2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Ертеңіме сенемін

Ертеңіме сенемін

Материал туралы қысқаша түсінік
Ертеңгі күн туралы презентация
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
18 Наурыз 2025
66
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Ертеңіме сенемін Ертеңіме сенемін

2 слайд
Ертеңіме сенемін Ертеңіме сенемін

2 слайд

Ертеңіме сенемін Ертеңіме сенемін

Мамандықтың бірнеше классификациясы барМамандықтың бірнеше классификациясы бар Мамандықтың бірнеше классификациясы барМамандықты

3 слайд
Мамандықтың бірнеше классификациясы барМамандықтың бірнеше классификациясы бар Мамандықтың бірнеше классификациясы барМамандықтың бірнеше классификациясы бар

3 слайд

Мамандықтың бірнеше классификациясы барМамандықтың бірнеше классификациясы бар Мамандықтың бірнеше классификациясы барМамандықтың бірнеше классификациясы бар

Мақсаты: 1. Мектеп бітірушілерге кәсіби бағдар беру, оқушыларға болашақ мамандық таңдауға көмектесу; 2. оқушылардың өмір ту

4 слайд
Мақсаты: 1. Мектеп бітірушілерге кәсіби бағдар беру, оқушыларға болашақ мамандық таңдауға көмектесу; 2. оқушылардың өмір туралы, мамандықтар туралы көзқарастарын дамыту, алдағы уақытта мамандықты дұрыс таңдай білуге,таңдаған мамандығының өз білімділігімен қабілетімен сәйкес келуіне бағыт бағдар беру; 3. Түрлі мамандық иелерімен кездесіп, оқушылардың білім алуға деген қызығушылығын арттыру,ғылымға деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу; Мақсаты: 1. Мектеп бітірушілерге кәсіби бағдар беру, оқушыларға болашақ мамандық таңдауға көмектесу; 2. оқушылардың өмір туралы, мамандықтар туралы көзқарастарын дамыту, алдағы уақытта мамандықты дұрыс таңдай білуге,таңдаған мамандығының өз білімділігімен қабілетімен сәйкес келуіне бағыт бағдар беру; 3. Түрлі мамандық иелерімен кездесіп, оқушылардың білім алуға деген қызығушылығын арттыру,ғылымға деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу;

4 слайд

Мақсаты: 1. Мектеп бітірушілерге кәсіби бағдар беру, оқушыларға болашақ мамандық таңдауға көмектесу; 2. оқушылардың өмір туралы, мамандықтар туралы көзқарастарын дамыту, алдағы уақытта мамандықты дұрыс таңдай білуге,таңдаған мамандығының өз білімділігімен қабілетімен сәйкес келуіне бағыт бағдар беру; 3. Түрлі мамандық иелерімен кездесіп, оқушылардың білім алуға деген қызығушылығын арттыру,ғылымға деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу; Мақсаты: 1. Мектеп бітірушілерге кәсіби бағдар беру, оқушыларға болашақ мамандық таңдауға көмектесу; 2. оқушылардың өмір туралы, мамандықтар туралы көзқарастарын дамыту, алдағы уақытта мамандықты дұрыс таңдай білуге,таңдаған мамандығының өз білімділігімен қабілетімен сәйкес келуіне бағыт бағдар беру; 3. Түрлі мамандық иелерімен кездесіп, оқушылардың білім алуға деген қызығушылығын арттыру,ғылымға деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу;

Әлемде 10 мыңнан аса мамандық бар. Ал оған арнаулы мамандықтар мен басқаша да қосымша маман түрлерін қосып санағанда 50 мыңнан

5 слайд
Әлемде 10 мыңнан аса мамандық бар. Ал оған арнаулы мамандықтар мен басқаша да қосымша маман түрлерін қосып санағанда 50 мыңнан асады. Ол үшін мамандық әлемін оқып – үйрену керек. Мамандық алудың 5 баспалдағын жоспарлау керек: 1. Арман (тілек) 2. Көз жеткізу (қажеттілік) 3. Жоспарлау 4. Әрекет 5. Игеру Мамандық сенің денсаулығыңа, физиологиялық және психологиялық күйіңе, біліміңнің сапасы мен деңгейіңнің дайындығына байланысты екенін шығарма. Сондықтан да мамандық таңдар алдында «Мен жасай аламын ба, қабілеттімін бе?» деген сұраққа жауап беру керек. Әлемде 10 мыңнан аса мамандық бар. Ал оған арнаулы мамандықтар мен басқаша да қосымша маман түрлерін қосып санағанда 50 мыңнан асады. Ол үшін мамандық әлемін оқып – үйрену керек. Мамандық алудың 5 баспалдағын жоспарлау керек: 1. Арман (тілек) 2. Көз жеткізу (қажеттілік) 3. Жоспарлау 4. Әрекет 5. Игеру Мамандық сенің денсаулығыңа, физиологиялық және психологиялық күйіңе, біліміңнің сапасы мен деңгейіңнің дайындығына байланысты екенін шығарма. Сондықтан да мамандық таңдар алдында «Мен жасай аламын ба, қабілеттімін бе?» деген сұраққа жауап беру керек.

5 слайд

Әлемде 10 мыңнан аса мамандық бар. Ал оған арнаулы мамандықтар мен басқаша да қосымша маман түрлерін қосып санағанда 50 мыңнан асады. Ол үшін мамандық әлемін оқып – үйрену керек. Мамандық алудың 5 баспалдағын жоспарлау керек: 1. Арман (тілек) 2. Көз жеткізу (қажеттілік) 3. Жоспарлау 4. Әрекет 5. Игеру Мамандық сенің денсаулығыңа, физиологиялық және психологиялық күйіңе, біліміңнің сапасы мен деңгейіңнің дайындығына байланысты екенін шығарма. Сондықтан да мамандық таңдар алдында «Мен жасай аламын ба, қабілеттімін бе?» деген сұраққа жауап беру керек. Әлемде 10 мыңнан аса мамандық бар. Ал оған арнаулы мамандықтар мен басқаша да қосымша маман түрлерін қосып санағанда 50 мыңнан асады. Ол үшін мамандық әлемін оқып – үйрену керек. Мамандық алудың 5 баспалдағын жоспарлау керек: 1. Арман (тілек) 2. Көз жеткізу (қажеттілік) 3. Жоспарлау 4. Әрекет 5. Игеру Мамандық сенің денсаулығыңа, физиологиялық және психологиялық күйіңе, біліміңнің сапасы мен деңгейіңнің дайындығына байланысты екенін шығарма. Сондықтан да мамандық таңдар алдында «Мен жасай аламын ба, қабілеттімін бе?» деген сұраққа жауап беру керек.

Мамандық таңдау Мамандық таңдауҚызығушылық ҚызығушылықБейімділік БейімділікҚабілет Қабілет

6 слайд
Мамандық таңдау Мамандық таңдауҚызығушылық ҚызығушылықБейімділік БейімділікҚабілет Қабілет

6 слайд

Мамандық таңдау Мамандық таңдауҚызығушылық ҚызығушылықБейімділік БейімділікҚабілет Қабілет

1.Қызығушылық қалай пайда болады? 1.Қызығушылық қалай пайда болады?Қызығушылық - сол мамандықты ұнату -

7 слайд
1.Қызығушылық қалай пайда болады? 1.Қызығушылық қалай пайда болады?Қызығушылық - сол мамандықты ұнату -ата-ана мамандығына еліктеу -өмірге көзқарасының болуы Қызығушылық - сол мамандықты ұнату -ата-ана мамандығына еліктеу -өмірге көзқарасының болуы2.Бейімділік дегенді қалай түсінесің? 2.Бейімділік дегенді қалай түсінесің?Бейімділік – ата-ана жолын қууы -орындау икемділігі -мамандықты игеруге құштарлық Бейімділік – ата-ана жолын қууы -орындау икемділігі -мамандықты игеруге құштарлық

