Ең,ең, ең слайд

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ең,ең, ең слайд

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңа мазмұнды бағдарлама бойынша жасалған сабақ жоспарының слайды.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сабақтың тақырыбы: “ Ең үлкен, ең кіші, ең қымбат, ең ауыр кітаптар”

#1 слайд
Сабақтың тақырыбы: “ Ең үлкен, ең кіші, ең қымбат, ең ауыр кітаптар”

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: “ Ең үлкен, ең кіші, ең қымбат, ең ауыр кітаптар”

Оқу мақсаты: 6.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, ж

#2 слайд
Оқу мақсаты: 6.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы мәтін жазу.

2 слайд

Оқу мақсаты: 6.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы мәтін жазу.

Бағалау критерийі: - оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктейді; - негізгі ойды

#3 слайд
Бағалау критерийі: - оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктейді; - негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы мәтін жазады.

3 слайд

Бағалау критерийі: - оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктейді; - негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы мәтін жазады.

Психологиялық ахуал қалыптастыру “ Ең, ең, ең...” Топтарға бөлу

#4 слайд
Психологиялық ахуал қалыптастыру “ Ең, ең, ең...” Топтарға бөлу

4 слайд

Психологиялық ахуал қалыптастыру “ Ең, ең, ең...” Топтарға бөлу

Үй тапсырмасын сұрау “ Кофе таяқшалары” әдісі

#5 слайд
Үй тапсырмасын сұрау “ Кофе таяқшалары” әдісі

5 слайд

Үй тапсырмасын сұрау “ Кофе таяқшалары” әдісі

• -Үстеу дегеніміз не ? • -Мағыналық түрлерін ата? • -Мезгіл үстеуі дегенімі не? • -Мезгіл үстеуінің сұрақтарын ата? • -Мекен үс

#6 слайд
• -Үстеу дегеніміз не ? • -Мағыналық түрлерін ата? • -Мезгіл үстеуі дегенімі не? • -Мезгіл үстеуінің сұрақтарын ата? • -Мекен үстеуі дегеніміз не? • -Мақсат үстеуі дегеніміз не? • -Мөлшер үстеуі дегеніміз не?

6 слайд

• -Үстеу дегеніміз не ? • -Мағыналық түрлерін ата? • -Мезгіл үстеуі дегенімі не? • -Мезгіл үстеуінің сұрақтарын ата? • -Мекен үстеуі дегеніміз не? • -Мақсат үстеуі дегеніміз не? • -Мөлшер үстеуі дегеніміз не?

#7 слайд
- Сыйлыққа кітап сыйлауды дұрыс деп түсінесің бе? -Саған кітап сыйлағанда өзіңді қалай сезінесің?

7 слайд

- Сыйлыққа кітап сыйлауды дұрыс деп түсінесің бе? -Саған кітап сыйлағанда өзіңді қалай сезінесің?

Жазылым алды тапсырмасы • «Дауыстап ойлау» әдісі. Оқи отырып ой түю, ой бөлісу. • 1.«Ең үлкен, ең кіші, ең қымбат, ең ауыр

#8 слайд
Жазылым алды тапсырмасы • «Дауыстап ойлау» әдісі. Оқи отырып ой түю, ой бөлісу. • 1.«Ең үлкен, ең кіші, ең қымбат, ең ауыр кітаптар» мәтініндегі негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктеп оқиды.

8 слайд

Жазылым алды тапсырмасы • «Дауыстап ойлау» әдісі. Оқи отырып ой түю, ой бөлісу. • 1.«Ең үлкен, ең кіші, ең қымбат, ең ауыр кітаптар» мәтініндегі негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктеп оқиды.

Жазылым тапсырмасы Жинақы мәтін жазу Түрлерін таңдау Әр топ өздеріне жинақы мәтін түрін таңдап алады. • 1. Аннотация. • 2

#9 слайд
Жазылым тапсырмасы Жинақы мәтін жазу Түрлерін таңдау Әр топ өздеріне жинақы мәтін түрін таңдап алады. • 1. Аннотация. • 2. Кесте. • 3. Ықшамдалған мәтін.

