Демо сабақ

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Демо сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Қ. Әбдіқадыровтың "Қажымұқан" повесі
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі : Ажгожина Гүлнұр Даутбековна , Рахымбаева Жанар Сериковна Пәні: Қазақ әдебиеті Бөлім

#1 слайд
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі : Ажгожина Гүлнұр Даутбековна , Рахымбаева Жанар Сериковна Пәні: Қазақ әдебиеті Бөлімі:«Мен балаң жарық күнде сәуле қуған» Сабақтың тақырыбы: Қ. Әбдіқадыровтың "Қажымұқан" повесі Оқу мақсаттары: 6.3.2.1. Кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру. Сабақтың мақсаты: «Қажымұқан» хикаятындағы кейіпкерлер бейнесін салыстырып талдау; Кейіпкерлер жүйесін өзара салыстырып баға беру; Кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру.

1 слайд

Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі : Ажгожина Гүлнұр Даутбековна , Рахымбаева Жанар Сериковна Пәні: Қазақ әдебиеті Бөлімі:«Мен балаң жарық күнде сәуле қуған» Сабақтың тақырыбы: Қ. Әбдіқадыровтың "Қажымұқан" повесі Оқу мақсаттары: 6.3.2.1. Кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру. Сабақтың мақсаты: «Қажымұқан» хикаятындағы кейіпкерлер бейнесін салыстырып талдау; Кейіпкерлер жүйесін өзара салыстырып баға беру; Кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру.

• Сабақтың барысы. Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық ахуал. «Комплимент» Топқа бөлу: «Мозаика» әдісі арқылы топқ

#2 слайд
• Сабақтың барысы. Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық ахуал. «Комплимент» Топқа бөлу: «Мозаика» әдісі арқылы топқа бөлінеді. •Миға шабуыл.“Кахут» ойыны арқылы өткен сабақты еске түсіріп,жаңа сабақтың тақырыбын болжау МАҒЫНАНЫ ТАНУ

2 слайд

• Сабақтың барысы. Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық ахуал. «Комплимент» Топқа бөлу: «Мозаика» әдісі арқылы топқа бөлінеді. •Миға шабуыл.“Кахут» ойыны арқылы өткен сабақты еске түсіріп,жаңа сабақтың тақырыбын болжау МАҒЫНАНЫ ТАНУ

•1-тапсырма. «Кубизм» стратегиясы арқылы кейіпкерлер жүйесін заманмен байланыстырып талдайды. •Талдаңыз Шығарманы композициялық

#3 слайд
•1-тапсырма. «Кубизм» стратегиясы арқылы кейіпкерлер жүйесін заманмен байланыстырып талдайды. •Талдаңыз Шығарманы композициялық құрылымына талдаңыз Суреттеңіз Мұқанның сыртқы түрі, мінез құлқын суреттейтін тұстарды шығарманың әр тұсынан іріктеп алып, балуанның өсу жолына мінездеме бер  Қолданыңыз Қазақтың ата-анаға мейірімді болу өнегесі шығармада қалай бейнеленген ? Мұқан бойынан тағы қандай үлгілі қасиеттер көрінеді? «Қажымұқан» сөзін қолданып бес жолды өлең құрастырыңыз •Салыстырыңыз. Париж қаласында Ресейден келген балуандар қандай өнер көрсетті? Отан даңқын, абыройын арттыруға Мұқан қандай үлес қосты? Салыстыр. Дескриптор: •Шығарманы композициялық құрылымына талдайды; •Кейіпкердің өсу жолына мінездеме береді; •«Қажымұқан» сөзін қолданып бес жолды өлең құрастырады. •Кейіпкер бейнесін салыстырады.

3 слайд

•1-тапсырма. «Кубизм» стратегиясы арқылы кейіпкерлер жүйесін заманмен байланыстырып талдайды. •Талдаңыз Шығарманы композициялық құрылымына талдаңыз Суреттеңіз Мұқанның сыртқы түрі, мінез құлқын суреттейтін тұстарды шығарманың әр тұсынан іріктеп алып, балуанның өсу жолына мінездеме бер  Қолданыңыз Қазақтың ата-анаға мейірімді болу өнегесі шығармада қалай бейнеленген ? Мұқан бойынан тағы қандай үлгілі қасиеттер көрінеді? «Қажымұқан» сөзін қолданып бес жолды өлең құрастырыңыз •Салыстырыңыз. Париж қаласында Ресейден келген балуандар қандай өнер көрсетті? Отан даңқын, абыройын арттыруға Мұқан қандай үлес қосты? Салыстыр. Дескриптор: •Шығарманы композициялық құрылымына талдайды; •Кейіпкердің өсу жолына мінездеме береді; •«Қажымұқан» сөзін қолданып бес жолды өлең құрастырады. •Кейіпкер бейнесін салыстырады.

«Пирамидалық талқылау». •Төмендегі сұрақтарды талқыла. Пирамиданың шеткі қабаттарына кейіпкер бейнесін қазіргі өмірмен байлан

#4 слайд
«Пирамидалық талқылау». •Төмендегі сұрақтарды талқыла. Пирамиданың шеткі қабаттарына кейіпкер бейнесін қазіргі өмірмен байланыстырып талдап жазыңдар. Ортасына шығарманың жаңашылдығын жазыңдар. •Тапсырма. Қажымұқан сияқты адамдар қазіргі заманда бар ма? Осы шығарманы оқу маңызды ма?Неге? Жаңашылдығы бар ма?- деген сұрақтарға жауап бере отырып толтырады. Дескриптор: •Кейіпкерлер жүйесін өзара салыстырады; •Кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын бағалайды.Рефлексия Қызықты Маңызды Жаңа Пайдалы тілегім Үй жұмысы: «Қажымұқан мен бүгінгі қазақ спортшылары” эссе

4 слайд

«Пирамидалық талқылау». •Төмендегі сұрақтарды талқыла. Пирамиданың шеткі қабаттарына кейіпкер бейнесін қазіргі өмірмен байланыстырып талдап жазыңдар. Ортасына шығарманың жаңашылдығын жазыңдар. •Тапсырма. Қажымұқан сияқты адамдар қазіргі заманда бар ма? Осы шығарманы оқу маңызды ма?Неге? Жаңашылдығы бар ма?- деген сұрақтарға жауап бере отырып толтырады. Дескриптор: •Кейіпкерлер жүйесін өзара салыстырады; •Кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын бағалайды.Рефлексия Қызықты Маңызды Жаңа Пайдалы тілегім Үй жұмысы: «Қажымұқан мен бүгінгі қазақ спортшылары” эссе

Файл форматы:
pptx
01.10.2025
58
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі