Дүниетану. Ежелгі ата -бабаларымыз.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
АТЫ- ЖӨНІ :ТОЙЧИЕВА ГАУХАР
МЕКТЕП: Қ.ШОРМАНОВ АТЫНДАҒЫ ОРТА МЕКТЕП
ОБЛЫС : АЛМАТЫ
АУДАН: РАЙЫМБЕК
ПӘН: ДҮНИЕТАНУ
ҰЗАҚ МЕРЗІМДІ ЖОСПАР БӨЛІМІ: «БІЗДІ ҚОРШАҒАН ОРТА»
САБА ҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ :ЕЖЕЛГ І АТА - БАБАЛАРЫМЫЗ .
Оқу мақсаты: 1.3.2.1.к өрнекі материалдардың негізінде сақтардың өмір салтын
сипаттау.
Сабақ мақсаты : Барлық оқушы:Көрнекі материалдың негізінен сақтардың өмірі
туралы біледі.
Көптеген оқушы:Сақ ханшайымы Томириспен танысады.
Кейбір оқушылар:Қазіргі және ежелгі тұрмысты үйренед і.
Бағалау критерийлері:
1)Ежелгі ата бабаларымыз сақтар туралы біледі.
2)Сақ ханшайымы Томирис туралы біледі. .
3)Сақтардың өмір салтын сипаттайды.
Тілдік мақсаттар:
1) Тақырыпқа байланысты түйінді сөздермен таныстырамын.
2) Үш тілде айтқызуды үйретемін.
Құндылықтарды дарыту:Оқушыларды бір біріне деген құрмет
көрсетуіне,жауапкершілікке,ынтымақтасып жұмыс істеуге тәрбиелеу.
Ресурустар :Ежелгі ата бабаларымыз тақырыбына байланысты арнайы
таныстырылым,көлік түрлерінің суреттері,А 3 к өлеміндегі парақ,стикерлер, слайд.
1 слайд
АТЫ- ЖӨНІ :ТОЙЧИЕВА ГАУХАР МЕКТЕП: Қ.ШОРМАНОВ АТЫНДАҒЫ ОРТА МЕКТЕП ОБЛЫС : АЛМАТЫ АУДАН: РАЙЫМБЕК ПӘН: ДҮНИЕТАНУ ҰЗАҚ МЕРЗІМДІ ЖОСПАР БӨЛІМІ: «БІЗДІ ҚОРШАҒАН ОРТА» САБА ҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ :ЕЖЕЛГ І АТА - БАБАЛАРЫМЫЗ . Оқу мақсаты: 1.3.2.1.к өрнекі материалдардың негізінде сақтардың өмір салтын сипаттау. Сабақ мақсаты : Барлық оқушы:Көрнекі материалдың негізінен сақтардың өмірі туралы біледі. Көптеген оқушы:Сақ ханшайымы Томириспен танысады. Кейбір оқушылар:Қазіргі және ежелгі тұрмысты үйренед і. Бағалау критерийлері: 1)Ежелгі ата бабаларымыз сақтар туралы біледі. 2)Сақ ханшайымы Томирис туралы біледі. . 3)Сақтардың өмір салтын сипаттайды. Тілдік мақсаттар: 1) Тақырыпқа байланысты түйінді сөздермен таныстырамын. 2) Үш тілде айтқызуды үйретемін. Құндылықтарды дарыту:Оқушыларды бір біріне деген құрмет көрсетуіне,жауапкершілікке,ынтымақтасып жұмыс істеуге тәрбиелеу. Ресурустар :Ежелгі ата бабаларымыз тақырыбына байланысты арнайы таныстырылым,көлік түрлерінің суреттері,А 3 к өлеміндегі парақ,стикерлер, слайд.
2 слайд
\
Әдіс -
тәсілдер« Құпия »әдісі
(Ж.) «Санадағы
кинофильм»
(Т.)
Қызықты
тапсырма :
«Томирис есімді
қыздарды
білесіңдер ме?» .
Қ.Б. Бағалау
парақшасы арқылы Тапсырма.
Кинофильмді
жалғастыр
(Қ.Б.)
«Таңдау» әдісі.
.
2 слайд
\ Әдіс - тәсілдер« Құпия »әдісі (Ж.) «Санадағы кинофильм» (Т.) Қызықты тапсырма : «Томирис есімді қыздарды білесіңдер ме?» . Қ.Б. Бағалау парақшасы арқылы Тапсырма. Кинофильмді жалғастыр (Қ.Б.) «Таңдау» әдісі. .
3 слайд
БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ
1ЕЖЕЛГІ АТА БАБАЛАРЫМЫЗ САҚТАРДЫ АЖЫРАТАДЫ
2)САҚ ПАТШАЙЫМЫ ТОМИРИСТІҢ ЕРЛІГІ ТУРАЛЫ БІЛЕДІ.
3) “САҚТАРДЫҢ ҚОНЫС АУДАРУЫ” ТАҚЫРЫБЫНДА КІШІ ЗЕРТТЕУЛЕР ЖҮРГІЗЕДІ.
( Т. )
«САНАДАҒЫ КИНОФИЛЬМ» ӘДІСІ.
2-ТАПСЫРМА.
КИНОФИЛЬМДІ ЖАЛҒАСТЫР.
ДЕСКРИПТОРЛАР
1)ЕЖЕЛГІ АТА БАБАЛАРЫМЫЗ САҚТАРДЫ АЖЫРАТА АЛАДЫ. .
