Материалдар / Ежелгі Үндістан, 5 класс
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ежелгі Үндістан, 5 класс

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға Ежелгі Үндістан туралы түсінік беру, табиғат жағдайлары мен шаруашылығының дамуы туралы, төрт әлеуметтік топқа бөлінуі жайлы баяндау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Ақпан 2021
973
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Жарсай не гізгі мектебі Сабақтың тақырыбы: Ежелгі Үндістан. Класс: 5 Дайындаған тарих пәнінің мұғалімі Мамбетова Дария Сагидул

1 слайд
Жарсай не гізгі мектебі Сабақтың тақырыбы: Ежелгі Үндістан. Класс: 5 Дайындаған тарих пәнінің мұғалімі Мамбетова Дария Сагидуллаевна

1 слайд

Жарсай не гізгі мектебі Сабақтың тақырыбы: Ежелгі Үндістан. Класс: 5 Дайындаған тарих пәнінің мұғалімі Мамбетова Дария Сагидуллаевна

Үндістан§18. Ежелгі Үндістан

2 слайд
Үндістан§18. Ежелгі Үндістан

2 слайд

Үндістан§18. Ежелгі Үндістан

С абақтың м а қсаты - Оқушыларға Ежелгі Үндістан туралы түсінік беру, табиғат жағдайлары мен шаруашылығының дамуы туралы төрт

3 слайд
С абақтың м а қсаты - Оқушыларға Ежелгі Үндістан туралы түсінік беру, табиғат жағдайлары мен шаруашылығының дамуы туралы төрт әлеуметтік топқа бөлінуі жайлы баяндау; -Тақырыпқа қатысты мәтінмен жұмыс жүргізу барысында оқушыларды өз бетінше жұмыстануға дағдыландыру; -Өз халқы мен басқа да халықтардың мәдениеті мен тарихын құрметтей білу сезімін қалыптастыру, эстетикалық тәрбие беру

3 слайд

С абақтың м а қсаты - Оқушыларға Ежелгі Үндістан туралы түсінік беру, табиғат жағдайлары мен шаруашылығының дамуы туралы төрт әлеуметтік топқа бөлінуі жайлы баяндау; -Тақырыпқа қатысты мәтінмен жұмыс жүргізу барысында оқушыларды өз бетінше жұмыстануға дағдыландыру; -Өз халқы мен басқа да халықтардың мәдениеті мен тарихын құрметтей білу сезімін қалыптастыру, эстетикалық тәрбие беру

Үндістан Ой қозғау

4 слайд
Үндістан Ой қозғау

4 слайд

Үндістан Ой қозғау

Б.з.б. ІІ мыңжылдықтар Ежелгі үнді жеріне солтүстік-батыстан көшпелі арий тайпалары келіп қоныстанды. Оларды кейде

5 слайд
Б.з.б. ІІ мыңжылдықтар Ежелгі үнді жеріне солтүстік-батыстан көшпелі арий тайпалары келіп қоныстанды. Оларды кейде таза қанды ,асыл текті адамдар- арийліктер деп те атайды. Б.з.б. ҮІ ғасырлар Ганг өзенініңтөменгі ағысында Магадха күшейіп,мемлекетке айналады . Раджа деп аталатын тайпа көсемдері дара билеушіге,әміршіге айналды. Б.з.б. III ғасырлар Чандрагупта құрған Маурья әулетінің билігі. Ашок есімді патша кезінде Үндістанның аса үлкен мемлекет болып құрылды.Үнді тарихының негізгі оқиғалары

5 слайд

Б.з.б. ІІ мыңжылдықтар Ежелгі үнді жеріне солтүстік-батыстан көшпелі арий тайпалары келіп қоныстанды. Оларды кейде таза қанды ,асыл текті адамдар- арийліктер деп те атайды. Б.з.б. ҮІ ғасырлар Ганг өзенініңтөменгі ағысында Магадха күшейіп,мемлекетке айналады . Раджа деп аталатын тайпа көсемдері дара билеушіге,әміршіге айналды. Б.з.б. III ғасырлар Чандрагупта құрған Маурья әулетінің билігі. Ашок есімді патша кезінде Үндістанның аса үлкен мемлекет болып құрылды.Үнді тарихының негізгі оқиғалары

Үндістан ормандары - Джунгли Ежелгі Мокенджо-Даро қаласы

6 слайд
Үндістан ормандары - Джунгли Ежелгі Мокенджо-Даро қаласы

6 слайд

Үндістан ормандары - Джунгли Ежелгі Мокенджо-Даро қаласы

Үндістандағы касталық жүйе 1 2 3 4 Брахма қүдайы: 1.Ауызынан- Брахмандар 2. Қолдарынан- жауынгерлер 3.Жамбасынан –ег

