"Электр өрісінің кернулігі" тақырыбына презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
О
қу
мақсат
тары•
8.4.1.6. Электр өрісі және оның күштік сипаттамасы
ұғымдарының физикалық мағынасын түсіндіру;
•
8.4.1.7. Бір текті электростатикалық өрістегі зарядқа әсер
етуші күшті есептеу;
•
8.4.1.8. Электр өрісін күш сызықтар арқылы кескіндеу
Сабақ мақсат тары •
Барлық оқушылар: Электр өрісі және кернеулік мағынасын
анықтау
•
Көптеген оқушылар: Электр өрісінің күштік сипаттамасын
анықтау
•
Кейбір оқушылар: Электр өрісін күш сызықтар арқылы
кескіндеу
Бағалау крите рийі •
Электр өрісін және кернеулік мағынасын ашады.
•
Электр өрісінің кернеулігін сипаттайды.
•
Электр өрісін күш сызықтар арқылы кескіндейді . Алматы облысы
Райымбек ауданы
І. Жұмағұлов атындағы орта мектебі
физика пәнінің мұғалімі
Бакбергенова ЖанарЭлектр өрісі. Электр өрісінің
кернеулігі. Мұғалім балалармен сөйлескенде ашуланбай
сабырлықпен сөйлеп шұбалаңқы сөздермен
керексіз терминдерді қолданбастан, әрбір затты
ықыласпен қарапайым тілмен түсіндіру керек.
Ы.Алтынсарин. МАН, 27 бет
Психологиялық ахуал: «Шаттық шеңбері»
Топқа бөлу. «Мозаика» әдісі
І топ «Кернеулік», ІІ топ «Күш», ІІІ топ «Заряд»
Ширату жаттығуы:
Белсенді оқыту: «Уақыт тізбегі»
(W) (f) «Олқылықтарды толтыру»
1 слайд
О қу мақсат тары• 8.4.1.6. Электр өрісі және оның күштік сипаттамасы ұғымдарының физикалық мағынасын түсіндіру; • 8.4.1.7. Бір текті электростатикалық өрістегі зарядқа әсер етуші күшті есептеу; • 8.4.1.8. Электр өрісін күш сызықтар арқылы кескіндеу Сабақ мақсат тары • Барлық оқушылар: Электр өрісі және кернеулік мағынасын анықтау • Көптеген оқушылар: Электр өрісінің күштік сипаттамасын анықтау • Кейбір оқушылар: Электр өрісін күш сызықтар арқылы кескіндеу Бағалау крите рийі • Электр өрісін және кернеулік мағынасын ашады. • Электр өрісінің кернеулігін сипаттайды. • Электр өрісін күш сызықтар арқылы кескіндейді . Алматы облысы Райымбек ауданы І. Жұмағұлов атындағы орта мектебі физика пәнінің мұғалімі Бакбергенова ЖанарЭлектр өрісі. Электр өрісінің кернеулігі. Мұғалім балалармен сөйлескенде ашуланбай сабырлықпен сөйлеп шұбалаңқы сөздермен керексіз терминдерді қолданбастан, әрбір затты ықыласпен қарапайым тілмен түсіндіру керек. Ы.Алтынсарин. МАН, 27 бет Психологиялық ахуал: «Шаттық шеңбері» Топқа бөлу. «Мозаика» әдісі І топ «Кернеулік», ІІ топ «Күш», ІІІ топ «Заряд» Ширату жаттығуы: Белсенді оқыту: «Уақыт тізбегі» (W) (f) «Олқылықтарды толтыру»
2 слайд
Білім дағдысы : білу
Белсенді оқыту : «Мәтінді оқып жаңадан білгенім»
(I)Тапсырма 1.
Физикалық
шамалар белгіленуі формуласы Өлшем бірлігіБілім дағдысы : түсіну
Белсенді оқыту : «Ойлан-Жұптас-Бөліс»
(J) Тапсырма 2.
Білім дағдысы: Қолдану
Белсенді оқыту: «Құрастыр, сосын жауап бер»
(G) Тапсырма 3. Сызба арқылы күш
сызықтарының бағытын және зарядтың тегін
анықта.
(f) « Бір сөзбен түйіндеу »
2 слайд
Білім дағдысы : білу Белсенді оқыту : «Мәтінді оқып жаңадан білгенім» (I)Тапсырма 1. Физикалық шамалар белгіленуі формуласы Өлшем бірлігіБілім дағдысы : түсіну Белсенді оқыту : «Ойлан-Жұптас-Бөліс» (J) Тапсырма 2. Білім дағдысы: Қолдану Белсенді оқыту: «Құрастыр, сосын жауап бер» (G) Тапсырма 3. Сызба арқылы күш сызықтарының бағытын және зарядтың тегін анықта. (f) « Бір сөзбен түйіндеу »
3 слайд
Білім дағдысы: Талдау
Белсенді оқыту: «Ақпаратты сүзу»
(J) 1. Электр өрісінің кернеулігі
дегеніміз не?
2. Электр өрісі ұғымын енгізген
ғалымдарды ата.
3. Электр өрісінің күш сызықтарына
анықтама бер. Рефлексия: «Түймедақ»
3 слайд
Білім дағдысы: Талдау Белсенді оқыту: «Ақпаратты сүзу» (J) 1. Электр өрісінің кернеулігі дегеніміз не? 2. Электр өрісі ұғымын енгізген ғалымдарды ата. 3. Электр өрісінің күш сызықтарына анықтама бер. Рефлексия: «Түймедақ»