2)САҚ ПАТШАЙЫМЫ ТОМИРИСТІҢ ЕРЛІГІ ТУРАЛЫ БІЛДІ.
3)”САҚТАРДЫҢ ҚОНЫС АУДАРУ” ТАҚЫРЫБЫНДА КІШІ ЗЕРТТЕУЛЕР ЖҮРГІЗДІ.
(Қ.Б.) «ТАҢДАУ» ӘДІСІ.
Сергіту сәті.“ Жұмыр қылыш”
Бағалау критерийлері
1 )Томирис есімді қыздар туралы әңгімелейді.
2)Томирис есімді қыздар туралы айтады.
Қызықты тапсырма : «Томирис есімді қыздарды білесіңдер ме?» .
“ Құпия” әдісі.
Дескрипторлар
1)Томирис есімді қыздар туралы біледі . .
2)Томирис есімді қыздарды сипаттайды ..
1) Қ.Б. Бағалау парақшасы арқылы
3 слайд
БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ 1ЕЖЕЛГІ АТА БАБАЛАРЫМЫЗ САҚТАРДЫ АЖЫРАТАДЫ 2)САҚ ПАТШАЙЫМЫ ТОМИРИСТІҢ ЕРЛІГІ ТУРАЛЫ БІЛЕДІ. 3) “САҚТАРДЫҢ ҚОНЫС АУДАРУЫ” ТАҚЫРЫБЫНДА КІШІ ЗЕРТТЕУЛЕР ЖҮРГІЗЕДІ. ( Т. ) «САНАДАҒЫ КИНОФИЛЬМ» ӘДІСІ. 2-ТАПСЫРМА. КИНОФИЛЬМДІ ЖАЛҒАСТЫР. ДЕСКРИПТОРЛАР 1)ЕЖЕЛГІ АТА БАБАЛАРЫМЫЗ САҚТАРДЫ АЖЫРАТА АЛАДЫ. . 2)САҚ ПАТШАЙЫМЫ ТОМИРИСТІҢ ЕРЛІГІ ТУРАЛЫ БІЛДІ. 3)”САҚТАРДЫҢ ҚОНЫС АУДАРУ” ТАҚЫРЫБЫНДА КІШІ ЗЕРТТЕУЛЕР ЖҮРГІЗДІ. (Қ.Б.) «ТАҢДАУ» ӘДІСІ. Сергіту сәті.“ Жұмыр қылыш” Бағалау критерийлері 1 )Томирис есімді қыздар туралы әңгімелейді. 2)Томирис есімді қыздар туралы айтады. Қызықты тапсырма : «Томирис есімді қыздарды білесіңдер ме?» . “ Құпия” әдісі. Дескрипторлар 1)Томирис есімді қыздар туралы біледі . . 2)Томирис есімді қыздарды сипаттайды .. 1) Қ.Б. Бағалау парақшасы арқылы
4 слайд
3-тапсырма.
“ Өзіндік жұмыс”
Бағалау критериилері
1)Суреттерді қолдана
отырып,көшпенділер қонысының
суретін салады
2)Томирис ханшайымның суретін
бояйды.
Жұмыс дәптерімен жұмыс.
Дескрипторлар
1)Суреттерді қолдана
отырып,көшпенділер қонысының
суретін салды.
2) Томирис ханшайымның суретін
бояды.
. .
(Қ.Б. )
Топтық бағалау “Сәттілік баспалдағы”арқылы
4 слайд
3-тапсырма. “ Өзіндік жұмыс” Бағалау критериилері 1)Суреттерді қолдана отырып,көшпенділер қонысының суретін салады 2)Томирис ханшайымның суретін бояйды. Жұмыс дәптерімен жұмыс. Дескрипторлар 1)Суреттерді қолдана отырып,көшпенділер қонысының суретін салды. 2) Томирис ханшайымның суретін бояды. . . (Қ.Б. ) Топтық бағалау “Сәттілік баспалдағы”арқылы
5 слайд
. « Үшіншісі артық» әдісі арқылы
“ Не? Қайда?Қашан?”сұрақтарына
жауап береді.Рефлексия
Сабақ барысында мен сынып немесе жекеленген
оқушылар туралы нені келесі сабағымды жетілдіруге
көмектесетінін білдім.
Ықшам сабақтың ықпалы.
1)Са бақ мақсатын құрастыруда тренер мен
әріптестерімнің берген кеңесін пайдаландым.
2) Ықшам сабақтың нәтижесінде белсенді әдіс-
тәсілдерді өзгерте отырып жаңа нәтижеге қол
жеткіздім.
3)Әріптестерімнің айтқан пікірлерін ескере
отырып саралау тапсырмаларын енгіздім.
4)Мен үшін ықшам сабақтың ықпалы жоғары
болды.
5 слайд
. « Үшіншісі артық» әдісі арқылы “ Не? Қайда?Қашан?”сұрақтарына жауап береді.Рефлексия Сабақ барысында мен сынып немесе жекеленген оқушылар туралы нені келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетінін білдім. Ықшам сабақтың ықпалы. 1)Са бақ мақсатын құрастыруда тренер мен әріптестерімнің берген кеңесін пайдаландым. 2) Ықшам сабақтың нәтижесінде белсенді әдіс- тәсілдерді өзгерте отырып жаңа нәтижеге қол жеткіздім. 3)Әріптестерімнің айтқан пікірлерін ескере отырып саралау тапсырмаларын енгіздім. 4)Мен үшін ықшам сабақтың ықпалы жоғары болды.