Доппен қозғалу және пас беру 6 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Доппен қозғалу және пас беру 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ойынды ашып түсіндірдім
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сабақ тақырыбы:Доппен қозғалу және пас беру Дене тәрбиесі пәні 6 сынып Пән мұғалімі : Маңғыбай Алтынгүл ТалғатқызыСабақ т

#1 слайд
Сабақ тақырыбы:Доппен қозғалу және пас беру Дене тәрбиесі пәні 6 сынып Пән мұғалімі : Маңғыбай Алтынгүл ТалғатқызыСабақ тақырыбы:Доппен қозғалу және пас беру

1 слайд

Сабақ тақырыбы:Доппен қозғалу және пас беру Дене тәрбиесі пәні 6 сынып Пән мұғалімі : Маңғыбай Алтынгүл ТалғатқызыСабақ тақырыбы:Доппен қозғалу және пас беру

Сабақтың мақсаттары - Ойын кезінде допты алып жүру әдістерін түсіндіру - Қозғалыс қабілетін дамыту - Дриблингті және аяқтың

#2 слайд
Сабақтың мақсаттары - Ойын кезінде допты алып жүру әдістерін түсіндіру - Қозғалыс қабілетін дамыту - Дриблингті және аяқтың ішкі жағымен допты тебуді үйрету. Сабақтың мақсаттары

2 слайд

Сабақтың мақсаттары - Ойын кезінде допты алып жүру әдістерін түсіндіру - Қозғалыс қабілетін дамыту - Дриблингті және аяқтың ішкі жағымен допты тебуді үйрету. Сабақтың мақсаттары

3Техникалық қауіпсіздік ережелерімен танысу. Үй жағдайында жаттығулар орындау кезіндегі қауіпсізідік ережесі: 1.Жаттығул

#3 слайд
3Техникалық қауіпсіздік ережелерімен танысу. Үй жағдайында жаттығулар орындау кезіндегі қауіпсізідік ережесі: 1.Жаттығуларды орындауға арнайы орын таңдау. 2.Жаттығуларды орындау орынның тазалығы. 3.Жаттығуларды орындау кезінде кедергі болатын заттарды алып тастау. 4.Денені қыздырынбай жаттығуларды орындамау

3 слайд

3Техникалық қауіпсіздік ережелерімен танысу. Үй жағдайында жаттығулар орындау кезіндегі қауіпсізідік ережесі: 1.Жаттығуларды орындауға арнайы орын таңдау. 2.Жаттығуларды орындау орынның тазалығы. 3.Жаттығуларды орындау кезінде кедергі болатын заттарды алып тастау. 4.Денені қыздырынбай жаттығуларды орындамау

Білу маңызды Футбол — ( ағылш. foot — аяқ, ball — доп) спорттың командалық ойын түрі. Футбол — әлемге аса танымал ойы

#4 слайд
Білу маңызды Футбол   — ( ағылш.  foot  — аяқ,  ball  — доп) спорттың командалық ойын түрі. Футбол — әлемге аса танымал ойындардың бірі [1][2][3][4] . Ойынның негізгі мақсаты қарсылас команданың қақпасына аяқпен немесе басқа да дене мүшелерімен (қолдан басқа) қарсылас команда салған саннан көбірек доп салу болып табылады. Ойын алаңы Ойын алаңының ұзындығы 100-110 м, ені 64-75 метрлік тіктөртбұрышты алаңда өткізіледі. Биіктігі 2 м 44 см, ұзындығы 7 м 32 см-лік 2 қақпасы бар. Қақпалардың сыртына тор керіледі . Білу маңызды

4 слайд

Білу маңызды Футбол   — ( ағылш.  foot  — аяқ,  ball  — доп) спорттың командалық ойын түрі. Футбол — әлемге аса танымал ойындардың бірі [1][2][3][4] . Ойынның негізгі мақсаты қарсылас команданың қақпасына аяқпен немесе басқа да дене мүшелерімен (қолдан басқа) қарсылас команда салған саннан көбірек доп салу болып табылады. Ойын алаңы Ойын алаңының ұзындығы 100-110 м, ені 64-75 метрлік тіктөртбұрышты алаңда өткізіледі. Биіктігі 2 м 44 см, ұзындығы 7 м 32 см-лік 2 қақпасы бар. Қақпалардың сыртына тор керіледі . Білу маңызды

Ойын техникасы

#5 слайд
Ойын техникасы

5 слайд

Ойын техникасы

Допты ие болу деп, допты тебер алдында не пас жасарда доптың қозғалысын баяулату немесе тоқтатуды айтады, Жоғарыдан ұшып

#6 слайд
Допты ие болу деп, допты тебер алдында не пас жасарда доптың қозғалысын баяулату немесе тоқтатуды айтады, Жоғарыдан ұшып келе жатқан допты аяқтың басына салып тоқтатып,аяқты көтеріңкіреп және босаңсытып, сосын допты бірге суретте көрсетілгендей етіп төмен түсіру керек. Техникалық ойыншы допқа ие болып,дәлме-дәл пас жасайды, допты баспен ұрып, қарсыласын алдайды, қақпаны көздеп шабуыл жасай алады .

6 слайд

Допты ие болу деп, допты тебер алдында не пас жасарда доптың қозғалысын баяулату немесе тоқтатуды айтады, Жоғарыдан ұшып келе жатқан допты аяқтың басына салып тоқтатып,аяқты көтеріңкіреп және босаңсытып, сосын допты бірге суретте көрсетілгендей етіп төмен түсіру керек. Техникалық ойыншы допқа ие болып,дәлме-дәл пас жасайды, допты баспен ұрып, қарсыласын алдайды, қақпаны көздеп шабуыл жасай алады .

Қарсыластар қақпасына доп жақындату техникасы ол соққы және доп алып жүру .Бір ойыншы екінші ойыншыға доп беру ол- пас,ал

#7 слайд
Қарсыластар қақпасына доп жақындату техникасы ол соққы және доп алып жүру .Бір ойыншы екінші ойыншыға доп беру ол- пас,ал допты ашық алаңда алып жүру ол доп қуу,ал допты қарсылас жанынан алып өту - алдау деп аталады .

7 слайд

Қарсыластар қақпасына доп жақындату техникасы ол соққы және доп алып жүру .Бір ойыншы екінші ойыншыға доп беру ол- пас,ал допты ашық алаңда алып жүру ол доп қуу,ал допты қарсылас жанынан алып өту - алдау деп аталады .

Допты алып жүру нұсқалары: Бір аяқпен алқымның ішкі және сыртқы жағымен алмастыра екі аяқпен кезекпен алқымның ішкі жағыме

#8 слайд
Допты алып жүру нұсқалары: Бір аяқпен алқымның ішкі және сыртқы жағымен алмастыра екі аяқпен кезекпен алқымның ішкі жағымен; екі аяқпен кезекпен алқымның сыртқы жағымен; бір аяқпен допты табанмен алға қарай домалату;

8 слайд

Допты алып жүру нұсқалары: Бір аяқпен алқымның ішкі және сыртқы жағымен алмастыра екі аяқпен кезекпен алқымның ішкі жағымен; екі аяқпен кезекпен алқымның сыртқы жағымен; бір аяқпен допты табанмен алға қарай домалату;

9Ойлан тап ?

#9 слайд
9Ойлан тап ?

9 слайд

9Ойлан тап ?

Мысал ретінде көрсетілген кестедегі тапсырманы орында,бақылау күнделігіне өзін орындай алған нәтижені жаз. Күн сайын нәтижелерд

#10 слайд
Мысал ретінде көрсетілген кестедегі тапсырманы орында,бақылау күнделігіне өзін орындай алған нәтижені жаз. Күн сайын нәтижелердің артуын қадағала.

10 слайд

Мысал ретінде көрсетілген кестедегі тапсырманы орында,бақылау күнделігіне өзін орындай алған нәтижені жаз. Күн сайын нәтижелердің артуын қадағала.

Іс-әрекет тәртібі Ресурстар Орындалу (оқушы толтырады) «+» немесе «-» белгісін қой Тапсырма№ 1 Өзін-өзі бақылау күнделігіМұғ

#11 слайд
Іс-әрекет тәртібі Ресурстар Орындалу (оқушы толтырады) «+» немесе «-» белгісін қой Тапсырма№ 1 Өзін-өзі бақылау күнделігіМұғалім - Оқушы _____________________________________ _____ класс

11 слайд

Іс-әрекет тәртібі Ресурстар Орындалу (оқушы толтырады) «+» немесе «-» белгісін қой Тапсырма№ 1 Өзін-өзі бақылау күнделігіМұғалім - Оқушы _____________________________________ _____ класс

12Жауабы : 1. _______________ 2._______________ 3._______________ 1. Футболдың шығу тарихы? 2. Ойын алаңының ұзындығы ? 3. Фут

#12 слайд
12Жауабы : 1. _______________ 2._______________ 3._______________ 1. Футболдың шығу тарихы? 2. Ойын алаңының ұзындығы ? 3. Футбол добының салмағы? Рефлексия

12 слайд

12Жауабы : 1. _______________ 2._______________ 3._______________ 1. Футболдың шығу тарихы? 2. Ойын алаңының ұзындығы ? 3. Футбол добының салмағы? Рефлексия

Файл форматы:
ppt
26.05.2021
932
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі