Дүниетану. Жеке бас гигиенасы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ж еке бас гигиенасыны ң құралдарын атайды
Ж еке бас гигиенасы на қаты сты тәртіп ерекш еліктері н айтады
Г и ги е н а са қ та у д ы
ң
қ а ж е ттіл і гі ту р а л ы ә ң гім е л е й
д іБаға
лау
крит
ерийі
:
Тілдік мақсаты: Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:-
гигиена-гигиена- hygiene ,тазалық-чистота-
cleanliness ,жинақылық-опрятность- neatness .
Пәнаралық байланыс:Дене шынықтыру,өзін-өзі
тану.
Құндылықтарды дамыту:Мәңгілік ел идеясы
аясында эстетикалық тәрбие беру.
АКТ-ны қолдану:Электронды оқулық,интерактивті
тақта(слайд)
1 слайд
Ж еке бас гигиенасыны ң құралдарын атайды Ж еке бас гигиенасы на қаты сты тәртіп ерекш еліктері н айтады Г и ги е н а са қ та у д ы ң қ а ж е ттіл і гі ту р а л ы ә ң гім е л е й д іБаға лау крит ерийі : Тілдік мақсаты: Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:- гигиена-гигиена- hygiene ,тазалық-чистота- cleanliness ,жинақылық-опрятность- neatness . Пәнаралық байланыс:Дене шынықтыру,өзін-өзі тану. Құндылықтарды дамыту:Мәңгілік ел идеясы аясында эстетикалық тәрбие беру. АКТ-ны қолдану:Электронды оқулық,интерактивті тақта(слайд)
2 слайд
- (ҰЖ) “Санадағы кинофильм”белсенді әдісі.(Мойдодыр мульт-
фильмін
көрсету) Әр эпизодтан кейін ойды жалғастырып отыру.
-Жан-жануарлар не істеді?
-Баланың заттары неге қашты?
-Ол заттарын өзіне қайтару үшін не істеу керек?
Дескриптор:-Жеке бас
гигиенасына қатысты сөздерді
айтады.
-Өз гигиенасын сақтау туралы
әңгімелейді.
ҚБ:-Сөздік арқылы бағалау.
2 слайд
- (ҰЖ) “Санадағы кинофильм”белсенді әдісі.(Мойдодыр мульт- фильмін көрсету) Әр эпизодтан кейін ойды жалғастырып отыру. -Жан-жануарлар не істеді? -Баланың заттары неге қашты? -Ол заттарын өзіне қайтару үшін не істеу керек? Дескриптор:-Жеке бас гигиенасына қатысты сөздерді айтады. -Өз гигиенасын сақтау туралы әңгімелейді. ҚБ:-Сөздік арқылы бағалау.
3 слайд
Дескриптор:-Жеке бас гигиенасы туралы айтады.
ҚБ:-”Түрлі-түсті щеткалар” әдісі арқылы бағалау .
(Т) “Сұрақтар шеңбері” белсенді әдісі
бойынша сұрақтар қойып,бір-біріне
жауап береді
Дескриптор:
-Жеке бас гигиенасын сақтаудың денсаулыққа әсері жайлы
айта біледі.
ҚБ: Геометриялық фигуралар арқылы бағалау (ЖЖ)”Ойлан,жұптас” белсенді әдісі
арқылы суретке қарап жеке бас
гигиенасы ережелерін құрастырады
бірін-бірі толықтырады.
3 слайд
Дескриптор:-Жеке бас гигиенасы туралы айтады. ҚБ:-”Түрлі-түсті щеткалар” әдісі арқылы бағалау . (Т) “Сұрақтар шеңбері” белсенді әдісі бойынша сұрақтар қойып,бір-біріне жауап береді Дескриптор: -Жеке бас гигиенасын сақтаудың денсаулыққа әсері жайлы айта біледі. ҚБ: Геометриялық фигуралар арқылы бағалау (ЖЖ)”Ойлан,жұптас” белсенді әдісі арқылы суретке қарап жеке бас гигиенасы ережелерін құрастырады бірін-бірі толықтырады.
4 слайд
-енҚ
- Кері байланыс
Ықшам сабақ: -Бірінші
тапсырмада тренердің
ұсынысы бойынша өзгертулер
енгіздім .
- Екінші тапсырмада
әріптестерімнің ұсыныстары
бойынша белсенді әдіс-
тәсілдер үйрендім.
Саралау әдісі :-Әр тапсырмада
оқушылардың деңгейі
ескеріледі. “ Таңдау аралы”(суретте
жеке бас гигиенасына
қажетті заттар және
қажетсіз ұғымдар
беріледі. Оқушы өз
таңдауын стикерін
жапсырып көрсетеді.
Қажетті
зат Қажетсі
з
4 слайд
-енҚ - Кері байланыс Ықшам сабақ: -Бірінші тапсырмада тренердің ұсынысы бойынша өзгертулер енгіздім . - Екінші тапсырмада әріптестерімнің ұсыныстары бойынша белсенді әдіс- тәсілдер үйрендім. Саралау әдісі :-Әр тапсырмада оқушылардың деңгейі ескеріледі. “ Таңдау аралы”(суретте жеке бас гигиенасына қажетті заттар және қажетсіз ұғымдар беріледі. Оқушы өз таңдауын стикерін жапсырып көрсетеді. Қажетті зат Қажетсі з