Достық өлкесінің заңы тақырыбы бойынша сабақтың презентациясы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қазақ тілі, 7-сынып
Пән мұғалімі: Мухсинова А.М.
«№23 ЖББМ» КММ
1 слайд
Қазақ тілі, 7-сынып Пән мұғалімі: Мухсинова А.М. «№23 ЖББМ» КММ
2 слайд
Қайталау – білім анасы
Мына сөйлемнің ішіндегі көсемше тұлғалы етістіктерді
табыңдар және түбірі мен қосымшасын ажыратыңдар.
Бір құмырсқа өз илеуінен бөлініп, ара, қоңызбен дос болыпты.
Жем іздеп шыққан құмырсқа жол үстінен бір дән тауып
алыпты.
Құмырсқа: -Досым, маған көмектесіп жібер,-деп өтініпті.
2 слайд
Қайталау – білім анасы Мына сөйлемнің ішіндегі көсемше тұлғалы етістіктерді табыңдар және түбірі мен қосымшасын ажыратыңдар. Бір құмырсқа өз илеуінен бөлініп, ара, қоңызбен дос болыпты. Жем іздеп шыққан құмырсқа жол үстінен бір дән тауып алыпты. Құмырсқа: -Досым, маған көмектесіп жібер,-деп өтініпті.
3 слайд
Қарашаның жиырмасы
Сынып жұмысы
Достық өлкесінің заңы
3 слайд
Қарашаның жиырмасы Сынып жұмысы Достық өлкесінің заңы
4 слайд
Кімнің досы жақсы болса, өзі
де жақсы болады.
Ахмет Иүгінеки
Өзіңе қарай дос таңда,
Күшіңе қарай жүк көтер.
Жүсіп Баласағұн
4 слайд
Кімнің досы жақсы болса, өзі де жақсы болады. Ахмет Иүгінеки Өзіңе қарай дос таңда, Күшіңе қарай жүк көтер. Жүсіп Баласағұн
5 слайд
Өлеңді тыңдап, сұрақтарға жауап беріңдер
5 слайд
Өлеңді тыңдап, сұрақтарға жауап беріңдер
6 слайд
-Қалай ойлайсыздар, әже
кімді жазалайды?
-Қонақ бала көзәйнекті
сындырғанын мойындайды
ма?
-Өлеңнен қандай
қорытынды жасар едің?
6 слайд
-Қалай ойлайсыздар, әже кімді жазалайды? -Қонақ бала көзәйнекті сындырғанын мойындайды ма? -Өлеңнен қандай қорытынды жасар едің?
7 слайд
Оқылым мәтінін тізбектеп оқу
(105-106 бет)
1-тапсырма.
Мәтінді түсініп оқып, тыңдалым мәтінемен
салыстыра талдаңдар.
Тыңдалым мәтіні Оқылым мәтіні
Тақырыбы
Стилі
Тілдік амал-тәсілдері
7 слайд
Оқылым мәтінін тізбектеп оқу (105-106 бет) 1-тапсырма. Мәтінді түсініп оқып, тыңдалым мәтінемен салыстыра талдаңдар. Тыңдалым мәтіні Оқылым мәтіні Тақырыбы Стилі Тілдік амал-тәсілдері
8 слайд
Ереже: Тұйық етістіктің түрленуі
Тұйық етістік септеледі, көптеледі, бірақ
жіктелмейді.
Тұйық етістік + көптік жалғауы+тәуелдік
жалғауы.
Мысалы, бару-лар-ы
келу-лер-іңіз
8 слайд
Ереже: Тұйық етістіктің түрленуі Тұйық етістік септеледі, көптеледі, бірақ жіктелмейді. Тұйық етістік + көптік жалғауы+тәуелдік жалғауы. Мысалы, бару-лар-ы келу-лер-іңіз
9 слайд
Тұйық етістіктің тәуелденуі
І жақ Менің ойлауым
ІІ жақ Сенің ойлауың
Сіздің ойлауыңыз
ІІІ жақ Оның ойлауы
Менің есеюім
Сенің есеюің
Сіздің есеюіңіз
Оның есеюі
І жақ Біздің ойлауымыз
ІІ жақ Сендердің ойлауларың
Сіздердің ойлауларыңыз
ІІІ жақ Олардың ойлауы
Біздің есеюіміз
Сендердің есеюлерің
Сіздердің есеюлеріңіз
Олардың есеюі
9 слайд
Тұйық етістіктің тәуелденуі І жақ Менің ойлауым ІІ жақ Сенің ойлауың Сіздің ойлауыңыз ІІІ жақ Оның ойлауы Менің есеюім Сенің есеюің Сіздің есеюіңіз Оның есеюі І жақ Біздің ойлауымыз ІІ жақ Сендердің ойлауларың Сіздердің ойлауларыңыз ІІІ жақ Олардың ойлауы Біздің есеюіміз Сендердің есеюлерің Сіздердің есеюлеріңіз Олардың есеюі
10 слайд
2-тапсырма Тұйық етістіктің септелуі
Атау Сынау Ескеру Келуім
Ілік
Барыс
Табыс
Жатыс
Шығыс
Көмектес
10 слайд
2-тапсырма Тұйық етістіктің септелуі Атау Сынау Ескеру Келуім Ілік Барыс Табыс Жатыс Шығыс Көмектес
11 слайд
3-тапсырма
Сөйлемдерді көшіріп жазып. Тұйық етістіктердің
астын сызыңдар, қызметін анықтаңдар.
Ашу-адамның дұшпаны (мақал).
Азаматтары тату болмаған елде татулық
болмайды. Достық дегеніміз-сырыңды
айтатын адамның болуы. Достық - ең
алдымен, адылдық, яғни жолдасыңның
қателерін бетіне айту, сынау.
11 слайд
3-тапсырма Сөйлемдерді көшіріп жазып. Тұйық етістіктердің астын сызыңдар, қызметін анықтаңдар. Ашу-адамның дұшпаны (мақал). Азаматтары тату болмаған елде татулық болмайды. Достық дегеніміз-сырыңды айтатын адамның болуы. Достық - ең алдымен, адылдық, яғни жолдасыңның қателерін бетіне айту, сынау.
12 слайд
РЕФЛЕКСИЯ «3Қ»
•3 құнды
•3 қызықты
•3 қиын
12 слайд
РЕФЛЕКСИЯ «3Қ» •3 құнды •3 қызықты •3 қиын
13 слайд
Үйге тапсырма
•Оқулықтың 107 –бетіндегі 8-9
тапсырмалар.
13 слайд
Үйге тапсырма •Оқулықтың 107 –бетіндегі 8-9 тапсырмалар.