін  Оқу мақсаттарын оқушылармен бірге талқылаймын  Оқушылар қазақ халқының қо

2 слайд
Сабақтың басы  Сыныпты ұймдастырып топқа бөлемін  Оқу мақсаттарын оқушылармен бірге талқылаймын  Оқушылар қазақ халқының қонақта өзін - өзі ұстау мәдениеті туралы видеоролик көреді.  Қазақ халқының өзін - өзі ұстау мәдениеті туралы пікірлерімен бөліседі. Белсенді оқу әдістері Сабақтың ортасы  «Миға шабуыл» Мақал мәтелдерді түсініп оқып мағынасын түсіндіреді.  «Мейман атаңнан да үлкен»,  «Жұтпай тұрып, шайнап ал, сөйлемей тұрып ойлап ал»  Дескриптор  - Мейманды күту дәстүрін анықтайды.  - Дұрыс тамақтану ережесін түсінеді.  - Ұлттық дәстүрді сақтайды  Қалыптастырушы бағалау:  «Смайликтер» арқылы бағалау.

2 слайд

Сабақтың басы  Сыныпты ұймдастырып топқа бөлемін  Оқу мақсаттарын оқушылармен бірге талқылаймын  Оқушылар қазақ халқының қонақта өзін - өзі ұстау мәдениеті туралы видеоролик көреді.  Қазақ халқының өзін - өзі ұстау мәдениеті туралы пікірлерімен бөліседі. Белсенді оқу әдістері Сабақтың ортасы  «Миға шабуыл» Мақал мәтелдерді түсініп оқып мағынасын түсіндіреді.  «Мейман атаңнан да үлкен»,  «Жұтпай тұрып, шайнап ал, сөйлемей тұрып ойлап ал»  Дескриптор  - Мейманды күту дәстүрін анықтайды.  - Дұрыс тамақтану ережесін түсінеді.  - Ұлттық дәстүрді сақтайды  Қалыптастырушы бағалау:  «Смайликтер» арқылы бағалау.

 Оқушылар мәліметті постерде бейнелеу арқылы бекітеді де сынып алдында таныстырылым жасайды.  Дескриптор  - Постердің эстети

3 слайд
 Оқушылар мәліметті постерде бейнелеу арқылы бекітеді де сынып алдында таныстырылым жасайды.  Дескриптор  - Постердің эстетикалық талғамға сай болуын қадағалайды  - Таныстырылымды нақты әрі түсінікті жасайды  - Түрлі елдердің дастарқан мәдениетін салыстыралды, сипаттайды  «Бағдаршам» әдісімен бағалаймын.  «Рөлдік ойын» әдісі  Қазақ халқы мен әлем халықтарының тамақтану мәдениеті мен дастарқанда өзін - өзі ұстау ережелерін образға кіріп ойнап көрсетеді.  Дескриптор  - Қазақ халқының тамақтану мәдениетін анықтайды;  - Басқа елдердің тамақтану мәдениетімен салыстырады;  - Өзін - өзі ұстау ережелерін ажыратады.  Қалыптастырушы бағаау:  «Табысқа жету баспалдағы» әдісімен бағалаймын.«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

3 слайд

 Оқушылар мәліметті постерде бейнелеу арқылы бекітеді де сынып алдында таныстырылым жасайды.  Дескриптор  - Постердің эстетикалық талғамға сай болуын қадағалайды  - Таныстырылымды нақты әрі түсінікті жасайды  - Түрлі елдердің дастарқан мәдениетін салыстыралды, сипаттайды  «Бағдаршам» әдісімен бағалаймын.  «Рөлдік ойын» әдісі  Қазақ халқы мен әлем халықтарының тамақтану мәдениеті мен дастарқанда өзін - өзі ұстау ережелерін образға кіріп ойнап көрсетеді.  Дескриптор  - Қазақ халқының тамақтану мәдениетін анықтайды;  - Басқа елдердің тамақтану мәдениетімен салыстырады;  - Өзін - өзі ұстау ережелерін ажыратады.  Қалыптастырушы бағаау:  «Табысқа жету баспалдағы» әдісімен бағалаймын.«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

 Рефлексия кезеңі:  «Блоб ағашына» стикерге атын жазып жабыстырады  Саралау  «Қарқын» тәсілі: «Миға шабуыл» әдісі арқыл

4 слайд
 Рефлексия кезеңі:  «Блоб ағашына» стикерге атын жазып жабыстырады  Саралау  «Қарқын» тәсілі: «Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушылардың қарқындылығын тексеремін.  «Тапсырма» тәсілін «Рөлдік ойын» әдісін пайдаланып білім деңгейі әр түрлі оқушыларға арналған тапсырмалар беріемін. Қазақ халқы мен түрлі халықтардың дастарқанда өзін ұтау ережелерін салыстырып, сипаттау арқылы саралаймын.Сабақтың соңы

4 слайд

 Рефлексия кезеңі:  «Блоб ағашына» стикерге атын жазып жабыстырады  Саралау  «Қарқын» тәсілі: «Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушылардың қарқындылығын тексеремін.  «Тапсырма» тәсілін «Рөлдік ойын» әдісін пайдаланып білім деңгейі әр түрлі оқушыларға арналған тапсырмалар беріемін. Қазақ халқы мен түрлі халықтардың дастарқанда өзін ұтау ережелерін салыстырып, сипаттау арқылы саралаймын.Сабақтың соңы