7 слайд
Үндістандағы касталық жүйе 1 2 3 4 Брахма қүдайы: 1.Ауызынан- Брахмандар 2. Қолдарынан- жауынгерлер 3.Жамбасынан –егіншілер 4. Аяғынан – шудралар

7 слайд

Үндістандағы касталық жүйе 1 2 3 4 Брахма қүдайы: 1.Ауызынан- Брахмандар 2. Қолдарынан- жауынгерлер 3.Жамбасынан –егіншілер 4. Аяғынан – шудралар

Брахма-үнді құдайының аты. Кшатрий- жауынгерлер тобы. Вайший- егіншілер тобы Варна-өз дәрежесі бойынша ғана өмір сүруге ти

8 слайд
Брахма-үнді құдайының аты. Кшатрий- жауынгерлер тобы. Вайший- егіншілер тобы Варна-өз дәрежесі бойынша ғана өмір сүруге тиісті тұйық топ. Оларды кейде каста деп атайды.

8 слайд

Брахма-үнді құдайының аты. Кшатрий- жауынгерлер тобы. Вайший- егіншілер тобы Варна-өз дәрежесі бойынша ғана өмір сүруге тиісті тұйық топ. Оларды кейде каста деп атайды.

Үндістандағы қасиетті жануарлар жартастағы піл суреттері мен тасқа салынған сиыр бейнесі.

9 слайд
Үндістандағы қасиетті жануарлар жартастағы піл суреттері мен тасқа салынған сиыр бейнесі.

9 слайд

Үндістандағы қасиетті жануарлар жартастағы піл суреттері мен тасқа салынған сиыр бейнесі.

Каста Брахмандар дінді уағыздаушылар, абыздар, қасиетті кітапты оқып үйретушілер. Брахма құдайдың сүйікті ұлдары. Жауынгерл

10 слайд
Каста Брахмандар дінді уағыздаушылар, абыздар, қасиетті кітапты оқып үйретушілер. Брахма құдайдың сүйікті ұлдары. Жауынгерлер елді қорғаушы, күзетші, тәртіпті реттеуші топ. Жауынгердің балалары дүниеге жауынгер , қолбасы болып келеді. Егіншілер Егін егумен, мал бағумен, қолөнершілік пен және сауда жасаумен ғана айналысты Шудралар Дүние-мүлік жинауға, меншіктенуге, құдайға құрбандық беріп, көмек сұрауға қақысы жоқ.

10 слайд

Каста Брахмандар дінді уағыздаушылар, абыздар, қасиетті кітапты оқып үйретушілер. Брахма құдайдың сүйікті ұлдары. Жауынгерлер елді қорғаушы, күзетші, тәртіпті реттеуші топ. Жауынгердің балалары дүниеге жауынгер , қолбасы болып келеді. Егіншілер Егін егумен, мал бағумен, қолөнершілік пен және сауда жасаумен ғана айналысты Шудралар Дүние-мүлік жинауға, меншіктенуге, құдайға құрбандық беріп, көмек сұрауға қақысы жоқ.

1 • Жазудың табылуы • Қантты өндірді 2 • Мақтадан мата тоқыды • Шахмат ойынын ойлап тапты 3 • “ Рамаяна” және “Махабхарата” даст

11 слайд
1 • Жазудың табылуы • Қантты өндірді 2 • Мақтадан мата тоқыды • Шахмат ойынын ойлап тапты 3 • “ Рамаяна” және “Махабхарата” дастандары • Дүние жүзіндегі ең алғашқы дін - БуддизмҮнділіктердің тарихи-мәдени табыстары

11 слайд

1 • Жазудың табылуы • Қантты өндірді 2 • Мақтадан мата тоқыды • Шахмат ойынын ойлап тапты 3 • “ Рамаяна” және “Махабхарата” дастандары • Дүние жүзіндегі ең алғашқы дін - БуддизмҮнділіктердің тарихи-мәдени табыстары

Ойды сыртқа шығарып ойлану Кітап мәтінімен жұмыс жасай отырып мәтіннен осы сөздерге сәйкес жолдарды тауып оқыңыз. 1.Үндіста

12 слайд
Ойды сыртқа шығарып ойлану Кітап мәтінімен жұмыс жасай отырып мәтіннен осы сөздерге сәйкес жолдарды тауып оқыңыз. 1.Үндістан түбегі- 2.Декан таулы үстірті- 3.Ганга өзені- 4.Үнді өзені- 5.Пенджаб -

12 слайд

Ойды сыртқа шығарып ойлану Кітап мәтінімен жұмыс жасай отырып мәтіннен осы сөздерге сәйкес жолдарды тауып оқыңыз. 1.Үндістан түбегі- 2.Декан таулы үстірті- 3.Ганга өзені- 4.Үнді өзені- 5.Пенджаб -

Білімді бекіту бекетіндегі аялдама 1.Үндістан - … а) материк в)арал с)архипелаг д)түбек 2

13 слайд
Білімді бекіту бекетіндегі аялдама 1.Үндістан - … а) материк в)арал с)архипелаг д)түбек 2.Үндістанның солтүстігінен басталып,оңтүстік-шығысқа қарай ағатын өзен: а) Меконг в)Ганг с)Хуанхэ д)Тигр 3.Үндістан түбегіндегі «Бес өзен елі:» а) Пенджаб в)Кашмир с)Қашғар д)Тибек 4. «Сакхари» ежелгі үнділік сөз: а) Қамыс в)Қант с)Күріш д)Арпа 5.Б.з.б I мыңжылдықтың ортасында Үндістанға көшпелілер келіп кірді: а) түріктер в)сақтар с)арийліктер д)скифтар 6 .Ежелгі Үндістанның астанасы: а) Магадха в)Хотан с)Паталипутра д)Бактра

13 слайд

Білімді бекіту бекетіндегі аялдама 1.Үндістан - … а) материк в)арал с)архипелаг д)түбек 2.Үндістанның солтүстігінен басталып,оңтүстік-шығысқа қарай ағатын өзен: а) Меконг в)Ганг с)Хуанхэ д)Тигр 3.Үндістан түбегіндегі «Бес өзен елі:» а) Пенджаб в)Кашмир с)Қашғар д)Тибек 4. «Сакхари» ежелгі үнділік сөз: а) Қамыс в)Қант с)Күріш д)Арпа 5.Б.з.б I мыңжылдықтың ортасында Үндістанға көшпелілер келіп кірді: а) түріктер в)сақтар с)арийліктер д)скифтар 6 .Ежелгі Үндістанның астанасы: а) Магадха в)Хотан с)Паталипутра д)Бактра

АДАСҚАН СӨЗДЕР 1.Үндістан,оңтүстігіндегі,деп,Азияның, үшбұрыштана,аталады,теңізге,жатқан,түбек, еніп, түбегі . 2.Үндістан,еж

14 слайд
АДАСҚАН СӨЗДЕР 1.Үндістан,оңтүстігіндегі,деп,Азияның, үшбұрыштана,аталады,теңізге,жатқан,түбек, еніп, түбегі . 2.Үндістан,ежелгі,деп,Чандрагупта,Маурия, әулеті,негіздеген,тарихында,әулет,аталады. 3.Көшпелілері,солтүстіктен,арий,қоныстанады, Үндістанға,келіп.

14 слайд

АДАСҚАН СӨЗДЕР 1.Үндістан,оңтүстігіндегі,деп,Азияның, үшбұрыштана,аталады,теңізге,жатқан,түбек, еніп, түбегі . 2.Үндістан,ежелгі,деп,Чандрагупта,Маурия, әулеті,негіздеген,тарихында,әулет,аталады. 3.Көшпелілері,солтүстіктен,арий,қоныстанады, Үндістанға,келіп.

Брахмандар Жауынгерлер Егіншілер Шудралар Қолөнершілер, егіншілер, сауда жзасаушылар Құлдар Дінді уағыздаушылар, абыздар Елді

15 слайд
Брахмандар Жауынгерлер Егіншілер Шудралар Қолөнершілер, егіншілер, сауда жзасаушылар Құлдар Дінді уағыздаушылар, абыздар Елді қорғаушы, күзетшілер Сәйкестендір

15 слайд

Брахмандар Жауынгерлер Егіншілер Шудралар Қолөнершілер, егіншілер, сауда жзасаушылар Құлдар Дінді уағыздаушылар, абыздар Елді қорғаушы, күзетшілер Сәйкестендір

16 слайд

16 слайд

Үйге тапсырма: 1.Мәтінді оқу. 2.Сөзжұмбақ, ребус құрастыру. 3.Контур картамен жұмыс

17 слайд
Үйге тапсырма: 1.Мәтінді оқу. 2.Сөзжұмбақ, ребус құрастыру. 3.Контур картамен жұмыс

17 слайд

Үйге тапсырма: 1.Мәтінді оқу. 2.Сөзжұмбақ, ребус құрастыру. 3.Контур картамен жұмыс