Ежелгі көшпелілердің баспанасы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Жайлау
Номад
350 кг
Көктеу
Ер-тоқымОтырықшылық Тянь – Шань,
Алтай Оңтүстік
Қазақстан Қыстау Күрке
КепеҮй тапсырмасын тексеру
Батыс және Орталық
Қазақстан
1 слайд
Жайлау Номад 350 кг Көктеу Ер-тоқымОтырықшылық Тянь – Шань, Алтай Оңтүстік Қазақстан Қыстау Күрке КепеҮй тапсырмасын тексеру Батыс және Орталық Қазақстан
2 слайд
2 слайд
3 слайд
Сабақтын тақырыбы:
Көшпелілер баспанасының
ерекшелігі неде?
Киіз үйдің құрылысы
Зерттеу сұрағы
5.2.2.3 – ежелгі тайпалардың
қолданбалы өнер ерекшеліктерін
сипаттау;
3 слайд
Сабақтын тақырыбы: Көшпелілер баспанасының ерекшелігі неде? Киіз үйдің құрылысы Зерттеу сұрағы 5.2.2.3 – ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау;
4 слайд
Бағалау критерийлері
Оқушы: •
киіз үйдің құрылысы іші-сыртының үш бөліктен
тұратынын біледі
•
киіз үйдің ішкі құрылысы (оң қанат, сол қанат, төр
ұғымдарының мәнін ашады
•
шаңырақтың мәні мен мағынасын зерттейді
. көшпелілердің қолданбалы өнер ерекшеліктерін
сипаттайды
. көшпелілердің баспаналары туралы тұжырым
жасайдыСабағымыздың мақсаты
Ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер
ерекшеліктерін сипаттау
4 слайд
Бағалау критерийлері Оқушы: • киіз үйдің құрылысы іші-сыртының үш бөліктен тұратынын біледі • киіз үйдің ішкі құрылысы (оң қанат, сол қанат, төр ұғымдарының мәнін ашады • шаңырақтың мәні мен мағынасын зерттейді . көшпелілердің қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттайды . көшпелілердің баспаналары туралы тұжырым жасайдыСабағымыздың мақсаты Ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау
5 слайд
Киіз үй
Юрта
Yurt
5 слайд
Киіз үй Юрта Yurt
6 слайд
Топпен жұмыс Мәтінмен жұмыс
Киіз үйдің түрлерін қанатына байланысты сәйкестендіру
Дескриптор
Киіз үйдің түрлерін қанатына сәйкес анықтайды
6 слайд
Топпен жұмыс Мәтінмен жұмыс Киіз үйдің түрлерін қанатына байланысты сәйкестендіру Дескриптор Киіз үйдің түрлерін қанатына сәйкес анықтайды
7 слайд
2 тапсырма
1 топ
Дескриптор
1 топ Киіз үйдің сыртық құрылысын және бөліктерін анықтап макетпен жұмыс мағынасын ашу керек.
2 топ Киіз үйдің ішкі құрылысын анықтайды(оң қанат, сол қанат, төр ұғымдарының мәнін ашу)..
Ортақ тапсырма . Осында кездесетін сөздерге байланысты зерттеп мақал-мәтел айтады .
7 слайд
2 тапсырма 1 топ Дескриптор 1 топ Киіз үйдің сыртық құрылысын және бөліктерін анықтап макетпен жұмыс мағынасын ашу керек. 2 топ Киіз үйдің ішкі құрылысын анықтайды(оң қанат, сол қанат, төр ұғымдарының мәнін ашу).. Ортақ тапсырма . Осында кездесетін сөздерге байланысты зерттеп мақал-мәтел айтады .
8 слайд
Дескриптор
1. Киіз үйдің сыртық құрылысын және бөліктерін анықтап макетпен жұмыс мағынасын ашу керек.
2. Киіз үйдің ішкі құрылысын анықтайды(оң қанат, сол қанат, төр ұғымдарының мәнін ашу)..
3. Осында кездесетін сөздерге байланысты зерттеп мақал-мәтел айтады .
8 слайд
Дескриптор 1. Киіз үйдің сыртық құрылысын және бөліктерін анықтап макетпен жұмыс мағынасын ашу керек. 2. Киіз үйдің ішкі құрылысын анықтайды(оң қанат, сол қанат, төр ұғымдарының мәнін ашу).. 3. Осында кездесетін сөздерге байланысты зерттеп мақал-мәтел айтады .
9 слайд
Сергіту сәті
9 слайд
Сергіту сәті
10 слайд
3 тапсырма
1-топ Киіз үй көшпелілердің қолданбалы
өнері туралы қандай ақпарат береді?
2-топ Көшпелілердің әлемдік өркениетке
қосқан үлесі қандай ?
Бағалау критерилері:
1. Ежелгі көшпелілердің қолданбалы өнерінің кем дегенде үш
ерекшелігін сипаттайды,
2. Көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін анықтайды
10 слайд
3 тапсырма 1-топ Киіз үй көшпелілердің қолданбалы өнері туралы қандай ақпарат береді? 2-топ Көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесі қандай ? Бағалау критерилері: 1. Ежелгі көшпелілердің қолданбалы өнерінің кем дегенде үш ерекшелігін сипаттайды, 2. Көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін анықтайды
11 слайд
11 слайд
12 слайд
Киіз үйдің ішкі жабдығы
12 слайд
Киіз үйдің ішкі жабдығы
13 слайд
Салыстыру
Киіз үй Бүгінгі баспана
13 слайд
Салыстыру Киіз үй Бүгінгі баспана
14 слайд
Бағалау
14 слайд
Бағалау
15 слайд
Үй жұмысы
Тақырыпты оқу
Киіз үйдің ішкі жабдықтарын жазып, біліп
келу
15 слайд
Үй жұмысы Тақырыпты оқу Киіз үйдің ішкі жабдықтарын жазып, біліп келу