Ертегі FANTAZY жобасы "Ертегі әлемі бала әлемі"




1 слайд
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Шу ауданының білім
бөлімінің «Айналайын» бөбекжай – бақшасының коммуналдық
мемлекеттік қазыналық кәсіпорны
«ЕРТЕГІ - FANTAZY»
ЖОБАСЫ
“ЕРТЕГІ ӘЛЕМІ-БАЛА ӘЛЕМІ”
1 слайд
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Шу ауданының білім бөлімінің «Айналайын» бөбекжай – бақшасының коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорны «ЕРТЕГІ - FANTAZY» ЖОБАСЫ “ЕРТЕГІ ӘЛЕМІ-БАЛА ӘЛЕМІ”

2 слайд
ЕРТЕГІ ӘЛЕМІ -БАЛАЛАР ӘЛЕМІ
“Жас сценарист” шығармашылық топ құру
“Менің қиялымдағы кейіпкерлер” атты қысқаша ертегілерді құрастыру
“Фэнтези сиқыры” ертегісінің костюмдерін , атрибуттарын әзірлеу
Балалар үшін
МАҚСАТЫ:
Мектепке дейінгі ұйымының тәрбие-білім беру үдерісінде қолдану дағдыларын
меңгеру , ертегілердің негізгі идеясы арқылы тәрбиеленушілердің балалық
шақтан және өмір бойы онымен бірге жүретін ертегі мәдениетін бойларына
сіңіру арқылы шынайы мінез құлықтарын қалыптастыру, үйлесімді сөйлеуін
дамыту ертегілердің мазмұны негізінде тәрбиелеу
2 слайд
ЕРТЕГІ ӘЛЕМІ -БАЛАЛАР ӘЛЕМІ “Жас сценарист” шығармашылық топ құру “Менің қиялымдағы кейіпкерлер” атты қысқаша ертегілерді құрастыру “Фэнтези сиқыры” ертегісінің костюмдерін , атрибуттарын әзірлеу Балалар үшін МАҚСАТЫ: Мектепке дейінгі ұйымының тәрбие-білім беру үдерісінде қолдану дағдыларын меңгеру , ертегілердің негізгі идеясы арқылы тәрбиеленушілердің балалық шақтан және өмір бойы онымен бірге жүретін ертегі мәдениетін бойларына сіңіру арқылы шынайы мінез құлықтарын қалыптастыру, үйлесімді сөйлеуін дамыту ертегілердің мазмұны негізінде тәрбиелеу

3 слайд
Педагогтар үшін
Ұлттық-заманауи ертегілер шығармалар жинағы әзірлеуге бағытталды
Жасанды интеллект арқылы инновациялық бағыт- бағдар бере
отырып, тәрбиеленушілердің қиял-ғажайыптағы көріністерін тірек
сөздер арқылы аналогы жоқ ертегілер даярланды
Нейро желісінің қосымшалары арқылы даярланған, аналогы жоқ
ертегіні мультфильм желісімен жандандырылды
“Сиқырлы кейіпкерлер”атты балалардың фэнтези ойындарында сурет
салу және өз қиялын көрсетуге мүмкүндік жасалып берілді
3 слайд
Педагогтар үшін Ұлттық-заманауи ертегілер шығармалар жинағы әзірлеуге бағытталды Жасанды интеллект арқылы инновациялық бағыт- бағдар бере отырып, тәрбиеленушілердің қиял-ғажайыптағы көріністерін тірек сөздер арқылы аналогы жоқ ертегілер даярланды Нейро желісінің қосымшалары арқылы даярланған, аналогы жоқ ертегіні мультфильм желісімен жандандырылды “Сиқырлы кейіпкерлер”атты балалардың фэнтези ойындарында сурет салу және өз қиялын көрсетуге мүмкүндік жасалып берілді

