Материалдар / Дүниетану. Алғашқы адам
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дүниетану. Алғашқы адам

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғалімі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Мамыр 2019
508
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Алғашқы адам  Оқу мақсаты : 1.3.1.1. Көрнекі матер

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Алғашқы адам  Оқу мақсаты : 1.3.1.1. Көрнекі материалдарды зерделеу арқылы ежелгі адамдардың өмірі туралы әңгімелеу.  Сабақтың мақсаттары:  Барлық оқушылар : Көрнекі материалдарды зерделеу арқылы ежелгі адамдардың өмірі туралы түсінік алады.  Көптеген оқушылар : Ежелгі адамдар мен қазіргі адамдардың өміріндегі ерекшеліктерді ажырата алады . Кейбір оқушылар:Көрнекі материалдарды пайдалана отырып,ежелгі адамдардың өмірі туралы әңгімелейді. Пән: ДҮНИЕТАНУ Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Саяхат Ы. Көшкінов атындағы орта мектеп Бастауыш сынып мұғалімі Сарсебекова Гүлнар Тілдік мақсаттар : Алғашқы адамдарға байланысты тірек сөздерді пайдалана отырып, байланыстырып сөйлеу дағдысы қалыптасады, сөздік қоры дамиды. Құндылықтарды дарыту: “Мәңілік ел” ел идеясын басшылыққа ала отырып, өткен тарихты таныту, адами құндылықтарды қадірлеуге тәрбиелеу. Пәнаралық байланыс : көркем еңбек. АКТ қолдану : интербелсенді тақта, слайд. Ынтымақтастық ахуал Топқа бөлуҮш тілділік : Ру-род-seethe Аңшылық-охотничество-hunt Алғашқы адам-первобытный человек-th e siret human

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Алғашқы адам  Оқу мақсаты : 1.3.1.1. Көрнекі материалдарды зерделеу арқылы ежелгі адамдардың өмірі туралы әңгімелеу.  Сабақтың мақсаттары:  Барлық оқушылар : Көрнекі материалдарды зерделеу арқылы ежелгі адамдардың өмірі туралы түсінік алады.  Көптеген оқушылар : Ежелгі адамдар мен қазіргі адамдардың өміріндегі ерекшеліктерді ажырата алады . Кейбір оқушылар:Көрнекі материалдарды пайдалана отырып,ежелгі адамдардың өмірі туралы әңгімелейді. Пән: ДҮНИЕТАНУ Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Саяхат Ы. Көшкінов атындағы орта мектеп Бастауыш сынып мұғалімі Сарсебекова Гүлнар Тілдік мақсаттар : Алғашқы адамдарға байланысты тірек сөздерді пайдалана отырып, байланыстырып сөйлеу дағдысы қалыптасады, сөздік қоры дамиды. Құндылықтарды дарыту: “Мәңілік ел” ел идеясын басшылыққа ала отырып, өткен тарихты таныту, адами құндылықтарды қадірлеуге тәрбиелеу. Пәнаралық байланыс : көркем еңбек. АКТ қолдану : интербелсенді тақта, слайд. Ынтымақтастық ахуал Топқа бөлуҮш тілділік : Ру-род-seethe Аңшылық-охотничество-hunt Алғашқы адам-первобытный человек-th e siret human

Белсенді оқу әдіс -т әсілдер “ Миға шабуыл” (Ө) “ Венн диаграмма сы” (Ұ )“ Көршіңе әңгімелеп бер” (Ж ) “ Ой қозғау” (Т ) Қ

2 слайд
Белсенді оқу әдіс -т әсілдер “ Миға шабуыл” (Ө) “ Венн диаграмма сы” (Ұ )“ Көршіңе әңгімелеп бер” (Ж ) “ Ой қозғау” (Т ) Қ.Б. Мадақ сөздер арқылы. Қ.Б. Басбармақ Қ.Б. Табыс баспалдағы Қ.Б. Өзін - өзі бағалау

2 слайд

Белсенді оқу әдіс -т әсілдер “ Миға шабуыл” (Ө) “ Венн диаграмма сы” (Ұ )“ Көршіңе әңгімелеп бер” (Ж ) “ Ой қозғау” (Т ) Қ.Б. Мадақ сөздер арқылы. Қ.Б. Басбармақ Қ.Б. Табыс баспалдағы Қ.Б. Өзін - өзі бағалау

Белсенді оқу әдісі (Ж) “Құпия қорап” ҚБ Өзін-өзі бағалау Ежелгі адам Орта ғасыр адамы Қазіргі адам Бағалау критерийі Е

3 слайд
Белсенді оқу әдісі (Ж) “Құпия қорап” ҚБ Өзін-өзі бағалау Ежелгі адам Орта ғасыр адамы Қазіргі адам Бағалау критерийі Еңбек құралдарының атын, қай заманда пайдаланылғанын ажырата біледі Дескриптор - еңбек құралының атын атайды; (А) - еңбек құралының не үшін пайдаланылғанын айта алады; (В) - еңбек құралының неден жасалғанын анықтайды (С) Тапсырма Қораптың ішінде жатқан суретті алып, еңбек құралының атын атап, қай кезде пайдаланылғаны жөнінде әңгімелейді.

3 слайд

Белсенді оқу әдісі (Ж) “Құпия қорап” ҚБ Өзін-өзі бағалау Ежелгі адам Орта ғасыр адамы Қазіргі адам Бағалау критерийі Еңбек құралдарының атын, қай заманда пайдаланылғанын ажырата біледі Дескриптор - еңбек құралының атын атайды; (А) - еңбек құралының не үшін пайдаланылғанын айта алады; (В) - еңбек құралының неден жасалғанын анықтайды (С) Тапсырма Қораптың ішінде жатқан суретті алып, еңбек құралының атын атап, қай кезде пайдаланылғаны жөнінде әңгімелейді.

Бағалау критерийі Дескриптор - Ежелгі адамдардың өмірі бейнеленген көрнекі материалды зерттейді;

4 слайд
Бағалау критерийі Дескриптор - Ежелгі адамдардың өмірі бейнеленген көрнекі материалды зерттейді; - Суреттерге сүйеніп, ежелгі адамдардың өмірі,тіршілігі туралы біледі.   Ежелгі адамдардың өмірі туралы білді.  Ежелгі адамдар мен қазіргі заманғы адамдардың ұқсастығы мен айырмашылығын әңгімелей алды. 4

4 слайд

Бағалау критерийі Дескриптор - Ежелгі адамдардың өмірі бейнеленген көрнекі материалды зерттейді; - Суреттерге сүйеніп, ежелгі адамдардың өмірі,тіршілігі туралы біледі.   Ежелгі адамдардың өмірі туралы білді.  Ежелгі адамдар мен қазіргі заманғы адамдардың ұқсастығы мен айырмашылығын әңгімелей алды. 4

Рефлекция Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды. Алғашқы адамдар туралы мағұлмат алды. Жоспарланған саралау жақсы іс

5 слайд
Рефлекция Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды. Алғашқы адамдар туралы мағұлмат алды. Жоспарланған саралау жақсы іске асты. Тапсырмалар сәйкес болды. Уақытты тиімді пайдаланды. Ықшамсабақтың ықпалы: 1. Сабақ мақсаттарын құрастыруда тренер мен әріптестерімнің берген кеңесін пайдаландым. 2. Ықшамсабақтың нәтижесінде белсенді әдіс-тәсілдерді өзгерте отырып, жақсы нәтижеге қол жеткіздім. 3. Әріптестерімнің айтқан пікірлерін ескере отырып, саралау тапсырмаларын енгіздім. 4.Ықшамсабақ кезінде өзіме түйіндеген ойларым бойынша қалыптастырушы бағалау енгізуде басқа әріптестерімнің әдістерін қайталамауға тырыстым. 5. Мен үшін ықшамсабақтың ықпалы болды.

5 слайд

Рефлекция Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды. Алғашқы адамдар туралы мағұлмат алды. Жоспарланған саралау жақсы іске асты. Тапсырмалар сәйкес болды. Уақытты тиімді пайдаланды. Ықшамсабақтың ықпалы: 1. Сабақ мақсаттарын құрастыруда тренер мен әріптестерімнің берген кеңесін пайдаландым. 2. Ықшамсабақтың нәтижесінде белсенді әдіс-тәсілдерді өзгерте отырып, жақсы нәтижеге қол жеткіздім. 3. Әріптестерімнің айтқан пікірлерін ескере отырып, саралау тапсырмаларын енгіздім. 4.Ықшамсабақ кезінде өзіме түйіндеген ойларым бойынша қалыптастырушы бағалау енгізуде басқа әріптестерімнің әдістерін қайталамауға тырыстым. 5. Мен үшін ықшамсабақтың ықпалы болды.