Материалдар / Деңгейлік оқытудың тиімді әдістері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Деңгейлік оқытудың тиімді әдістері

Материал туралы қысқаша түсінік
: Оқушыларды бүкіл адамзаттың даму үрдісінің білім мен ғылымның технологиялық даму бағыттарына бағдарлап, соларға лайықтау, оқушыларға дәріс берудің бұрыңғы түрін өзгертіп, жаңарту енгізу, оқушының жеке қабілетін анықтау, әр оқушыны өз деңгейімен бағалау және сабаққа деген қызығушылықты ояту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қаңтар 2019
442
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!

1 слайд

 «Болашақта еңбек етіп, өмір сүретіндер - бүгінгі мектеп оқушылары, мұғалім оларды қалай тәрбиелесе Қазақстан сол деңгейде

2 слайд
 «Болашақта еңбек етіп, өмір сүретіндер - бүгінгі мектеп оқушылары, мұғалім оларды қалай тәрбиелесе Қазақстан сол деңгейде болады»  (Н. Ә. Назарбаев)

Деңгейлік оқытудың тиімді әдістері

3 слайд
Деңгейлік оқытудың тиімді әдістері

 Мақсаты: Оқушыларды бүкіл адамзаттың даму үрдісінің білім мен ғылымның технологиялық даму бағыттарына бағдарлап, соларға ла

4 слайд
 Мақсаты: Оқушыларды бүкіл адамзаттың даму үрдісінің білім мен ғылымның технологиялық даму бағыттарына бағдарлап, соларға лайықтау, оқушыларға дәріс берудің бұрыңғы түрін өзгертіп, жаңарту енгізу, оқушының жеке қабілетін анықтау, әр оқушыны өз деңгейімен бағалау және сабаққа деген қызығушылықты ояту     Міндеттері : Табиғи қабілеттеріне, қызметтеріне сәйкес жоғары деңгейге көтерілуіне және дарындық қасиеттерінің ашылуына толық жағдай жасау, білімге құлшыныстарын арттыру  Ойлау қабілетінің ұштала түсуіне ықпал жасау және пәнге қызығушылықтарын нығайту  Өз беттерімен ізденіп жұмыс жасау және өз пікірлерін қорғай алу дағдысына бейімдеу.Ынтасын және белсенділігін арттыру, толық бағалау

Дамыта оқыту Жаңа техноло гия Модуль дік жүйе Сыни тұрғысын ан ойлауды дамыту

5 слайд
Дамыта оқыту Жаңа техноло гия Модуль дік жүйе Сыни тұрғысын ан ойлауды дамыту

Интерактивті оқыту әдістері Рөлдік ойындар Пікір сайыс Айтарыңды айтып сал миға шабуылс әдісі Тренинг әдісі Жобалау (өз

6 слайд
Интерактивті оқыту әдістері Рөлдік ойындар Пікір сайыс    Айтарыңды айтып сал миға шабуылс әдісі Тренинг әдісі Жобалау (өз бетінше жүмыс істеуге   Ойын түріндегі әдіс

Жаратылыстан у 5 сынып Қ а р а б ұ т а қ о р т а м е к т е б і П ә н м ұ ғ а л і м і : А . Н . З е к е ш о в а

7 слайд
Жаратылыстан у 5 сынып Қ а р а б ұ т а қ о р т а м е к т е б і П ә н м ұ ғ а л і м і : А . Н . З е к е ш о в а

Ойлау деңгейі Сұрақтар мен тапсырмалар Білу және түсіну Топырақ дегеніміз не? Қолдану Топырақтың адам өміріндегі маңызы қандай

8 слайд
Ойлау деңгейі Сұрақтар мен тапсырмалар Білу және түсіну Топырақ дегеніміз не? Қолдану Топырақтың адам өміріндегі маңызы қандай? Талдау Топырақтың негізгі құрамдас бөліктерін атап бер, олардың қандай маңызы бар? Топырақтану ғылымының негізін салушы ғалым кім? Жинақтау Бұл тақырыпқа өзің не қосар едің? Бағалау Өткен тақырыпта сен үшін не маңызды немесе құнды болды?Үй тапсырмасына дайынбыз ба?

Адам өміріне қажетті 5 жағдай: Ауа Жарық Жылу СуТағам

9 слайд
Адам өміріне қажетті 5 жағдай: Ауа Жарық Жылу СуТағам

Бүгінгі негізгі сөзден барынша көп қысқа сөздерді құрастыру қажет. _________________________________________ Constantinople Ко

10 слайд
Бүгінгі негізгі сөзден барынша көп қысқа сөздерді құрастыру қажет. _________________________________________ Constantinople Константинопол ь Сіздің нәтижеңіз қандай ? өте жақсы : 10 және одан да көп сөз жақсы : 8 және одан да көп сөз жаман емес: 6 және одан да көп сөз

Физикалық география 6 сынып Қ а р а б ұ т а қ о р т а м е к т е б і П ә н м ұ ғ а л і м і : А . Н . З е к е ш о в а

11 слайд
Физикалық география 6 сынып Қ а р а б ұ т а қ о р т а м е к т е б і П ә н м ұ ғ а л і м і : А . Н . З е к е ш о в а

Alphabet Line Бізге 5 ерікті қажет ! Әліпби тәртібімен әріптерді пайдалана отырып, қатысушылар алға шығулары керек және кезек-к

12 слайд
Alphabet Line Бізге 5 ерікті қажет ! Әліпби тәртібімен әріптерді пайдалана отырып, қатысушылар алға шығулары керек және кезек-кезекпен берілген тапсырма бойынша негізгі сөздерді дауыстап айтады. __________________ Бұл өте жеңіл – мысалы, егер сіздің тақырыбыңыз Орта ғасырға қатысты болса, онда сіз былайша бастай аласыз: А - A ббат тық Б – Білге қаған В – ВизантияӘліпби желісі

13 слайд

7 класс

14 слайд
7 класс

2 4 653 711 топ 2 топ

15 слайд
2 4 653 711 топ 2 топ

Материктің көлемін анықтау 1.Солтүстіктен оңтүстікке қарай арақашықтық 20 градус және км 32 + 37 = 69 (градус) 69 х 111 = 7659

16 слайд
Материктің көлемін анықтау 1.Солтүстіктен оңтүстікке қарай арақашықтық 20 градус және км 32 + 37 = 69 (градус) 69 х 111 = 7659 (км) 2.Батыстан шығысқа қарай арақашықтық 10 градус және км. 15 + 52 = 67 (градус) 67 х 109,6 = 7343,2 (км)

Сұрақты тап … Сұрақтардың бірнеше жауабы ұсынылған . Қандай сұрақтар қойылды ?Грендландия 1 2 3 4 5 6 7 8910

17 слайд
Сұрақты тап … Сұрақтардың бірнеше жауабы ұсынылған . Қандай сұрақтар қойылды ?Грендландия 1 2 3 4 5 6 7 8910

Дайындал... На зар сал…Оқыңдар ! Әр оқушы берілген тақырыпты түсіндіруге көмектесетін заттар жинағын алады. Сіздің тапсырм

18 слайд
Дайындал... На зар сал…Оқыңдар ! Әр оқушы берілген тақырыпты түсіндіруге көмектесетін заттар жинағын алады. Сіздің тапсырманы жоспарлау үшін 5 минутыңыз бар.

Оқушылар үш адамнан тұратын топта бірлесіп жұмыс істейді : СПИКЕР мұғалімнің нұсқаулығы бойынша тақырыпты түсіндіреді (немесе

19 слайд
Оқушылар үш адамнан тұратын топта бірлесіп жұмыс істейді : СПИКЕР мұғалімнің нұсқаулығы бойынша тақырыпты түсіндіреді (немесе проблема туралы өз ойымен бөліседі) . ИНТЕРВЬЮЕР мұқият тыңдайды және егжей-тегжейін анықтау үшін сұрақтар қояды. ХАТШЫ үдерісті бақылайды және «спикерге» де, «интервьюерге» де кері байланыс береді. ( Рөлдерді анықтау үшін “Бірге ойланамыз” тәсілі қолданылуы мүмкін – рөлдермен ауысуға болады (қазір немесе кешіректеу). Т ы ң д а й т ы н ү ш б ұ р ы ш т а р

Кабинетте қорап қойылып, оған оқушылар сабақтың соңында өз сұрақтарын қалдыра алады. Бұл сұрақтар келесі сабақтың басында та

20 слайд
Кабинетте қорап қойылып, оған оқушылар сабақтың соңында өз сұрақтарын қалдыра алады. Бұл сұрақтар келесі сабақтың басында талқыланады. Сұрақтары бар қорап

21 слайд

22 слайд

23 слайд

24 слайд

5класс 6класс 7класс 8класс 9класс 10класс 11класс 0 20 40 60 80 100 120 География пәнінен білім сапасы Ітоқсан ІІ тоқсан ІІІ

25 слайд
5класс 6класс 7класс 8класс 9класс 10класс 11класс 0 20 40 60 80 100 120 География пәнінен білім сапасы Ітоқсан ІІ тоқсан ІІІ тоқсан