Еліктеу сөздер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Еліктеу сөздер

Материал туралы қысқаша түсінік
сабаққа керекті материалдар
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Еліктеу сөздер 6-сынып

#1 слайд
Еліктеу сөздер 6-сынып

1 слайд

Еліктеу сөздер 6-сынып

Сабақтың мақсаты: •Білімділік:Оқушыларға еліктеу сөздер , олардың жасалуы туралы түсіндіріп, жаттығу жұмыстарын орындату. •Дам

#2 слайд
Сабақтың мақсаты: •Білімділік:Оқушыларға еліктеу сөздер , олардың жасалуы туралы түсіндіріп, жаттығу жұмыстарын орындату. •Дамытушылық: – оқушылардың топтық қызметтерін дамытушылық тапсырмалар арқылы байқау,логикалық тапсырмалар арқылы жұмыстану, практикалық тапсырмалар арқылы оқушы қызметінің әрекетін арттыру,топпен жұмыс жасауға қалыптастыру, сыни ойлауға , еркін атмосферада жұмыс жасауға қалыптастыру. •Тәрбиелік: – лексикалық тапсырмалар арқылы оқушының сезіміне әсер ету,жан дүниелерін байыту,ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

2 слайд

Сабақтың мақсаты: •Білімділік:Оқушыларға еліктеу сөздер , олардың жасалуы туралы түсіндіріп, жаттығу жұмыстарын орындату. •Дамытушылық: – оқушылардың топтық қызметтерін дамытушылық тапсырмалар арқылы байқау,логикалық тапсырмалар арқылы жұмыстану, практикалық тапсырмалар арқылы оқушы қызметінің әрекетін арттыру,топпен жұмыс жасауға қалыптастыру, сыни ойлауға , еркін атмосферада жұмыс жасауға қалыптастыру. •Тәрбиелік: – лексикалық тапсырмалар арқылы оқушының сезіміне әсер ету,жан дүниелерін байыту,ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

•Сабақтың түрі: •Жаңа тақырыпты меңгерту. •Сабақтың әдісі: •Түсіндіру, баяндау, анализ,синтез, диалогтік оқыту, сыни тұрғыдан о

#3 слайд
•Сабақтың түрі: •Жаңа тақырыпты меңгерту. •Сабақтың әдісі: •Түсіндіру, баяндау, анализ,синтез, диалогтік оқыту, сыни тұрғыдан ойлау, СТО элементтері,топтық жұмыс •Көрнекілігі: •Суреттер, үлестірмелі қағаздар,қима қағаздар,интербелсенді тақта •Пәнаралық байланысы: •Әдебиет, тарих

3 слайд

•Сабақтың түрі: •Жаңа тақырыпты меңгерту. •Сабақтың әдісі: •Түсіндіру, баяндау, анализ,синтез, диалогтік оқыту, сыни тұрғыдан ойлау, СТО элементтері,топтық жұмыс •Көрнекілігі: •Суреттер, үлестірмелі қағаздар,қима қағаздар,интербелсенді тақта •Пәнаралық байланысы: •Әдебиет, тарих

Сабақтың барысы: • а) Ұйымдастыру кезеңі: •Оқушылармен амандасу, түгелдеу,оқу құралдарын тексеру. Сыныптың тазалығына назар а

#4 слайд
Сабақтың барысы: • а) Ұйымдастыру кезеңі: •Оқушылармен амандасу, түгелдеу,оқу құралдарын тексеру. Сыныптың тазалығына назар аудару,сынып оқушыларын алдын ала дайындалған жетондармен екі топқа бөліп, топ басшыларын сайлап алу. • ә) Үй тапсырмасын пысықтау : •Екі топ оқушылары үйге берілген 216-беттегі “Кім жылдам” айдарындағы сұрақтарды кезектесіп бір-біріне қояды. Нәтижесінде Үстеу тақырыбынан алған білімдері байқалады және оқушылар осы тақырыпты толықтай пысықтап шығады. •

4 слайд

Сабақтың барысы: • а) Ұйымдастыру кезеңі: •Оқушылармен амандасу, түгелдеу,оқу құралдарын тексеру. Сыныптың тазалығына назар аудару,сынып оқушыларын алдын ала дайындалған жетондармен екі топқа бөліп, топ басшыларын сайлап алу. • ә) Үй тапсырмасын пысықтау : •Екі топ оқушылары үйге берілген 216-беттегі “Кім жылдам” айдарындағы сұрақтарды кезектесіп бір-біріне қояды. Нәтижесінде Үстеу тақырыбынан алған білімдері байқалады және оқушылар осы тақырыпты толықтай пысықтап шығады. •

Үй тапсырмасын тексеру •Екі топ оқушылары үйге берілген 216-беттегі “Кім жылдам” айдарындағы сұрақтарды кезектес

#5 слайд
Үй тапсырмасын тексеру •Екі топ оқушылары үйге берілген 216-беттегі “Кім жылдам” айдарындағы сұрақтарды кезектесіп бір-біріне қояды. Нәтижесінде Үстеу тақырыбынан алған білімдері байқалады және оқушылар осы тақырыпты толықтай пысықтап шығады.

