Дүниетану. Алтын адам
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1.3.Көне заманның
танымал тарихи
ескерткіштері
жәдігерлері туралы
әңгімелеу.Райымбек ауданы
Б.Соқпақбаев атындағы орта
мектебінің бастауыш сынып
мұғалімі
Сыдықбаева Бағлан Пәні: Дүниетану
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
Көне мәдениеттер мен өркениеттер
Сабақтың тақырыбы: Алтын адам1.3.Көне заманның
танымал тарихи
ескерткіштері
жәдігерлері туралы
әңгімелеу. Райымбек ауданы
Б.Соқпақбаев атындағы орта
мектебінің бастауыш сынып
мұғалімі
Сыдықбаева Бағлан
1 слайд
1.3.Көне заманның танымал тарихи ескерткіштері жәдігерлері туралы әңгімелеу.Райымбек ауданы Б.Соқпақбаев атындағы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Сыдықбаева Бағлан Пәні: Дүниетану Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Көне мәдениеттер мен өркениеттер Сабақтың тақырыбы: Алтын адам1.3.Көне заманның танымал тарихи ескерткіштері жәдігерлері туралы әңгімелеу. Райымбек ауданы Б.Соқпақбаев атындағы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Сыдықбаева Бағлан
2 слайд
Белсенді оқу әдіс- тәсілдері
Оқулықпен жұмыс «Д жигсо» әдісі
«Ойлан –жұптас - бөліс» әдісі “ Денотатты граф” әдісі
2 слайд
Белсенді оқу әдіс- тәсілдері Оқулықпен жұмыс «Д жигсо» әдісі «Ойлан –жұптас - бөліс» әдісі “ Денотатты граф” әдісі
3 слайд
Тапсырма : “Ойлан,жұптас,бөліс” әдісі
Семантикалық карта
Елін
қорға
ған
адам Батырлар
қолданат
ын зат Алғашқы
а дамдар
қолданған зат
Күлтегін
Қару-
жарақ
Алтын
адам
Тастан
жасалған
заттар Бағалу критерийі:
-Көне бұйымдарды толық атап және сипаттап
айта алады.
-Көне бұйымдмрды жартылай атайды және
сипаттайды.
- Бір бұйымды ғана атай алады .
Дескриптор:
-Көне бұйыдарды толық атайды және
сипаттады .
- Көне бұйымдарды жартылай атады және
сипаттады .Бағалу критерийі:
-Көне бұйымдарды толық атап және сипаттап
айта алады.
-Көне бұйымдмрды жартылай атайды және
сипаттайды.
- Бір бұйымды ғана атай алады . Дескриптор:
-Көне бұйыдарды толық атайды және
сипаттады .
- Көне бұйымдарды жартылай атады және
сипаттады .
3 слайд
Тапсырма : “Ойлан,жұптас,бөліс” әдісі Семантикалық карта Елін қорға ған адам Батырлар қолданат ын зат Алғашқы а дамдар қолданған зат Күлтегін Қару- жарақ Алтын адам Тастан жасалған заттар Бағалу критерийі: -Көне бұйымдарды толық атап және сипаттап айта алады. -Көне бұйымдмрды жартылай атайды және сипаттайды. - Бір бұйымды ғана атай алады . Дескриптор: -Көне бұйыдарды толық атайды және сипаттады . - Көне бұйымдарды жартылай атады және сипаттады .Бағалу критерийі: -Көне бұйымдарды толық атап және сипаттап айта алады. -Көне бұйымдмрды жартылай атайды және сипаттайды. - Бір бұйымды ғана атай алады . Дескриптор: -Көне бұйыдарды толық атайды және сипаттады . - Көне бұйымдарды жартылай атады және сипаттады .
4 слайд
Бағалау критерийі
Тапсырма “Денотатты
граф “әдісі арқылы
тапсырманы
орындайды.
Алтын адам – түйін сөз
немесе зат есім
Осыған сәйкес -5 етістік,
5 етістікке 5 анықтауыш
жаз. -Алтын адамды сипаттап
әңгімелейді .
-Алтын адам туралы терминдер
мен ұғымдарды айта алады.
Дескриптор
1 Алтын адамды толық
сипаттай алады.
Алтын адамды жартылай
сипаттай алады.
Алтын адамды бір сөзбен
ғана сипаттайды.
4 слайд
Бағалау критерийі Тапсырма “Денотатты граф “әдісі арқылы тапсырманы орындайды. Алтын адам – түйін сөз немесе зат есім Осыған сәйкес -5 етістік, 5 етістікке 5 анықтауыш жаз. -Алтын адамды сипаттап әңгімелейді . -Алтын адам туралы терминдер мен ұғымдарды айта алады. Дескриптор 1 Алтын адамды толық сипаттай алады. Алтын адамды жартылай сипаттай алады. Алтын адамды бір сөзбен ғана сипаттайды.
5 слайд
Мұғалімнің рефлексиясы Ықшам сабақ
Құндылықтарды дарытуға
өзгерістер енгіздім.-Оқу мақсатыма белсенді
әдіс-тәсіл арқылы жеттім.
-Келесі сабаққа басқа
белсенді әдістерді ойлап
жоспарлы түрде
оқушылардың қабілеттерін
дамытамын.
-Жоспарланған шарадан
басқа білім алушылар
ынтымақтастықты,құндылы
қтарды құрметтеуді үйренді.
-Білім алушыларымның
барлығы оқу мен бағалау
үдерісіне жұмылдырылды.
5 слайд
Мұғалімнің рефлексиясы Ықшам сабақ Құндылықтарды дарытуға өзгерістер енгіздім.-Оқу мақсатыма белсенді әдіс-тәсіл арқылы жеттім. -Келесі сабаққа басқа белсенді әдістерді ойлап жоспарлы түрде оқушылардың қабілеттерін дамытамын. -Жоспарланған шарадан басқа білім алушылар ынтымақтастықты,құндылы қтарды құрметтеуді үйренді. -Білім алушыларымның барлығы оқу мен бағалау үдерісіне жұмылдырылды.