Дене қасиеттерін тәрбиелеу негіздері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Дене қасиеттерін тәрбиелеу негіздері

Материал туралы қысқаша түсінік
Дене қасиеттерін тәрбиелеу негіздері туралы презентация
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Дене қасиеттер ін тәрбиелеу негіздері

#1 слайд
Дене қасиеттер ін тәрбиелеу негіздері

1 слайд

Дене қасиеттер ін тәрбиелеу негіздері

Дене шынықтыру – балаларға дене тәрбиесі жаттығуларын жүйелі түрде үйретудің негізгі формасы. Оқу – іс әрекетінің арнаулы мін

#2 слайд
Дене шынықтыру – балаларға дене тәрбиесі жаттығуларын жүйелі түрде үйретудің негізгі формасы. Оқу – іс әрекетінің арнаулы міндетті барлық жастағы топтардың балаларын дұрыс қимыл қозғалысқа үйрету мен дене қасиетін тәрбиелеу болып табылады.

2 слайд

Дене шынықтыру – балаларға дене тәрбиесі жаттығуларын жүйелі түрде үйретудің негізгі формасы. Оқу – іс әрекетінің арнаулы міндетті барлық жастағы топтардың балаларын дұрыс қимыл қозғалысқа үйрету мен дене қасиетін тәрбиелеу болып табылады.

Дене жаттығуларымен ұштастырылған процедуралар неғұрлым тиімді болады. Бұлшық еттердің ширақ жұмыс істеуі жылжу реттеу проце

#3 слайд
Дене жаттығуларымен ұштастырылған процедуралар неғұрлым тиімді болады. Бұлшық еттердің ширақ жұмыс істеуі жылжу реттеу процесін жетілдіруге және сол арқылы организмнің қоршаған сыртқы ортаға бейімделуіне көмектеседі.

3 слайд

Дене жаттығуларымен ұштастырылған процедуралар неғұрлым тиімді болады. Бұлшық еттердің ширақ жұмыс істеуі жылжу реттеу процесін жетілдіруге және сол арқылы организмнің қоршаған сыртқы ортаға бейімделуіне көмектеседі.

Шынықтыру процесінде организмнің терең өзгеруі іске асады. Балалар үшін қызықты дене жаттығуларымен және ойындармен ұштастыры

#4 слайд
Шынықтыру процесінде организмнің терең өзгеруі іске асады. Балалар үшін қызықты дене жаттығуларымен және ойындармен ұштастырылған шынықтыру шаралары эмоциялық өрлеуді туғызады, жоғарғы жүйке орталықтарының қызметін жақсартады, ішкі органдардың жұмысы мен зат алмасуды реттейтін вегативтік жүйке жүйесіне жақсы ықпал жасайды.

4 слайд

Шынықтыру процесінде организмнің терең өзгеруі іске асады. Балалар үшін қызықты дене жаттығуларымен және ойындармен ұштастырылған шынықтыру шаралары эмоциялық өрлеуді туғызады, жоғарғы жүйке орталықтарының қызметін жақсартады, ішкі органдардың жұмысы мен зат алмасуды реттейтін вегативтік жүйке жүйесіне жақсы ықпал жасайды.

Күнделікті өмірде балалардың дене тәрбиесін дұрыс ұйымдастыру баланың денсаулық жағдайы және күні бойғы оның психикасы үшін

#5 слайд
Күнделікті өмірде балалардың дене тәрбиесін дұрыс ұйымдастыру баланың денсаулық жағдайы және күні бойғы оның психикасы үшін қажетті режимін орындауды қамтамасыз етеді.

5 слайд

Күнделікті өмірде балалардың дене тәрбиесін дұрыс ұйымдастыру баланың денсаулық жағдайы және күні бойғы оның психикасы үшін қажетті режимін орындауды қамтамасыз етеді.

«Дене шынықтыру пәні не береді?» - деген сұраққа: Қимыл қозғалысты береді. Машықтандыру. Дене мәдениетін қалыптастыру. Денен

#6 слайд
«Дене шынықтыру пәні не береді?» - деген сұраққа: Қимыл қозғалысты береді. Машықтандыру. Дене мәдениетін қалыптастыру. Денені шынықтыру, тәрбиелеу. Жалпы дамыту жаттығуларын меңгертеді. Мемлекеттік стандарттық бағдарламаны жоспарлай білуді, нормптивтік тест жаттығуларды игертуді береді. Сыни тұрғыдан ойлау «ойлау туралы ойлану» деп сипатталған. Ол маңызды мәселелерді талқылау және тәжірибені ой елегінен өткізуді қамтиды.

