Демо сабақ
Демо сабақ

#1 слайд
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі :
Ажгожина Гүлнұр Даутбековна , Рахымбаева Жанар Сериковна
Пәні: Қазақ әдебиеті
Бөлімі:«Мен балаң жарық күнде сәуле қуған»
Сабақтың тақырыбы: Қ. Әбдіқадыровтың "Қажымұқан"
повесі
Оқу мақсаттары: 6.3.2.1. Кейіпкерлер жүйесінің заманауи
жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру.
Сабақтың мақсаты: «Қажымұқан» хикаятындағы кейіпкерлер
бейнесін салыстырып талдау; Кейіпкерлер жүйесін өзара
салыстырып баға беру; Кейіпкерлер жүйесінің заманауи
жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру.
1 слайд
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі : Ажгожина Гүлнұр Даутбековна , Рахымбаева Жанар Сериковна Пәні: Қазақ әдебиеті Бөлімі:«Мен балаң жарық күнде сәуле қуған» Сабақтың тақырыбы: Қ. Әбдіқадыровтың "Қажымұқан" повесі Оқу мақсаттары: 6.3.2.1. Кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру. Сабақтың мақсаты: «Қажымұқан» хикаятындағы кейіпкерлер бейнесін салыстырып талдау; Кейіпкерлер жүйесін өзара салыстырып баға беру; Кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру.
#2 слайд
• Сабақтың барысы.
Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық ахуал.
«Комплимент»
Топқа бөлу: «Мозаика» әдісі арқылы топқа бөлінеді.
•Миға шабуыл.“Кахут» ойыны арқылы өткен сабақты еске
түсіріп,жаңа сабақтың тақырыбын болжау
МАҒЫНАНЫ
ТАНУ
2 слайд
• Сабақтың барысы. Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық ахуал. «Комплимент» Топқа бөлу: «Мозаика» әдісі арқылы топқа бөлінеді. •Миға шабуыл.“Кахут» ойыны арқылы өткен сабақты еске түсіріп,жаңа сабақтың тақырыбын болжау МАҒЫНАНЫ ТАНУ
#3 слайд
•1-тапсырма. «Кубизм» стратегиясы арқылы кейіпкерлер жүйесін заманмен байланыстырып
талдайды.
•Талдаңыз
Шығарманы композициялық құрылымына талдаңыз
Суреттеңіз
Мұқанның сыртқы түрі, мінез құлқын суреттейтін тұстарды шығарманың әр тұсынан іріктеп алып,
балуанның өсу жолына мінездеме бер
Қолданыңыз
Қазақтың ата-анаға мейірімді болу өнегесі шығармада қалай бейнеленген ? Мұқан бойынан тағы
қандай үлгілі қасиеттер көрінеді? «Қажымұқан» сөзін қолданып бес жолды өлең құрастырыңыз
•Салыстырыңыз. Париж қаласында Ресейден келген балуандар қандай өнер көрсетті? Отан даңқын,
абыройын арттыруға Мұқан қандай үлес қосты? Салыстыр.
Дескриптор:
•Шығарманы композициялық құрылымына талдайды;
•Кейіпкердің өсу жолына мінездеме береді;
•«Қажымұқан» сөзін қолданып бес жолды өлең құрастырады.
•Кейіпкер бейнесін салыстырады.
3 слайд
•1-тапсырма. «Кубизм» стратегиясы арқылы кейіпкерлер жүйесін заманмен байланыстырып талдайды. •Талдаңыз Шығарманы композициялық құрылымына талдаңыз Суреттеңіз Мұқанның сыртқы түрі, мінез құлқын суреттейтін тұстарды шығарманың әр тұсынан іріктеп алып, балуанның өсу жолына мінездеме бер Қолданыңыз Қазақтың ата-анаға мейірімді болу өнегесі шығармада қалай бейнеленген ? Мұқан бойынан тағы қандай үлгілі қасиеттер көрінеді? «Қажымұқан» сөзін қолданып бес жолды өлең құрастырыңыз •Салыстырыңыз. Париж қаласында Ресейден келген балуандар қандай өнер көрсетті? Отан даңқын, абыройын арттыруға Мұқан қандай үлес қосты? Салыстыр. Дескриптор: •Шығарманы композициялық құрылымына талдайды; •Кейіпкердің өсу жолына мінездеме береді; •«Қажымұқан» сөзін қолданып бес жолды өлең құрастырады. •Кейіпкер бейнесін салыстырады.
#4 слайд
«Пирамидалық талқылау».
•Төмендегі сұрақтарды талқыла. Пирамиданың
шеткі қабаттарына кейіпкер бейнесін қазіргі
өмірмен байланыстырып талдап жазыңдар.
Ортасына шығарманың жаңашылдығын
жазыңдар.
•Тапсырма. Қажымұқан сияқты адамдар
қазіргі заманда бар ма? Осы шығарманы оқу
маңызды ма?Неге? Жаңашылдығы бар ма?-
деген сұрақтарға жауап бере отырып
толтырады.
Дескриптор:
•Кейіпкерлер жүйесін өзара салыстырады;
•Кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын
бағалайды.Рефлексия
Қызықты
Маңызды
Жаңа
Пайдалы
тілегім
Үй жұмысы:
«Қажымұқан мен бүгінгі
қазақ спортшылары” эссе
4 слайд
«Пирамидалық талқылау». •Төмендегі сұрақтарды талқыла. Пирамиданың шеткі қабаттарына кейіпкер бейнесін қазіргі өмірмен байланыстырып талдап жазыңдар. Ортасына шығарманың жаңашылдығын жазыңдар. •Тапсырма. Қажымұқан сияқты адамдар қазіргі заманда бар ма? Осы шығарманы оқу маңызды ма?Неге? Жаңашылдығы бар ма?- деген сұрақтарға жауап бере отырып толтырады. Дескриптор: •Кейіпкерлер жүйесін өзара салыстырады; •Кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын бағалайды.Рефлексия Қызықты Маңызды Жаңа Пайдалы тілегім Үй жұмысы: «Қажымұқан мен бүгінгі қазақ спортшылары” эссе
шағым қалдыра аласыз













