Д.Исабеков "Ата үміті"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Д.Исабеков “Ата үміті”.
Әңгімедегі адамгершілік пен
ізгілік мәселелері. Кейіпкерлер
бейнесі.
1 слайд
Д.Исабеков “Ата үміті”. Әңгімедегі адамгершілік пен ізгілік мәселелері. Кейіпкерлер бейнесі.
2 слайд
Сабақтың мақсаты:
•Білімділік-әңгімедегі кейіпкерлер бейнесіне
талдау жасау,іс-әрекеттеріне баға беру
арқылы оқырманның рухани жан-дүниесін
байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын
таныту;
•Дамытушылық- жазушының портрет жасау
шеберлігіне назар аудару,көркем сөз құдіретіне
үңілу,кейіпкерлерге мәтіннен мысал келтіре
отырып сипаттамалар беру,ой қорыту,пікір
айтуға,оны қорғай білуге төселту;
•Тәрбиелік- оқушыларды
зұлымдық,жауыздық,қатыгездік,қаскөйлік
сияқты жаман қасиеттерден жирендіре
отырып ізгілік жолына
тәрбиелеу,адамгершілік,
имандылық,парасаттылық сияқты
қасиеттерді бойға сіңірту;
2 слайд
Сабақтың мақсаты: •Білімділік-әңгімедегі кейіпкерлер бейнесіне талдау жасау,іс-әрекеттеріне баға беру арқылы оқырманның рухани жан-дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту; •Дамытушылық- жазушының портрет жасау шеберлігіне назар аудару,көркем сөз құдіретіне үңілу,кейіпкерлерге мәтіннен мысал келтіре отырып сипаттамалар беру,ой қорыту,пікір айтуға,оны қорғай білуге төселту; •Тәрбиелік- оқушыларды зұлымдық,жауыздық,қатыгездік,қаскөйлік сияқты жаман қасиеттерден жирендіре отырып ізгілік жолына тәрбиелеу,адамгершілік, имандылық,парасаттылық сияқты қасиеттерді бойға сіңірту;
3 слайд
Сабақтың эпиграфы:
«Пайда ойлама,ар
ойла.....»
(Абай).
3 слайд
Сабақтың эпиграфы: «Пайда ойлама,ар ойла.....» (Абай).
4 слайд
ІІ Жаңа сабақ
1. Қызығушылықты ояту сатысы
Ой қозғау
- Балалар, кейіпкер дегеніміз кім?
- Мінездеме дегеніміз не?
адал
ұры алдампаз
мейірімді
еңбекқор
дөрекі
ұятсыз қиындықты көп көрген шарасыз
1 –Омаш туралы; 2 –Тоқсанбай қартқа айтылған
Кім туралы
айтылған ?
Кімге
айтылған
сөздер?
4 слайд
ІІ Жаңа сабақ 1. Қызығушылықты ояту сатысы Ой қозғау - Балалар, кейіпкер дегеніміз кім? - Мінездеме дегеніміз не? адал ұры алдампаз мейірімді еңбекқор дөрекі ұятсыз қиындықты көп көрген шарасыз 1 –Омаш туралы; 2 –Тоқсанбай қартқа айтылған Кім туралы айтылған ? Кімге айтылған сөздер?
5 слайд
Мағынаны тану. (топпен жұмыс)
5 слайд
Мағынаны тану. (топпен жұмыс)
6 слайд
6 слайд
7 слайд
Топтық жұмыс
I топ - Шығарманың
композициялық
құрылысына талдау
жасау.
II топ - Омаш портретін
тауып оқыңдар
III топ – Венн
диаграммасы (Омаш пен
Тоқсанбай)
7 слайд
Топтық жұмыс I топ - Шығарманың композициялық құрылысына талдау жасау. II топ - Омаш портретін тауып оқыңдар III топ – Венн диаграммасы (Омаш пен Тоқсанбай)
8 слайд
3.Венн диаграммасы.
Тоқсанбай қарт Омаш
8 слайд
3.Венн диаграммасы. Тоқсанбай қарт Омаш
9 слайд
Сөздікпен
жұмыс
9 слайд
Сөздікпен жұмыс
10 слайд
Пікірталас
РАФТ стратегиясы
•І топ ІІ топ
ІІІ топ
•Роль – Тоқсанбай Роль – Омаш
•Аудитория – Омаш Аудитория –
халық Екі топқа өз пікірлерін
•Форма – хат Форма – үндеу
айтады
•Тақырып – «Адалдықтың ақ жібі»
•Тақырып – «Адамгершілік –асыл қазына»
10 слайд
Пікірталас РАФТ стратегиясы •І топ ІІ топ ІІІ топ •Роль – Тоқсанбай Роль – Омаш •Аудитория – Омаш Аудитория – халық Екі топқа өз пікірлерін •Форма – хат Форма – үндеу айтады •Тақырып – «Адалдықтың ақ жібі» •Тақырып – «Адамгершілік –асыл қазына»
11 слайд
Концептуалдық кесте (кейіпкерлерге баға беру)
топ кейіпкерлер Өмірге қызығушылығы Адамгершілік қасиеті Кейіпкерлерге
баға
І Тоқсанбай
ІІ Омаш
ІІІ Ергеш
11 слайд
Концептуалдық кесте (кейіпкерлерге баға беру) топ кейіпкерлер Өмірге қызығушылығы Адамгершілік қасиеті Кейіпкерлерге баға І Тоқсанбай ІІ Омаш ІІІ Ергеш
12 слайд
Сергіту сәті
Иесіне қайтар ойыны
Ергеш Омаш
Тоқсанбай
12 слайд
Сергіту сәті Иесіне қайтар ойыны Ергеш Омаш Тоқсанбай
13 слайд
Бекіту
Әңгімеде саған не әсер
етті?
Несімен әсер етті?
Екі жақты күнделік
13 слайд
Бекіту Әңгімеде саған не әсер етті? Несімен әсер етті? Екі жақты күнделік
14 слайд
4.Ой толғау
Абай айтқан «Ыстық қайрат,нұрлы ақыл,жылы жүрек» және Омаш.
14 слайд
4.Ой толғау Абай айтқан «Ыстық қайрат,нұрлы ақыл,жылы жүрек» және Омаш.
15 слайд
Сабақты қорытындылау. Сұрақ-жауап.
1.Омаш әңгіме соңында өзін қалай сезінді? (тауып оқу)
2.Обал,сауап,адал,арам тәрізді ұғымды кім қалай түсінеді?
3. Өзің-ақ айтшы ғаламда мынау
жеңудің бәрі жеңіс пе?
15 слайд
Сабақты қорытындылау. Сұрақ-жауап. 1.Омаш әңгіме соңында өзін қалай сезінді? (тауып оқу) 2.Обал,сауап,адал,арам тәрізді ұғымды кім қалай түсінеді? 3. Өзің-ақ айтшы ғаламда мынау жеңудің бәрі жеңіс пе?
16 слайд
Үй тапсырмасы:
«Адамгершілікті мен қалай түсінемін?» тақырыбына шағын шығарма жазыңдар.
16 слайд
Үй тапсырмасы: «Адамгершілікті мен қалай түсінемін?» тақырыбына шағын шығарма жазыңдар.