Дүниетану.«Бізді қоршаған орта»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Аудан : Райымбек
Облыс : Алматы
Пән: Дүниетану
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: «Бізді қоршаған орта» Аты- жөні : Кенжебаева
Ақмарал Даулетқызы
Мектеп:Сарыжаз орта
мектебі
Оқу мақсаты : 1.1.3.2. өзі тұратын елді мекеннің басты
көшесін,ғимараттарын және көрнекі жерлерін сипаттау.
Сабақ мақсаттары : Барлық оқушылар: қала және ауыл тіршілігімен
танысады.
Көптеген оқушылар: өз туған өлкесін сипаттауды үйренеді.
Кейбір оқушылар: жергілікті жердегі көрікті орындарымен танысады.
Бағалау критерийлері : 1) Өзінің мекен жайын атайды.
2)Тұрғылықты жерінің географиялық орнын айтады.
3)Т уған өлкесінің көрікті жерлерімен танысады.
4)Өзі тұратын жерді сипаттайды.
Тілдік мақсаттар : 1) Тақырыпқа байланысты түйінді сөздермен
таныстырамын .
2) Ауыл мен қала тақырыбына үш тілде айтқызуды үйретемін.
Құндылықты дарыту : О қушылар бір-біріне деген құрмет
көрсетуіне,жауапкершілікке,ынтымақтасып жұмыс істеуге тәрбиелеу.
Ресурстар : Компьютер,қала және ауыл суреттері,үлестірме ппарақшалар,мал
түрлері.
Бастапқы білім : Көкжиек тұстарын бағдарлауды біледі.
1 слайд
Аудан : Райымбек Облыс : Алматы Пән: Дүниетану Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: «Бізді қоршаған орта» Аты- жөні : Кенжебаева Ақмарал Даулетқызы Мектеп:Сарыжаз орта мектебі Оқу мақсаты : 1.1.3.2. өзі тұратын елді мекеннің басты көшесін,ғимараттарын және көрнекі жерлерін сипаттау. Сабақ мақсаттары : Барлық оқушылар: қала және ауыл тіршілігімен танысады. Көптеген оқушылар: өз туған өлкесін сипаттауды үйренеді. Кейбір оқушылар: жергілікті жердегі көрікті орындарымен танысады. Бағалау критерийлері : 1) Өзінің мекен жайын атайды. 2)Тұрғылықты жерінің географиялық орнын айтады. 3)Т уған өлкесінің көрікті жерлерімен танысады. 4)Өзі тұратын жерді сипаттайды. Тілдік мақсаттар : 1) Тақырыпқа байланысты түйінді сөздермен таныстырамын . 2) Ауыл мен қала тақырыбына үш тілде айтқызуды үйретемін. Құндылықты дарыту : О қушылар бір-біріне деген құрмет көрсетуіне,жауапкершілікке,ынтымақтасып жұмыс істеуге тәрбиелеу. Ресурстар : Компьютер,қала және ауыл суреттері,үлестірме ппарақшалар,мал түрлері. Бастапқы білім : Көкжиек тұстарын бағдарлауды біледі.
2 слайд
“ Карточкалық
иерархиясы”
әдісі
“ Факт және
пікір”
әдісі Белсенді әдіс -
тәсілдер
“ Әткеншек”
әдісі “ Фотосуреттер”
әдісі
“ Өзіндік
ойын”әдісі
2 слайд
“ Карточкалық иерархиясы” әдісі “ Факт және пікір” әдісі Белсенді әдіс - тәсілдер “ Әткеншек” әдісі “ Фотосуреттер” әдісі “ Өзіндік ойын”әдісі
3 слайд
Тапсырма
(Ж.) Әдіс тәсілдер: «Фотосуреттер»
Ба ғалау крийтериі :
1)Қалада және ауылда кездесетін өсімдік түрлерін біледі.
2)Ауыл мен қалада кездесетін өсімдіктер түрлерін суреті арқылы
сипаттайды.
3)Ауылдық жерлерде кездесетін мал түрлері туралы әңгімелейді.
Дескриптор :
1) Қалада және ауылда кездесетін өсімдік түрлерін айта алады. А.
2) Ауыл мен қалада кездесетін өсімдік түрлерін суреті арқылы
әңгімелей алады. В
3) Ауылдық жерлерде кездесетін мал түрлері туралы әңгімелей
біледі. С
Қ.Б. : «Бір сөзбен»
Сергіту сәті Сергіту сәтіне арналған жинақ
“ Қос қарлығаш”
3 слайд
Тапсырма (Ж.) Әдіс тәсілдер: «Фотосуреттер» Ба ғалау крийтериі : 1)Қалада және ауылда кездесетін өсімдік түрлерін біледі. 2)Ауыл мен қалада кездесетін өсімдіктер түрлерін суреті арқылы сипаттайды. 3)Ауылдық жерлерде кездесетін мал түрлері туралы әңгімелейді. Дескриптор : 1) Қалада және ауылда кездесетін өсімдік түрлерін айта алады. А. 2) Ауыл мен қалада кездесетін өсімдік түрлерін суреті арқылы әңгімелей алады. В 3) Ауылдық жерлерде кездесетін мал түрлері туралы әңгімелей біледі. С Қ.Б. : «Бір сөзбен» Сергіту сәті Сергіту сәтіне арналған жинақ “ Қос қарлығаш”
4 слайд
(О.Т.) Қызықты
тапсыпма «Зерттеу
жұмысы»
Бағалау критерийі :
1)Өз елді мекенінің басты көшесін,
ғимараттарын
және көрнекі жерлерін атайды.
2) Тұрғылықты жері (көшелері,
ғимараттары мен
көрікті жерлері) туралы әңгімелейді .
« Факт және пікір»әдісі арқылы
Дескриптор:
1)Зерттеу нысанын таңдайды .(А)
2)Нысан бойынша қажетті ақпарат
жинайды .(В)
3)Жиналған ақпарат бойынша сурет
салады немесе кесте толтырады .(С)
4)Зерттеу нысаны туралы әңгімелейді .(С)
( Қ.Б.)
«Табыс сатысы» әдісі :
1 - ші баспалдағы *Мен.............. БІЛЕМІН
2 - ші баспалдағы *мен.................. ТҮСІНЕМІН
3 - ші баспалдағы *Мен............. ЖАСАЙ
АЛАМЫН Өзіндік жұмыс.
«Өзіндік ойын»әдісі
арқылы.
Жұмыс дәптермен жұмыс
Бағалау критериилер і
1)Өзі тұраты жердің суретін
салады.
2)Қалада кездеспейтін заттарды
ажыратады.
3)Заттарды қызыл қ арындашпен
бояйды.
4)Қосымша сұрақтарға жауап береді
Дескриптор
1)Өзі тұратын жердің суретін
сала алады.
2) Қалада кездеспейтін заттарды
ажырата
алады. (А )
3)Заттарды қызыл қарындашпен
бояай алады.(В)
4)Қосымша сұрақтарға жауап бере
алады.(С)
( Қ.Б)
“ Аяқталмаған сөйлемдер ”
4 слайд
(О.Т.) Қызықты тапсыпма «Зерттеу жұмысы» Бағалау критерийі : 1)Өз елді мекенінің басты көшесін, ғимараттарын және көрнекі жерлерін атайды. 2) Тұрғылықты жері (көшелері, ғимараттары мен көрікті жерлері) туралы әңгімелейді . « Факт және пікір»әдісі арқылы Дескриптор: 1)Зерттеу нысанын таңдайды .(А) 2)Нысан бойынша қажетті ақпарат жинайды .(В) 3)Жиналған ақпарат бойынша сурет салады немесе кесте толтырады .(С) 4)Зерттеу нысаны туралы әңгімелейді .(С) ( Қ.Б.) «Табыс сатысы» әдісі : 1 - ші баспалдағы *Мен.............. БІЛЕМІН 2 - ші баспалдағы *мен.................. ТҮСІНЕМІН 3 - ші баспалдағы *Мен............. ЖАСАЙ АЛАМЫН Өзіндік жұмыс. «Өзіндік ойын»әдісі арқылы. Жұмыс дәптермен жұмыс Бағалау критериилер і 1)Өзі тұраты жердің суретін салады. 2)Қалада кездеспейтін заттарды ажыратады. 3)Заттарды қызыл қ арындашпен бояйды. 4)Қосымша сұрақтарға жауап береді Дескриптор 1)Өзі тұратын жердің суретін сала алады. 2) Қалада кездеспейтін заттарды ажырата алады. (А ) 3)Заттарды қызыл қарындашпен бояай алады.(В) 4)Қосымша сұрақтарға жауап бере алады.(С) ( Қ.Б) “ Аяқталмаған сөйлемдер ”
5 слайд
Рефлекция
Сабақтың мақсаты мен оқу
міндеттері орындалды.
Қала мен ауыл тіршілігінен
мағұлмат алды.
Жоспарланған саралау
жақсы іске асты.
Тапсырмалар сәйкес болды.
Уақытты тиімді
пайдаланды. Ықшамсабақтың ықпалы:
1. Сабақ мақсаттарын құрастыруда
тренер мен әріптестерімнің берген
кеңесін пайдаландым.
2. Ықшамсабақтың нәтижесінде
белсенді әдіс-тәсілдерді өзгерте
отырып, жақсы нәтижеге қол
жеткіздім.
3. Әріптестерімнің айтқан пікірлерін
ескере отырып, саралау
тапсырмаларын енгіздім.
4.Ықшамсабақ кезінде өзіме
түйіндеген ойларым бойынша
қалыптастырушы бағалау енгізуде
басқа әріптестерімнің әдістерін
қайталамауға тырыстым.
5. Мен үшін ықшамсабақтың
ықпалы өте жоғары болды.
5 слайд
Рефлекция Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды. Қала мен ауыл тіршілігінен мағұлмат алды. Жоспарланған саралау жақсы іске асты. Тапсырмалар сәйкес болды. Уақытты тиімді пайдаланды. Ықшамсабақтың ықпалы: 1. Сабақ мақсаттарын құрастыруда тренер мен әріптестерімнің берген кеңесін пайдаландым. 2. Ықшамсабақтың нәтижесінде белсенді әдіс-тәсілдерді өзгерте отырып, жақсы нәтижеге қол жеткіздім. 3. Әріптестерімнің айтқан пікірлерін ескере отырып, саралау тапсырмаларын енгіздім. 4.Ықшамсабақ кезінде өзіме түйіндеген ойларым бойынша қалыптастырушы бағалау енгізуде басқа әріптестерімнің әдістерін қайталамауға тырыстым. 5. Мен үшін ықшамсабақтың ықпалы өте жоғары болды.