Дене шынықтырудан ҰОІӘ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
«Кішкентай бүлдіршіндердің дамуына ықпал «Кішкентай бүлдіршіндердің дамуына ықпал
ететін үздіксіз білім берудің алғашқы сатысы ететін үздіксіз білім берудің алғашқы сатысы
ретінде, мектепке дейінгі білім беруге баса назар ретінде, мектепке дейінгі білім беруге баса назар
аударған жөн.»аударған жөн.»
Н. Ә. Назарбаев Н. Ә. Назарбаев
2 слайд
«Кішкентай бүлдіршіндердің дамуына ықпал «Кішкентай бүлдіршіндердің дамуына ықпал ететін үздіксіз білім берудің алғашқы сатысы ететін үздіксіз білім берудің алғашқы сатысы ретінде, мектепке дейінгі білім беруге баса назар ретінде, мектепке дейінгі білім беруге баса назар аударған жөн.»аударған жөн.» Н. Ә. Назарбаев Н. Ә. Назарбаев
3 слайд
Мақсаты: Мақсаты:
Өз денсаулығына Өз денсаулығына
саналы көзқараспен қарауға саналы көзқараспен қарауға
тәрбиелеу. Баланың бойында тәрбиелеу. Баланың бойында
қозғалыс белсенділігін қозғалыс белсенділігін
дамыту және физикалық дамыту және физикалық
қасиеттерін қалыптастыру. қасиеттерін қалыптастыру.
Денсалықтың адамға Денсалықтың адамға
табиғаттың берген басты табиғаттың берген басты
құндылығы екенін түсіндіру.құндылығы екенін түсіндіру. Денсаулық-терең
бақыт.
Абай
3 слайд
Мақсаты: Мақсаты: Өз денсаулығына Өз денсаулығына саналы көзқараспен қарауға саналы көзқараспен қарауға тәрбиелеу. Баланың бойында тәрбиелеу. Баланың бойында қозғалыс белсенділігін қозғалыс белсенділігін дамыту және физикалық дамыту және физикалық қасиеттерін қалыптастыру. қасиеттерін қалыптастыру. Денсалықтың адамға Денсалықтың адамға табиғаттың берген басты табиғаттың берген басты құндылығы екенін түсіндіру.құндылығы екенін түсіндіру. Денсаулық-терең бақыт. Абай
4 слайд
Қимыл әрекет кезеңдері Жаттықтырушының іс-әрекеті Балалардың қимыл әрекеті
Мотивациялық
қозғаушылық Жаттықтырушы балаларды бір сап бойына
тұрғызып өзі бастап саппен залға кіргізіп, жүру,
жүгіру жаттығуларын орындатады. Шеңбер бойына
тұрғызып жалпы жетілдіру жаттығуларын жасатады.
Ж.Ж. Жаттығулары:
1. Б.Қ. Қол белде, аяқ иық бойымен алшақ.
Орын: 1-мойынды оңға бұру, 2- б.қ. Келу, 3- солға
бұрылу, 4-б.қ. Келу
2. Б.Қ. Қол дене бойымен төмен түсірулі, аяқ бірге
қосулы.
Орын: Екі қолды кезек-кезек жоғары-төмен сермеу.
3. Б.Қ. Қол белде, аяқ арасы иық бойымен алшақ.
Орын: Тұлғаны оңға, солға кезек бұрау.
4. Б.Қ. Қол дене бойымен төмен түсірулі, аяқ бірге
қосулы. Орын: 1 орында адымдау. Балалар бір сап бойымен
жаттықтырушының бастауымен
залға кіріп, жүру, жүгіру
жаттығуларын орындағаннан
кейін шеңбер бойына тұрып
жалпы жетілдіру жаттығуларын
орындайды.
Ізденуші Ж.Ж. Жаттығуларын орындағаннан кейін
жаттықтырушы балаларға негізгі қимылдардың
жасалу ретін көрсетіп, түсіндіреді.
Негізгі қимыл:
1. Қойылған кедергілерден аяқтың ұшымен жүріп
өту. Балалар жаттықтырушының
тікелей көрсетіп, түсіндіріп
басшылық жасауымен негізгі
қимылдарды орындайды.
