Материалдар / Дауыссыз к және г дыбыстарының жазылуы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дауыссыз к және г дыбыстарының жазылуы

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Мамыр 2019
453
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: 2.1.3.1- күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, ди

1 слайд
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: 2.1.3.1- күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу 2.2.3.1- мәтін мазмұнын анқтауға сұрақтар құрастыру және жауап беру. 2.3.4.1- мұғалімнің көмегімен тірек сөздерді , сөйлем, суреттерді пайдаланып, қарапайым постер құрастыру. 2.4.1.3- дауыссыз дыбыс түрлерін ажырату және емлесін сақтап жазу. 1

1 слайд

Сабақ негізделген оқу мақсаттары: 2.1.3.1- күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу 2.2.3.1- мәтін мазмұнын анқтауға сұрақтар құрастыру және жауап беру. 2.3.4.1- мұғалімнің көмегімен тірек сөздерді , сөйлем, суреттерді пайдаланып, қарапайым постер құрастыру. 2.4.1.3- дауыссыз дыбыс түрлерін ажырату және емлесін сақтап жазу. 1

Қазақ тілі 2 класс 2

2 слайд
Қазақ тілі 2 класс 2

2 слайд

Қазақ тілі 2 класс 2

 Жеке , жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.  Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. 3Бағалау критер

3 слайд
 Жеке , жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.  Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. 3Бағалау критерийлері

3 слайд

 Жеке , жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.  Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. 3Бағалау критерийлері

Шаттық шеңбері Біз баБлттт дырған тең басқан, Дос құшағыБіз н елге ашқан. Тілегеміз бейбіт күн, Ашық болсын кең аспан Біз бал

4 слайд
Шаттық шеңбері Біз баБлттт дырған тең басқан, Дос құшағыБіз н елге ашқан. Тілегеміз бейбіт күн, Ашық болсын кең аспан Біз балдырған тең басқан Дос құшағын тең басқан Тілегіміз бейбіт күн Ашық болсын кең аспан.

4 слайд

Шаттық шеңбері Біз баБлттт дырған тең басқан, Дос құшағыБіз н елге ашқан. Тілегеміз бейбіт күн, Ашық болсын кең аспан Біз балдырған тең басқан Дос құшағын тең басқан Тілегіміз бейбіт күн Ашық болсын кең аспан.

І топ - “ Қатаң дауыссыз дыбыстар” ІІ топ- “Ұяң дауыссыз дыбыстар” ІІІ топ- “Үнді дауыссыз дыбыстар” Топқа бө

5 слайд
І топ - “ Қатаң дауыссыз дыбыстар” ІІ топ- “Ұяң дауыссыз дыбыстар” ІІІ топ- “Үнді дауыссыз дыбыстар” Топқа бөлу “ Конверт” әдісі

5 слайд

І топ - “ Қатаң дауыссыз дыбыстар” ІІ топ- “Ұяң дауыссыз дыбыстар” ІІІ топ- “Үнді дауыссыз дыбыстар” Топқа бөлу “ Конверт” әдісі

Үй тапсырмасын тексеру: “ Өзін бағалау” әдісі 40 - жаттығу. Бос төркөздерге әріптерді сан ретімен орналастырып , оны оқ

6 слайд
Үй тапсырмасын тексеру: “ Өзін бағалау” әдісі 40 - жаттығу. Бос төркөздерге әріптерді сан ретімен орналастырып , оны оқу керек. - Қандай мақал шықты? - Мақалдың мағынасын түсіндірш і

6 слайд

Үй тапсырмасын тексеру: “ Өзін бағалау” әдісі 40 - жаттығу. Бос төркөздерге әріптерді сан ретімен орналастырып , оны оқу керек. - Қандай мақал шықты? - Мақалдың мағынасын түсіндірш і

41 – жаттығу .Өлеңді мәнерлеп оқы . “Пирамидалық оқиға” стратегиясы Өлеңнің тақырыбын қарап оның не туралы екенін болжа (

7 слайд
41 – жаттығу .Өлеңді мәнерлеп оқы . “Пирамидалық оқиға” стратегиясы Өлеңнің тақырыбын қарап оның не туралы екенін болжа (1 сөзбен)Өлеңдегі тірек сөздер(2 сөзбен) Тақырып туралы мақал мәтел ойлап тап Өлең туралы өз пікірлеріңді жазыңдар

7 слайд

41 – жаттығу .Өлеңді мәнерлеп оқы . “Пирамидалық оқиға” стратегиясы Өлеңнің тақырыбын қарап оның не туралы екенін болжа (1 сөзбен)Өлеңдегі тірек сөздер(2 сөзбен) Тақырып туралы мақал мәтел ойлап тап Өлең туралы өз пікірлеріңді жазыңдар

Кім? Не? дәрігер торғай оқушы

8 слайд
Кім? Не? дәрігер торғай оқушы дала биші кеме зейнеткер өзен 3-жаттығу. Кім? не? Сұрақтарына жауап беретін сөздерді екі қатарға бөліп жаз . • Өлеңдегі қарамен жазылған сөздерде қандай дыбыстық өзгерістерге ұшыраған ? • Неліктен ? Түсіндір . Дискриптор: 1. Өлеңдегі негізгі ойды анықтайды. 2. Өзгеріске ұшыраған дыбыстарды табады, себебін түсіндіреді.

8 слайд

Кім? Не? дәрігер торғай оқушы дала биші кеме зейнеткер өзен 3-жаттығу. Кім? не? Сұрақтарына жауап беретін сөздерді екі қатарға бөліп жаз . • Өлеңдегі қарамен жазылған сөздерде қандай дыбыстық өзгерістерге ұшыраған ? • Неліктен ? Түсіндір . Дискриптор: 1. Өлеңдегі негізгі ойды анықтайды. 2. Өзгеріске ұшыраған дыбыстарды табады, себебін түсіндіреді.

Кім? Не? дәрігер торғай оқушы

9 слайд
Кім? Не? дәрігер торғай оқушы дала биші кеме зейнеткер өзен 3-жаттығу. Кім? не? Сұрақтарына жауап беретін сөздерді екі қатарға бөліп жаз . Видеоролик Видеоролик? ?, ê ã äûáûñòàðû ? ?, ê ã ?ð³ïòåð³í³? åìëåñ³.mp4

9 слайд

Кім? Не? дәрігер торғай оқушы дала биші кеме зейнеткер өзен 3-жаттығу. Кім? не? Сұрақтарына жауап беретін сөздерді екі қатарға бөліп жаз . Видеоролик Видеоролик? ?, ê ã äûáûñòàðû ? ?, ê ã ?ð³ïòåð³í³? åìëåñ³.mp4

10 слайд

10 слайд

Дәптермен жұмыс Он жетінші қазан Сынып жұмысы 42- жаттығу . Көп нүктенің орнына к, г әріптерінің тиістісін қойып, өлеңді көші

11 слайд
Дәптермен жұмыс Он жетінші қазан Сынып жұмысы 42- жаттығу . Көп нүктенің орнына к, г әріптерінің тиістісін қойып, өлеңді көшіріп жаз . Халқымыздың сенімі, Жақсылардың сері....і. ....үрестерде шыныққан Ағаларға мен іні .

11 слайд

Дәптермен жұмыс Он жетінші қазан Сынып жұмысы 42- жаттығу . Көп нүктенің орнына к, г әріптерінің тиістісін қойып, өлеңді көшіріп жаз . Халқымыздың сенімі, Жақсылардың сері....і. ....үрестерде шыныққан Ағаларға мен іні .

Кім? Не? дәрігер торғай оқушы

12 слайд
Кім? Не? дәрігер торғай оқушы дала биші кеме зейнеткер өзен 3-жаттығу. Кім? не? Сұрақтарына жауап беретін сөздерді екі қатарға бөліп жаз . Тапсырма: 42- жаттығу  К, г дыбыстары туралы білетіндерін еске түсіріңдер.  Өлеңде серік сөзі қандай өзгеріске ұшырап тұр. Дескриптор :  Көп нүктенің орнына тиісті сөзді қояды.  К , г дыбыстары туралы мағлұмат береді.  Өзгеріске ұшыраған сөзді табады.

12 слайд

Кім? Не? дәрігер торғай оқушы дала биші кеме зейнеткер өзен 3-жаттығу. Кім? не? Сұрақтарына жауап беретін сөздерді екі қатарға бөліп жаз . Тапсырма: 42- жаттығу  К, г дыбыстары туралы білетіндерін еске түсіріңдер.  Өлеңде серік сөзі қандай өзгеріске ұшырап тұр. Дескриптор :  Көп нүктенің орнына тиісті сөзді қояды.  К , г дыбыстары туралы мағлұмат береді.  Өзгеріске ұшыраған сөзді табады.

Кім? Не? дәрігер торғай оқушы

13 слайд
Кім? Не? дәрігер торғай оқушы дала биші кеме зейнеткер өзен 3-жаттығу. Кім? не? Сұрақтарына жауап беретін сөздерді екі қатарға бөліп жаз . Жұптық жұмыс

13 слайд

Кім? Не? дәрігер торғай оқушы дала биші кеме зейнеткер өзен 3-жаттығу. Кім? не? Сұрақтарына жауап беретін сөздерді екі қатарға бөліп жаз . Жұптық жұмыс

Кім? Не? дәрігер торғай оқушы

14 слайд
Кім? Не? дәрігер торғай оқушы дала биші кеме зейнеткер өзен 3-жаттығу. Кім? не? Сұрақтарына жауап беретін сөздерді екі қатарға бөліп жаз . Дискриптор: 1.К дыбысына аяқталған сөздерді қосып оқиды. 2. І дыбысын қосып өзгерткен сөздерді қатыстырып сөйлем құрап жазады .

14 слайд

Кім? Не? дәрігер торғай оқушы дала биші кеме зейнеткер өзен 3-жаттығу. Кім? не? Сұрақтарына жауап беретін сөздерді екі қатарға бөліп жаз . Дискриптор: 1.К дыбысына аяқталған сөздерді қосып оқиды. 2. І дыбысын қосып өзгерткен сөздерді қатыстырып сөйлем құрап жазады .

15 слайд

15 слайд

Кім? Не? дәрігер торғай оқушы

16 слайд
Кім? Не? дәрігер торғай оқушы дала биші кеме зейнеткер өзен * 3-жаттығу. Кім? не? Сұрақтарына жауап беретін сөздерді екі қатарға бөліп жаз . Тыңдалым «Биопоэма» әдісі27-ñàáà?.mp344- жаттығу. Өлеңді тыңда.  Өлең не туралы?  Ата- аналарың сендерді не деп еркелетеді?  Өз өмірбаяныңды айтып бер Дискриптор: 1Өлеңдегі негізгі ойды анықтайды? 2.Өз өмірбаянын айтып бере алады.

16 слайд

Кім? Не? дәрігер торғай оқушы дала биші кеме зейнеткер өзен * 3-жаттығу. Кім? не? Сұрақтарына жауап беретін сөздерді екі қатарға бөліп жаз . Тыңдалым «Биопоэма» әдісі27-ñàáà?.mp344- жаттығу. Өлеңді тыңда.  Өлең не туралы?  Ата- аналарың сендерді не деп еркелетеді?  Өз өмірбаяныңды айтып бер Дискриптор: 1Өлеңдегі негізгі ойды анықтайды? 2.Өз өмірбаянын айтып бере алады.

17 слайд

17 слайд

* “ Алтын балыққа арналған аквариум”

18 слайд
* “ Алтын балыққа арналған аквариум”

18 слайд

* “ Алтын балыққа арналған аквариум”

1. Дыбыстар нешеге бөлінеді? 2. Дауысты дыбыс дегеніміз не? 3. Дауыссыз дыбыстың түрлерін ата 4. . Б, в, г, ғ, д, ж, з дыбыстары

19 слайд
1. Дыбыстар нешеге бөлінеді? 2. Дауысты дыбыс дегеніміз не? 3. Дауыссыз дыбыстың түрлерін ата 4. . Б, в, г, ғ, д, ж, з дыбыстары дауыссыз дыбыстардың қай түріне жатады? 5. Қандай жағдайда п дыбысы б дыбысына айналады. 6. Мысал келтір.

19 слайд

1. Дыбыстар нешеге бөлінеді? 2. Дауысты дыбыс дегеніміз не? 3. Дауыссыз дыбыстың түрлерін ата 4. . Б, в, г, ғ, д, ж, з дыбыстары дауыссыз дыбыстардың қай түріне жатады? 5. Қандай жағдайда п дыбысы б дыбысына айналады. 6. Мысал келтір.

Жасыл жапырақ – түсіндім Сары жапырақ- әлі де ақпараттануым қажет Қызыл жапырақ- түсінбедім

20 слайд
Жасыл жапырақ – түсіндім Сары жапырақ- әлі де ақпараттануым қажет Қызыл жапырақ- түсінбедім

20 слайд

Жасыл жапырақ – түсіндім Сары жапырақ- әлі де ақпараттануым қажет Қызыл жапырақ- түсінбедім

21 слайд

21 слайд

59 бет . 45- жаттығу 59- бет. 45- жаттығу

22 слайд
59 бет . 45- жаттығу 59- бет. 45- жаттығу

22 слайд

59 бет . 45- жаттығу 59- бет. 45- жаттығу