2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Дулат Бабатайұлы "О Ақтан жас, Ақтан жас..." Қазақ әдебиеті 5-сынып Ашық сабақ жоспары

Дулат Бабатайұлы "О Ақтан жас, Ақтан жас..." Қазақ әдебиеті 5-сынып Ашық сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Дулат Бабатайұлы "О Ақтан жас,Ақтан жас..." Ашық сабақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
31 Наурыз 2025
196
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ынтымақтастық атмосферасы «Ұлы тұлғалар» әдісі Берілген сандардың біреуін таңдаңыз:

1 слайд
Ынтымақтастық атмосферасы «Ұлы тұлғалар» әдісі Берілген сандардың біреуін таңдаңыз:

1 слайд

Ынтымақтастық атмосферасы «Ұлы тұлғалар» әдісі Берілген сандардың біреуін таңдаңыз:

1 1.Сіз – Шәкәрім Құдайбердиевсіз. Ақынның «Адамдық борышың,-халқыңа еңбек қыл» атты ұранын ұстанып, ізгі жақсыға талаптануға

2 слайд
1 1.Сіз – Шәкәрім Құдайбердиевсіз. Ақынның «Адамдық борышың,-халқыңа еңбек қыл» атты ұранын ұстанып, ізгі жақсыға талаптануға дайын шәкіртсіз. 2 2. Сіз-Мағжан Жұмабаевсыз. Әрдайым арыстандай айбатты, жолбарыстай қайратты болып, болашаққа сеніммен қарайтын шәкіртсіз. 3 3. Сіз-Дулат Бабатайұлысыз. Әрдайым қазақ балаларына құрметпен қарап, оларды жігерлендіруге, қолдауға дайын тұлғасыз.

2 слайд

1 1.Сіз – Шәкәрім Құдайбердиевсіз. Ақынның «Адамдық борышың,-халқыңа еңбек қыл» атты ұранын ұстанып, ізгі жақсыға талаптануға дайын шәкіртсіз. 2 2. Сіз-Мағжан Жұмабаевсыз. Әрдайым арыстандай айбатты, жолбарыстай қайратты болып, болашаққа сеніммен қарайтын шәкіртсіз. 3 3. Сіз-Дулат Бабатайұлысыз. Әрдайым қазақ балаларына құрметпен қарап, оларды жігерлендіруге, қолдауға дайын тұлғасыз.

Психологиялық ахуал «Анти-жалқаулық» әдісі + Анти-жалқаулыққа қарсы көмекші құрал (45 минутқа жарамды) Сабақ барысында: - Көң

3 слайд
Психологиялық ахуал «Анти-жалқаулық» әдісі + Анти-жалқаулыққа қарсы көмекші құрал (45 минутқа жарамды) Сабақ барысында: - Көңіл-күйіңізді көтереді; -Белсенді болуға көмектеседі; - Ізденімпаз болуға жетелейді;

3 слайд

Психологиялық ахуал «Анти-жалқаулық» әдісі + Анти-жалқаулыққа қарсы көмекші құрал (45 минутқа жарамды) Сабақ барысында: - Көңіл-күйіңізді көтереді; -Белсенді болуға көмектеседі; - Ізденімпаз болуға жетелейді;

Үй тапсырмасын пысықтау: «Кезбе тілші» әдісі 1.Ақын Ақтанның бойынан қандай қасиеттерді көргісі келеді? 2. Өлеңнің авторы кім? 3

4 слайд
Үй тапсырмасын пысықтау: «Кезбе тілші» әдісі 1.Ақын Ақтанның бойынан қандай қасиеттерді көргісі келеді? 2. Өлеңнің авторы кім? 3.Ақынның Ақтан жасқа үміт арту себебі неде? 4.Не себепті өлеңде «Қажыма, Ақтан,қажыма, Жетерсің әлі жетерсің» деген жолдар айтылған? 5.Өлең жолында кездесетін «білтелі» сөзінің мағынасы? 6. Өлеңнің алғашқы 4 жолын жатқа айта аласың ба? 7. Өлеңнің авторы жөнінде қандай мәліметтер білесің? 8. Автор Ақтанға қандай жігерлі сөздер айтады? Дескриптор: Білім алушы: 1. Қойылған сұрақтарға жауап бере алады-1 б. 2. Өз ойын жеткізе алады-1б. Барлығы: 2 балл

4 слайд

Үй тапсырмасын пысықтау: «Кезбе тілші» әдісі 1.Ақын Ақтанның бойынан қандай қасиеттерді көргісі келеді? 2. Өлеңнің авторы кім? 3.Ақынның Ақтан жасқа үміт арту себебі неде? 4.Не себепті өлеңде «Қажыма, Ақтан,қажыма, Жетерсің әлі жетерсің» деген жолдар айтылған? 5.Өлең жолында кездесетін «білтелі» сөзінің мағынасы? 6. Өлеңнің алғашқы 4 жолын жатқа айта аласың ба? 7. Өлеңнің авторы жөнінде қандай мәліметтер білесің? 8. Автор Ақтанға қандай жігерлі сөздер айтады? Дескриптор: Білім алушы: 1. Қойылған сұрақтарға жауап бере алады-1 б. 2. Өз ойын жеткізе алады-1б. Барлығы: 2 балл

Ой шақыру «3 сурет 1 сөйлем» әдісі 3 тірек суретті 1 сөйлемге айналдырыңыздар

5 слайд
Ой шақыру «3 сурет 1 сөйлем» әдісі 3 тірек суретті 1 сөйлемге айналдырыңыздар

5 слайд

Ой шақыру «3 сурет 1 сөйлем» әдісі 3 тірек суретті 1 сөйлемге айналдырыңыздар

Қарашаның он төрті Жаңа сабақтың тақырыбы: Ақынның Ақтан жасқа сенімі Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: 5.1.3.1 Көркем шыға

6 слайд
Қарашаның он төрті Жаңа сабақтың тақырыбы: Ақынның Ақтан жасқа сенімі Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: 5.1.3.1 Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс- әрекеті арқылы образын ашу. 5.2.4.1.Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу Сабақ мақсаттары: 1.Дулат Бабатайұлының «О,Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңіндегі кейіпкер бейнесін ашады, іс-әрекеттерін талдай алады. 2.Өлеңнен алған әсерін сипаттап кейіпкерге хат, өлең жаза алады. Құндылықтарға баулу: Ұлттық мүнде

6 слайд

Қарашаның он төрті Жаңа сабақтың тақырыбы: Ақынның Ақтан жасқа сенімі Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: 5.1.3.1 Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс- әрекеті арқылы образын ашу. 5.2.4.1.Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу Сабақ мақсаттары: 1.Дулат Бабатайұлының «О,Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңіндегі кейіпкер бейнесін ашады, іс-әрекеттерін талдай алады. 2.Өлеңнен алған әсерін сипаттап кейіпкерге хат, өлең жаза алады. Құндылықтарға баулу: Ұлттық мүнде

«Бес қадам» әдісі 1. Ақтан жастың бойындағы 5 қасиетті ата… 2. Ақынның Ақтанға арнаған 5 жігерлі сөзін ата… 3. Ақтанның болашақ

7 слайд
«Бес қадам» әдісі 1. Ақтан жастың бойындағы 5 қасиетті ата… 2. Ақынның Ақтанға арнаған 5 жігерлі сөзін ата… 3. Ақтанның болашақта өмірінде болар 5 өзгерісті ата… (сіздің ойыңызша) 4. Ақтанның көңіл-күйін сипаттайтын 5 сөзді ата… 5. Ақынның Ақтанға үміт артқан 5 іс-әрекетін ата… Дескриптор: Білім алушы: 1.Берілген сұрақтарға жауап бере алады-1 2. Кейіпкердің бейнесін, іс-әрекетін талдай алады-1 3.Өз ой-пікірін жеткізе алады-1

7 слайд

«Бес қадам» әдісі 1. Ақтан жастың бойындағы 5 қасиетті ата… 2. Ақынның Ақтанға арнаған 5 жігерлі сөзін ата… 3. Ақтанның болашақта өмірінде болар 5 өзгерісті ата… (сіздің ойыңызша) 4. Ақтанның көңіл-күйін сипаттайтын 5 сөзді ата… 5. Ақынның Ақтанға үміт артқан 5 іс-әрекетін ата… Дескриптор: Білім алушы: 1.Берілген сұрақтарға жауап бере алады-1 2. Кейіпкердің бейнесін, іс-әрекетін талдай алады-1 3.Өз ой-пікірін жеткізе алады-1

Қалыптастырушы бағалау «Комментарий қалдырыңыз: 1 сөйлем» Тапсырманы сәтті орындай алдыңыз ба?

8 слайд
Қалыптастырушы бағалау «Комментарий қалдырыңыз: 1 сөйлем» Тапсырманы сәтті орындай алдыңыз ба?