5 слайд

Үй тапсырмасын тексеру •Екі топ оқушылары үйге берілген 216-беттегі “Кім жылдам” айдарындағы сұрақтарды кезектесіп бір-біріне қояды. Нәтижесінде Үстеу тақырыбынан алған білімдері байқалады және оқушылар осы тақырыпты толықтай пысықтап шығады.

•Жаңа сабақты • түсіндіру: •Жобалап оқыту әдісімен сабақтың тақырыбын жарияламаймын.

#6 слайд
•Жаңа сабақты • түсіндіру: •Жобалап оқыту әдісімен сабақтың тақырыбын жарияламаймын.

6 слайд

•Жаңа сабақты • түсіндіру: •Жобалап оқыту әдісімен сабақтың тақырыбын жарияламаймын.

Балық су бетін шолп еткізді Артымызға қарасақ қорбаң-қорбаң етіп аю да жетіп қалыпты Бұғы маған рақмет айтқандай басын бұлғаң-

#7 слайд
Балық су бетін шолп еткізді Артымызға қарасақ қорбаң-қорбаң етіп аю да жетіп қалыпты Бұғы маған рақмет айтқандай басын бұлғаң-бұлғаң еткізді. Есік ашылғанда от жалп етіп сөніп қалды.

7 слайд

Балық су бетін шолп еткізді Артымызға қарасақ қорбаң-қорбаң етіп аю да жетіп қалыпты Бұғы маған рақмет айтқандай басын бұлғаң-бұлғаң еткізді. Есік ашылғанда от жалп етіп сөніп қалды.

Еліктеу сөз Түрлері Мысалдар 1.Тұлғасына қарай Негізгі Арс,гүрс,былқ,баж,жалт, гу, зу, дыр, шолп Туынды Алшаң,арбаң, елпең,

#8 слайд
Еліктеу сөз Түрлері Мысалдар 1.Тұлғасына қарай Негізгі Арс,гүрс,былқ,баж,жалт, гу, зу, дыр, шолп Туынды Алшаң,арбаң, елпең, дікең, қылтың,сылтың 2.Мағынасына қарай Еліктеуіш Сарт-сарт, бұрқ-сарқ,сырт, дүңк,тық-тық Бейнелеуіш Лап,қылт,жалт-жұлт,қалт- құлт,талтаң-талтаң,сылқ 3.Құрамына қарай Дара Қиқаң,бұралаң,шұбалаң, шошаң,ирелең Күрделі Күмп-күмп, ербең-ербең, жарқ-жұрқ,селк-селк

8 слайд

Еліктеу сөз Түрлері Мысалдар 1.Тұлғасына қарай Негізгі Арс,гүрс,былқ,баж,жалт, гу, зу, дыр, шолп Туынды Алшаң,арбаң, елпең, дікең, қылтың,сылтың 2.Мағынасына қарай Еліктеуіш Сарт-сарт, бұрқ-сарқ,сырт, дүңк,тық-тық Бейнелеуіш Лап,қылт,жалт-жұлт,қалт- құлт,талтаң-талтаң,сылқ 3.Құрамына қарай Дара Қиқаң,бұралаң,шұбалаң, шошаң,ирелең Күрделі Күмп-күмп, ербең-ербең, жарқ-жұрқ,селк-селк

Тақтамен жұмыс •322-жаттығу. •1-топ оқушылары дара еліктеу сөздерді, 2-топ оқушылары күрделі еліктеу сөздерді теріп жазады. Біз

#9 слайд
Тақтамен жұмыс •322-жаттығу. •1-топ оқушылары дара еліктеу сөздерді, 2-топ оқушылары күрделі еліктеу сөздерді теріп жазады. Біз құмды жерде орналасқандықтан оқушылар әсерлерін одан әрі толықтырады. •Үлгі: •Жалт-жұлт сыңғыр

9 слайд

Тақтамен жұмыс •322-жаттығу. •1-топ оқушылары дара еліктеу сөздерді, 2-топ оқушылары күрделі еліктеу сөздерді теріп жазады. Біз құмды жерде орналасқандықтан оқушылар әсерлерін одан әрі толықтырады. •Үлгі: •Жалт-жұлт сыңғыр

Ой толғау “Өзен” тақырыбына

#10 слайд
Ой толғау “Өзен” тақырыбына

10 слайд

Ой толғау “Өзен” тақырыбына

#11 слайд

11 слайд

325-жаттығу •Кестені толтырып, суреттелген оқиғаға байланысты еліктеу сөздерді қалай қабылдағандарың жөніндегі өзіндік түс

#12 слайд
325-жаттығу •Кестені толтырып, суреттелген оқиғаға байланысты еліктеу сөздерді қалай қабылдағандарың жөніндегі өзіндік түсініктеріңді жазыңдар Елең Кенет те шапшаң адам қимылы. Дыбыс естілмейді Бейнелеу Шыр-шыр Жанұшырған, жанталасқан үн Дыбыс естіледі Үнге еліктеу

12 слайд

325-жаттығу •Кестені толтырып, суреттелген оқиғаға байланысты еліктеу сөздерді қалай қабылдағандарың жөніндегі өзіндік түсініктеріңді жазыңдар Елең Кенет те шапшаң адам қимылы. Дыбыс естілмейді Бейнелеу Шыр-шыр Жанұшырған, жанталасқан үн Дыбыс естіледі Үнге еліктеу

Ойнайық та,ойлайы қ! Екі топ басшылары шығып кеспе қағаздағы жасырылған сөздердің рөлін сомдайды. Ал қалған жанкүйерле

#13 слайд
Ойнайық та,ойлайы қ! Екі топ басшылары шығып кеспе қағаздағы жасырылған сөздердің рөлін сомдайды. Ал қалған жанкүйерлер басшыларының әрбір қимылын сөзбен жазып, шыққан сөздерден мәтін құрайды.

13 слайд

Ойнайық та,ойлайы қ! Екі топ басшылары шығып кеспе қағаздағы жасырылған сөздердің рөлін сомдайды. Ал қалған жанкүйерлер басшыларының әрбір қимылын сөзбен жазып, шыққан сөздерден мәтін құрайды.

#14 слайд

14 слайд

Сабақты бекіту: Еліктеуіш сөздер Бейнелеуіш сөздерҰқсас- тығы

#15 слайд
Сабақты бекіту: Еліктеуіш сөздер Бейнелеуіш сөздерҰқсас- тығы

15 слайд

Сабақты бекіту: Еліктеуіш сөздер Бейнелеуіш сөздерҰқсас- тығы

Үйге тапсырма: 324-жаттығу. “Гүл тере барғанда” тақырыбына шағын әңгіме жазып келеміз.Ішінде еліктеу сөздер болуы шарт.

#16 слайд
Үйге тапсырма: 324-жаттығу. “Гүл тере барғанда” тақырыбына шағын әңгіме жазып келеміз.Ішінде еліктеу сөздер болуы шарт.

16 слайд

Үйге тапсырма: 324-жаттығу. “Гүл тере барғанда” тақырыбына шағын әңгіме жазып келеміз.Ішінде еліктеу сөздер болуы шарт.

Бағалау: Қ.Бітібаеваның “Өзін-өзі бағалау” әдісімен әр топ оқушылары өздерін бағалайды. №Оқушының аты- жөні Өзін-өзі бағалауы

#17 слайд
Бағалау: Қ.Бітібаеваның “Өзін-өзі бағалау” әдісімен әр топ оқушылары өздерін бағалайды. №Оқушының аты- жөні Өзін-өзі бағалауы Сыныптың бағасы Мұғалім бағасы Қорытынды баға

17 слайд

Бағалау: Қ.Бітібаеваның “Өзін-өзі бағалау” әдісімен әр топ оқушылары өздерін бағалайды. №Оқушының аты- жөні Өзін-өзі бағалауы Сыныптың бағасы Мұғалім бағасы Қорытынды баға

Не тиімді Сұрақ қою үлгісі •Баста ма •Жауап •Кейінг і әрекет •Сұрақ қою техник алары •Түрткі болу, •сынақ тан өткізу,

#18 слайд
Не тиімді Сұрақ қою үлгісі •Баста ма •Жауап •Кейінг і әрекет •Сұрақ қою техник алары •Түрткі болу, •сынақ тан өткізу, •қайта бағыт тау. Не тиімсі з Оқушыл ар-дың жауаптар ы-ның ұзақтығы , Жауапта- рының қайталан уы Нәтиж е: Өзінің бойынан жауапкер шілікті сезінеді, Өз ойларын ашық айтуға ұмтылад ы,Өз бетінше білім алуға талпынад ы Көшбасш ы анықталд ы

18 слайд

Не тиімді Сұрақ қою үлгісі •Баста ма •Жауап •Кейінг і әрекет •Сұрақ қою техник алары •Түрткі болу, •сынақ тан өткізу, •қайта бағыт тау. Не тиімсі з Оқушыл ар-дың жауаптар ы-ның ұзақтығы , Жауапта- рының қайталан уы Нәтиж е: Өзінің бойынан жауапкер шілікті сезінеді, Өз ойларын ашық айтуға ұмтылад ы,Өз бетінше білім алуға талпынад ы Көшбасш ы анықталд ы

Файл форматы:
pptx
05.02.2019
720
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі