Материалдар / Допты игеру техникасының негізгі элементтерін дамыту
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Допты игеру техникасының негізгі элементтерін дамыту

Материал туралы қысқаша түсінік
Допты игеру техникасының негізгі элементтерін дамыту тақырыбында өткізілген сабақтың слайд презентациясы.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қараша 2021
265
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Сүйесін Айбат Игілікұлы Бай ғанин ауданы Қарауылкелді орта мектебінің дене шынықтыру пәні мұғалімі

1 слайд
Сүйесін Айбат Игілікұлы Бай ғанин ауданы Қарауылкелді орта мектебінің дене шынықтыру пәні мұғалімі

ЖоспарлауОқу мақсаты. 6.3.4.4 Денсаулықты нығайтуға бағытталған арнайы спорттық қауіпсіздік техникасын, нормалары мен ер

2 слайд
ЖоспарлауОқу мақсаты. 6.3.4.4 Денсаулықты нығайтуға бағытталған арнайы спорттық қауіпсіздік техникасын, нормалары мен ережелерін түсіне білу. Сабақ тақырыбы. Допты игеру техникасының негізгі элементтерін дамыту № 7 бөлім. Ойын арқылы дағдыларды жақсарту Сабақ мақсаты. Допты игеру техникасын дамытуға арналған жаттығулар арқылы спорттық қауіпсіздік техникасын, нормалары мен ережелерін түсіне білуге үйрету .

Белсенді оқыту әдістері Саптық жаттығулар . Жүру жаттығулары Бірқалыпты жылдамлықпен жүгіру . Тыныс алуды қалыпқа келті

3 слайд
Белсенді оқыту әдістері Саптық жаттығулар . Жүру жаттығулары Бірқалыпты жылдамлықпен жүгіру . Тыныс алуды қалыпқа келтіру жаттығулары . Доппен орындала- тын жалпы дамыту жаттығулары . Оңға, солға, артқа айнал. Бірінші, екіншіге санал! Бір қатардан екі қатар түзе. Екі қатардан бір қатар түзе Қол жоғарыда аяқтың ұшымен жүру.Қол желкеде өкшемен жүру. Табанның ішкі қырымен жүру.Табанның сыртқы қырымен жүру . Қолға допты ұстап жүгіру.Допты кеуде- ге ұстап, оң қапталмен жүгіру. Допты кеудеге ұстап, сол қаптал- мен жүгіру. Допты кеудеге ұстап, тізені жоғары көтеріп жүгіру.Допты артқа ұстап,өкшені допқа тигізіп жүгіру. Допты соғып алға-артқа жүгіру . 1,2- Қолымызды көтеріп терең тыныс аламыз. 3,4-дем шығарамыз, қолды түсіреміз. 3 рет Бастапқы қалып аяқ арасы иық кеңдігіндей, допты қолымызға ұстап алға созамыз. 1.қолды шынтақтан бүгіп, допты кеудеге ұстаймыз. 2.кеудемізді оңға бұрамыз. 3.түзелеміз. 4.кеудемізді солға бұрамыз. .

Белсенді оқыту әдістері Оқушыларды суреттер құрастыру арқылы 3 топқа бөлу . Допты игеруге арналған эстафеталық жаттығу

4 слайд
Белсенді оқыту әдістері Оқушыларды суреттер құрастыру арқылы 3 топқа бөлу . Допты игеруге арналған эстафеталық жаттығулар «Он пас» беру ойыны Кері байланыс . Тыныс алуды қалыпқа келтіру жаттығуы . 1.Допты соғып барып, жардан 2м қашықтықтан жарға соғып, қақшып алып, кері қайту. 2.Допты соғып барып, жарға соғып қағып алып, қайтарда белгіленген межеден әріптесіне пас беру. 3.Допты кедергілер арасымен алып жүру, қайтарда допты белгіленген жерден лақтырып беру. Допты қалай соғып жүруге болмайды? (Екі қолмен соғуға, ұстап жүгіруге, соғып келіп ұстап алып, қайта соғуға ) 1-терең тыныс аламыз, 2-демімізді іште 5-6 секунд ұстап тұрамыз, 3-дем шығарамыз. 3 рет қайталаймыз .Әр команда өз-ара он рет доп береді. Қарсыласта р допты ұстап алса, олар да бір- біріне 10 рет пас береді. Қай команда он рет өзара пас берсе, сол команда жеңіске жетеді.«Астана», «Алматы», «Ақтөбе» Үйге тапсырма: «қолды бүгіп жазу » . 5реттен 3мәрте

Бағалау критерийі 5 балл- “Баскетбол себеті” тобы Қабілет деңгейі жоғары оқушылар 4 балл –“Баскетбол қалқаны” тобы Қабілет

5 слайд
Бағалау критерийі 5 балл- “Баскетбол себеті” тобы Қабілет деңгейі жоғары оқушылар 4 балл –“Баскетбол қалқаны” тобы Қабілет деңгейі орташа оқушылар 3 балл-“Баскетбол добы” тобы Қабілет деңгейі төмен оқушылар оқушылар допты дұрыс, дәл бере алады, жардан қайтқан допты екі қолмен кеудеге тигізбей қағып алады. Допты соғып жүре алады, әріптесіне пас бере алады және әріптесі берген допты қағып алуды қатесіз орындайды. Допты кедергілер арасымен жылдам, қатесіз алып жүре алады, әріптесіне дәл пас бере алады және допты қатесіз қабылдай алады. оқушылар допты дұрыс, дәл бере алады, допты қабылдаған кезде, қателеседі(кеудеге допты тигізіп алады). Допты соғып жүре алады, әріптесіне пас берген кезде дәл бермейді. Допты кедергілер арасымен алып жүру кезінде қателеседі, допты әріптесіне дәл береді . оқушылар допты дұрыс, дәл бере алады, допты қабылдаған кезде қателеседі. Доп алып жүргенде доптан айырылып қалады, әріптесіне пас берген кезде дәл бермейді. Допты кедергілер арасымен алып жүру кезінде қателеседі, әріптесіне доп беру кезінде дәл бермейді.

С а р а л а у “ Баскетбол себеті” тобына кедергілер арқылы допты жылдам алып жүру, себетке доп салу “ Баскетбол қалқаны” то

6 слайд
С а р а л а у “ Баскетбол себеті” тобына кедергілер арқылы допты жылдам алып жүру, себетке доп салу “ Баскетбол қалқаны” тобына кедергілер арқылы допты жылдам алып жүру, баскетбол қалқаншасына доп лақтыру. “ Баскетбол добы”тобына допты соғып барып, жарға допты екі қолмен кеудеден лақтырып қағып алу, кері қайту.

Назар аударғандарыңызға рахмет

7 слайд
Назар аударғандарыңызға рахмет