7 слайд

1.Қызығушылық қалай пайда болады? 1.Қызығушылық қалай пайда болады?Қызығушылық - сол мамандықты ұнату -ата-ана мамандығына еліктеу -өмірге көзқарасының болуы Қызығушылық - сол мамандықты ұнату -ата-ана мамандығына еліктеу -өмірге көзқарасының болуы2.Бейімділік дегенді қалай түсінесің? 2.Бейімділік дегенді қалай түсінесің?Бейімділік – ата-ана жолын қууы -орындау икемділігі -мамандықты игеруге құштарлық Бейімділік – ата-ана жолын қууы -орындау икемділігі -мамандықты игеруге құштарлық

Қабілет деген не? Қабілет деген не?Қабілет – туа біткен талант -өзіндік ісденіс -үйренуге талпыну Қабілет – туа біткен талант -

8 слайд
Қабілет деген не? Қабілет деген не?Қабілет – туа біткен талант -өзіндік ісденіс -үйренуге талпыну Қабілет – туа біткен талант -өзіндік ісденіс -үйренуге талпыну

8 слайд

Қабілет деген не? Қабілет деген не?Қабілет – туа біткен талант -өзіндік ісденіс -үйренуге талпыну Қабілет – туа біткен талант -өзіндік ісденіс -үйренуге талпыну

Қазіргі заманғы жоғарғы білімі бар маманға қандай талаптар қойылады? Қазіргі заманғы жоғарғы білімі бар маманға қандай тала

9 слайд
Қазіргі заманғы жоғарғы білімі бар маманға қандай талаптар қойылады? Қазіргі заманғы жоғарғы білімі бар маманға қандай талаптар қойылады? Компьютерді білу; Бірнеше тілді, ағылшын тілін білу; Адамдармен қарым-қатынас жасай білу; Өз тауарын, қызметін өткізе білу; Тез шешім қабылдап, бастамшылық жасау; Үнемі білім алуға, қайта оқуға бейімділік; Компьютерді білу; Бірнеше тілді, ағылшын тілін білу; Адамдармен қарым-қатынас жасай білу; Өз тауарын, қызметін өткізе білу; Тез шешім қабылдап, бастамшылық жасау; Үнемі білім алуға, қайта оқуға бейімділік;

9 слайд

Қазіргі заманғы жоғарғы білімі бар маманға қандай талаптар қойылады? Қазіргі заманғы жоғарғы білімі бар маманға қандай талаптар қойылады? Компьютерді білу; Бірнеше тілді, ағылшын тілін білу; Адамдармен қарым-қатынас жасай білу; Өз тауарын, қызметін өткізе білу; Тез шешім қабылдап, бастамшылық жасау; Үнемі білім алуға, қайта оқуға бейімділік; Компьютерді білу; Бірнеше тілді, ағылшын тілін білу; Адамдармен қарым-қатынас жасай білу; Өз тауарын, қызметін өткізе білу; Тез шешім қабылдап, бастамшылық жасау; Үнемі білім алуға, қайта оқуға бейімділік;

Мамандық таңдау факторлары Мамандық таңдау факторларыОтбасы Отбасы Досымен бірге мұғалімОқиғаның әсер етуі Оқиғаның әсер

10 слайд
Мамандық таңдау факторлары Мамандық таңдау факторларыОтбасы Отбасы Досымен бірге мұғалімОқиғаның әсер етуі Оқиғаның әсер етуіҚабілеті ҚабілетіБеделі БеделіТәжірбиенің болуы Тәжірбиенің болуыОқудың жақын орналасуы Оқудың жақын орналасуы

10 слайд

Мамандық таңдау факторлары Мамандық таңдау факторларыОтбасы Отбасы Досымен бірге мұғалімОқиғаның әсер етуі Оқиғаның әсер етуіҚабілеті ҚабілетіБеделі БеделіТәжірбиенің болуы Тәжірбиенің болуыОқудың жақын орналасуы Оқудың жақын орналасуы

