Дастархан басында өзін- өзі дұрыс ұстау мәдениеті

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Дастархан басында өзін- өзі дұрыс ұстау мәдениеті

Материал туралы қысқаша түсінік
Тамақтану мәдениеті
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
 Тақырыбы: Қазақ халқы мен түрлі халықтардың және де қоғамдық тамақтануорындарындағы дастарқан басында өзін - өзі ұстау  Оқ

#1 слайд
 Тақырыбы: Қазақ халқы мен түрлі халықтардың және де қоғамдық тамақтануорындарындағы дастарқан басында өзін - өзі ұстау  Оқу мақсаты: 6.2.4.1-Қоғамдық тамақтану орындарында, қазақ халқы мен әлем халықтарының мәдениетіндегі дастарқан басында өзін - өзі ұстау ережелерін салыстыру және сипаттау  Сабақтың мақсаты: Жалпы тамақтану мәдениеті мен танысады  Қоғамдық тамақтану орындарында дастарқан басында өзін - өзі ұстауережелерімен танысады  Қазақ халқы мен түрлі халықтардың дастархан басында өзін - өзі ұстау ережелерімен танысу, салыстыру және сипаттайды.  Дастарқан басында өзін өзі ұстау мәдениеті ережелерін салыстырып, сипаттайды  Бағалау критерийі  Дастарқан басында өзін өзі ұстау мәдениеті ережелерін салыстырып, сипаттайды Тараз қаласы № 55 орта мектептің Канлыбаева Эльвира Билаловна

1 слайд

 Тақырыбы: Қазақ халқы мен түрлі халықтардың және де қоғамдық тамақтануорындарындағы дастарқан басында өзін - өзі ұстау  Оқу мақсаты: 6.2.4.1-Қоғамдық тамақтану орындарында, қазақ халқы мен әлем халықтарының мәдениетіндегі дастарқан басында өзін - өзі ұстау ережелерін салыстыру және сипаттау  Сабақтың мақсаты: Жалпы тамақтану мәдениеті мен танысады  Қоғамдық тамақтану орындарында дастарқан басында өзін - өзі ұстауережелерімен танысады  Қазақ халқы мен түрлі халықтардың дастархан басында өзін - өзі ұстау ережелерімен танысу, салыстыру және сипаттайды.  Дастарқан басында өзін өзі ұстау мәдениеті ережелерін салыстырып, сипаттайды  Бағалау критерийі  Дастарқан басында өзін өзі ұстау мәдениеті ережелерін салыстырып, сипаттайды Тараз қаласы № 55 орта мектептің Канлыбаева Эльвира Билаловна

Сабақтың басы  Сыныпты ұймдастырып топқа бөлемін  Оқу мақсаттарын оқушылармен бірге талқылаймын  Оқушылар қазақ халқының қо

#2 слайд
Сабақтың басы  Сыныпты ұймдастырып топқа бөлемін  Оқу мақсаттарын оқушылармен бірге талқылаймын  Оқушылар қазақ халқының қонақта өзін - өзі ұстау мәдениеті туралы видеоролик көреді.  Қазақ халқының өзін - өзі ұстау мәдениеті туралы пікірлерімен бөліседі. Белсенді оқу әдістері Сабақтың ортасы  «Миға шабуыл» Мақал мәтелдерді түсініп оқып мағынасын түсіндіреді.  «Мейман атаңнан да үлкен»,  «Жұтпай тұрып, шайнап ал, сөйлемей тұрып ойлап ал»  Дескриптор  - Мейманды күту дәстүрін анықтайды.  - Дұрыс тамақтану ережесін түсінеді.  - Ұлттық дәстүрді сақтайды  Қалыптастырушы бағалау:  «Смайликтер» арқылы бағалау.