Рефлексия қорытушы Негізгі қимылдарды орындап біткен сон
жаттықтырушы балаларға « Ақсерек-көксерек »
ұлттық ойынымен таныстырып ойнатады. Ойын
аяқталған соң балаларды бір сап бойына тұрғызып
залдан шығарады. Негзгі қимылдарды
орындағаннан кейін балалар
ережеге бағына отырып ұлттық
ойын ойнайды. Ойын
аяқталғаннан кейін сап бойымен
жаттықтырушының бастауымен
залдан шығып кетеді.
4 слайд
Қимыл әрекет кезеңдері Жаттықтырушының іс-әрекеті Балалардың қимыл әрекеті Мотивациялық қозғаушылық Жаттықтырушы балаларды бір сап бойына тұрғызып өзі бастап саппен залға кіргізіп, жүру, жүгіру жаттығуларын орындатады. Шеңбер бойына тұрғызып жалпы жетілдіру жаттығуларын жасатады. Ж.Ж. Жаттығулары: 1. Б.Қ. Қол белде, аяқ иық бойымен алшақ. Орын: 1-мойынды оңға бұру, 2- б.қ. Келу, 3- солға бұрылу, 4-б.қ. Келу 2. Б.Қ. Қол дене бойымен төмен түсірулі, аяқ бірге қосулы. Орын: Екі қолды кезек-кезек жоғары-төмен сермеу. 3. Б.Қ. Қол белде, аяқ арасы иық бойымен алшақ. Орын: Тұлғаны оңға, солға кезек бұрау. 4. Б.Қ. Қол дене бойымен төмен түсірулі, аяқ бірге қосулы. Орын: 1 орында адымдау. Балалар бір сап бойымен жаттықтырушының бастауымен залға кіріп, жүру, жүгіру жаттығуларын орындағаннан кейін шеңбер бойына тұрып жалпы жетілдіру жаттығуларын орындайды. Ізденуші Ж.Ж. Жаттығуларын орындағаннан кейін жаттықтырушы балаларға негізгі қимылдардың жасалу ретін көрсетіп, түсіндіреді. Негізгі қимыл: 1. Қойылған кедергілерден аяқтың ұшымен жүріп өту. Балалар жаттықтырушының тікелей көрсетіп, түсіндіріп басшылық жасауымен негізгі қимылдарды орындайды. Рефлексия қорытушы Негізгі қимылдарды орындап біткен сон жаттықтырушы балаларға « Ақсерек-көксерек » ұлттық ойынымен таныстырып ойнатады. Ойын аяқталған соң балаларды бір сап бойына тұрғызып залдан шығарады. Негзгі қимылдарды орындағаннан кейін балалар ережеге бағына отырып ұлттық ойын ойнайды. Ойын аяқталғаннан кейін сап бойымен жаттықтырушының бастауымен залдан шығып кетеді.
5 слайд
Адамгершілік
Эстетикалық Ақыл-ойЕңбек
Дене тәрбиесі
5 слайд
Адамгершілік Эстетикалық Ақыл-ойЕңбек Дене тәрбиесі
6 слайд
Дене
шынықтыру
Ертеңгілік
жаттығу Қимылдық
ойындар Спорттық
жаттығулыр Қарапайым
туризмН
егізгі қим
ы
лдар
Ж
алпы
дам
ы
ту ж
атты
ғулары
С
апқа тұру ж
әне қайта сапқа тұру
Б
и ж
атты
ғулары
Қ
озғалы
сты
:сю
ж
етті, сю
ж
етсіз
С
портты
қ ойы
ндар
Ж
азғы
:ж
үзу, велосипедпен ж
үру,
өз бетінш
е тебу
Қ
ы
сқы
:ш
аңғы
м
ен ж
үру,
коньким
ен, ш
анам
ен сы
рғанау
Ж
аяу туризм
Ш
аңғы
лы
туризм
6 слайд
Дене шынықтыру Ертеңгілік жаттығу Қимылдық ойындар Спорттық жаттығулыр Қарапайым туризмН егізгі қим ы лдар Ж алпы дам ы ту ж атты ғулары С апқа тұру ж әне қайта сапқа тұру Б и ж атты ғулары Қ озғалы сты :сю ж етті, сю ж етсіз С портты қ ойы ндар Ж азғы :ж үзу, велосипедпен ж үру, өз бетінш е тебу Қ ы сқы :ш аңғы м ен ж үру, коньким ен, ш анам ен сы рғанау Ж аяу туризм Ш аңғы лы туризм
7 слайд
Бала бақшада дене
тәрбиесін ұйымдасты-
рудың түрлері
Өз бетінше қозғалу қызметіКүн тәртібі бойынша сауықтыру шарасы“ Денсаулық” білім беру саласын жүзеге асыру
Оқу іс-әрекетінде
Әдістемелік жағынан
дұрыс ұйымдастырылған
ең қолайлы тәсілдер
Ауыспалы (бірнеше бала бір уақытта
кезекпен орындайды)Топтық (балалар екі-үш топқа бөлінеді)Жаппай ( негізгі әрекеттері біркелкі орындалады)
Қимылға үйретудің
негізгі әдісі
Жаттығуды баламен бірге орындау Түсіндіру Көрсету
7 слайд
Бала бақшада дене тәрбиесін ұйымдасты- рудың түрлері Өз бетінше қозғалу қызметіКүн тәртібі бойынша сауықтыру шарасы“ Денсаулық” білім беру саласын жүзеге асыру Оқу іс-әрекетінде Әдістемелік жағынан дұрыс ұйымдастырылған ең қолайлы тәсілдер Ауыспалы (бірнеше бала бір уақытта кезекпен орындайды)Топтық (балалар екі-үш топқа бөлінеді)Жаппай ( негізгі әрекеттері біркелкі орындалады) Қимылға үйретудің негізгі әдісі Жаттығуды баламен бірге орындау Түсіндіру Көрсету
8 слайд
Оқу іс-әрекетін
жоспарлау
Кіріспе бөлімінің
мақсаты: Балаларды ұйымдастыру, олардың
назарын жинақтау, эмоциялық
қалыпқа келтіру, күрделі жаттығу
жасауға әзірлеу.
Дем алу жаттығуыКаректілеу жүріс, жүгіру. Сап түзеу, сәлемдесу.
8 слайд
Оқу іс-әрекетін жоспарлау Кіріспе бөлімінің мақсаты: Балаларды ұйымдастыру, олардың назарын жинақтау, эмоциялық қалыпқа келтіру, күрделі жаттығу жасауға әзірлеу. Дем алу жаттығуыКаректілеу жүріс, жүгіру. Сап түзеу, сәлемдесу.
9 слайд
Бұл бөлімде ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің
мақсаты жүзеге асырылады:
• Жалпы жетілдіру жаттығуы;
• Спорттық құрал-жабдықтармен
орындалатын жаттығулар;
• Қимылды немесе ұлттық ойындар;
• Психо-гимнастика;
• Саусақтардың Иогасы;
• Хатха-Иога, У-Шу;
9 слайд
Бұл бөлімде ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің мақсаты жүзеге асырылады: • Жалпы жетілдіру жаттығуы; • Спорттық құрал-жабдықтармен орындалатын жаттығулар; • Қимылды немесе ұлттық ойындар; • Психо-гимнастика; • Саусақтардың Иогасы; • Хатха-Иога, У-Шу;
10 слайд
Қорытынды бөлімнің мақсаты: балаларды қимыл -
қозғалыстан кейін тыныштандыру
Тратак
жаттығуы
(көзқарасты бір
нәрседе ұстау)
Аутотренинг
(бүкіл организмді
қалыпқа түсіру) Нүктелік массаж
(тонзалит, астма
ауруларының
алдын алуға
көмектеседі) Қимылы аз
ойын Мадақтау
10 слайд
Қорытынды бөлімнің мақсаты: балаларды қимыл - қозғалыстан кейін тыныштандыру Тратак жаттығуы (көзқарасты бір нәрседе ұстау) Аутотренинг (бүкіл организмді қалыпқа түсіру) Нүктелік массаж (тонзалит, астма ауруларының алдын алуға көмектеседі) Қимылы аз ойын Мадақтау
11 слайд
Әдемі ленталар (Естиярлар тобы)
Мақсаты: Ленталар арқылы әдемі қимылдар
жасауға үйрету.Заттардың арасынан тиіп кетпей
епті,икемді жүруге баулу.Дене бұлшық еттерін
шыңдау.Жарыс ойындары арқылы балалардың
іс-әрекетке қызығушылығын
арттырып,денсаулығын нығайту.