4 слайд
Ата-аналар үшін
Атқарылған жоба барысында жұмыстың тек танымдық, сөйлеу жағынан емес,
сонымен қатар әлеуметтік –эмоционалдық дамуына ықпал етті
Ата-аналар мен педагогтар арасында жағымды , серіктестік қарым-
қатынас орнады
4 слайд
Ата-аналар үшін Атқарылған жоба барысында жұмыстың тек танымдық, сөйлеу жағынан емес, сонымен қатар әлеуметтік –эмоционалдық дамуына ықпал етті Ата-аналар мен педагогтар арасында жағымды , серіктестік қарым- қатынас орнады

5 слайд
Жүргізілген жұмыстар схемасы
Ертегілер
қобдишасы
Даярланған
ертегілер
сахналауға
әзірленді
Топтардағы мобильдік
кітапханаларға үнемі
жаңа толықтырылар
жасалынып отырылады
“Менің қиялымдағы
кейіпкейлер” атты көрме
ұйымдастырылды
Жасанды интеллект
қосымшалар арқылы
сахналанған ертегілер
мультипликацияланды
Дәстүрден тыс
шығармашылық
әдіс-тәсілдер
қолданылып арқылы
ой қиялдары дамыды
“Театр әлемі”
бөлмесі
жабдықталды
YOU TUBE және INSTAGRAM желілердегі арнайы ашылған каналды
толықтырып отыру https://youtu.be/ppkjT-iKdpc?
si=SRrAfw_rHeGHmrdr
https://youtu.be/hTl8B6znT34?si=_5WOw9J10dHCNKiN
https://www.instagram.com/reel/C-dDjKsMYQm/?
igsh=dWUyZTJtNWk4Ym43
5 слайд
Жүргізілген жұмыстар схемасы Ертегілер қобдишасы Даярланған ертегілер сахналауға әзірленді Топтардағы мобильдік кітапханаларға үнемі жаңа толықтырылар жасалынып отырылады “Менің қиялымдағы кейіпкейлер” атты көрме ұйымдастырылды Жасанды интеллект қосымшалар арқылы сахналанған ертегілер мультипликацияланды Дәстүрден тыс шығармашылық әдіс-тәсілдер қолданылып арқылы ой қиялдары дамыды “Театр әлемі” бөлмесі жабдықталды YOU TUBE және INSTAGRAM желілердегі арнайы ашылған каналды толықтырып отыру https://youtu.be/ppkjT-iKdpc? si=SRrAfw_rHeGHmrdr https://youtu.be/hTl8B6znT34?si=_5WOw9J10dHCNKiN https://www.instagram.com/reel/C-dDjKsMYQm/? igsh=dWUyZTJtNWk4Ym43

6 слайд
Жүргізілген жұмыстар
6 слайд
Жүргізілген жұмыстар

7 слайд
Жүргізілген жұмыстар
7 слайд
Жүргізілген жұмыстар

8 слайд
Жүргізілген жұмыстар
8 слайд
Жүргізілген жұмыстар

9 слайд
Жүргізілген жұмыстар
9 слайд
Жүргізілген жұмыстар

10 слайд
Жүргізілген жұмыстар
10 слайд
Жүргізілген жұмыстар

11 слайд
Жүргізілген жұмыстар схемасы
11 слайд
Жүргізілген жұмыстар схемасы

12 слайд
“ Шығармашылық жұмыстар”
12 слайд
“ Шығармашылық жұмыстар”

13 слайд
ИГЕРУ КЕЗЕҢІНДЕ ТӘРБИЕЛЕНУШІЛЕР ТӨМЕНДЕГІ ҚАСИЕТТЕРГЕ ИЕ
БОЛАДЫ
1.Фэнтези ертегілері бойынша
балалардың сөздік қорлары және
тілдік дағдылары жақсарады.
2.Ертегілер балалардың,логикалық
ойлау қабілетін,шығармашылық пен
шешім қабылдау дағыларына ие
болады.
3.Фэнтези кейіпкерлері арқылы
балалар жақсылық пен жамандық,
достық пен адалдық және батырлық
туралы түсініктері оянады.
13 слайд
ИГЕРУ КЕЗЕҢІНДЕ ТӘРБИЕЛЕНУШІЛЕР ТӨМЕНДЕГІ ҚАСИЕТТЕРГЕ ИЕ БОЛАДЫ 1.Фэнтези ертегілері бойынша балалардың сөздік қорлары және тілдік дағдылары жақсарады. 2.Ертегілер балалардың,логикалық ойлау қабілетін,шығармашылық пен шешім қабылдау дағыларына ие болады. 3.Фэнтези кейіпкерлері арқылы балалар жақсылық пен жамандық, достық пен адалдық және батырлық туралы түсініктері оянады.

14 слайд
Балалық шақта фэнтезиді дамыту
14 слайд
Балалық шақта фэнтезиді дамыту

15 слайд
Қазақтың ұлттық ертегілері
Қазақтың ұлттық ертегілері ежелден келе жатқан баға жетпес мәдени мұрамыз. Бұл ертегілер ұлттық дүниетанымды, дәстүрлерді,
салт-сананы көрсетеді. Олар тәрбиеленушілердің рухани байлығын, даналығын, шығармашылық қырларын ашады
ҰЛТТЫҚ БІРЕГЕЙЛІК
Қазақ халқының
ертегілері балалардың
бойына мәдени,рухани,
құндылықтарды
қалыптастыру
Ертегілер ұлттық
дүниетанымды,
наным-сенімдерді,
әдет-ғұрыптарды
бойларына сіңіру.
ертегілер адамгершілік,
өнегелілік, батылдық,
сұлулық сынды негізгі
құндылықтарды
дәріптеледі
Ертегілердің поэтикалық
тілі мен композициясы
балалардың эстетикалық
талғамы оянады
15 слайд
Қазақтың ұлттық ертегілері Қазақтың ұлттық ертегілері ежелден келе жатқан баға жетпес мәдени мұрамыз. Бұл ертегілер ұлттық дүниетанымды, дәстүрлерді, салт-сананы көрсетеді. Олар тәрбиеленушілердің рухани байлығын, даналығын, шығармашылық қырларын ашады ҰЛТТЫҚ БІРЕГЕЙЛІК Қазақ халқының ертегілері балалардың бойына мәдени,рухани, құндылықтарды қалыптастыру Ертегілер ұлттық дүниетанымды, наным-сенімдерді, әдет-ғұрыптарды бойларына сіңіру. ертегілер адамгершілік, өнегелілік, батылдық, сұлулық сынды негізгі құндылықтарды дәріптеледі Ертегілердің поэтикалық тілі мен композициясы балалардың эстетикалық талғамы оянады

16 слайд
ҰЛТТЫҚ БІРЕГЕЙЛІК
16 слайд
ҰЛТТЫҚ БІРЕГЕЙЛІК

17 слайд
“Ертегілер фэнтези” жобасы
- балабақшадағы
балалардың шығармашылық
қабілеттерін дамыту үшін
алар орнының маңызы зор
әдіс болып табылады .
Балалардың елестету
қабілетін арттырып ,
олардың әлемге деген
көзқарасын кеңейтуге ықпал
тұдырады.
“ӘЛЕМ ТАНУ “
17 слайд
“Ертегілер фэнтези” жобасы - балабақшадағы балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту үшін алар орнының маңызы зор әдіс болып табылады . Балалардың елестету қабілетін арттырып , олардың әлемге деген көзқарасын кеңейтуге ықпал тұдырады. “ӘЛЕМ ТАНУ “

18 слайд
“ Жаңа ашылымдар” топтық әрекет
18 слайд
“ Жаңа ашылымдар” топтық әрекет

19 слайд
“ Жаңа ашылымдар”
19 слайд
“ Жаңа ашылымдар”