2 слайд

Сабақтың басы  Сыныпты ұймдастырып топқа бөлемін  Оқу мақсаттарын оқушылармен бірге талқылаймын  Оқушылар қазақ халқының қонақта өзін - өзі ұстау мәдениеті туралы видеоролик көреді.  Қазақ халқының өзін - өзі ұстау мәдениеті туралы пікірлерімен бөліседі. Белсенді оқу әдістері Сабақтың ортасы  «Миға шабуыл» Мақал мәтелдерді түсініп оқып мағынасын түсіндіреді.  «Мейман атаңнан да үлкен»,  «Жұтпай тұрып, шайнап ал, сөйлемей тұрып ойлап ал»  Дескриптор  - Мейманды күту дәстүрін анықтайды.  - Дұрыс тамақтану ережесін түсінеді.  - Ұлттық дәстүрді сақтайды  Қалыптастырушы бағалау:  «Смайликтер» арқылы бағалау.

 Оқушылар мәліметті постерде бейнелеу арқылы бекітеді де сынып алдында таныстырылым жасайды.  Дескриптор  - Постердің эстети

#3 слайд
 Оқушылар мәліметті постерде бейнелеу арқылы бекітеді де сынып алдында таныстырылым жасайды.  Дескриптор  - Постердің эстетикалық талғамға сай болуын қадағалайды  - Таныстырылымды нақты әрі түсінікті жасайды  - Түрлі елдердің дастарқан мәдениетін салыстыралды, сипаттайды  «Бағдаршам» әдісімен бағалаймын.  «Рөлдік ойын» әдісі  Қазақ халқы мен әлем халықтарының тамақтану мәдениеті мен дастарқанда өзін - өзі ұстау ережелерін образға кіріп ойнап көрсетеді.  Дескриптор  - Қазақ халқының тамақтану мәдениетін анықтайды;  - Басқа елдердің тамақтану мәдениетімен салыстырады;  - Өзін - өзі ұстау ережелерін ажыратады.  Қалыптастырушы бағаау:  «Табысқа жету баспалдағы» әдісімен бағалаймын.«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

3 слайд

 Оқушылар мәліметті постерде бейнелеу арқылы бекітеді де сынып алдында таныстырылым жасайды.  Дескриптор  - Постердің эстетикалық талғамға сай болуын қадағалайды  - Таныстырылымды нақты әрі түсінікті жасайды  - Түрлі елдердің дастарқан мәдениетін салыстыралды, сипаттайды  «Бағдаршам» әдісімен бағалаймын.  «Рөлдік ойын» әдісі  Қазақ халқы мен әлем халықтарының тамақтану мәдениеті мен дастарқанда өзін - өзі ұстау ережелерін образға кіріп ойнап көрсетеді.  Дескриптор  - Қазақ халқының тамақтану мәдениетін анықтайды;  - Басқа елдердің тамақтану мәдениетімен салыстырады;  - Өзін - өзі ұстау ережелерін ажыратады.  Қалыптастырушы бағаау:  «Табысқа жету баспалдағы» әдісімен бағалаймын.«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

 Рефлексия кезеңі:  «Блоб ағашына» стикерге атын жазып жабыстырады  Саралау  «Қарқын» тәсілі: «Миға шабуыл» әдісі арқыл

#4 слайд
 Рефлексия кезеңі:  «Блоб ағашына» стикерге атын жазып жабыстырады  Саралау  «Қарқын» тәсілі: «Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушылардың қарқындылығын тексеремін.  «Тапсырма» тәсілін «Рөлдік ойын» әдісін пайдаланып білім деңгейі әр түрлі оқушыларға арналған тапсырмалар беріемін. Қазақ халқы мен түрлі халықтардың дастарқанда өзін ұтау ережелерін салыстырып, сипаттау арқылы саралаймын.Сабақтың соңы

4 слайд

 Рефлексия кезеңі:  «Блоб ағашына» стикерге атын жазып жабыстырады  Саралау  «Қарқын» тәсілі: «Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушылардың қарқындылығын тексеремін.  «Тапсырма» тәсілін «Рөлдік ойын» әдісін пайдаланып білім деңгейі әр түрлі оқушыларға арналған тапсырмалар беріемін. Қазақ халқы мен түрлі халықтардың дастарқанда өзін ұтау ережелерін салыстырып, сипаттау арқылы саралаймын.Сабақтың соңы

Файл форматы:
pptx
17.05.2019
4196
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі