Дене қасиеттерін тәрбиелеу негіздері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Дене
қасиеттер
ін
тәрбиелеу
негіздері
1 слайд
Дене қасиеттер ін тәрбиелеу негіздері
2 слайд
Дене шынықтыру – балаларға дене
тәрбиесі жаттығуларын жүйелі түрде
үйретудің негізгі формасы. Оқу – іс
әрекетінің арнаулы міндетті барлық
жастағы топтардың балаларын дұрыс
қимыл қозғалысқа үйрету мен дене
қасиетін тәрбиелеу болып табылады.
2 слайд
Дене шынықтыру – балаларға дене тәрбиесі жаттығуларын жүйелі түрде үйретудің негізгі формасы. Оқу – іс әрекетінің арнаулы міндетті барлық жастағы топтардың балаларын дұрыс қимыл қозғалысқа үйрету мен дене қасиетін тәрбиелеу болып табылады.
3 слайд
Дене жаттығуларымен
ұштастырылған процедуралар
неғұрлым тиімді болады. Бұлшық
еттердің ширақ жұмыс істеуі
жылжу реттеу процесін
жетілдіруге және сол арқылы
организмнің қоршаған сыртқы
ортаға бейімделуіне көмектеседі.
3 слайд
Дене жаттығуларымен ұштастырылған процедуралар неғұрлым тиімді болады. Бұлшық еттердің ширақ жұмыс істеуі жылжу реттеу процесін жетілдіруге және сол арқылы организмнің қоршаған сыртқы ортаға бейімделуіне көмектеседі.
4 слайд
Шынықтыру процесінде организмнің терең
өзгеруі іске асады. Балалар үшін қызықты
дене жаттығуларымен және ойындармен
ұштастырылған шынықтыру шаралары
эмоциялық өрлеуді туғызады, жоғарғы жүйке
орталықтарының қызметін жақсартады, ішкі
органдардың жұмысы мен зат алмасуды
реттейтін вегативтік жүйке жүйесіне жақсы
ықпал жасайды.
4 слайд
Шынықтыру процесінде организмнің терең өзгеруі іске асады. Балалар үшін қызықты дене жаттығуларымен және ойындармен ұштастырылған шынықтыру шаралары эмоциялық өрлеуді туғызады, жоғарғы жүйке орталықтарының қызметін жақсартады, ішкі органдардың жұмысы мен зат алмасуды реттейтін вегативтік жүйке жүйесіне жақсы ықпал жасайды.
5 слайд
Күнделікті өмірде балалардың
дене тәрбиесін дұрыс
ұйымдастыру баланың
денсаулық жағдайы және күні
бойғы оның психикасы үшін
қажетті режимін орындауды
қамтамасыз етеді.
5 слайд
Күнделікті өмірде балалардың дене тәрбиесін дұрыс ұйымдастыру баланың денсаулық жағдайы және күні бойғы оның психикасы үшін қажетті режимін орындауды қамтамасыз етеді.
6 слайд
«Дене шынықтыру пәні не береді?» - деген
сұраққа: Қимыл қозғалысты береді.
Машықтандыру. Дене мәдениетін
қалыптастыру. Денені шынықтыру,
тәрбиелеу. Жалпы дамыту жаттығуларын
меңгертеді. Мемлекеттік стандарттық
бағдарламаны жоспарлай білуді,
нормптивтік тест жаттығуларды игертуді
береді. Сыни тұрғыдан ойлау «ойлау
туралы ойлану» деп сипатталған. Ол
маңызды мәселелерді талқылау және
тәжірибені ой елегінен өткізуді қамтиды.
6 слайд
«Дене шынықтыру пәні не береді?» - деген сұраққа: Қимыл қозғалысты береді. Машықтандыру. Дене мәдениетін қалыптастыру. Денені шынықтыру, тәрбиелеу. Жалпы дамыту жаттығуларын меңгертеді. Мемлекеттік стандарттық бағдарламаны жоспарлай білуді, нормптивтік тест жаттығуларды игертуді береді. Сыни тұрғыдан ойлау «ойлау туралы ойлану» деп сипатталған. Ол маңызды мәселелерді талқылау және тәжірибені ой елегінен өткізуді қамтиды.
7 слайд
Дене тәрбиесі оқу іс – әрекеттің жүйесі мынадай ретпен
орындалады: Дене тәрбиесі оқу іс – әрекеті музыкамен
сүйемелдеу – ми әрекетін, эмоциялық қабілеті
жандандыруда күшті құрал. Музыканы үнемі қолданған
жағдайда балалар өздігінен музыканың ауысуына
байланысты бір қимылдан екінші қимылға, яғни жүруден
жүгіруге, жүгіруден тыныс алуды қалпына келтіру
жаттығуларына жеңіл ауысады. Тыныс алуды қалпына
келтіру жаттығуларын вальс әуенің негізінде орындаған
тиімді. Музыка қимыл – қозғалысы түрлендіріп, оны
жалықтырмай, нәтижелі, тиімді және мақсаттылықпен,
орындауға жетелейді.
7 слайд
Дене тәрбиесі оқу іс – әрекеттің жүйесі мынадай ретпен орындалады: Дене тәрбиесі оқу іс – әрекеті музыкамен сүйемелдеу – ми әрекетін, эмоциялық қабілеті жандандыруда күшті құрал. Музыканы үнемі қолданған жағдайда балалар өздігінен музыканың ауысуына байланысты бір қимылдан екінші қимылға, яғни жүруден жүгіруге, жүгіруден тыныс алуды қалпына келтіру жаттығуларына жеңіл ауысады. Тыныс алуды қалпына келтіру жаттығуларын вальс әуенің негізінде орындаған тиімді. Музыка қимыл – қозғалысы түрлендіріп, оны жалықтырмай, нәтижелі, тиімді және мақсаттылықпен, орындауға жетелейді.
8 слайд
Дене тәрбиесі оқу іс – әрекеті:
3 – бөлімнен тұрады.
1 – Кіріспе бөлім (4-6 мин)
2 – Негізгі (жалпы дамыту
жаттығулары) бөлім (18-20 мин)
3 – Қорытынды бөлім (3-4 k
8 слайд
Дене тәрбиесі оқу іс – әрекеті: 3 – бөлімнен тұрады. 1 – Кіріспе бөлім (4-6 мин) 2 – Негізгі (жалпы дамыту жаттығулары) бөлім (18-20 мин) 3 – Қорытынды бөлім (3-4 k
9 слайд
Кіріспе бөлім – Жүру, жүгіру, қатарға тұру,
табанның ішкі және сыртқы жақтарымен жүру,
аяқтың ұшымен, өкшемен, жартылай жүрелей
отырып жүру, заттарды аттап, заттар арасымен,
жыланшаирелндеп, қозғалыс бағытын өзгертіп.
Осы бөлмеде өзіне алақан, бет, маңдай, бастың
шашты бөлігіне массаж жасау, саусақтарымен
жұмсақ доптарды қысу, бір тізбектен екі-үш тізбек
жасап жүру тәрізді жаттығулар орындалады.
9 слайд
Кіріспе бөлім – Жүру, жүгіру, қатарға тұру, табанның ішкі және сыртқы жақтарымен жүру, аяқтың ұшымен, өкшемен, жартылай жүрелей отырып жүру, заттарды аттап, заттар арасымен, жыланшаирелндеп, қозғалыс бағытын өзгертіп. Осы бөлмеде өзіне алақан, бет, маңдай, бастың шашты бөлігіне массаж жасау, саусақтарымен жұмсақ доптарды қысу, бір тізбектен екі-үш тізбек жасап жүру тәрізді жаттығулар орындалады.
10 слайд
Негізгі (жалпы дамыту жаттығулары)
бөлімде құралмен, құралсыз
орындалатын дамыту жаттығулары.
Негізгі қимыл қозғалыстар: жүру,
жүгіру, секіру, лақтыру, тепе-теңдік
сақтап жүру, еңбектеу және өрмелеу,
музыкалық-ырғақтықты жаттығулар,
сапқа тұру, сап құрылымын өзгертіп
қайта тұру, саптағы бір қатардан
үш,төрт қатарға қайта сап түзеп тұру.
10 слайд
Негізгі (жалпы дамыту жаттығулары) бөлімде құралмен, құралсыз орындалатын дамыту жаттығулары. Негізгі қимыл қозғалыстар: жүру, жүгіру, секіру, лақтыру, тепе-теңдік сақтап жүру, еңбектеу және өрмелеу, музыкалық-ырғақтықты жаттығулар, сапқа тұру, сап құрылымын өзгертіп қайта тұру, саптағы бір қатардан үш,төрт қатарға қайта сап түзеп тұру.
11 слайд
Қорытынды бөлімде қимыл-қозғалысы аздау
спорттық ойындар ойнатылып ,тыныс алу
жаттығулары орындалады.
Қорытынды бөлім төмендегідей бөлімдерден
тұрады.
Жүру, тыныс алу жаттығулары
Жеңіл ойын тапсырмалары
Қимыл-қозғалысы аз ойындар.
11 слайд
Қорытынды бөлімде қимыл-қозғалысы аздау спорттық ойындар ойнатылып ,тыныс алу жаттығулары орындалады. Қорытынды бөлім төмендегідей бөлімдерден тұрады. Жүру, тыныс алу жаттығулары Жеңіл ойын тапсырмалары Қимыл-қозғалысы аз ойындар.
12 слайд
Қорытынды бөлім. Баланың қызу жалынды
қалпынан біршама байсалды қалыпқа
келуіне мүмкіндік туғызады.Тыныс алу
жаттығулары бір орында тұрып және
қозғалыста орындалады. Мұрын арқылы
терең демді ішке тартып 3-4 адам жасап және
бірден дем шығаруға кірісу.Ал күшті ,жиі дем
алған жағдайда бір сәтте мұрын мен ауыз
арқылы тыныс алып,дем шығарылады.
12 слайд
Қорытынды бөлім. Баланың қызу жалынды қалпынан біршама байсалды қалыпқа келуіне мүмкіндік туғызады.Тыныс алу жаттығулары бір орында тұрып және қозғалыста орындалады. Мұрын арқылы терең демді ішке тартып 3-4 адам жасап және бірден дем шығаруға кірісу.Ал күшті ,жиі дем алған жағдайда бір сәтте мұрын мен ауыз арқылы тыныс алып,дем шығарылады.