Дүниетану. Алғашқы адам
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Алғашқы
адам
Оқу мақсаты : 1.3.1.1. Көрнекі
материалдарды зерделеу арқылы
ежелгі адамдардың өмірі туралы
әңгімелеу.
Сабақтың мақсаттары:
Барлық оқушылар : Көрнекі
материалдарды зерделеу арқылы
ежелгі адамдардың өмірі туралы
түсінік алады.
Көптеген оқушылар : Ежелгі
адамдар мен қазіргі адамдардың
өміріндегі ерекшеліктерді ажырата
алады .
Кейбір оқушылар:Көрнекі
материалдарды пайдалана
отырып,ежелгі адамдардың өмірі
туралы әңгімелейді. Пән: ДҮНИЕТАНУ
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
Саяхат Ы. Көшкінов атындағы
орта мектеп
Бастауыш сынып
мұғалімі Сарсебекова
Гүлнар
Тілдік мақсаттар :
Алғашқы адамдарға байланысты тірек
сөздерді пайдалана отырып, байланыстырып
сөйлеу дағдысы қалыптасады, сөздік қоры
дамиды.
Құндылықтарды дарыту: “Мәңілік ел” ел
идеясын басшылыққа ала отырып, өткен
тарихты таныту, адами құндылықтарды
қадірлеуге тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс : көркем еңбек.
АКТ қолдану : интербелсенді тақта, слайд.
Ынтымақтастық ахуал
Топқа бөлуҮш тілділік :
Ру-род-seethe
Аңшылық-охотничество-hunt
Алғашқы адам-первобытный человек-th e siret
human
1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Алғашқы адам Оқу мақсаты : 1.3.1.1. Көрнекі материалдарды зерделеу арқылы ежелгі адамдардың өмірі туралы әңгімелеу. Сабақтың мақсаттары: Барлық оқушылар : Көрнекі материалдарды зерделеу арқылы ежелгі адамдардың өмірі туралы түсінік алады. Көптеген оқушылар : Ежелгі адамдар мен қазіргі адамдардың өміріндегі ерекшеліктерді ажырата алады . Кейбір оқушылар:Көрнекі материалдарды пайдалана отырып,ежелгі адамдардың өмірі туралы әңгімелейді. Пән: ДҮНИЕТАНУ Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Саяхат Ы. Көшкінов атындағы орта мектеп Бастауыш сынып мұғалімі Сарсебекова Гүлнар Тілдік мақсаттар : Алғашқы адамдарға байланысты тірек сөздерді пайдалана отырып, байланыстырып сөйлеу дағдысы қалыптасады, сөздік қоры дамиды. Құндылықтарды дарыту: “Мәңілік ел” ел идеясын басшылыққа ала отырып, өткен тарихты таныту, адами құндылықтарды қадірлеуге тәрбиелеу. Пәнаралық байланыс : көркем еңбек. АКТ қолдану : интербелсенді тақта, слайд. Ынтымақтастық ахуал Топқа бөлуҮш тілділік : Ру-род-seethe Аңшылық-охотничество-hunt Алғашқы адам-первобытный человек-th e siret human
2 слайд
Белсенді оқу
әдіс -т әсілдер
“ Миға
шабуыл”
(Ө) “ Венн
диаграмма
сы”
(Ұ )“ Көршіңе
әңгімелеп
бер”
(Ж ) “ Ой қозғау”
(Т )
Қ.Б.
Мадақ
сөздер
арқылы. Қ.Б.
Басбармақ Қ.Б.
Табыс
баспалдағы Қ.Б.
Өзін - өзі
бағалау
2 слайд
Белсенді оқу әдіс -т әсілдер “ Миға шабуыл” (Ө) “ Венн диаграмма сы” (Ұ )“ Көршіңе әңгімелеп бер” (Ж ) “ Ой қозғау” (Т ) Қ.Б. Мадақ сөздер арқылы. Қ.Б. Басбармақ Қ.Б. Табыс баспалдағы Қ.Б. Өзін - өзі бағалау
3 слайд
Белсенді оқу әдісі
(Ж) “Құпия қорап”
ҚБ
Өзін-өзі бағалау
Ежелгі адам
Орта ғасыр адамы
Қазіргі адам Бағалау критерийі
Еңбек құралдарының
атын, қай заманда
пайдаланылғанын
ажырата біледі Дескриптор
- еңбек құралының атын
атайды; (А)
-
еңбек құралының не үшін
пайдаланылғанын айта алады;
(В)
-
еңбек құралының неден
жасалғанын анықтайды (С)
Тапсырма
Қораптың ішінде жатқан
суретті алып, еңбек
құралының атын атап,
қай кезде пайдаланылғаны
жөнінде әңгімелейді.
3 слайд
Белсенді оқу әдісі (Ж) “Құпия қорап” ҚБ Өзін-өзі бағалау Ежелгі адам Орта ғасыр адамы Қазіргі адам Бағалау критерийі Еңбек құралдарының атын, қай заманда пайдаланылғанын ажырата біледі Дескриптор - еңбек құралының атын атайды; (А) - еңбек құралының не үшін пайдаланылғанын айта алады; (В) - еңбек құралының неден жасалғанын анықтайды (С) Тапсырма Қораптың ішінде жатқан суретті алып, еңбек құралының атын атап, қай кезде пайдаланылғаны жөнінде әңгімелейді.
4 слайд
Бағалау критерийі Дескриптор
- Ежелгі адамдардың
өмірі бейнеленген
көрнекі материалды
зерттейді;
- Суреттерге сүйеніп,
ежелгі адамдардың
өмірі,тіршілігі
туралы біледі.
Ежелгі адамдардың
өмірі туралы білді.
Ежелгі адамдар
мен қазіргі заманғы
адамдардың
ұқсастығы мен
айырмашылығын
әңгімелей алды.
4
4 слайд
Бағалау критерийі Дескриптор - Ежелгі адамдардың өмірі бейнеленген көрнекі материалды зерттейді; - Суреттерге сүйеніп, ежелгі адамдардың өмірі,тіршілігі туралы біледі. Ежелгі адамдардың өмірі туралы білді. Ежелгі адамдар мен қазіргі заманғы адамдардың ұқсастығы мен айырмашылығын әңгімелей алды. 4
5 слайд
Рефлекция
Сабақтың мақсаты мен оқу
міндеттері орындалды.
Алғашқы адамдар туралы
мағұлмат алды.
Жоспарланған саралау
жақсы іске асты.
Тапсырмалар сәйкес болды.
Уақытты тиімді пайдаланды. Ықшамсабақтың ықпалы:
1. Сабақ мақсаттарын құрастыруда
тренер мен әріптестерімнің берген
кеңесін пайдаландым.
2. Ықшамсабақтың нәтижесінде
белсенді әдіс-тәсілдерді өзгерте
отырып, жақсы нәтижеге қол
жеткіздім.
3. Әріптестерімнің айтқан пікірлерін
ескере отырып, саралау
тапсырмаларын енгіздім.
4.Ықшамсабақ кезінде өзіме
түйіндеген ойларым бойынша
қалыптастырушы бағалау енгізуде
басқа әріптестерімнің әдістерін
қайталамауға тырыстым.
5. Мен үшін ықшамсабақтың
ықпалы болды.
5 слайд
Рефлекция Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды. Алғашқы адамдар туралы мағұлмат алды. Жоспарланған саралау жақсы іске асты. Тапсырмалар сәйкес болды. Уақытты тиімді пайдаланды. Ықшамсабақтың ықпалы: 1. Сабақ мақсаттарын құрастыруда тренер мен әріптестерімнің берген кеңесін пайдаландым. 2. Ықшамсабақтың нәтижесінде белсенді әдіс-тәсілдерді өзгерте отырып, жақсы нәтижеге қол жеткіздім. 3. Әріптестерімнің айтқан пікірлерін ескере отырып, саралау тапсырмаларын енгіздім. 4.Ықшамсабақ кезінде өзіме түйіндеген ойларым бойынша қалыптастырушы бағалау енгізуде басқа әріптестерімнің әдістерін қайталамауға тырыстым. 5. Мен үшін ықшамсабақтың ықпалы болды.