Материалдар / Деңгейлік тапсырмалар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Деңгейлік тапсырмалар

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні бойынша деңгейлік тапсырмалар
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Жаратылыстану және гуманитарлық пәндерді оқыту әдістемесі кафедрасының аға оқытушысы Сейтказина Рысгуль Сейтбековна

1 слайд
Жаратылыстану және гуманитарлық пәндерді оқыту әдістемесі кафедрасының аға оқытушысы Сейтказина Рысгуль Сейтбековна

1 слайд

Жаратылыстану және гуманитарлық пәндерді оқыту әдістемесі кафедрасының аға оқытушысы Сейтказина Рысгуль Сейтбековна

Тілді оқытуда деңгейлік тапсырмалар құрастыру

2 слайд
Тілді оқытуда деңгейлік тапсырмалар құрастыру

2 слайд

Тілді оқытуда деңгейлік тапсырмалар құрастыру

1 - тапсырма . Жеке жұмыс . «4 сөйлем » әдісі Орындалу шарты: Тақырып бойынша 4 сөйлеммен пікір, мысал, дәлел және қорыт

3 слайд
1 - тапсырма . Жеке жұмыс . «4 сөйлем » әдісі Орындалу шарты: Тақырып бойынша 4 сөйлеммен пікір, мысал, дәлел және қорытынды ой жазып шығу. Пікір Мысал Дәлел Қорытынды Деңгейлік тапсырмалар құрастыру туралы не білесіз? Қызығушылықты ояту. Ой шақыру.

3 слайд

1 - тапсырма . Жеке жұмыс . «4 сөйлем » әдісі Орындалу шарты: Тақырып бойынша 4 сөйлеммен пікір, мысал, дәлел және қорытынды ой жазып шығу. Пікір Мысал Дәлел Қорытынды Деңгейлік тапсырмалар құрастыру туралы не білесіз? Қызығушылықты ояту. Ой шақыру.

Деңгейлік тапсырмалар дегеніміз - балаға шамадан тыс жүктеме беру емес, керісінше оқушының біліміне, мүмкіндігіне, сұра

4 слайд
Деңгейлік тапсырмалар дегеніміз - балаға шамадан тыс жүктеме беру емес, керісінше оқушының біліміне, мүмкіндігіне, сұранысы мен қабілетіне сәйкес дайындалған сатылы жұмыстар жүйесі

4 слайд

Деңгейлік тапсырмалар дегеніміз - балаға шамадан тыс жүктеме беру емес, керісінше оқушының біліміне, мүмкіндігіне, сұранысы мен қабілетіне сәйкес дайындалған сатылы жұмыстар жүйесі

5Тілді меңгеру деңгейлері 11-СЫНЫП 10-СЫНЫП 9-СЫНЫП 8-СЫНЫП 7-СЫНЫП 6-СЫНЫП 5-СЫНЫП 4-СЫНЫП 3-СЫНЫП 2-СЫНЫП Қазақ тілі ( 2)

5 слайд
5Тілді меңгеру деңгейлері 11-СЫНЫП 10-СЫНЫП 9-СЫНЫП 8-СЫНЫП 7-СЫНЫП 6-СЫНЫП 5-СЫНЫП 4-СЫНЫП 3-СЫНЫП 2-СЫНЫП Қазақ тілі ( 2) Т 1 – : С Жоғары деңгей ӘРТҮРЛІ ТАҚЫРЫПТАР БОЙЫНША КӨЛЕМДІ , МӘТІНДЕРДІ түсінемін олардың астарлы мағынылырын . ажыратамын 2 – : В Ортадан жоғары деңгей НАҚТЫ ЖӘНЕ АБСТРАКТІЛІК ТАҚЫРЫПТАР БОЙЫНША , КҮРДЕЛІ МӘТІНДЕРДІҢ оның ішінде кәсіби мәтіндердің . жалпы мазмұнын түсіне аламын 1 – : В Орта деңгей , Оқуда бос уақытта кездесетін әртүрлі тақырыптар бойынша ӘДЕБИ ТІЛДЕ ЖАСАЛЫНҒАН НАҚТЫ . ХАБАРЛАРДЫҢ НЕГІЗГІ ОЙЛАРЫН түсіне аламын 2 – : А Базалық деңгей Өмірдің негізгі салаларымен байланысты ТІРКЕСТЕР МЕН . ЖИІ ПАЙДАЛАНАТЫН СӨЙЛЕМДЕРДІ түсінемін 1 – : А Қарапайым деңгей Нақты міндеттерді орындауға қажетті ТАНЫС . ФРАЗАЛАРМЕН СӨЙЛЕМДЕРДІ пайдалана аламынС1 С1 В2 В2 В1 В1 А2 А2 А1 А1 А1 1-СЫНЫП

5 слайд

5Тілді меңгеру деңгейлері 11-СЫНЫП 10-СЫНЫП 9-СЫНЫП 8-СЫНЫП 7-СЫНЫП 6-СЫНЫП 5-СЫНЫП 4-СЫНЫП 3-СЫНЫП 2-СЫНЫП Қазақ тілі ( 2) Т 1 – : С Жоғары деңгей ӘРТҮРЛІ ТАҚЫРЫПТАР БОЙЫНША КӨЛЕМДІ , МӘТІНДЕРДІ түсінемін олардың астарлы мағынылырын . ажыратамын 2 – : В Ортадан жоғары деңгей НАҚТЫ ЖӘНЕ АБСТРАКТІЛІК ТАҚЫРЫПТАР БОЙЫНША , КҮРДЕЛІ МӘТІНДЕРДІҢ оның ішінде кәсіби мәтіндердің . жалпы мазмұнын түсіне аламын 1 – : В Орта деңгей , Оқуда бос уақытта кездесетін әртүрлі тақырыптар бойынша ӘДЕБИ ТІЛДЕ ЖАСАЛЫНҒАН НАҚТЫ . ХАБАРЛАРДЫҢ НЕГІЗГІ ОЙЛАРЫН түсіне аламын 2 – : А Базалық деңгей Өмірдің негізгі салаларымен байланысты ТІРКЕСТЕР МЕН . ЖИІ ПАЙДАЛАНАТЫН СӨЙЛЕМДЕРДІ түсінемін 1 – : А Қарапайым деңгей Нақты міндеттерді орындауға қажетті ТАНЫС . ФРАЗАЛАРМЕН СӨЙЛЕМДЕРДІ пайдалана аламынС1 С1 В2 В2 В1 В1 А2 А2 А1 А1 А1 1-СЫНЫП

Оқушыны деңгейге бөліп оқыту • сабақ жаңаша жоспарланады; • оқушының алған білімін жүзеге асыра алуын тексеру; • өз бетінше жұм

6 слайд
Оқушыны деңгейге бөліп оқыту • сабақ жаңаша жоспарланады; • оқушының алған білімін жүзеге асыра алуын тексеру; • өз бетінше жұмысты орындауға бейімділігін бақылау; • оқушының белсенділігі мен іскерлігі артады; • шығармашылыққа ұмтылады Деңгейлік тапсырмалардың түрлері жаттығу жұмыстары; мәтіндер, сөзжұмбақ,қызықты грамматика; тестік сұрақтар, іскерлік ойындар мен тренингтер

6 слайд

Оқушыны деңгейге бөліп оқыту • сабақ жаңаша жоспарланады; • оқушының алған білімін жүзеге асыра алуын тексеру; • өз бетінше жұмысты орындауға бейімділігін бақылау; • оқушының белсенділігі мен іскерлігі артады; • шығармашылыққа ұмтылады Деңгейлік тапсырмалардың түрлері жаттығу жұмыстары; мәтіндер, сөзжұмбақ,қызықты грамматика; тестік сұрақтар, іскерлік ойындар мен тренингтер

лексикалық тақырыптар мен грамматикалық тапсырмалар, тілдік ережелер, жазба жұмыстарын орындайды лингвистиканың барлық түрл

7 слайд
лексикалық тақырыптар мен грамматикалық тапсырмалар, тілдік ережелер, жазба жұмыстарын орындайды лингвистиканың барлық түрлерімен жұмыс істейді. Оқушы өз бетімен керегінше тапсырмаларды орындай алады оқушылардың шығармашылыққа деген мотивтердің айқын көрінуімен логикалық ойлау дәрежесінің жоғары болуымен, білімді жаңа жағдайға пайдалануымен сипатталады мұғалім тек тақырыпты ұсынады. Оқушының тақырып мақсатын жазып, жұмысты жүзеге асырады. І деңгей тапсырмалары ІІ деңгей тапсырмал ары III деңгей тапсырмаларыІ V деңгей тапсырмалар ы

7 слайд

лексикалық тақырыптар мен грамматикалық тапсырмалар, тілдік ережелер, жазба жұмыстарын орындайды лингвистиканың барлық түрлерімен жұмыс істейді. Оқушы өз бетімен керегінше тапсырмаларды орындай алады оқушылардың шығармашылыққа деген мотивтердің айқын көрінуімен логикалық ойлау дәрежесінің жоғары болуымен, білімді жаңа жағдайға пайдалануымен сипатталады мұғалім тек тақырыпты ұсынады. Оқушының тақырып мақсатын жазып, жұмысты жүзеге асырады. І деңгей тапсырмалары ІІ деңгей тапсырмал ары III деңгей тапсырмаларыІ V деңгей тапсырмалар ы

Бастапқы деңгей – (қарапайым деңгей) – А1 (бастауыш білім беру 1-2 сынып) Бастапқы деңгейдің бірінші деңгейі Тапсырма:

8 слайд
Бастапқы деңгей – (қарапайым деңгей) – А1 (бастауыш білім беру 1-2 сынып) Бастапқы деңгейдің бірінші деңгейі Тапсырма: Мәтін ішінде кім? Не? сұрақтарына жауап беретін сөздердің астын сызу. Бастапқы деңгейдің екінші деңгейі Тапсырма: Мәтін ішінде к ім? Не? сұрақтарына жауап беретін асты сызылған сөздерді көпше түрде өзгерту. Бастапқы деңгейдің үшінші деңгейі Тапсырма: Мәтін ішінде тәуелдік жалғауларды табу Бастапқы деңгейдің төртінші деңгейі Тапсырма: өзінің отбасы туралы 2,3 сөйлемнен тұратын қысқаша әңгіме құрастыру.

8 слайд

Бастапқы деңгей – (қарапайым деңгей) – А1 (бастауыш білім беру 1-2 сынып) Бастапқы деңгейдің бірінші деңгейі Тапсырма: Мәтін ішінде кім? Не? сұрақтарына жауап беретін сөздердің астын сызу. Бастапқы деңгейдің екінші деңгейі Тапсырма: Мәтін ішінде к ім? Не? сұрақтарына жауап беретін асты сызылған сөздерді көпше түрде өзгерту. Бастапқы деңгейдің үшінші деңгейі Тапсырма: Мәтін ішінде тәуелдік жалғауларды табу Бастапқы деңгейдің төртінші деңгейі Тапсырма: өзінің отбасы туралы 2,3 сөйлемнен тұратын қысқаша әңгіме құрастыру.

Бастапқы деңгей – (қарапайым деңгей) – А1 (бастауыш білім беру 3-4 сынып) Бастапқы деңгейдің бірінші деңгейі Тапсырма: Мәтіні

9 слайд
Бастапқы деңгей – (қарапайым деңгей) – А1 (бастауыш білім беру 3-4 сынып) Бастапқы деңгейдің бірінші деңгейі Тапсырма: Мәтінің ішінде зат есімді табу. Жалқы мен жалпы за есімдерді екі бағанаға жазу Бастапқы деңгейдің екінші деңгейі Тапсырма: «Аға» деген сөзді жекеше түрде септеу Бастапқы деңгейдің үшінші деңгейі Тапсырма: «Отбасы» тақырыбына 4,5 репликадан тұратын диалог құрастыру Бастапқы деңгейдің төртінші деңгейі Тапсырма: Берілген графика бойынша 4 сөйлемнен тұратын шағын әңгіме құрастыру . . .

9 слайд

Бастапқы деңгей – (қарапайым деңгей) – А1 (бастауыш білім беру 3-4 сынып) Бастапқы деңгейдің бірінші деңгейі Тапсырма: Мәтінің ішінде зат есімді табу. Жалқы мен жалпы за есімдерді екі бағанаға жазу Бастапқы деңгейдің екінші деңгейі Тапсырма: «Аға» деген сөзді жекеше түрде септеу Бастапқы деңгейдің үшінші деңгейі Тапсырма: «Отбасы» тақырыбына 4,5 репликадан тұратын диалог құрастыру Бастапқы деңгейдің төртінші деңгейі Тапсырма: Берілген графика бойынша 4 сөйлемнен тұратын шағын әңгіме құрастыру . . .

Бастапқы деңгей – негізгі деңгей– А2 ( жалпы орта білім 5-7 сыныптар Бастапқы деңгейдің бірінші деңгейі Тапсырма: жақша ішін

10 слайд
Бастапқы деңгей – негізгі деңгей– А2 ( жалпы орта білім 5-7 сыныптар Бастапқы деңгейдің бірінші деңгейі Тапсырма: жақша ішіндегі керекті септік жалғауларды қойып жазу Бастапқы деңгейдің екінші деңгейі Тапсырма: берілген зат есімдерді сөз құрамына қарай талдау жасау Ар-ұяты, отбасы, адамдар   Бастапқы деңгейдің үшінші деңгейі Тапсырма: Отбасы тақырыбына 10-12 репликадан тұратын диалог құрастыру Бастапқы деңгейдің төртінші деңгейі Тапсырма: Берілген схема бойынша шағын әңгіме құрастыру . . : . .

10 слайд

Бастапқы деңгей – негізгі деңгей– А2 ( жалпы орта білім 5-7 сыныптар Бастапқы деңгейдің бірінші деңгейі Тапсырма: жақша ішіндегі керекті септік жалғауларды қойып жазу Бастапқы деңгейдің екінші деңгейі Тапсырма: берілген зат есімдерді сөз құрамына қарай талдау жасау Ар-ұяты, отбасы, адамдар   Бастапқы деңгейдің үшінші деңгейі Тапсырма: Отбасы тақырыбына 10-12 репликадан тұратын диалог құрастыру Бастапқы деңгейдің төртінші деңгейі Тапсырма: Берілген схема бойынша шағын әңгіме құрастыру . . : . .

Тәуелсіз деңгей, яғни орта деңгей В1 (жалпы орта білім 8,9 сынып) Тәуелсіз деңгейдің үшінші деңгейі Тапсырма: Берілген мәтін

11 слайд
Тәуелсіз деңгей, яғни орта деңгей В1 (жалпы орта білім 8,9 сынып) Тәуелсіз деңгейдің үшінші деңгейі Тапсырма: Берілген мәтін бойынша , кез келген 7-8 хабарлы сөйлемді сұраулы сөйлемге өзгерту. Тәуелсіз деңгейдің төртінші деңгейі Тапсырма: Сурет бойынша 10-12 сөйлемнен тұратын әңгіме құрастыру Тәуелсіз деңгейдің бірінші деңгейі Тапсырма: «Жанұя» деген сөзді көпше, жекеше түрде септеу Тәуелсіз деңгейдің екінші деңгейі Тапсырма: тиісті септік жалғауларды жаз.

11 слайд

Тәуелсіз деңгей, яғни орта деңгей В1 (жалпы орта білім 8,9 сынып) Тәуелсіз деңгейдің үшінші деңгейі Тапсырма: Берілген мәтін бойынша , кез келген 7-8 хабарлы сөйлемді сұраулы сөйлемге өзгерту. Тәуелсіз деңгейдің төртінші деңгейі Тапсырма: Сурет бойынша 10-12 сөйлемнен тұратын әңгіме құрастыру Тәуелсіз деңгейдің бірінші деңгейі Тапсырма: «Жанұя» деген сөзді көпше, жекеше түрде септеу Тәуелсіз деңгейдің екінші деңгейі Тапсырма: тиісті септік жалғауларды жаз.

Тәуелсіз деңгей, яғни ортадан жоғары деңгей В1 (жалпы орта білім 10,11 сынып) Тәуелсіз деңгейдің бірінші деңгейі Тапсырма: ти

12 слайд
Тәуелсіз деңгей, яғни ортадан жоғары деңгей В1 (жалпы орта білім 10,11 сынып) Тәуелсіз деңгейдің бірінші деңгейі Тапсырма: тиісті септік жалғауларды қосу. Тәуелсіз деңгейдің екінші деңгейі Тапсырма: «Ата-аналармен» деген сөзге морфологиялық талдау жасау Тәуелсіз деңгейдің үшінші деңгейі Тапсырма: «Сақтаушысы, тәрбиелеу, жоспарлайды» деген сөздер қай есімнен жасалған. Тәуелсіз деңгейдің төртінші деңгейі Тапсырма: «Отбасымның демалыс күні» деген тақырыпқа эссе жазу

12 слайд

Тәуелсіз деңгей, яғни ортадан жоғары деңгей В1 (жалпы орта білім 10,11 сынып) Тәуелсіз деңгейдің бірінші деңгейі Тапсырма: тиісті септік жалғауларды қосу. Тәуелсіз деңгейдің екінші деңгейі Тапсырма: «Ата-аналармен» деген сөзге морфологиялық талдау жасау Тәуелсіз деңгейдің үшінші деңгейі Тапсырма: «Сақтаушысы, тәрбиелеу, жоспарлайды» деген сөздер қай есімнен жасалған. Тәуелсіз деңгейдің төртінші деңгейі Тапсырма: «Отбасымның демалыс күні» деген тақырыпқа эссе жазу