Ең,ең, ең слайд
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақтың
тақырыбы:
“ Ең үлкен, ең
кіші, ең қымбат,
ең ауыр кітаптар”
1 слайд
Сабақтың тақырыбы: “ Ең үлкен, ең кіші, ең қымбат, ең ауыр кітаптар”
2 слайд
Оқу мақсаты:
6.3.5.1 оқылым және тыңдалым
материалдары бойынша негізгі
ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей
отырып, жинақы мәтін жазу.
2 слайд
Оқу мақсаты: 6.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы мәтін жазу.
3 слайд
Бағалау критерийі:
- оқылым және тыңдалым
материалдары бойынша негізгі
ойды білдіретін сөйлемдерді
іріктейді;
- негізгі ойды білдіретін
сөйлемдерді іріктей отырып,
жинақы мәтін жазады.
3 слайд
Бағалау критерийі: - оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктейді; - негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы мәтін жазады.
4 слайд
Психологиялық ахуал
қалыптастыру
“ Ең, ең, ең...”
Топтарға бөлу
4 слайд
Психологиялық ахуал қалыптастыру “ Ең, ең, ең...” Топтарға бөлу
5 слайд
Үй тапсырмасын сұрау
“ Кофе таяқшалары”
әдісі
5 слайд
Үй тапсырмасын сұрау “ Кофе таяқшалары” әдісі
6 слайд
•
-Үстеу дегеніміз не ?
•
-Мағыналық түрлерін ата?
•
-Мезгіл үстеуі дегенімі не?
•
-Мезгіл үстеуінің сұрақтарын ата?
•
-Мекен үстеуі дегеніміз не?
•
-Мақсат үстеуі дегеніміз не?
•
-Мөлшер үстеуі дегеніміз не?
6 слайд
• -Үстеу дегеніміз не ? • -Мағыналық түрлерін ата? • -Мезгіл үстеуі дегенімі не? • -Мезгіл үстеуінің сұрақтарын ата? • -Мекен үстеуі дегеніміз не? • -Мақсат үстеуі дегеніміз не? • -Мөлшер үстеуі дегеніміз не?
7 слайд
- Сыйлыққа кітап сыйлауды
дұрыс деп түсінесің бе?
-Саған кітап сыйлағанда
өзіңді қалай сезінесің?
7 слайд
- Сыйлыққа кітап сыйлауды дұрыс деп түсінесің бе? -Саған кітап сыйлағанда өзіңді қалай сезінесің?
8 слайд
Жазылым алды тапсырмасы
•
«Дауыстап ойлау» әдісі. Оқи отырып ой
түю, ой бөлісу.
•
1.«Ең үлкен, ең кіші, ең қымбат, ең ауыр
кітаптар» мәтініндегі негізгі ойды
білдіретін сөйлемдерді іріктеп оқиды.
8 слайд
Жазылым алды тапсырмасы • «Дауыстап ойлау» әдісі. Оқи отырып ой түю, ой бөлісу. • 1.«Ең үлкен, ең кіші, ең қымбат, ең ауыр кітаптар» мәтініндегі негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктеп оқиды.
9 слайд
Жазылым тапсырмасы
Жинақы мәтін жазу
Түрлерін таңдау
Әр топ өздеріне жинақы мәтін түрін
таңдап алады.
•
1. Аннотация.
•
2. Кесте.
•
3. Ықшамдалған мәтін.
9 слайд
Жазылым тапсырмасы Жинақы мәтін жазу Түрлерін таңдау Әр топ өздеріне жинақы мәтін түрін таңдап алады. • 1. Аннотация. • 2. Кесте. • 3. Ықшамдалған мәтін.
10 слайд
ӘТН. “Күшейткіш үстеуі”
2-тапсырма. Тақтамен, дәптермен жұмыс.
Күшейткіш үстеулерін қатыстырып, оқылым
мәтіні негізінде 4-5 сөйлем жазыңдар.
Дескриптор:
1. Мәтіннен күшейткіш үстеуді табады.
2. 4-5 сөйлем жазады.
ҚБ. «Ең жақсы сөйлем» әдісі арқылы бағалау.
10 слайд
ӘТН. “Күшейткіш үстеуі” 2-тапсырма. Тақтамен, дәптермен жұмыс. Күшейткіш үстеулерін қатыстырып, оқылым мәтіні негізінде 4-5 сөйлем жазыңдар. Дескриптор: 1. Мәтіннен күшейткіш үстеуді табады. 2. 4-5 сөйлем жазады. ҚБ. «Ең жақсы сөйлем» әдісі арқылы бағалау.
11 слайд
ҚБ. “Жасыл қалам” әдісі
Дескриптор:
•
негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді
іріктейді,
•
жинақы мәтін түрін таңдайды.
•
жинақы мәтін жазады.
11 слайд
ҚБ. “Жасыл қалам” әдісі Дескриптор: • негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктейді, • жинақы мәтін түрін таңдайды. • жинақы мәтін жазады.
12 слайд
Сабақты бекіту
•
“ Төрт сөйлем” әдісі
•
пікір
•
дәлел
•
мысал
•
қорытынды
12 слайд
Сабақты бекіту • “ Төрт сөйлем” әдісі • пікір • дәлел • мысал • қорытынды
13 слайд
Жазылым соңындағы тапсырма.
«Борт журналы» әдісі
Берілген тақырып бойынша
маған не белгілі? Мен не
білемін? Мәтіннен қандай
жаңалық туралы білдім?
13 слайд
Жазылым соңындағы тапсырма. «Борт журналы» әдісі Берілген тақырып бойынша маған не белгілі? Мен не білемін? Мәтіннен қандай жаңалық туралы білдім?
14 слайд
Үйге тапсырма:
5-тапсырма, 163-бет
•
Кітап туралы ойларыңды “Бес саусаққа”
жазу.
14 слайд
Үйге тапсырма: 5-тапсырма, 163-бет • Кітап туралы ойларыңды “Бес саусаққа” жазу.
15 слайд
Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды
атап өту, бағалау.
Бағалау парақшасы
№ Оқушының
аты-жөні «Кофе
таяқша
сы»
әдісі Жинақ
ы мәтін
жазу «Борт
журнал
ы» «Төрт
сөйлем»
әдісі Балл Баға
15 слайд
Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды атап өту, бағалау. Бағалау парақшасы № Оқушының аты-жөні «Кофе таяқша сы» әдісі Жинақ ы мәтін жазу «Борт журнал ы» «Төрт сөйлем» әдісі Балл Баға
16 слайд
Кері байланыс
“Блоб ағашы”
16 слайд
Кері байланыс “Блоб ағашы”