Материалдар / Дүниетану. Жеке бас гигиенасы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дүниетану. Жеке бас гигиенасы

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғалімі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Мамыр 2019
1561
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ж еке бас гигиенасыны ң құралдарын атайды Ж еке бас гигиенасы на қаты сты тәртіп ерекш еліктері н айтады Г и ги е н а

1 слайд
Ж еке бас гигиенасыны ң құралдарын атайды Ж еке бас гигиенасы на қаты сты тәртіп ерекш еліктері н айтады Г и ги е н а са қ та у д ы ң қ а ж е ттіл і гі ту р а л ы ә ң гім е л е й д іБаға лау крит ерийі : Тілдік мақсаты: Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:- гигиена-гигиена- hygiene ,тазалық-чистота- cleanliness ,жинақылық-опрятность- neatness . Пәнаралық байланыс:Дене шынықтыру,өзін-өзі тану. Құндылықтарды дамыту:Мәңгілік ел идеясы аясында эстетикалық тәрбие беру. АКТ-ны қолдану:Электронды оқулық,интерактивті тақта(слайд)

1 слайд

Ж еке бас гигиенасыны ң құралдарын атайды Ж еке бас гигиенасы на қаты сты тәртіп ерекш еліктері н айтады Г и ги е н а са қ та у д ы ң қ а ж е ттіл і гі ту р а л ы ә ң гім е л е й д іБаға лау крит ерийі : Тілдік мақсаты: Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:- гигиена-гигиена- hygiene ,тазалық-чистота- cleanliness ,жинақылық-опрятность- neatness . Пәнаралық байланыс:Дене шынықтыру,өзін-өзі тану. Құндылықтарды дамыту:Мәңгілік ел идеясы аясында эстетикалық тәрбие беру. АКТ-ны қолдану:Электронды оқулық,интерактивті тақта(слайд)

- (ҰЖ) “Санадағы кинофильм”белсенді әдісі.(Мойдодыр мульт- фильмін көрсету) Әр эпизодтан

2 слайд
- (ҰЖ) “Санадағы кинофильм”белсенді әдісі.(Мойдодыр мульт- фильмін көрсету) Әр эпизодтан кейін ойды жалғастырып отыру. -Жан-жануарлар не істеді? -Баланың заттары неге қашты? -Ол заттарын өзіне қайтару үшін не істеу керек? Дескриптор:-Жеке бас гигиенасына қатысты сөздерді айтады. -Өз гигиенасын сақтау туралы әңгімелейді. ҚБ:-Сөздік арқылы бағалау.

2 слайд

- (ҰЖ) “Санадағы кинофильм”белсенді әдісі.(Мойдодыр мульт- фильмін көрсету) Әр эпизодтан кейін ойды жалғастырып отыру. -Жан-жануарлар не істеді? -Баланың заттары неге қашты? -Ол заттарын өзіне қайтару үшін не істеу керек? Дескриптор:-Жеке бас гигиенасына қатысты сөздерді айтады. -Өз гигиенасын сақтау туралы әңгімелейді. ҚБ:-Сөздік арқылы бағалау.

Дескриптор:-Жеке бас гигиенасы туралы айтады. ҚБ:-”Түрлі-түсті щеткалар” әдісі арқылы бағалау . (Т) “Сұрақтар шеңбері” белсенді

3 слайд
Дескриптор:-Жеке бас гигиенасы туралы айтады. ҚБ:-”Түрлі-түсті щеткалар” әдісі арқылы бағалау . (Т) “Сұрақтар шеңбері” белсенді әдісі бойынша сұрақтар қойып,бір-біріне жауап береді Дескриптор: -Жеке бас гигиенасын сақтаудың денсаулыққа әсері жайлы айта біледі. ҚБ: Геометриялық фигуралар арқылы бағалау (ЖЖ)”Ойлан,жұптас” белсенді әдісі арқылы суретке қарап жеке бас гигиенасы ережелерін құрастырады бірін-бірі толықтырады.

3 слайд

Дескриптор:-Жеке бас гигиенасы туралы айтады. ҚБ:-”Түрлі-түсті щеткалар” әдісі арқылы бағалау . (Т) “Сұрақтар шеңбері” белсенді әдісі бойынша сұрақтар қойып,бір-біріне жауап береді Дескриптор: -Жеке бас гигиенасын сақтаудың денсаулыққа әсері жайлы айта біледі. ҚБ: Геометриялық фигуралар арқылы бағалау (ЖЖ)”Ойлан,жұптас” белсенді әдісі арқылы суретке қарап жеке бас гигиенасы ережелерін құрастырады бірін-бірі толықтырады.

-енҚ - Кері байланыс Ықшам сабақ: -Бірінші тапсырмада тренердің ұсынысы бойынша өзгертулер енгіздім . - Екінші тапсырмада

4 слайд
-енҚ - Кері байланыс Ықшам сабақ: -Бірінші тапсырмада тренердің ұсынысы бойынша өзгертулер енгіздім . - Екінші тапсырмада әріптестерімнің ұсыныстары бойынша белсенді әдіс- тәсілдер үйрендім. Саралау әдісі :-Әр тапсырмада оқушылардың деңгейі ескеріледі. “ Таңдау аралы”(суретте жеке бас гигиенасына қажетті заттар және қажетсіз ұғымдар беріледі. Оқушы өз таңдауын стикерін жапсырып көрсетеді. Қажетті зат Қажетсі з

4 слайд

-енҚ - Кері байланыс Ықшам сабақ: -Бірінші тапсырмада тренердің ұсынысы бойынша өзгертулер енгіздім . - Екінші тапсырмада әріптестерімнің ұсыныстары бойынша белсенді әдіс- тәсілдер үйрендім. Саралау әдісі :-Әр тапсырмада оқушылардың деңгейі ескеріледі. “ Таңдау аралы”(суретте жеке бас гигиенасына қажетті заттар және қажетсіз ұғымдар беріледі. Оқушы өз таңдауын стикерін жапсырып көрсетеді. Қажетті зат Қажетсі з