Материалдар / Дүниетану. Қазақстанда жасалған
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дүниетану. Қазақстанда жасалған

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғалімі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Мамыр 2019
504
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Алматы облысы Райымбек ауданы Нарынқол ауылы Б.Соқпақбаев атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Шакенова ЖулдузҰза

1 слайд
Алматы облысы Райымбек ауданы Нарынқол ауылы Б.Соқпақбаев атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Шакенова ЖулдузҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: Тағам және сусын Тақырыбы: Қазақстанда жасалған Барлық оқушылар: Қазақстанда өндірілетін негізгі тағам өнімдерімен танысады. Оқушылардың көпшілігі: Өнімдердің пайдасы мен зиянды жақтарын ажыратады .Оқу мақсаты: 1.1.1.5 тұтыну заттарына деген өз қажеттіліктерінің құрылымын олардың қайдан келетінін анықтау . Кейбір оқушылар: Қазақстан картасынан негізгі тағам өндіретін өңірлерді табуды үйренеді.Тілдік ма қ сат: Өндіріс- производство- рroduction. Өнім - продукция- product Жеміс-фрукты- fruit Нан – хлеб- bread Сүт - молоко- milk Ет – мясо- meat Бағалау критерийлері: Қазақстанда өндірілетін тағам Өнімдерімен танысады. Әр топ өз өнімінің пайдасы мен Зиянды жақтарын талқылайды. Өнім түрлерін картаға құрастырып ,қорғайды.

1 слайд

Алматы облысы Райымбек ауданы Нарынқол ауылы Б.Соқпақбаев атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Шакенова ЖулдузҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: Тағам және сусын Тақырыбы: Қазақстанда жасалған Барлық оқушылар: Қазақстанда өндірілетін негізгі тағам өнімдерімен танысады. Оқушылардың көпшілігі: Өнімдердің пайдасы мен зиянды жақтарын ажыратады .Оқу мақсаты: 1.1.1.5 тұтыну заттарына деген өз қажеттіліктерінің құрылымын олардың қайдан келетінін анықтау . Кейбір оқушылар: Қазақстан картасынан негізгі тағам өндіретін өңірлерді табуды үйренеді.Тілдік ма қ сат: Өндіріс- производство- рroduction. Өнім - продукция- product Жеміс-фрукты- fruit Нан – хлеб- bread Сүт - молоко- milk Ет – мясо- meat Бағалау критерийлері: Қазақстанда өндірілетін тағам Өнімдерімен танысады. Әр топ өз өнімінің пайдасы мен Зиянды жақтарын талқылайды. Өнім түрлерін картаға құрастырып ,қорғайды.

Белсенді оқу әдістері (Ұ) Белсенді оқыту әдісі " Кино фильм" әдісі.. 

2 слайд
Белсенді оқу әдістері (Ұ) Белсенді оқыту әдісі " Кино фильм" әдісі..  «Сюжеттік кесте» әдісі Бағалау критерийі: - өнім қайда шығатынын біледі - өнім түрлерін есінде сақтайды. - өнімдерді атайды. Дескриптор: - өнімдердің қай жерде шығатынын біледі. - өнім түрлерін есінде сақтады. - пайдалы өнімдерді атады   Қалыптастырушы бағалау: Бүтін алма- толық орындады. Жарты алма- жартылай орындалды Ширек алма- көмек керек               Не? Не істеді? Қай жерде?

2 слайд

Белсенді оқу әдістері (Ұ) Белсенді оқыту әдісі " Кино фильм" әдісі..  «Сюжеттік кесте» әдісі Бағалау критерийі: - өнім қайда шығатынын біледі - өнім түрлерін есінде сақтайды. - өнімдерді атайды. Дескриптор: - өнімдердің қай жерде шығатынын біледі. - өнім түрлерін есінде сақтады. - пайдалы өнімдерді атады   Қалыптастырушы бағалау: Бүтін алма- толық орындады. Жарты алма- жартылай орындалды Ширек алма- көмек керек               Не? Не істеді? Қай жерде?

(Т) “Құрастыру”әдісі  Бағалау критерийі:  - тұсбағармен Қазақстанның аймақтарын ажыратады.

3 слайд
(Т) “Құрастыру”әдісі  Бағалау критерийі:  - тұсбағармен Қазақстанның аймақтарын ажыратады. - - қандай өнім шығатынын анықтайды.  2 -тапсырма:  Қазақстанның аймақтарынан шығатын  өнімдерді анықтап жабыстырады.  Дескриптор:  - аймақтарды ажырата алады.  – өнімдерді анықтай алды.  Қалыптастырушы бағалау:  Топ жұмысын бағалау кестесі ( +:- ) Топ ережелерін еске түсіру  Топ жұмыс ын ұйымда стырды Сұрақ тарға жауап беру Өз идеял арын ұсынд ы Белсе нді лігіТоп М үше лері

3 слайд

(Т) “Құрастыру”әдісі  Бағалау критерийі:  - тұсбағармен Қазақстанның аймақтарын ажыратады. - - қандай өнім шығатынын анықтайды.  2 -тапсырма:  Қазақстанның аймақтарынан шығатын  өнімдерді анықтап жабыстырады.  Дескриптор:  - аймақтарды ажырата алады.  – өнімдерді анықтай алды.  Қалыптастырушы бағалау:  Топ жұмысын бағалау кестесі ( +:- ) Топ ережелерін еске түсіру  Топ жұмыс ын ұйымда стырды Сұрақ тарға жауап беру Өз идеял арын ұсынд ы Белсе нді лігіТоп М үше лері

(Ж) Белсенді оқыту әдісі " RAFT ". Бағалау критерийі: -өз өнімімізді таңдайды. -ақшаға тұтыну заттарын алады. -сыпайы сөйле

4 слайд
(Ж) Белсенді оқыту әдісі " RAFT ". Бағалау критерийі: -өз өнімімізді таңдайды. -ақшаға тұтыну заттарын алады. -сыпайы сөйлейді.   3-тапсырма: Дүкенші мен тұтынушы арасындағы қарым-қатынасты рольде ойнайды.     Роль - дүкенші,тұтынушы Аудитория – дүкен Форма- сыпайы сөздер Тақырып- елімізде өндірілетін өнімдерді сатып алу   Дескриптор: - өз елімізде өндірілетін өнімдерді таңдай алады. - ақшаға тұтыну заттарын алатындығын біледі. Қалыптастырушы бағалау: "Қарандаш " әдісі Оқушылар қарандаштарын түсінгендеріне қарай көтереді: Рольде ойнай алса - жасыл түсті Рольде өнім түрлерін көп қолдана алмаса-сары түсті Түсініксіз болса - қызыл түсті қарандаштарын көтереді.

4 слайд

(Ж) Белсенді оқыту әдісі " RAFT ". Бағалау критерийі: -өз өнімімізді таңдайды. -ақшаға тұтыну заттарын алады. -сыпайы сөйлейді.   3-тапсырма: Дүкенші мен тұтынушы арасындағы қарым-қатынасты рольде ойнайды.     Роль - дүкенші,тұтынушы Аудитория – дүкен Форма- сыпайы сөздер Тақырып- елімізде өндірілетін өнімдерді сатып алу   Дескриптор: - өз елімізде өндірілетін өнімдерді таңдай алады. - ақшаға тұтыну заттарын алатындығын біледі. Қалыптастырушы бағалау: "Қарандаш " әдісі Оқушылар қарандаштарын түсінгендеріне қарай көтереді: Рольде ойнай алса - жасыл түсті Рольде өнім түрлерін көп қолдана алмаса-сары түсті Түсініксіз болса - қызыл түсті қарандаштарын көтереді.

Рефлексия Ықшамсабақтың ықпалы C аба қ ортасындағы“Ойқозғау” әдісі,Кино фильм” әдісімен алмастырылд

5 слайд
Рефлексия Ықшамсабақтың ықпалы C аба қ ортасындағы“Ойқозғау” әдісі,Кино фильм” әдісімен алмастырылды. Себебі,бұл әдіс білім алушылардың қызығушылықтарын ,ест е сақтау қабілеттерін дамытады. 1- тапсырмаға берілген “Постер” әдісі, “Құрастыру”әдісімен ауыстырылды. Себебі, құрастыру әдісі білім алушылардың белсенділіктері артады және өз ойымен бөліседі Қалыптастырушы бағалау түрі өзгертілді. Себебі, бағаау түрлерін c абақ тақырыбына қарай қойылды.- Мен бүгінгі сабақтың оқу мақсаттарынан күтілетін нәтижеге RAFT белсенді әдісі арқылы жеттім. - Келесі сабақта сараланған оқушыларға жеңілдетілген белсенді әдіс таңдаймыын. - Білім алушыларым толықтай жұмылдырылды.

5 слайд

Рефлексия Ықшамсабақтың ықпалы C аба қ ортасындағы“Ойқозғау” әдісі,Кино фильм” әдісімен алмастырылды. Себебі,бұл әдіс білім алушылардың қызығушылықтарын ,ест е сақтау қабілеттерін дамытады. 1- тапсырмаға берілген “Постер” әдісі, “Құрастыру”әдісімен ауыстырылды. Себебі, құрастыру әдісі білім алушылардың белсенділіктері артады және өз ойымен бөліседі Қалыптастырушы бағалау түрі өзгертілді. Себебі, бағаау түрлерін c абақ тақырыбына қарай қойылды.- Мен бүгінгі сабақтың оқу мақсаттарынан күтілетін нәтижеге RAFT белсенді әдісі арқылы жеттім. - Келесі сабақта сараланған оқушыларға жеңілдетілген белсенді әдіс таңдаймыын. - Білім алушыларым толықтай жұмылдырылды.