20 слайд
Қаһарман мен достық
Эмоцианалды даму
Ерекше кейіпкерлер
Қиял -ғажайып
оқиғалар
“ Жаңа жеке қасиеттерінің қалыптасуы”
Тілдік даму
Әдеби дәмді
қалыптастыру
Сахналық батылдық
20 слайд
Қаһарман мен достық Эмоцианалды даму Ерекше кейіпкерлер Қиял -ғажайып оқиғалар “ Жаңа жеке қасиеттерінің қалыптасуы” Тілдік даму Әдеби дәмді қалыптастыру Сахналық батылдық

21 слайд
“Қажеттілігі мен өзектілігі”
Тәрбиеленушілерге арналған ертегілерді
таңдағанда мынадай критерийлерді
ескеру қажет:
Жасына сәйкес болу
Тілінің қарапайымдылығы
Сюжетінің қызықтылығы
Кейіпкерлерінің оң мінез-құлқы
Балалардың психологиялық ерекшеліктерін
ескеру
Балаларға ертегілерді оқып беру кезінде
олардың қызығушылығын оятуға, ертегінің
мазмұнын түсіндіруге, кейіпкерлердің мінез-
құлқын талдауға және олардың өмірден алынған
сабақтарды түсінуіне көмектесу керек
21 слайд
“Қажеттілігі мен өзектілігі” Тәрбиеленушілерге арналған ертегілерді таңдағанда мынадай критерийлерді ескеру қажет: Жасына сәйкес болу Тілінің қарапайымдылығы Сюжетінің қызықтылығы Кейіпкерлерінің оң мінез-құлқы Балалардың психологиялық ерекшеліктерін ескеру Балаларға ертегілерді оқып беру кезінде олардың қызығушылығын оятуға, ертегінің мазмұнын түсіндіруге, кейіпкерлердің мінез- құлқын талдауға және олардың өмірден алынған сабақтарды түсінуіне көмектесу керек

22 слайд
Болашаққа болжам
- жаңа заманға қадам басу;
- жаңа технология әлеміне балаға жолсерік болу;
- ақпараттық мәдениетті жеке тұлға қалыптастыру;
- педагогтердің кәсіби деңгейін және ата-аналардың
құзіреттілігін арттыру.
Ақпараттық технологиялар – анимацияларды,
фильмдерді, слайдтарды қолдануды үйренуге,
құбылыстарға балалардың белсенді танымдық
қызығушылықтарын танытуға мүмкіндік бер у.
Жобаны іске асырудағы қажетті ресурстар:
*Адами ресурстар (тәрбиешілер, ата-
аналар, мамаңдар)
*Материалдқ ресурстар (ертегі кітаптары,
көрнекі құралдар , театр реквизиттері)
*Қаржылық ресурстар (жобаны іске
асырылуына ықпал тудыру)
*Ұзақ мерзімді жобаны бес жыл бойы
жүзеге асыру
22 слайд
Болашаққа болжам - жаңа заманға қадам басу; - жаңа технология әлеміне балаға жолсерік болу; - ақпараттық мәдениетті жеке тұлға қалыптастыру; - педагогтердің кәсіби деңгейін және ата-аналардың құзіреттілігін арттыру. Ақпараттық технологиялар – анимацияларды, фильмдерді, слайдтарды қолдануды үйренуге, құбылыстарға балалардың белсенді танымдық қызығушылықтарын танытуға мүмкіндік бер у. Жобаны іске асырудағы қажетті ресурстар: *Адами ресурстар (тәрбиешілер, ата- аналар, мамаңдар) *Материалдқ ресурстар (ертегі кітаптары, көрнекі құралдар , театр реквизиттері) *Қаржылық ресурстар (жобаны іске асырылуына ықпал тудыру) *Ұзақ мерзімді жобаны бес жыл бойы жүзеге асыру