Деңгейлік оқытудың тиімді әдістері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
«Болашақта еңбек етіп, өмір
сүретіндер - бүгінгі мектеп
оқушылары, мұғалім оларды қалай
тәрбиелесе Қазақстан сол деңгейде
болады»
(Н. Ә. Назарбаев)
2 слайд
«Болашақта еңбек етіп, өмір сүретіндер - бүгінгі мектеп оқушылары, мұғалім оларды қалай тәрбиелесе Қазақстан сол деңгейде болады» (Н. Ә. Назарбаев)
3 слайд
Деңгейлік оқытудың
тиімді әдістері
3 слайд
Деңгейлік оқытудың тиімді әдістері
4 слайд
Мақсаты: Оқушыларды бүкіл адамзаттың даму үрдісінің білім мен
ғылымның технологиялық даму бағыттарына бағдарлап, соларға
лайықтау, оқушыларға дәріс берудің бұрыңғы түрін өзгертіп,
жаңарту енгізу, оқушының жеке қабілетін анықтау, әр оқушыны өз
деңгейімен бағалау және сабаққа деген қызығушылықты ояту
Міндеттері: Табиғи қабілеттеріне, қызметтеріне сәйкес жоғары
деңгейге көтерілуіне және дарындық қасиеттерінің ашылуына толық
жағдай жасау, білімге құлшыныстарын арттыру
Ойлау қабілетінің ұштала түсуіне ықпал жасау және пәнге
қызығушылықтарын нығайту
Өз беттерімен ізденіп жұмыс жасау және өз пікірлерін қорғай алу
дағдысына бейімдеу.Ынтасын және белсенділігін арттыру, толық
бағалау
4 слайд
Мақсаты: Оқушыларды бүкіл адамзаттың даму үрдісінің білім мен ғылымның технологиялық даму бағыттарына бағдарлап, соларға лайықтау, оқушыларға дәріс берудің бұрыңғы түрін өзгертіп, жаңарту енгізу, оқушының жеке қабілетін анықтау, әр оқушыны өз деңгейімен бағалау және сабаққа деген қызығушылықты ояту Міндеттері: Табиғи қабілеттеріне, қызметтеріне сәйкес жоғары деңгейге көтерілуіне және дарындық қасиеттерінің ашылуына толық жағдай жасау, білімге құлшыныстарын арттыру Ойлау қабілетінің ұштала түсуіне ықпал жасау және пәнге қызығушылықтарын нығайту Өз беттерімен ізденіп жұмыс жасау және өз пікірлерін қорғай алу дағдысына бейімдеу.Ынтасын және белсенділігін арттыру, толық бағалау
5 слайд
Дамыта
оқыту
Жаңа
техноло
гия
Модуль
дік
жүйе
Сыни
тұрғысын
ан
ойлауды
дамыту
5 слайд
Дамыта оқыту Жаңа техноло гия Модуль дік жүйе Сыни тұрғысын ан ойлауды дамыту
6 слайд
Интерактивті оқыту әдістері
Рөлдік
ойындар
Пікір
сайыс
Айтарыңды
айтып сал
миға
шабуылс әдісі
Тренинг әдісі
Жобалау (өз
бетінше
жүмыс
істеуге
Ойын
түріндегі әдіс
6 слайд
Интерактивті оқыту әдістері Рөлдік ойындар Пікір сайыс Айтарыңды айтып сал миға шабуылс әдісі Тренинг әдісі Жобалау (өз бетінше жүмыс істеуге Ойын түріндегі әдіс
7 слайд
Жаратылыстан
у
5 сынып
Қарабұтақ орта мектебі
Пән
мұғалімі:
А.Н.Зекеш
ова
7 слайд
Жаратылыстан у 5 сынып Қарабұтақ орта мектебі Пән мұғалімі: А.Н.Зекеш ова
8 слайд
Ойлау
деңгейі
Сұрақтар мен тапсырмалар
Білу және
түсіну
Топырақ дегеніміз не?
Қолдану Топырақтың адам өміріндегі маңызы қандай?
Талдау Топырақтың негізгі құрамдас бөліктерін атап бер,
олардың қандай маңызы бар? Топырақтану
ғылымының негізін салушы ғалым кім?
Жинақтау Бұл тақырыпқа өзің не қосар едің?
Бағалау Өткен тақырыпта сен үшін не маңызды немесе
құнды болды?
Үй тапсырмасына
дайынбыз ба?
8 слайд
Ойлау деңгейі Сұрақтар мен тапсырмалар Білу және түсіну Топырақ дегеніміз не? Қолдану Топырақтың адам өміріндегі маңызы қандай? Талдау Топырақтың негізгі құрамдас бөліктерін атап бер, олардың қандай маңызы бар? Топырақтану ғылымының негізін салушы ғалым кім? Жинақтау Бұл тақырыпқа өзің не қосар едің? Бағалау Өткен тақырыпта сен үшін не маңызды немесе құнды болды? Үй тапсырмасына дайынбыз ба?
9 слайд
Адам өміріне қажетті 5 жағдай:
Ауа Жарық
Жылу Су
Тағам
9 слайд
Адам өміріне қажетті 5 жағдай: Ауа Жарық Жылу Су Тағам
10 слайд
Бүгінгі негізгі сөзден барынша көп қысқа сөздерді
құрастыру қажет.
_________________________________________
Constantinople
Константинопол
ь
Сіздің нәтижеңіз қандай?
өте жақсы: 10 және одан да көп
сөз
жақсы: 8 және одан да көп сөз
жаман емес: 6 және одан да көп сөз
10 слайд
Бүгінгі негізгі сөзден барынша көп қысқа сөздерді құрастыру қажет. _________________________________________ Constantinople Константинопол ь Сіздің нәтижеңіз қандай? өте жақсы: 10 және одан да көп сөз жақсы: 8 және одан да көп сөз жаман емес: 6 және одан да көп сөз
11 слайд
Физикалық
география
6 сынып
Қарабұтақ орта мектебі
Пән
мұғалімі:
А.Н.Зекеш
ова
11 слайд
Физикалық география 6 сынып Қарабұтақ орта мектебі Пән мұғалімі: А.Н.Зекеш ова
12 слайд
Alphabet Line
Бізге 5 ерікті қажет!
Әліпби тәртібімен әріптерді пайдалана отырып,
қатысушылар алға шығулары керек және кезек-кезекпен
берілген тапсырма бойынша негізгі сөздерді дауыстап
айтады.
__________________
Бұл өте жеңіл – мысалы, егер сіздің тақырыбыңыз Орта ғасырға қатысты
болса, онда сіз былайша бастай аласыз:
А - Aббаттық
Б – Білге қаған
В – Византия
Әліпби желісі
12 слайд
Alphabet Line Бізге 5 ерікті қажет! Әліпби тәртібімен әріптерді пайдалана отырып, қатысушылар алға шығулары керек және кезек-кезекпен берілген тапсырма бойынша негізгі сөздерді дауыстап айтады. __________________ Бұл өте жеңіл – мысалы, егер сіздің тақырыбыңыз Орта ғасырға қатысты болса, онда сіз былайша бастай аласыз: А - Aббаттық Б – Білге қаған В – Византия Әліпби желісі
13 слайд
13 слайд
14 слайд
7 класс
14 слайд
7 класс
15 слайд
2
4
6
5
3
7
1
1
топ
2
топ
15 слайд
2 4 6 5 3 7 1 1 топ 2 топ
16 слайд
Материктің көлемін анықтау
1.Солтүстіктен оңтүстікке қарай
арақашықтық 20 градус және км
32 + 37 = 69 (градус)
69 х 111 = 7659 (км)
2.Батыстан шығысқа қарай
арақашықтық 10 градус және
км.
15 + 52 = 67 (градус)
67 х 109,6 = 7343,2 (км)
16 слайд
Материктің көлемін анықтау 1.Солтүстіктен оңтүстікке қарай арақашықтық 20 градус және км 32 + 37 = 69 (градус) 69 х 111 = 7659 (км) 2.Батыстан шығысқа қарай арақашықтық 10 градус және км. 15 + 52 = 67 (градус) 67 х 109,6 = 7343,2 (км)
17 слайд
Сұрақты тап…
Сұрақтардың бірнеше жауабы ұсынылған .
Қандай сұрақтар қойылды?
Грендландия
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
17 слайд
Сұрақты тап… Сұрақтардың бірнеше жауабы ұсынылған . Қандай сұрақтар қойылды? Грендландия 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
18 слайд
Дайындал...Назар сал…Оқыңдар!
Әр оқушы берілген
тақырыпты түсіндіруге
көмектесетін заттар
жинағын алады. Сіздің
тапсырманы жоспарлау
үшін 5 минутыңыз бар.
18 слайд
Дайындал...Назар сал…Оқыңдар! Әр оқушы берілген тақырыпты түсіндіруге көмектесетін заттар жинағын алады. Сіздің тапсырманы жоспарлау үшін 5 минутыңыз бар.
19 слайд
Оқушылар үш адамнан тұратын топта бірлесіп жұмыс істейді:
СПИКЕР мұғалімнің нұсқаулығы бойынша тақырыпты түсіндіреді (немесе
проблема туралы өз ойымен бөліседі).
ИНТЕРВЬЮЕР мұқият тыңдайды және егжей-тегжейін анықтау үшін
сұрақтар қояды.
ХАТШЫ үдерісті бақылайды және «спикерге» де, «интервьюерге» де кері
байланыс береді.
(Рөлдерді анықтау үшін “Бірге ойланамыз” тәсілі қолданылуы мүмкін –
рөлдермен ауысуға болады (қазір немесе кешіректеу).
Тыңдайтын үш
бұрыш
тар
19 слайд
Оқушылар үш адамнан тұратын топта бірлесіп жұмыс істейді: СПИКЕР мұғалімнің нұсқаулығы бойынша тақырыпты түсіндіреді (немесе проблема туралы өз ойымен бөліседі). ИНТЕРВЬЮЕР мұқият тыңдайды және егжей-тегжейін анықтау үшін сұрақтар қояды. ХАТШЫ үдерісті бақылайды және «спикерге» де, «интервьюерге» де кері байланыс береді. (Рөлдерді анықтау үшін “Бірге ойланамыз” тәсілі қолданылуы мүмкін – рөлдермен ауысуға болады (қазір немесе кешіректеу). Тыңдайтын үш бұрыш тар
20 слайд
Кабинетте қорап қойылып, оған оқушылар сабақтың соңында өз
сұрақтарын қалдыра алады. Бұл сұрақтар келесі сабақтың басында
талқыланады.
Сұрақтары бар қорап
20 слайд
Кабинетте қорап қойылып, оған оқушылар сабақтың соңында өз сұрақтарын қалдыра алады. Бұл сұрақтар келесі сабақтың басында талқыланады. Сұрақтары бар қорап
21 слайд
21 слайд
22 слайд
22 слайд
23 слайд
23 слайд
24 слайд
24 слайд
25 слайд
5класс 6класс 7класс 8класс 9класс 10класс 11класс
0
20
40
60
80
100
120
География пәнінен білім сапасы
Ітоқсан ІІ тоқсанІІІ тоқсан
25 слайд
5класс 6класс 7класс 8класс 9класс 10класс 11класс 0 20 40 60 80 100 120 География пәнінен білім сапасы Ітоқсан ІІ тоқсанІІІ тоқсан