Материалдар / Дастархан басында өзін- өзі дұрыс ұстау мәдениеті

Дастархан басында өзін- өзі дұрыс ұстау мәдениеті

Материал туралы қысқаша түсінік
Тамақтану мәдениеті
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Мамыр 2019
3807
14 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
 Тақырыбы: Қазақ халқы мен түрлі халықтардың және де қоғамдық тамақтануорындарындағы дастарқан басында өзін - өзі ұстау  Оқ

1 слайд
 Тақырыбы: Қазақ халқы мен түрлі халықтардың және де қоғамдық тамақтануорындарындағы дастарқан басында өзін - өзі ұстау  Оқу мақсаты: 6.2.4.1-Қоғамдық тамақтану орындарында, қазақ халқы мен әлем халықтарының мәдениетіндегі дастарқан басында өзін - өзі ұстау ережелерін салыстыру және сипаттау  Сабақтың мақсаты: Жалпы тамақтану мәдениеті мен танысады  Қоғамдық тамақтану орындарында дастарқан басында өзін - өзі ұстауережелерімен танысады  Қазақ халқы мен түрлі халықтардың дастархан басында өзін - өзі ұстау ережелерімен танысу, салыстыру және сипаттайды.  Дастарқан басында өзін өзі ұстау мәдениеті ережелерін салыстырып, сипаттайды  Бағалау критерийі  Дастарқан басында өзін өзі ұстау мәдениеті ережелерін салыстырып, сипаттайды Тараз қаласы № 55 орта мектептің Канлыбаева Эльвира Билаловна

1 слайд

 Тақырыбы: Қазақ халқы мен түрлі халықтардың және де қоғамдық тамақтануорындарындағы дастарқан басында өзін - өзі ұстау  Оқу мақсаты: 6.2.4.1-Қоғамдық тамақтану орындарында, қазақ халқы мен әлем халықтарының мәдениетіндегі дастарқан басында өзін - өзі ұстау ережелерін салыстыру және сипаттау  Сабақтың мақсаты: Жалпы тамақтану мәдениеті мен танысады  Қоғамдық тамақтану орындарында дастарқан басында өзін - өзі ұстауережелерімен танысады  Қазақ халқы мен түрлі халықтардың дастархан басында өзін - өзі ұстау ережелерімен танысу, салыстыру және сипаттайды.  Дастарқан басында өзін өзі ұстау мәдениеті ережелерін салыстырып, сипаттайды  Бағалау критерийі  Дастарқан басында өзін өзі ұстау мәдениеті ережелерін салыстырып, сипаттайды Тараз қаласы № 55 орта мектептің Канлыбаева Эльвира Билаловна

Сабақтың басы  Сыныпты ұймдастырып топқа бөлемін  Оқу мақсаттарын оқушылармен бірге талқылаймын  Оқушылар қазақ халқының қо

2 слайд
Сабақтың басы  Сыныпты ұймдастырып топқа бөлемін  Оқу мақсаттарын оқушылармен бірге талқылаймын  Оқушылар қазақ халқының қонақта өзін - өзі ұстау мәдениеті туралы видеоролик көреді.  Қазақ халқының өзін - өзі ұстау мәдениеті туралы пікірлерімен бөліседі. Белсенді оқу әдістері Сабақтың ортасы  «Миға шабуыл» Мақал мәтелдерді түсініп оқып мағынасын түсіндіреді.  «Мейман атаңнан да үлкен»,  «Жұтпай тұрып, шайнап ал, сөйлемей тұрып ойлап ал»  Дескриптор  - Мейманды күту дәстүрін анықтайды.  - Дұрыс тамақтану ережесін түсінеді.  - Ұлттық дәстүрді сақтайды  Қалыптастырушы бағалау:  «Смайликтер» арқылы бағалау.

2 слайд

Сабақтың басы  Сыныпты ұймдастырып топқа бөлемін  Оқу мақсаттарын оқушылармен бірге талқылаймын  Оқушылар қазақ халқының қонақта өзін - өзі ұстау мәдениеті туралы видеоролик көреді.  Қазақ халқының өзін - өзі ұстау мәдениеті туралы пікірлерімен бөліседі. Белсенді оқу әдістері Сабақтың ортасы  «Миға шабуыл» Мақал мәтелдерді түсініп оқып мағынасын түсіндіреді.  «Мейман атаңнан да үлкен»,  «Жұтпай тұрып, шайнап ал, сөйлемей тұрып ойлап ал»  Дескриптор  - Мейманды күту дәстүрін анықтайды.  - Дұрыс тамақтану ережесін түсінеді.  - Ұлттық дәстүрді сақтайды  Қалыптастырушы бағалау:  «Смайликтер» арқылы бағалау.

 Оқушылар мәліметті постерде бейнелеу арқылы бекітеді де сынып алдында таныстырылым жасайды.  Дескриптор  - Постердің эстети

3 слайд
 Оқушылар мәліметті постерде бейнелеу арқылы бекітеді де сынып алдында таныстырылым жасайды.  Дескриптор  - Постердің эстетикалық талғамға сай болуын қадағалайды  - Таныстырылымды нақты әрі түсінікті жасайды  - Түрлі елдердің дастарқан мәдениетін салыстыралды, сипаттайды  «Бағдаршам» әдісімен бағалаймын.  «Рөлдік ойын» әдісі  Қазақ халқы мен әлем халықтарының тамақтану мәдениеті мен дастарқанда өзін - өзі ұстау ережелерін образға кіріп ойнап көрсетеді.  Дескриптор  - Қазақ халқының тамақтану мәдениетін анықтайды;  - Басқа елдердің тамақтану мәдениетімен салыстырады;  - Өзін - өзі ұстау ережелерін ажыратады.  Қалыптастырушы бағаау:  «Табысқа жету баспалдағы» әдісімен бағалаймын.«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

3 слайд

 Оқушылар мәліметті постерде бейнелеу арқылы бекітеді де сынып алдында таныстырылым жасайды.  Дескриптор  - Постердің эстетикалық талғамға сай болуын қадағалайды  - Таныстырылымды нақты әрі түсінікті жасайды  - Түрлі елдердің дастарқан мәдениетін салыстыралды, сипаттайды  «Бағдаршам» әдісімен бағалаймын.  «Рөлдік ойын» әдісі  Қазақ халқы мен әлем халықтарының тамақтану мәдениеті мен дастарқанда өзін - өзі ұстау ережелерін образға кіріп ойнап көрсетеді.  Дескриптор  - Қазақ халқының тамақтану мәдениетін анықтайды;  - Басқа елдердің тамақтану мәдениетімен салыстырады;  - Өзін - өзі ұстау ережелерін ажыратады.  Қалыптастырушы бағаау:  «Табысқа жету баспалдағы» әдісімен бағалаймын.«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

 Рефлексия кезеңі:  «Блоб ағашына» стикерге атын жазып жабыстырады  Саралау  «Қарқын» тәсілі: «Миға шабуыл» әдісі арқыл

4 слайд
 Рефлексия кезеңі:  «Блоб ағашына» стикерге атын жазып жабыстырады  Саралау  «Қарқын» тәсілі: «Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушылардың қарқындылығын тексеремін.  «Тапсырма» тәсілін «Рөлдік ойын» әдісін пайдаланып білім деңгейі әр түрлі оқушыларға арналған тапсырмалар беріемін. Қазақ халқы мен түрлі халықтардың дастарқанда өзін ұтау ережелерін салыстырып, сипаттау арқылы саралаймын.Сабақтың соңы

4 слайд

 Рефлексия кезеңі:  «Блоб ағашына» стикерге атын жазып жабыстырады  Саралау  «Қарқын» тәсілі: «Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушылардың қарқындылығын тексеремін.  «Тапсырма» тәсілін «Рөлдік ойын» әдісін пайдаланып білім деңгейі әр түрлі оқушыларға арналған тапсырмалар беріемін. Қазақ халқы мен түрлі халықтардың дастарқанда өзін ұтау ережелерін салыстырып, сипаттау арқылы саралаймын.Сабақтың соңы

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