Қажетті құрал-жабдықтар:
Үнтаспа,ленталар,кедергілер ,
фитбол добы,гимнастикалық
отырғыштар,шеңберлер,құм
салынған
қапшық т.б...
11 слайд
Әдемі ленталар (Естиярлар тобы) Мақсаты: Ленталар арқылы әдемі қимылдар жасауға үйрету.Заттардың арасынан тиіп кетпей епті,икемді жүруге баулу.Дене бұлшық еттерін шыңдау.Жарыс ойындары арқылы балалардың іс-әрекетке қызығушылығын арттырып,денсаулығын нығайту. Қажетті құрал-жабдықтар: Үнтаспа,ленталар,кедергілер , фитбол добы,гимнастикалық отырғыштар,шеңберлер,құм салынған қапшық т.б...
12 слайд
. 1.Маршпен
кіру.Амандасу.Каректілеу
жүріс.Дем алу жаттығуы
“Орманда” Кіріспе
Жалпы дамыту жаттығулары: “Түрлі-түсті
ленталар”
Дем алу жаттығуы;”Лентаны үрлеу”
Балаларды екі топқа бөлініп жарыс
ұйымдастыру.
Ұлттық ойын: “Орамал тастау”
У-Шу “Мықты қол”
Негізгі бөлім
12 слайд
. 1.Маршпен кіру.Амандасу.Каректілеу жүріс.Дем алу жаттығуы “Орманда” Кіріспе Жалпы дамыту жаттығулары: “Түрлі-түсті ленталар” Дем алу жаттығуы;”Лентаны үрлеу” Балаларды екі топқа бөлініп жарыс ұйымдастыру. Ұлттық ойын: “Орамал тастау” У-Шу “Мықты қол” Негізгі бөлім
13 слайд
Қ о р ы т ы н д ы
Аутотренинг.
Қиялдау ойыны “Ыммен айт”
Қонақтармен қоштасу.Маршпен залдан
шығып кетеді
13 слайд
Қ о р ы т ы н д ы Аутотренинг. Қиялдау ойыны “Ыммен айт” Қонақтармен қоштасу.Маршпен залдан шығып кетеді
14 слайд
.
Олимпиада жұлдыздары
ІІ бөлім
“ Алау
эстафетасы” І бөлім
Отбасылар-
дың сәлемдесуіІV бөлім
“Х оккей”
ІІІ бөлім
Шаңғы
жарысы
V бөлім
“ Ойлан, тап! ”
14 слайд
. Олимпиада жұлдыздары ІІ бөлім “ Алау эстафетасы” І бөлім Отбасылар- дың сәлемдесуіІV бөлім “Х оккей” ІІІ бөлім Шаңғы жарысы V бөлім “ Ойлан, тап! ”
15 слайд
Ауа-
райының
кез-келген
жағдайында
ұзақ
серуендейді. Салқын тиіп
ауруы күрт
азайды Тұлғасын дұрыс
қалыптастыру
•
Жалпақ
табандылықтан
айықтыШ апш аңды қ,
күш тілік, төзім ділік қасиеттері қалы птасты Дене тәрбиесін үздіксіз
жүргізудегі нәтижелерім Қозғалыс
ойындарын
қызыға
ойнайды
15 слайд
Ауа- райының кез-келген жағдайында ұзақ серуендейді. Салқын тиіп ауруы күрт азайды Тұлғасын дұрыс қалыптастыру • Жалпақ табандылықтан айықтыШ апш аңды қ, күш тілік, төзім ділік қасиеттері қалы птасты Дене тәрбиесін үздіксіз жүргізудегі нәтижелерім Қозғалыс ойындарын қызыға ойнайды
16 слайд
16 слайд