Материалдар / Ең,ең, ең слайд
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ең,ең, ең слайд

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңа мазмұнды бағдарлама бойынша жасалған сабақ жоспарының слайды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Мамыр 2019
321
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: “ Ең үлкен, ең кіші, ең қымбат, ең ауыр кітаптар”

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: “ Ең үлкен, ең кіші, ең қымбат, ең ауыр кітаптар”

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: “ Ең үлкен, ең кіші, ең қымбат, ең ауыр кітаптар”

Оқу мақсаты: 6.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, ж

2 слайд
Оқу мақсаты: 6.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы мәтін жазу.

2 слайд

Оқу мақсаты: 6.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы мәтін жазу.

Бағалау критерийі: - оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктейді; - негізгі ойды

3 слайд
Бағалау критерийі: - оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктейді; - негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы мәтін жазады.

3 слайд

Бағалау критерийі: - оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктейді; - негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы мәтін жазады.

Психологиялық ахуал қалыптастыру “ Ең, ең, ең...” Топтарға бөлу

4 слайд
Психологиялық ахуал қалыптастыру “ Ең, ең, ең...” Топтарға бөлу

4 слайд

Психологиялық ахуал қалыптастыру “ Ең, ең, ең...” Топтарға бөлу

Үй тапсырмасын сұрау “ Кофе таяқшалары” әдісі

5 слайд
Үй тапсырмасын сұрау “ Кофе таяқшалары” әдісі

5 слайд

Үй тапсырмасын сұрау “ Кофе таяқшалары” әдісі

• -Үстеу дегеніміз не ? • -Мағыналық түрлерін ата? • -Мезгіл үстеуі дегенімі не? • -Мезгіл үстеуінің сұрақтарын ата? • -Мекен үс

6 слайд
• -Үстеу дегеніміз не ? • -Мағыналық түрлерін ата? • -Мезгіл үстеуі дегенімі не? • -Мезгіл үстеуінің сұрақтарын ата? • -Мекен үстеуі дегеніміз не? • -Мақсат үстеуі дегеніміз не? • -Мөлшер үстеуі дегеніміз не?

6 слайд

• -Үстеу дегеніміз не ? • -Мағыналық түрлерін ата? • -Мезгіл үстеуі дегенімі не? • -Мезгіл үстеуінің сұрақтарын ата? • -Мекен үстеуі дегеніміз не? • -Мақсат үстеуі дегеніміз не? • -Мөлшер үстеуі дегеніміз не?

7 слайд
- Сыйлыққа кітап сыйлауды дұрыс деп түсінесің бе? -Саған кітап сыйлағанда өзіңді қалай сезінесің?

7 слайд

- Сыйлыққа кітап сыйлауды дұрыс деп түсінесің бе? -Саған кітап сыйлағанда өзіңді қалай сезінесің?

Жазылым алды тапсырмасы • «Дауыстап ойлау» әдісі. Оқи отырып ой түю, ой бөлісу. • 1.«Ең үлкен, ең кіші, ең қымбат, ең ауыр

8 слайд
Жазылым алды тапсырмасы • «Дауыстап ойлау» әдісі. Оқи отырып ой түю, ой бөлісу. • 1.«Ең үлкен, ең кіші, ең қымбат, ең ауыр кітаптар» мәтініндегі негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктеп оқиды.

8 слайд

Жазылым алды тапсырмасы • «Дауыстап ойлау» әдісі. Оқи отырып ой түю, ой бөлісу. • 1.«Ең үлкен, ең кіші, ең қымбат, ең ауыр кітаптар» мәтініндегі негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктеп оқиды.

Жазылым тапсырмасы Жинақы мәтін жазу Түрлерін таңдау Әр топ өздеріне жинақы мәтін түрін таңдап алады. • 1. Аннотация. • 2

9 слайд
Жазылым тапсырмасы Жинақы мәтін жазу Түрлерін таңдау Әр топ өздеріне жинақы мәтін түрін таңдап алады. • 1. Аннотация. • 2. Кесте. • 3. Ықшамдалған мәтін.

9 слайд

Жазылым тапсырмасы Жинақы мәтін жазу Түрлерін таңдау Әр топ өздеріне жинақы мәтін түрін таңдап алады. • 1. Аннотация. • 2. Кесте. • 3. Ықшамдалған мәтін.

ӘТН. “Күшейткіш үстеуі” 2-тапсырма. Тақтамен, дәптермен жұмыс. Күшейткіш үстеулерін қатыстырып, оқылым мәтіні негізінде 4-5

10 слайд
ӘТН. “Күшейткіш үстеуі” 2-тапсырма. Тақтамен, дәптермен жұмыс. Күшейткіш үстеулерін қатыстырып, оқылым мәтіні негізінде 4-5 сөйлем жазыңдар. Дескриптор: 1. Мәтіннен күшейткіш үстеуді табады. 2. 4-5 сөйлем жазады. ҚБ. «Ең жақсы сөйлем» әдісі арқылы бағалау.

10 слайд

ӘТН. “Күшейткіш үстеуі” 2-тапсырма. Тақтамен, дәптермен жұмыс. Күшейткіш үстеулерін қатыстырып, оқылым мәтіні негізінде 4-5 сөйлем жазыңдар. Дескриптор: 1. Мәтіннен күшейткіш үстеуді табады. 2. 4-5 сөйлем жазады. ҚБ. «Ең жақсы сөйлем» әдісі арқылы бағалау.

ҚБ. “Жасыл қалам” әдісі Дескриптор: • негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктейді, • жинақы мәтін түрін таңдайды. •

11 слайд
ҚБ. “Жасыл қалам” әдісі Дескриптор: • негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктейді, • жинақы мәтін түрін таңдайды. • жинақы мәтін жазады.

11 слайд

ҚБ. “Жасыл қалам” әдісі Дескриптор: • негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктейді, • жинақы мәтін түрін таңдайды. • жинақы мәтін жазады.

Сабақты бекіту • “ Төрт сөйлем” әдісі • пікір • дәлел • мысал • қорытынды

12 слайд
Сабақты бекіту • “ Төрт сөйлем” әдісі • пікір • дәлел • мысал • қорытынды

12 слайд

Сабақты бекіту • “ Төрт сөйлем” әдісі • пікір • дәлел • мысал • қорытынды

Жазылым соңындағы тапсырма. «Борт журналы» әдісі Берілген тақырып бойынша маған не белгілі? Мен не білемін? Мәтін

13 слайд
Жазылым соңындағы тапсырма. «Борт журналы» әдісі   Берілген тақырып бойынша маған не белгілі? Мен не білемін? Мәтіннен қандай жаңалық туралы білдім?

13 слайд

Жазылым соңындағы тапсырма. «Борт журналы» әдісі   Берілген тақырып бойынша маған не белгілі? Мен не білемін? Мәтіннен қандай жаңалық туралы білдім?

Үйге тапсырма: 5-тапсырма, 163-бет • Кітап туралы ойларыңды “Бес саусаққа” жазу.

14 слайд
Үйге тапсырма: 5-тапсырма, 163-бет • Кітап туралы ойларыңды “Бес саусаққа” жазу.

14 слайд

Үйге тапсырма: 5-тапсырма, 163-бет • Кітап туралы ойларыңды “Бес саусаққа” жазу.

Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды атап өту, бағалау. Бағалау парақшасы № Оқушының аты-жөні «Кофе таяқша сы» әдісі Жинақ ы мә

15 слайд
Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды атап өту, бағалау. Бағалау парақшасы № Оқушының аты-жөні «Кофе таяқша сы» әдісі Жинақ ы мәтін жазу «Борт журнал ы» «Төрт сөйлем» әдісі Балл Баға

15 слайд

Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды атап өту, бағалау. Бағалау парақшасы № Оқушының аты-жөні «Кофе таяқша сы» әдісі Жинақ ы мәтін жазу «Борт журнал ы» «Төрт сөйлем» әдісі Балл Баға

Кері байланыс “Блоб ағашы”

16 слайд
Кері байланыс “Блоб ағашы”

16 слайд

Кері байланыс “Блоб ағашы”