8 слайд

Қалыптастырушы бағалау «Комментарий қалдырыңыз: 1 сөйлем» Тапсырманы сәтті орындай алдыңыз ба?

«Білім поштасы» әдісі 1)Аторға хат Құрметті Дулат Бабатайұлы! Қазақ халқы жетімін жылатпаған халық. «Жетім көрсең жебей жүр» д

9 слайд
«Білім поштасы» әдісі 1)Аторға хат Құрметті Дулат Бабатайұлы! Қазақ халқы жетімін жылатпаған халық. «Жетім көрсең жебей жүр» деп те айтып жатады. Сіздің осы өлеңіңізді оқып, ...деп басталатын хат жазыңыз. 2) Кейіпкерге хат Ақтан жас, Дулат атамыздың сізге артып отырған үмітін ақтайды деп сенемін, себебі.... деп басталатын хат жазыңыз. Сөз көлемі: 50-60 сөз Дескриптор: Білім алушы: 1.Берілген тақырыптың бірін таңдап хат жаза алады-1 б 2. Сөз көлемін сақтайды-1 б 3.Өз ойын тұжырымдай алады-1б Барлығы-3 б

9 слайд

«Білім поштасы» әдісі 1)Аторға хат Құрметті Дулат Бабатайұлы! Қазақ халқы жетімін жылатпаған халық. «Жетім көрсең жебей жүр» деп те айтып жатады. Сіздің осы өлеңіңізді оқып, ...деп басталатын хат жазыңыз. 2) Кейіпкерге хат Ақтан жас, Дулат атамыздың сізге артып отырған үмітін ақтайды деп сенемін, себебі.... деп басталатын хат жазыңыз. Сөз көлемі: 50-60 сөз Дескриптор: Білім алушы: 1.Берілген тақырыптың бірін таңдап хат жаза алады-1 б 2. Сөз көлемін сақтайды-1 б 3.Өз ойын тұжырымдай алады-1б Барлығы-3 б

ҚБ: Құндылықтар дәрумені

10 слайд
ҚБ: Құндылықтар дәрумені

10 слайд

ҚБ: Құндылықтар дәрумені

Топтық жұмыс «Ноутбук» әдісі Өлеңнен алған әсерлеріңді сіздер өлеңмен жеткізіңіздер Өлеңге ұсынылатын алғашқы жолдар: 1-топ:

11 слайд
Топтық жұмыс «Ноутбук» әдісі Өлеңнен алған әсерлеріңді сіздер өлеңмен жеткізіңіздер Өлеңге ұсынылатын алғашқы жолдар: 1-топ: Ақтан жасты қолдаймыз 2-топ: О,Ақтан жас , Ақтан жас 3-топ: Ақтан жас- біздің нар батыр Дескриптор: Білім алушы: 1.Өз ойынан өлең жаза алады-1 б 2.Ой ұшқырлығын көрсете алады-1б Барлығы-2б

11 слайд

Топтық жұмыс «Ноутбук» әдісі Өлеңнен алған әсерлеріңді сіздер өлеңмен жеткізіңіздер Өлеңге ұсынылатын алғашқы жолдар: 1-топ: Ақтан жасты қолдаймыз 2-топ: О,Ақтан жас , Ақтан жас 3-топ: Ақтан жас- біздің нар батыр Дескриптор: Білім алушы: 1.Өз ойынан өлең жаза алады-1 б 2.Ой ұшқырлығын көрсете алады-1б Барлығы-2б

Қалыптастырушы бағалау «Медаль және миссия» •Медаль – жағымды пікір білдіру. •Миссия – 1 маңызды ұсыныс, сындарлы сын білдіру.

12 слайд
Қалыптастырушы бағалау «Медаль және миссия» •Медаль – жағымды пікір білдіру. •Миссия – 1 маңызды ұсыныс, сындарлы сын білдіру.

12 слайд

Қалыптастырушы бағалау «Медаль және миссия» •Медаль – жағымды пікір білдіру. •Миссия – 1 маңызды ұсыныс, сындарлы сын білдіру.

Кері байланыс

13 слайд
Кері байланыс

13 слайд

Кері байланыс

Үй тапсырмасы: Өлең жолдарынан көнерген сөздерді тауып, мағынасын ажырату.

14 слайд
Үй тапсырмасы: Өлең жолдарынан көнерген сөздерді тауып, мағынасын ажырату.

14 слайд

Үй тапсырмасы: Өлең жолдарынан көнерген сөздерді тауып, мағынасын ажырату.

Министірлікпен келісілген курстар тізімі