9 слайд

Жазылым тапсырмасы Жинақы мәтін жазу Түрлерін таңдау Әр топ өздеріне жинақы мәтін түрін таңдап алады. • 1. Аннотация. • 2. Кесте. • 3. Ықшамдалған мәтін.

ӘТН. “Күшейткіш үстеуі” 2-тапсырма. Тақтамен, дәптермен жұмыс. Күшейткіш үстеулерін қатыстырып, оқылым мәтіні негізінде 4-5

#10 слайд
ӘТН. “Күшейткіш үстеуі” 2-тапсырма. Тақтамен, дәптермен жұмыс. Күшейткіш үстеулерін қатыстырып, оқылым мәтіні негізінде 4-5 сөйлем жазыңдар. Дескриптор: 1. Мәтіннен күшейткіш үстеуді табады. 2. 4-5 сөйлем жазады. ҚБ. «Ең жақсы сөйлем» әдісі арқылы бағалау.

10 слайд

ӘТН. “Күшейткіш үстеуі” 2-тапсырма. Тақтамен, дәптермен жұмыс. Күшейткіш үстеулерін қатыстырып, оқылым мәтіні негізінде 4-5 сөйлем жазыңдар. Дескриптор: 1. Мәтіннен күшейткіш үстеуді табады. 2. 4-5 сөйлем жазады. ҚБ. «Ең жақсы сөйлем» әдісі арқылы бағалау.

ҚБ. “Жасыл қалам” әдісі Дескриптор: • негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктейді, • жинақы мәтін түрін таңдайды. •

#11 слайд
ҚБ. “Жасыл қалам” әдісі Дескриптор: • негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктейді, • жинақы мәтін түрін таңдайды. • жинақы мәтін жазады.

11 слайд

ҚБ. “Жасыл қалам” әдісі Дескриптор: • негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктейді, • жинақы мәтін түрін таңдайды. • жинақы мәтін жазады.

Сабақты бекіту • “ Төрт сөйлем” әдісі • пікір • дәлел • мысал • қорытынды

#12 слайд
Сабақты бекіту • “ Төрт сөйлем” әдісі • пікір • дәлел • мысал • қорытынды

12 слайд

Сабақты бекіту • “ Төрт сөйлем” әдісі • пікір • дәлел • мысал • қорытынды

Жазылым соңындағы тапсырма. «Борт журналы» әдісі Берілген тақырып бойынша маған не белгілі? Мен не білемін? Мәтін

#13 слайд
Жазылым соңындағы тапсырма. «Борт журналы» әдісі   Берілген тақырып бойынша маған не белгілі? Мен не білемін? Мәтіннен қандай жаңалық туралы білдім?

13 слайд

Жазылым соңындағы тапсырма. «Борт журналы» әдісі   Берілген тақырып бойынша маған не белгілі? Мен не білемін? Мәтіннен қандай жаңалық туралы білдім?

Үйге тапсырма: 5-тапсырма, 163-бет • Кітап туралы ойларыңды “Бес саусаққа” жазу.

#14 слайд
Үйге тапсырма: 5-тапсырма, 163-бет • Кітап туралы ойларыңды “Бес саусаққа” жазу.

14 слайд

Үйге тапсырма: 5-тапсырма, 163-бет • Кітап туралы ойларыңды “Бес саусаққа” жазу.

Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды атап өту, бағалау. Бағалау парақшасы № Оқушының аты-жөні «Кофе таяқша сы» әдісі Жинақ ы мә

#15 слайд
Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды атап өту, бағалау. Бағалау парақшасы № Оқушының аты-жөні «Кофе таяқша сы» әдісі Жинақ ы мәтін жазу «Борт журнал ы» «Төрт сөйлем» әдісі Балл Баға

15 слайд

Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды атап өту, бағалау. Бағалау парақшасы № Оқушының аты-жөні «Кофе таяқша сы» әдісі Жинақ ы мәтін жазу «Борт журнал ы» «Төрт сөйлем» әдісі Балл Баға

Кері байланыс “Блоб ағашы”

#16 слайд
Кері байланыс “Блоб ағашы”

16 слайд

Кері байланыс “Блоб ағашы”

Файл форматы:
pptx
15.05.2019
406
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі