Материалдар / Д.Исабеков "Ата үміті"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Д.Исабеков "Ата үміті"

Материал туралы қысқаша түсінік
әңгімедегі кейіпкерлер бейнесіне талдау жасау,іс-әрекеттеріне баға беру арқылы оқырманның рухани жан-дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қазан 2018
386
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Д.Исабеков “Ата үміті”. Әңгімедегі адамгершілік пен ізгілік мәселелері. Кейіпкерлер бейнесі.

1 слайд
Д.Исабеков “Ата үміті”. Әңгімедегі адамгершілік пен ізгілік мәселелері. Кейіпкерлер бейнесі.

1 слайд

Д.Исабеков “Ата үміті”. Әңгімедегі адамгершілік пен ізгілік мәселелері. Кейіпкерлер бейнесі.

Сабақтың мақсаты: •Білімділік-әңгімедегі кейіпкерлер бейнесіне талдау жасау,іс-әрекеттеріне баға беру арқылы оқырманның ру

2 слайд
Сабақтың мақсаты: •Білімділік-әңгімедегі кейіпкерлер бейнесіне талдау жасау,іс-әрекеттеріне баға беру арқылы оқырманның рухани жан-дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту; •Дамытушылық- жазушының портрет жасау шеберлігіне назар аудару,көркем сөз құдіретіне үңілу,кейіпкерлерге мәтіннен мысал келтіре отырып сипаттамалар беру,ой қорыту,пікір айтуға,оны қорғай білуге төселту; •Тәрбиелік- оқушыларды зұлымдық,жауыздық,қатыгездік,қаскөйлік сияқты жаман қасиеттерден жирендіре отырып ізгілік жолына тәрбиелеу,адамгершілік, имандылық,парасаттылық сияқты қасиеттерді бойға сіңірту;

2 слайд

Сабақтың мақсаты: •Білімділік-әңгімедегі кейіпкерлер бейнесіне талдау жасау,іс-әрекеттеріне баға беру арқылы оқырманның рухани жан-дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту; •Дамытушылық- жазушының портрет жасау шеберлігіне назар аудару,көркем сөз құдіретіне үңілу,кейіпкерлерге мәтіннен мысал келтіре отырып сипаттамалар беру,ой қорыту,пікір айтуға,оны қорғай білуге төселту; •Тәрбиелік- оқушыларды зұлымдық,жауыздық,қатыгездік,қаскөйлік сияқты жаман қасиеттерден жирендіре отырып ізгілік жолына тәрбиелеу,адамгершілік, имандылық,парасаттылық сияқты қасиеттерді бойға сіңірту;

Сабақтың эпиграфы: «Пайда ойлама,ар ойла.....» (Абай).

3 слайд
Сабақтың эпиграфы: «Пайда ойлама,ар ойла.....» (Абай).

3 слайд

Сабақтың эпиграфы: «Пайда ойлама,ар ойла.....» (Абай).

ІІ Жаңа сабақ 1. Қызығушылықты ояту сатысы Ой қозғау - Балалар, кейіпкер дегеніміз кім? - Мінездеме дегеніміз не? адал

4 слайд
ІІ Жаңа сабақ 1. Қызығушылықты ояту сатысы Ой қозғау - Балалар, кейіпкер дегеніміз кім? - Мінездеме дегеніміз не? адал ұры алдампаз мейірімді еңбекқор дөрекі ұятсыз қиындықты көп көрген шарасыз 1 –Омаш туралы; 2 –Тоқсанбай қартқа айтылған Кім туралы айтылған ? Кімге айтылған сөздер?

4 слайд

ІІ Жаңа сабақ 1. Қызығушылықты ояту сатысы Ой қозғау - Балалар, кейіпкер дегеніміз кім? - Мінездеме дегеніміз не? адал ұры алдампаз мейірімді еңбекқор дөрекі ұятсыз қиындықты көп көрген шарасыз 1 –Омаш туралы; 2 –Тоқсанбай қартқа айтылған Кім туралы айтылған ? Кімге айтылған сөздер?

Мағынаны тану. (топпен жұмыс)

5 слайд
Мағынаны тану. (топпен жұмыс)

5 слайд

Мағынаны тану. (топпен жұмыс)

6 слайд

6 слайд

Топтық жұмыс I топ - Шығарманың композициялық құрылысына талдау жасау. II топ - Омаш портретін тауып оқыңдар III топ

7 слайд
Топтық жұмыс I топ - Шығарманың композициялық құрылысына талдау жасау. II топ - Омаш портретін тауып оқыңдар III топ – Венн диаграммасы (Омаш пен Тоқсанбай)

7 слайд

Топтық жұмыс I топ - Шығарманың композициялық құрылысына талдау жасау. II топ - Омаш портретін тауып оқыңдар III топ – Венн диаграммасы (Омаш пен Тоқсанбай)

3.Венн диаграммасы. Тоқсанбай қарт Омаш

8 слайд
3.Венн диаграммасы. Тоқсанбай қарт Омаш

8 слайд

3.Венн диаграммасы. Тоқсанбай қарт Омаш

Сөздікпен жұмыс

9 слайд
Сөздікпен жұмыс

9 слайд

Сөздікпен жұмыс

Пікірталас РАФТ стратегиясы •І топ ІІ топ

10 слайд
Пікірталас РАФТ стратегиясы •І топ ІІ топ ІІІ топ •Роль – Тоқсанбай Роль – Омаш •Аудитория – Омаш Аудитория – халық Екі топқа өз пікірлерін •Форма – хат Форма – үндеу айтады •Тақырып – «Адалдықтың ақ жібі» •Тақырып – «Адамгершілік –асыл қазына»

10 слайд

Пікірталас РАФТ стратегиясы •І топ ІІ топ ІІІ топ •Роль – Тоқсанбай Роль – Омаш •Аудитория – Омаш Аудитория – халық Екі топқа өз пікірлерін •Форма – хат Форма – үндеу айтады •Тақырып – «Адалдықтың ақ жібі» •Тақырып – «Адамгершілік –асыл қазына»

Концептуалдық кесте (кейіпкерлерге баға беру) топ кейіпкерлер Өмірге қызығушылығы Адамгершілік қасиеті Кейіпкерлерге баға І

11 слайд
Концептуалдық кесте (кейіпкерлерге баға беру) топ кейіпкерлер Өмірге қызығушылығы Адамгершілік қасиеті Кейіпкерлерге баға І Тоқсанбай ІІ Омаш ІІІ Ергеш

11 слайд

Концептуалдық кесте (кейіпкерлерге баға беру) топ кейіпкерлер Өмірге қызығушылығы Адамгершілік қасиеті Кейіпкерлерге баға І Тоқсанбай ІІ Омаш ІІІ Ергеш

Сергіту сәті Иесіне қайтар ойыны Ергеш

12 слайд
Сергіту сәті Иесіне қайтар ойыны Ергеш Омаш Тоқсанбай

12 слайд

Сергіту сәті Иесіне қайтар ойыны Ергеш Омаш Тоқсанбай

Бекіту Әңгімеде саған не әсер етті? Несімен әсер етті? Екі жақты күнделік

13 слайд
Бекіту Әңгімеде саған не әсер етті? Несімен әсер етті?           Екі жақты күнделік

13 слайд

Бекіту Әңгімеде саған не әсер етті? Несімен әсер етті?           Екі жақты күнделік

4.Ой толғау Абай айтқан «Ыстық қайрат,нұрлы ақыл,жылы жүрек» және Омаш.

14 слайд
4.Ой толғау Абай айтқан «Ыстық қайрат,нұрлы ақыл,жылы жүрек» және Омаш.

14 слайд

4.Ой толғау Абай айтқан «Ыстық қайрат,нұрлы ақыл,жылы жүрек» және Омаш.

Сабақты қорытындылау. Сұрақ-жауап. 1.Омаш әңгіме соңында өзін қалай сезінді? (тауып оқу) 2.Обал,сауап,адал,арам тәрізді ұғымды к

15 слайд
Сабақты қорытындылау. Сұрақ-жауап. 1.Омаш әңгіме соңында өзін қалай сезінді? (тауып оқу) 2.Обал,сауап,адал,арам тәрізді ұғымды кім қалай түсінеді? 3. Өзің-ақ айтшы ғаламда мынау жеңудің бәрі жеңіс пе?

15 слайд

Сабақты қорытындылау. Сұрақ-жауап. 1.Омаш әңгіме соңында өзін қалай сезінді? (тауып оқу) 2.Обал,сауап,адал,арам тәрізді ұғымды кім қалай түсінеді? 3. Өзің-ақ айтшы ғаламда мынау жеңудің бәрі жеңіс пе?

Үй тапсырмасы: «Адамгершілікті мен қалай түсінемін?» тақырыбына шағын шығарма жазыңдар.

16 слайд
Үй тапсырмасы: «Адамгершілікті мен қалай түсінемін?» тақырыбына шағын шығарма жазыңдар.

16 слайд

Үй тапсырмасы: «Адамгершілікті мен қалай түсінемін?» тақырыбына шағын шығарма жазыңдар.