Дүниетану. Қазақстанда жасалған
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Алматы облысы
Райымбек ауданы
Нарынқол ауылы
Б.Соқпақбаев атындағы
орта мектептің
бастауыш сынып мұғалімі
Шакенова ЖулдузҰзақ мерзімді
жоспар бөлімі:
Тағам және
сусын
Тақырыбы:
Қазақстанда
жасалған
Барлық оқушылар:
Қазақстанда өндірілетін
негізгі тағам өнімдерімен
танысады. Оқушылардың
көпшілігі: Өнімдердің
пайдасы мен зиянды
жақтарын ажыратады .Оқу мақсаты:
1.1.1.5 тұтыну
заттарына деген өз
қажеттіліктерінің
құрылымын
олардың қайдан
келетінін анықтау .
Кейбір оқушылар:
Қазақстан
картасынан негізгі
тағам өндіретін
өңірлерді табуды
үйренеді.Тілдік ма қ сат:
Өндіріс-
производство-
рroduction.
Өнім -
продукция-
product
Жеміс-фрукты-
fruit
Нан – хлеб-
bread
Сүт - молоко-
milk
Ет – мясо-
meat Бағалау критерийлері:
Қазақстанда өндірілетін тағам
Өнімдерімен танысады.
Әр топ өз өнімінің пайдасы мен
Зиянды жақтарын
талқылайды.
Өнім түрлерін картаға
құрастырып ,қорғайды.
1 слайд
Алматы облысы Райымбек ауданы Нарынқол ауылы Б.Соқпақбаев атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Шакенова ЖулдузҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: Тағам және сусын Тақырыбы: Қазақстанда жасалған Барлық оқушылар: Қазақстанда өндірілетін негізгі тағам өнімдерімен танысады. Оқушылардың көпшілігі: Өнімдердің пайдасы мен зиянды жақтарын ажыратады .Оқу мақсаты: 1.1.1.5 тұтыну заттарына деген өз қажеттіліктерінің құрылымын олардың қайдан келетінін анықтау . Кейбір оқушылар: Қазақстан картасынан негізгі тағам өндіретін өңірлерді табуды үйренеді.Тілдік ма қ сат: Өндіріс- производство- рroduction. Өнім - продукция- product Жеміс-фрукты- fruit Нан – хлеб- bread Сүт - молоко- milk Ет – мясо- meat Бағалау критерийлері: Қазақстанда өндірілетін тағам Өнімдерімен танысады. Әр топ өз өнімінің пайдасы мен Зиянды жақтарын талқылайды. Өнім түрлерін картаға құрастырып ,қорғайды.
2 слайд
Белсенді оқу әдістері
(Ұ) Белсенді оқыту әдісі " Кино фильм" әдісі..
«Сюжеттік кесте» әдісі
Бағалау критерийі:
- өнім қайда шығатынын біледі
- өнім түрлерін есінде сақтайды.
- өнімдерді атайды.
Дескриптор:
- өнімдердің қай жерде шығатынын біледі.
- өнім түрлерін есінде сақтады.
- пайдалы өнімдерді атады
Қалыптастырушы бағалау:
Бүтін алма- толық орындады.
Жарты алма- жартылай орындалды
Ширек алма- көмек керек
Не? Не
істеді? Қай
жерде?
2 слайд
Белсенді оқу әдістері (Ұ) Белсенді оқыту әдісі " Кино фильм" әдісі.. «Сюжеттік кесте» әдісі Бағалау критерийі: - өнім қайда шығатынын біледі - өнім түрлерін есінде сақтайды. - өнімдерді атайды. Дескриптор: - өнімдердің қай жерде шығатынын біледі. - өнім түрлерін есінде сақтады. - пайдалы өнімдерді атады Қалыптастырушы бағалау: Бүтін алма- толық орындады. Жарты алма- жартылай орындалды Ширек алма- көмек керек Не? Не істеді? Қай жерде?
3 слайд
(Т) “Құрастыру”әдісі
Бағалау критерийі:
- тұсбағармен Қазақстанның аймақтарын ажыратады. -
- қандай өнім шығатынын анықтайды.
2 -тапсырма:
Қазақстанның аймақтарынан шығатын
өнімдерді анықтап жабыстырады.
Дескриптор:
- аймақтарды ажырата алады.
– өнімдерді анықтай алды.
Қалыптастырушы бағалау:
Топ жұмысын бағалау кестесі ( +:- )
Топ ережелерін еске түсіру
Топ
жұмыс
ын
ұйымда
стырды Сұрақ
тарға
жауап
беру Өз
идеял
арын
ұсынд
ы Белсе
нді
лігіТоп
М үше
лері
3 слайд
(Т) “Құрастыру”әдісі Бағалау критерийі: - тұсбағармен Қазақстанның аймақтарын ажыратады. - - қандай өнім шығатынын анықтайды. 2 -тапсырма: Қазақстанның аймақтарынан шығатын өнімдерді анықтап жабыстырады. Дескриптор: - аймақтарды ажырата алады. – өнімдерді анықтай алды. Қалыптастырушы бағалау: Топ жұмысын бағалау кестесі ( +:- ) Топ ережелерін еске түсіру Топ жұмыс ын ұйымда стырды Сұрақ тарға жауап беру Өз идеял арын ұсынд ы Белсе нді лігіТоп М үше лері
4 слайд
(Ж) Белсенді оқыту әдісі " RAFT ".
Бағалау критерийі:
-өз өнімімізді таңдайды.
-ақшаға тұтыну заттарын алады.
-сыпайы сөйлейді.
3-тапсырма: Дүкенші мен тұтынушы арасындағы
қарым-қатынасты рольде ойнайды.
Роль - дүкенші,тұтынушы
Аудитория – дүкен
Форма- сыпайы сөздер
Тақырып- елімізде өндірілетін өнімдерді сатып алу
Дескриптор:
- өз елімізде өндірілетін өнімдерді таңдай алады.
- ақшаға тұтыну заттарын алатындығын біледі.
Қалыптастырушы бағалау:
"Қарандаш " әдісі
Оқушылар қарандаштарын түсінгендеріне қарай көтереді:
Рольде ойнай алса - жасыл түсті
Рольде өнім түрлерін көп қолдана алмаса-сары түсті
Түсініксіз болса - қызыл түсті қарандаштарын көтереді.
4 слайд
(Ж) Белсенді оқыту әдісі " RAFT ". Бағалау критерийі: -өз өнімімізді таңдайды. -ақшаға тұтыну заттарын алады. -сыпайы сөйлейді. 3-тапсырма: Дүкенші мен тұтынушы арасындағы қарым-қатынасты рольде ойнайды. Роль - дүкенші,тұтынушы Аудитория – дүкен Форма- сыпайы сөздер Тақырып- елімізде өндірілетін өнімдерді сатып алу Дескриптор: - өз елімізде өндірілетін өнімдерді таңдай алады. - ақшаға тұтыну заттарын алатындығын біледі. Қалыптастырушы бағалау: "Қарандаш " әдісі Оқушылар қарандаштарын түсінгендеріне қарай көтереді: Рольде ойнай алса - жасыл түсті Рольде өнім түрлерін көп қолдана алмаса-сары түсті Түсініксіз болса - қызыл түсті қарандаштарын көтереді.
5 слайд
Рефлексия Ықшамсабақтың ықпалы
C аба қ
ортасындағы“Ойқозғау”
әдісі,Кино фильм”
әдісімен алмастырылды.
Себебі,бұл әдіс білім
алушылардың
қызығушылықтарын ,ест
е сақтау қабілеттерін
дамытады.
1- тапсырмаға берілген
“Постер” әдісі,
“Құрастыру”әдісімен
ауыстырылды.
Себебі, құрастыру әдісі
білім алушылардың
белсенділіктері артады
және өз ойымен бөліседі
Қалыптастырушы
бағалау түрі өзгертілді.
Себебі, бағаау түрлерін
c абақ тақырыбына
қарай қойылды.- Мен бүгінгі сабақтың оқу
мақсаттарынан күтілетін
нәтижеге RAFT белсенді
әдісі арқылы жеттім.
- Келесі сабақта
сараланған оқушыларға
жеңілдетілген белсенді әдіс
таңдаймыын.
- Білім алушыларым
толықтай
жұмылдырылды.
5 слайд
Рефлексия Ықшамсабақтың ықпалы C аба қ ортасындағы“Ойқозғау” әдісі,Кино фильм” әдісімен алмастырылды. Себебі,бұл әдіс білім алушылардың қызығушылықтарын ,ест е сақтау қабілеттерін дамытады. 1- тапсырмаға берілген “Постер” әдісі, “Құрастыру”әдісімен ауыстырылды. Себебі, құрастыру әдісі білім алушылардың белсенділіктері артады және өз ойымен бөліседі Қалыптастырушы бағалау түрі өзгертілді. Себебі, бағаау түрлерін c абақ тақырыбына қарай қойылды.- Мен бүгінгі сабақтың оқу мақсаттарынан күтілетін нәтижеге RAFT белсенді әдісі арқылы жеттім. - Келесі сабақта сараланған оқушыларға жеңілдетілген белсенді әдіс таңдаймыын. - Білім алушыларым толықтай жұмылдырылды.