Дауыссыз к және г дыбыстарының жазылуы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақ негізделген оқу мақсаттары:
2.1.3.1- күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға
байланысты
сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу
2.2.3.1- мәтін мазмұнын анқтауға сұрақтар құрастыру және
жауап беру.
2.3.4.1- мұғалімнің көмегімен тірек сөздерді , сөйлем,
суреттерді пайдаланып, қарапайым постер құрастыру.
2.4.1.3- дауыссыз дыбыс түрлерін ажырату және емлесін
сақтап жазу.
1
1 слайд
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: 2.1.3.1- күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу 2.2.3.1- мәтін мазмұнын анқтауға сұрақтар құрастыру және жауап беру. 2.3.4.1- мұғалімнің көмегімен тірек сөздерді , сөйлем, суреттерді пайдаланып, қарапайым постер құрастыру. 2.4.1.3- дауыссыз дыбыс түрлерін ажырату және емлесін сақтап жазу. 1
2 слайд
Қазақ тілі
2 класс
2
2 слайд
Қазақ тілі 2 класс 2
3 слайд
Жеке , жұптық, топтық
тапсырмаларды орындай алады.
Сабақ барысында тыңдаушының
назарын өзіне аудара алады.
3Бағалау критерийлері
3 слайд
Жеке , жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. 3Бағалау критерийлері
4 слайд
Шаттық шеңбері
Біз баБлттт дырған тең
басқан,
Дос құшағыБіз н елге
ашқан.
Тілегеміз бейбіт күн,
Ашық болсын кең аспан Біз балдырған тең басқан
Дос құшағын тең басқан
Тілегіміз бейбіт күн
Ашық болсын кең аспан.
4 слайд
Шаттық шеңбері Біз баБлттт дырған тең басқан, Дос құшағыБіз н елге ашқан. Тілегеміз бейбіт күн, Ашық болсын кең аспан Біз балдырған тең басқан Дос құшағын тең басқан Тілегіміз бейбіт күн Ашық болсын кең аспан.
5 слайд
І топ - “ Қатаң дауыссыз дыбыстар”
ІІ топ- “Ұяң дауыссыз дыбыстар”
ІІІ топ- “Үнді дауыссыз дыбыстар” Топқа бөлу
“ Конверт” әдісі
5 слайд
І топ - “ Қатаң дауыссыз дыбыстар” ІІ топ- “Ұяң дауыссыз дыбыстар” ІІІ топ- “Үнді дауыссыз дыбыстар” Топқа бөлу “ Конверт” әдісі
6 слайд
Үй тапсырмасын тексеру:
“ Өзін бағалау” әдісі
40 - жаттығу.
Бос төркөздерге әріптерді сан ретімен
орналастырып , оны оқу керек.
-
Қандай мақал шықты?
-
Мақалдың мағынасын түсіндірш і
6 слайд
Үй тапсырмасын тексеру: “ Өзін бағалау” әдісі 40 - жаттығу. Бос төркөздерге әріптерді сан ретімен орналастырып , оны оқу керек. - Қандай мақал шықты? - Мақалдың мағынасын түсіндірш і
7 слайд
41 – жаттығу .Өлеңді мәнерлеп оқы .
“Пирамидалық оқиға”
стратегиясы
Өлеңнің тақырыбын
қарап оның не
туралы екенін
болжа
(1 сөзбен)Өлеңдегі тірек
сөздер(2
сөзбен)
Тақырып туралы
мақал мәтел ойлап
тап
Өлең туралы өз
пікірлеріңді
жазыңдар
7 слайд
41 – жаттығу .Өлеңді мәнерлеп оқы . “Пирамидалық оқиға” стратегиясы Өлеңнің тақырыбын қарап оның не туралы екенін болжа (1 сөзбен)Өлеңдегі тірек сөздер(2 сөзбен) Тақырып туралы мақал мәтел ойлап тап Өлең туралы өз пікірлеріңді жазыңдар
8 слайд
Кім? Не?
дәрігер торғай
оқушы дала
биші кеме
зейнеткер өзен 3-жаттығу. Кім? не? Сұрақтарына жауап беретін сөздерді
екі қатарға бөліп жаз .
•
Өлеңдегі қарамен жазылған сөздерде қандай дыбыстық
өзгерістерге ұшыраған ?
•
Неліктен ? Түсіндір .
Дискриптор:
1. Өлеңдегі негізгі ойды анықтайды.
2. Өзгеріске ұшыраған дыбыстарды табады, себебін
түсіндіреді.
8 слайд
Кім? Не? дәрігер торғай оқушы дала биші кеме зейнеткер өзен 3-жаттығу. Кім? не? Сұрақтарына жауап беретін сөздерді екі қатарға бөліп жаз . • Өлеңдегі қарамен жазылған сөздерде қандай дыбыстық өзгерістерге ұшыраған ? • Неліктен ? Түсіндір . Дискриптор: 1. Өлеңдегі негізгі ойды анықтайды. 2. Өзгеріске ұшыраған дыбыстарды табады, себебін түсіндіреді.
9 слайд
Кім? Не?
дәрігер торғай
оқушы дала
биші кеме
зейнеткер өзен 3-жаттығу. Кім? не? Сұрақтарына жауап беретін сөздерді
екі қатарға бөліп жаз .
Видеоролик
Видеоролик? ?, ê ã äûáûñòàðû ? ?, ê ã ?ð³ïòåð³í³? åìëåñ³.mp4
9 слайд
Кім? Не? дәрігер торғай оқушы дала биші кеме зейнеткер өзен 3-жаттығу. Кім? не? Сұрақтарына жауап беретін сөздерді екі қатарға бөліп жаз . Видеоролик Видеоролик? ?, ê ã äûáûñòàðû ? ?, ê ã ?ð³ïòåð³í³? åìëåñ³.mp4
10 слайд
10 слайд
11 слайд
Дәптермен жұмыс
Он жетінші қазан
Сынып жұмысы
42- жаттығу . Көп нүктенің орнына к, г әріптерінің тиістісін
қойып, өлеңді көшіріп жаз .
Халқымыздың сенімі,
Жақсылардың сері....і.
....үрестерде шыныққан
Ағаларға мен іні .
11 слайд
Дәптермен жұмыс Он жетінші қазан Сынып жұмысы 42- жаттығу . Көп нүктенің орнына к, г әріптерінің тиістісін қойып, өлеңді көшіріп жаз . Халқымыздың сенімі, Жақсылардың сері....і. ....үрестерде шыныққан Ағаларға мен іні .
12 слайд
Кім? Не?
дәрігер торғай
оқушы дала
биші кеме
зейнеткер өзен 3-жаттығу. Кім? не? Сұрақтарына жауап беретін сөздерді
екі қатарға бөліп жаз . Тапсырма: 42- жаттығу
К, г дыбыстары туралы білетіндерін еске
түсіріңдер.
Өлеңде серік сөзі қандай өзгеріске ұшырап тұр.
Дескриптор :
Көп нүктенің орнына тиісті сөзді қояды.
К , г дыбыстары туралы мағлұмат береді.
Өзгеріске ұшыраған сөзді табады.
12 слайд
Кім? Не? дәрігер торғай оқушы дала биші кеме зейнеткер өзен 3-жаттығу. Кім? не? Сұрақтарына жауап беретін сөздерді екі қатарға бөліп жаз . Тапсырма: 42- жаттығу К, г дыбыстары туралы білетіндерін еске түсіріңдер. Өлеңде серік сөзі қандай өзгеріске ұшырап тұр. Дескриптор : Көп нүктенің орнына тиісті сөзді қояды. К , г дыбыстары туралы мағлұмат береді. Өзгеріске ұшыраған сөзді табады.
13 слайд
Кім? Не?
дәрігер торғай
оқушы дала
биші кеме
зейнеткер өзен 3-жаттығу. Кім? не? Сұрақтарына жауап беретін сөздерді
екі қатарға бөліп жаз .
Жұптық жұмыс
13 слайд
Кім? Не? дәрігер торғай оқушы дала биші кеме зейнеткер өзен 3-жаттығу. Кім? не? Сұрақтарына жауап беретін сөздерді екі қатарға бөліп жаз . Жұптық жұмыс
14 слайд
Кім? Не?
дәрігер торғай
оқушы дала
биші кеме
зейнеткер өзен 3-жаттығу. Кім? не? Сұрақтарына жауап беретін сөздерді
екі қатарға бөліп жаз .
Дискриптор:
1.К дыбысына аяқталған сөздерді қосып оқиды.
2. І дыбысын қосып өзгерткен сөздерді қатыстырып сөйлем құрап жазады .
14 слайд
Кім? Не? дәрігер торғай оқушы дала биші кеме зейнеткер өзен 3-жаттығу. Кім? не? Сұрақтарына жауап беретін сөздерді екі қатарға бөліп жаз . Дискриптор: 1.К дыбысына аяқталған сөздерді қосып оқиды. 2. І дыбысын қосып өзгерткен сөздерді қатыстырып сөйлем құрап жазады .
15 слайд
15 слайд
16 слайд
Кім? Не?
дәрігер торғай
оқушы дала
биші кеме
зейнеткер өзен
*
3-жаттығу. Кім? не? Сұрақтарына жауап
беретін сөздерді екі қатарға бөліп жаз . Тыңдалым
«Биопоэма»
әдісі27-ñàáà?.mp344- жаттығу. Өлеңді тыңда.
Өлең не туралы?
Ата- аналарың сендерді не деп еркелетеді?
Өз өмірбаяныңды айтып бер
Дискриптор:
1Өлеңдегі негізгі ойды анықтайды?
2.Өз өмірбаянын айтып бере алады.
16 слайд
Кім? Не? дәрігер торғай оқушы дала биші кеме зейнеткер өзен * 3-жаттығу. Кім? не? Сұрақтарына жауап беретін сөздерді екі қатарға бөліп жаз . Тыңдалым «Биопоэма» әдісі27-ñàáà?.mp344- жаттығу. Өлеңді тыңда. Өлең не туралы? Ата- аналарың сендерді не деп еркелетеді? Өз өмірбаяныңды айтып бер Дискриптор: 1Өлеңдегі негізгі ойды анықтайды? 2.Өз өмірбаянын айтып бере алады.
17 слайд
17 слайд
18 слайд
* “ Алтын балыққа
арналған
аквариум”
18 слайд
* “ Алтын балыққа арналған аквариум”
19 слайд
1. Дыбыстар нешеге бөлінеді?
2. Дауысты дыбыс дегеніміз не?
3. Дауыссыз дыбыстың түрлерін ата
4. . Б, в, г, ғ, д, ж, з дыбыстары дауыссыз дыбыстардың
қай түріне жатады?
5. Қандай жағдайда п дыбысы б дыбысына
айналады.
6. Мысал келтір.
19 слайд
1. Дыбыстар нешеге бөлінеді? 2. Дауысты дыбыс дегеніміз не? 3. Дауыссыз дыбыстың түрлерін ата 4. . Б, в, г, ғ, д, ж, з дыбыстары дауыссыз дыбыстардың қай түріне жатады? 5. Қандай жағдайда п дыбысы б дыбысына айналады. 6. Мысал келтір.
20 слайд
Жасыл жапырақ – түсіндім
Сары жапырақ- әлі де ақпараттануым қажет
Қызыл жапырақ- түсінбедім
20 слайд
Жасыл жапырақ – түсіндім Сары жапырақ- әлі де ақпараттануым қажет Қызыл жапырақ- түсінбедім
21 слайд
21 слайд
22 слайд
59 бет . 45- жаттығу
59- бет.
45-
жаттығу
22 слайд
59 бет . 45- жаттығу 59- бет. 45- жаттығу