6 слайд

«Дене шынықтыру пәні не береді?» - деген сұраққа: Қимыл қозғалысты береді. Машықтандыру. Дене мәдениетін қалыптастыру. Денені шынықтыру, тәрбиелеу. Жалпы дамыту жаттығуларын меңгертеді. Мемлекеттік стандарттық бағдарламаны жоспарлай білуді, нормптивтік тест жаттығуларды игертуді береді. Сыни тұрғыдан ойлау «ойлау туралы ойлану» деп сипатталған. Ол маңызды мәселелерді талқылау және тәжірибені ой елегінен өткізуді қамтиды.

Дене тәрбиесі оқу іс – әрекеттің жүйесі мынадай ретпен орындалады: Дене тәрбиесі оқу іс – әрекеті музыкамен сүйемелдеу – ми

#7 слайд
Дене тәрбиесі оқу іс – әрекеттің жүйесі мынадай ретпен орындалады: Дене тәрбиесі оқу іс – әрекеті музыкамен сүйемелдеу – ми әрекетін, эмоциялық қабілеті жандандыруда күшті құрал. Музыканы үнемі қолданған жағдайда балалар өздігінен музыканың ауысуына байланысты бір қимылдан екінші қимылға, яғни жүруден жүгіруге, жүгіруден тыныс алуды қалпына келтіру жаттығуларына жеңіл ауысады. Тыныс алуды қалпына келтіру жаттығуларын вальс әуенің негізінде орындаған тиімді. Музыка қимыл – қозғалысы түрлендіріп, оны жалықтырмай, нәтижелі, тиімді және мақсаттылықпен, орындауға жетелейді.

7 слайд

Дене тәрбиесі оқу іс – әрекеттің жүйесі мынадай ретпен орындалады: Дене тәрбиесі оқу іс – әрекеті музыкамен сүйемелдеу – ми әрекетін, эмоциялық қабілеті жандандыруда күшті құрал. Музыканы үнемі қолданған жағдайда балалар өздігінен музыканың ауысуына байланысты бір қимылдан екінші қимылға, яғни жүруден жүгіруге, жүгіруден тыныс алуды қалпына келтіру жаттығуларына жеңіл ауысады. Тыныс алуды қалпына келтіру жаттығуларын вальс әуенің негізінде орындаған тиімді. Музыка қимыл – қозғалысы түрлендіріп, оны жалықтырмай, нәтижелі, тиімді және мақсаттылықпен, орындауға жетелейді.

Дене тәрбиесі оқу іс – әрекеті: 3 – бөлімнен тұрады. 1 – Кіріспе бөлім (4-6 мин) 2 – Негізгі (жалпы дамыту жаттығулары) бөл

#8 слайд
Дене тәрбиесі оқу іс – әрекеті: 3 – бөлімнен тұрады. 1 – Кіріспе бөлім (4-6 мин) 2 – Негізгі (жалпы дамыту жаттығулары) бөлім (18-20 мин) 3 – Қорытынды бөлім (3-4 k

8 слайд

Дене тәрбиесі оқу іс – әрекеті: 3 – бөлімнен тұрады. 1 – Кіріспе бөлім (4-6 мин) 2 – Негізгі (жалпы дамыту жаттығулары) бөлім (18-20 мин) 3 – Қорытынды бөлім (3-4 k

Кіріспе бөлім – Жүру, жүгіру, қатарға тұру, табанның ішкі және сыртқы жақтарымен жүру, аяқтың ұшымен, өкшемен, жартылай жүр

#9 слайд
Кіріспе бөлім – Жүру, жүгіру, қатарға тұру, табанның ішкі және сыртқы жақтарымен жүру, аяқтың ұшымен, өкшемен, жартылай жүрелей отырып жүру, заттарды аттап, заттар арасымен, жыланшаирелндеп, қозғалыс бағытын өзгертіп. Осы бөлмеде өзіне алақан, бет, маңдай, бастың шашты бөлігіне массаж жасау, саусақтарымен жұмсақ доптарды қысу, бір тізбектен екі-үш тізбек жасап жүру тәрізді жаттығулар орындалады.

9 слайд

Кіріспе бөлім – Жүру, жүгіру, қатарға тұру, табанның ішкі және сыртқы жақтарымен жүру, аяқтың ұшымен, өкшемен, жартылай жүрелей отырып жүру, заттарды аттап, заттар арасымен, жыланшаирелндеп, қозғалыс бағытын өзгертіп. Осы бөлмеде өзіне алақан, бет, маңдай, бастың шашты бөлігіне массаж жасау, саусақтарымен жұмсақ доптарды қысу, бір тізбектен екі-үш тізбек жасап жүру тәрізді жаттығулар орындалады.

Негізгі (жалпы дамыту жаттығулары) бөлімде құралмен, құралсыз орындалатын дамыту жаттығулары. Негізгі қимыл қозғалыстар: жүру

#10 слайд
Негізгі (жалпы дамыту жаттығулары) бөлімде құралмен, құралсыз орындалатын дамыту жаттығулары. Негізгі қимыл қозғалыстар: жүру, жүгіру, секіру, лақтыру, тепе-теңдік сақтап жүру, еңбектеу және өрмелеу, музыкалық-ырғақтықты жаттығулар, сапқа тұру, сап құрылымын өзгертіп қайта тұру, саптағы бір қатардан үш,төрт қатарға қайта сап түзеп тұру.

10 слайд

Негізгі (жалпы дамыту жаттығулары) бөлімде құралмен, құралсыз орындалатын дамыту жаттығулары. Негізгі қимыл қозғалыстар: жүру, жүгіру, секіру, лақтыру, тепе-теңдік сақтап жүру, еңбектеу және өрмелеу, музыкалық-ырғақтықты жаттығулар, сапқа тұру, сап құрылымын өзгертіп қайта тұру, саптағы бір қатардан үш,төрт қатарға қайта сап түзеп тұру.

Қорытынды бөлімде қимыл-қозғалысы аздау спорттық ойындар ойнатылып ,тыныс алу жаттығулары орындалады. Қорытынды бөлім төменде

#11 слайд
Қорытынды бөлімде қимыл-қозғалысы аздау спорттық ойындар ойнатылып ,тыныс алу жаттығулары орындалады. Қорытынды бөлім төмендегідей бөлімдерден тұрады. Жүру, тыныс алу жаттығулары Жеңіл ойын тапсырмалары Қимыл-қозғалысы аз ойындар.

11 слайд

Қорытынды бөлімде қимыл-қозғалысы аздау спорттық ойындар ойнатылып ,тыныс алу жаттығулары орындалады. Қорытынды бөлім төмендегідей бөлімдерден тұрады. Жүру, тыныс алу жаттығулары Жеңіл ойын тапсырмалары Қимыл-қозғалысы аз ойындар.

Қорытынды бөлім. Баланың қызу жалынды қалпынан біршама байсалды қалыпқа келуіне мүмкіндік туғызады.Тыныс алу жаттығулары бір

#12 слайд
Қорытынды бөлім. Баланың қызу жалынды қалпынан біршама байсалды қалыпқа келуіне мүмкіндік туғызады.Тыныс алу жаттығулары бір орында тұрып және қозғалыста орындалады. Мұрын арқылы терең демді ішке тартып 3-4 адам жасап және бірден дем шығаруға кірісу.Ал күшті ,жиі дем алған жағдайда бір сәтте мұрын мен ауыз арқылы тыныс алып,дем шығарылады.

12 слайд

Қорытынды бөлім. Баланың қызу жалынды қалпынан біршама байсалды қалыпқа келуіне мүмкіндік туғызады.Тыныс алу жаттығулары бір орында тұрып және қозғалыста орындалады. Мұрын арқылы терең демді ішке тартып 3-4 адам жасап және бірден дем шығаруға кірісу.Ал күшті ,жиі дем алған жағдайда бір сәтте мұрын мен ауыз арқылы тыныс алып,дем шығарылады.

Файл форматы:
pptx
08.01.2024
798
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі