Материалдар / Дескриптор
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дескриптор

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға жаңартылған білім мазмұны бойынша дескриптор түсіндіру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Шілде 2019
1941
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
 Қалыптастырушы бағалау – мұғалімдерді, оқушыларды және педагогикалық үдерістің басқа да қатысушыларын оқуды

1 слайд
 Қалыптастырушы бағалау – мұғалімдерді, оқушыларды және педагогикалық үдерістің басқа да қатысушыларын оқуды жетілдіру үшін қажет ақпаратпен қамтамасыз ететін оқудың ағымдағы бағалануы (нәтижесі баға ретінде тіркелмейді).  Оқу мақсаты - оқу бағдарламасына сәйкес пән бойынша оқушының оқу барысында меңгерген білім, түсінік, дағды жетістіктерінің күтілетін нәтижесі арқылы қалыптасқан тұжырым.  Бағалау критерийі - білім алушылардың оқу жетістік деңгейлері өлшенетін белгі, өлшем, негіздеме .  Дескриптор – оқушының жұмысты қаншалықты жақсы орындағанын бағалайтын тұжырым.  Тапсырма – оқушының құзіреттілік деңгейін (пәндік, тілдік және т.б.) бағалауға мүмкіндік беретін нақты жағдай .  Кері байланыс – қандай да бір жағдайға немесе әрекетке арналған жауап, пікір. ҚБ негізгі түсініктер

1 слайд

 Қалыптастырушы бағалау – мұғалімдерді, оқушыларды және педагогикалық үдерістің басқа да қатысушыларын оқуды жетілдіру үшін қажет ақпаратпен қамтамасыз ететін оқудың ағымдағы бағалануы (нәтижесі баға ретінде тіркелмейді).  Оқу мақсаты - оқу бағдарламасына сәйкес пән бойынша оқушының оқу барысында меңгерген білім, түсінік, дағды жетістіктерінің күтілетін нәтижесі арқылы қалыптасқан тұжырым.  Бағалау критерийі - білім алушылардың оқу жетістік деңгейлері өлшенетін белгі, өлшем, негіздеме .  Дескриптор – оқушының жұмысты қаншалықты жақсы орындағанын бағалайтын тұжырым.  Тапсырма – оқушының құзіреттілік деңгейін (пәндік, тілдік және т.б.) бағалауға мүмкіндік беретін нақты жағдай .  Кері байланыс – қандай да бір жағдайға немесе әрекетке арналған жауап, пікір. ҚБ негізгі түсініктер

Критериалды ба алау моделі ғ Критериалды ба алау ғ Қалыптастырушы бағалау Бөлім бойынша жиынтық бағалау Тоқсандық жиынтық б

2 слайд
Критериалды ба алау моделі ғ Критериалды ба алау ғ Қалыптастырушы бағалау Бөлім бойынша жиынтық бағалау Тоқсандық жиынтық бағалау Жиынтық бағалау Білім беру деңгейі бойынша жиынтық бағалау

2 слайд

Критериалды ба алау моделі ғ Критериалды ба алау ғ Қалыптастырушы бағалау Бөлім бойынша жиынтық бағалау Тоқсандық жиынтық бағалау Жиынтық бағалау Білім беру деңгейі бойынша жиынтық бағалау

Қалыптастырушы бағалау – оқушы мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз ететін және оқу үдерісін дер кезінде түзетуг

3 слайд
Қалыптастырушы бағалау – оқушы мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз ететін және оқу үдерісін дер кезінде түзетуге мүмкіндік беретін бағалаудың түрі болып табылады. ҚБ принциптері: • оқытудың бір бөлігі («оқыту үшін бағалау»); • барлық оқу мақсаттары қамтылады (оқу мақсаттары барлық сыныптарда пәндер бойынша оқу жоспарларында нақтыланып белгіленген); • бағалау белгіленбейді; • оқу мақсаттарына жеткендігі бағалау критерийлеріне сәйкес жүзеге асады; • әр оқушының ілгерілеуі туралы кері байланыс беріледі; • ҚБ нәтижелері оқыту сапасын, оқу бағдарламасын жақсарту үшін қолданылады. алыптастырушы ба алауҚ ғ

3 слайд

Қалыптастырушы бағалау – оқушы мен мұғалім арасындағы кері байланысты қамтамасыз ететін және оқу үдерісін дер кезінде түзетуге мүмкіндік беретін бағалаудың түрі болып табылады. ҚБ принциптері: • оқытудың бір бөлігі («оқыту үшін бағалау»); • барлық оқу мақсаттары қамтылады (оқу мақсаттары барлық сыныптарда пәндер бойынша оқу жоспарларында нақтыланып белгіленген); • бағалау белгіленбейді; • оқу мақсаттарына жеткендігі бағалау критерийлеріне сәйкес жүзеге асады; • әр оқушының ілгерілеуі туралы кері байланыс беріледі; • ҚБ нәтижелері оқыту сапасын, оқу бағдарламасын жақсарту үшін қолданылады. алыптастырушы ба алауҚ ғ

алыптастырушы ба алау тиімді болуы шін:Қ ғ ү алыптастырушы ба алау Қ ғ О у ма саттары қ қ О у ба дарламасы, аза тілі, қ ғ

4 слайд
алыптастырушы ба алау тиімді болуы шін:Қ ғ ү алыптастырушы ба алау Қ ғ О у ма саттары қ қ О у ба дарламасы, аза тілі, қ ғ қ қ 2-сынып Ба алау критерийлері ғ Блум таксономиясы Тапсырма Дескрипторлар Кері байланыс Н тиже ә Нәтижеге жету алгоритмі (тапсырманы орындау қадамдары) Қолжетімді Нақты Анық

4 слайд

алыптастырушы ба алау тиімді болуы шін:Қ ғ ү алыптастырушы ба алау Қ ғ О у ма саттары қ қ О у ба дарламасы, аза тілі, қ ғ қ қ 2-сынып Ба алау критерийлері ғ Блум таксономиясы Тапсырма Дескрипторлар Кері байланыс Н тиже ә Нәтижеге жету алгоритмі (тапсырманы орындау қадамдары) Қолжетімді Нақты Анық

Дескриптор Дескрипторлар оқушының әр критерий бойынша (сатылы түрде) нәтижеге жету деңгейін сипаттайды және оны белгілі бі

5 слайд
Дескриптор Дескрипторлар оқушының әр критерий бойынша (сатылы түрде) нәтижеге жету деңгейін сипаттайды және оны белгілі бір ұпайлармен бағалайды: жетістік жоғары болған сайын сол критерий бойынша ұпай да жоғары болады.

5 слайд

Дескриптор Дескрипторлар оқушының әр критерий бойынша (сатылы түрде) нәтижеге жету деңгейін сипаттайды және оны белгілі бір ұпайлармен бағалайды: жетістік жоғары болған сайын сол критерий бойынша ұпай да жоғары болады.

Рубрика – Критерий - Дескриптор Рубрикалар оқушылар не үшін оқитынын көрсетеді Критерийлер оқушы нені үйрену керекті

6 слайд
Рубрика – Критерий - Дескриптор Рубрикалар оқушылар не үшін оқитынын көрсетеді Критерийлер оқушы нені үйрену керектігін байқатады Дескрипторлар оқушы қалай жоғары нәтижеге жете алатындығын көрсетеді

6 слайд

Рубрика – Критерий - Дескриптор Рубрикалар оқушылар не үшін оқитынын көрсетеді Критерийлер оқушы нені үйрену керектігін байқатады Дескрипторлар оқушы қалай жоғары нәтижеге жете алатындығын көрсетеді

7 слайд

7 слайд

Оқу мақсаты: 8.3.2.1 Климат түзуші факторларды талдайды 8.3.2.6 Адамзат әреке

8 слайд
Оқу мақсаты: 8.3.2.1 Климат түзуші факторларды талдайды 8.3.2.6 Адамзат әрекетінің атмосфера мен климатқа тигізетін ке рі әсерін топтастырып, шешу жолдарын ұсынады Тапсырма 1.Суретте климат түзуші факторлар көрсетілген. Климат түзуші факторлардың жергілікті жер климатына әсерін талдаңыз. (а) Күн радиациясы (b) Жер бедері (c ) Ауа массалары (d) Географиялық орны 1-сурет 2 -сурет 3-сурет 4-сурет 2. Берілген суреттерді пайдалана отырып, талдау жасаңыз. (a) Антропогендік әсерлерден қалыптасқан атмосфералық ластану мен климаттың өзгеруін анықтаңыз. (b) Салдарын жазыңыз. (c) Атмосфераның ластануының климат өзгерісіне әсерін азайту және шешу жолдарын ұсыныңыз. Бағалау критерийі Тапсырма № Дескриптор Балл Білім алушы Климат түзуші факторларды анықтап, талдайды. 1 климат түзуші факторларды атайды; 1 күн радиациясының жергілікті жер климатына әсерін талдайды; 1 жер бедерінің жергілікті жер климатына әсерін талдайды; 1 ауа массаларының жергілікті жер климатына әсерін талдайды; 1 геогр афиялық орнының жергілікті жер климатына әсерін талдайды; 1 Антропогендік әрекеттің атмосфера мен климатқа әсерін жіктейді және шешу жолдарына ұсыныс жасайды. 2 атмосфераның ластануы мен климат өзгерісін туғызатын адам әрекеттерін топтастырады; 1 адам әрекетінен болатын өзгерістердің нәтижесін сипаттайды; 1 атмосфераның ластануы мен климат өзгерісін азайту жолдарын ұсынады. 1 Жалпы балл 8 Дескрипторы бар тапсырмалар үлгісі (БЖБ)

8 слайд

Оқу мақсаты: 8.3.2.1 Климат түзуші факторларды талдайды 8.3.2.6 Адамзат әрекетінің атмосфера мен климатқа тигізетін ке рі әсерін топтастырып, шешу жолдарын ұсынады Тапсырма 1.Суретте климат түзуші факторлар көрсетілген. Климат түзуші факторлардың жергілікті жер климатына әсерін талдаңыз. (а) Күн радиациясы (b) Жер бедері (c ) Ауа массалары (d) Географиялық орны 1-сурет 2 -сурет 3-сурет 4-сурет 2. Берілген суреттерді пайдалана отырып, талдау жасаңыз. (a) Антропогендік әсерлерден қалыптасқан атмосфералық ластану мен климаттың өзгеруін анықтаңыз. (b) Салдарын жазыңыз. (c) Атмосфераның ластануының климат өзгерісіне әсерін азайту және шешу жолдарын ұсыныңыз. Бағалау критерийі Тапсырма № Дескриптор Балл Білім алушы Климат түзуші факторларды анықтап, талдайды. 1 климат түзуші факторларды атайды; 1 күн радиациясының жергілікті жер климатына әсерін талдайды; 1 жер бедерінің жергілікті жер климатына әсерін талдайды; 1 ауа массаларының жергілікті жер климатына әсерін талдайды; 1 геогр афиялық орнының жергілікті жер климатына әсерін талдайды; 1 Антропогендік әрекеттің атмосфера мен климатқа әсерін жіктейді және шешу жолдарына ұсыныс жасайды. 2 атмосфераның ластануы мен климат өзгерісін туғызатын адам әрекеттерін топтастырады; 1 адам әрекетінен болатын өзгерістердің нәтижесін сипаттайды; 1 атмосфераның ластануы мен климат өзгерісін азайту жолдарын ұсынады. 1 Жалпы балл 8 Дескрипторы бар тапсырмалар үлгісі (БЖБ)

Критериалды бағалау технологиясы арқылы бағаның қойылуы: Критерий бойынша оқушының оқу жетістіктерінің деңгейі белгіленеді Нақ

9 слайд
Критериалды бағалау технологиясы арқылы бағаның қойылуы: Критерий бойынша оқушының оқу жетістіктерінің деңгейі белгіленеді Нақты балдар қойылады 1. Бағамен оқушының жұмысы бағаланады. 2. Дескрипторлар оқушыға алдын-ала белгілі болуы шарт. 3. Оқушы өз білім деңгейін анықтай алуы қажет. 4. Нақты білімділік мақсатты бағалауы қ ажет.

9 слайд

Критериалды бағалау технологиясы арқылы бағаның қойылуы: Критерий бойынша оқушының оқу жетістіктерінің деңгейі белгіленеді Нақты балдар қойылады 1. Бағамен оқушының жұмысы бағаланады. 2. Дескрипторлар оқушыға алдын-ала белгілі болуы шарт. 3. Оқушы өз білім деңгейін анықтай алуы қажет. 4. Нақты білімділік мақсатты бағалауы қ ажет.

Сабақтың тақырыбы: Тірі ағзалардың құрылымдық деңгейлері Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сә

10 слайд
Сабақтың тақырыбы: Тірі ағзалардың құрылымдық деңгейлері   Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)   5.4.2.2.-тірі ағзалардың құрылымдық деңгейлерін сипаттау Сабақтың мақсаты   Барлық оқушылар: Тірі ағзалардың құрылымын сипаттай алады Басым оқушылар: Тірі ағзалардың ерекшеліктерін біледі. Кейбір оқушылар: Тірі ағзалардық құрылымына әсер ететін факторларын анықтай алады. Бағалау критерийі   Түсіну: Тірі ағзалардың құрылымын түсінеді Қолдану: Тірі ағзаларды құрылымына қарай,бір біріне ерекшелігін ажырата алады. Жинақтау: Тірі ағзалардың құрылымына сипаттама беріп,жинақтай алады.

10 слайд

Сабақтың тақырыбы: Тірі ағзалардың құрылымдық деңгейлері   Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)   5.4.2.2.-тірі ағзалардың құрылымдық деңгейлерін сипаттау Сабақтың мақсаты   Барлық оқушылар: Тірі ағзалардың құрылымын сипаттай алады Басым оқушылар: Тірі ағзалардың ерекшеліктерін біледі. Кейбір оқушылар: Тірі ағзалардық құрылымына әсер ететін факторларын анықтай алады. Бағалау критерийі   Түсіну: Тірі ағзалардың құрылымын түсінеді Қолдану: Тірі ағзаларды құрылымына қарай,бір біріне ерекшелігін ажырата алады. Жинақтау: Тірі ағзалардың құрылымына сипаттама беріп,жинақтай алады.

Дескрипторлар: - Тірі ағзалардың түзілуін талқылайды - Тірі ағзалардың деңгейлерін біледі. - Биоценоз туралы мәлімет бере алады.

11 слайд
Дескрипторлар: - Тірі ағзалардың түзілуін талқылайды - Тірі ағзалардың деңгейлерін біледі. - Биоценоз туралы мәлімет бере алады.

11 слайд

Дескрипторлар: - Тірі ағзалардың түзілуін талқылайды - Тірі ағзалардың деңгейлерін біледі. - Биоценоз туралы мәлімет бере алады.