Оқытуды бағдарлаудың қоғамдық-гуманитарлық бағыты Оқытуды бағдарлаудың жаратылыстану-математикалық бағыты 1 Ана тілі 1 Матема

11 слайд
Оқытуды бағдарлаудың қоғамдық-гуманитарлық бағыты Оқытуды бағдарлаудың жаратылыстану-математикалық бағыты 1 Ана тілі 1 Математика 2 Әдебиет 2 Информатика 3 Қазақ/Орыс тілі 3 Физика 4 Қазақ/Орыс әдебиеті 4 Химия 5 Шетел тілі 5 Биология 6 Дүние жүзі тарихы 6 География 7 Қазақстан тарихы 8 Қоғамдық білім негіздері 9 Құқықтану негіздеріОқытуды бағдарлаудың қоғамдық- гуманитарлық және жаратылыстану- математикалық бағыттарындағы бағдарлы пәндер тізімі Оқытуды бағдарлаудың қоғамдық- гуманитарлық және жаратылыстану- математикалық бағыттарындағы бағдарлы пәндер тізімі

11 слайд

Оқытуды бағдарлаудың қоғамдық-гуманитарлық бағыты Оқытуды бағдарлаудың жаратылыстану-математикалық бағыты 1 Ана тілі 1 Математика 2 Әдебиет 2 Информатика 3 Қазақ/Орыс тілі 3 Физика 4 Қазақ/Орыс әдебиеті 4 Химия 5 Шетел тілі 5 Биология 6 Дүние жүзі тарихы 6 География 7 Қазақстан тарихы 8 Қоғамдық білім негіздері 9 Құқықтану негіздеріОқытуды бағдарлаудың қоғамдық- гуманитарлық және жаратылыстану- математикалық бағыттарындағы бағдарлы пәндер тізімі Оқытуды бағдарлаудың қоғамдық- гуманитарлық және жаратылыстану- математикалық бағыттарындағы бағдарлы пәндер тізімі

Құқық және заңгер 32 % Педагогика 18 % Экономика 30 % Әскери мамандық 38 % Дене шынықтыру және спорт 52 % Шет тілі 51

12 слайд
Құқық және заңгер 32 % Педагогика 18 % Экономика 30 % Әскери мамандық 38 % Дене шынықтыру және спорт 52 % Шет тілі 51 % Физика 48 % Сахна өнері 15 % Медицина 50 %        20% Музыка 17 % Техника 20% Биология 26 % Авиация 11 % Қызмет көрсету және сауда 18 % Журналистика 25 % Математика 23 % Тарих 53 % 8, 9, 11- сынып оқушыларына болашақ мамандық таңдауда көмектесу мақсатында олардың қызығушылықтары мен қабілетін анықтайтын диагностикалық жұмыс жүргізілді. А.Е.Голмшток әдістемесі бойынша 8, 9, 11- сынып оқушыларына болашақ мамандық таңдауда көмектесу мақсатында олардың қызығушылықтары мен қабілетін анықтайтын диагностикалық жұмыс жүргізілді. А.Е.Голмшток әдістемесі бойынша

12 слайд

Құқық және заңгер 32 % Педагогика 18 % Экономика 30 % Әскери мамандық 38 % Дене шынықтыру және спорт 52 % Шет тілі 51 % Физика 48 % Сахна өнері 15 % Медицина 50 %        20% Музыка 17 % Техника 20% Биология 26 % Авиация 11 % Қызмет көрсету және сауда 18 % Журналистика 25 % Математика 23 % Тарих 53 % 8, 9, 11- сынып оқушыларына болашақ мамандық таңдауда көмектесу мақсатында олардың қызығушылықтары мен қабілетін анықтайтын диагностикалық жұмыс жүргізілді. А.Е.Голмшток әдістемесі бойынша 8, 9, 11- сынып оқушыларына болашақ мамандық таңдауда көмектесу мақсатында олардың қызығушылықтары мен қабілетін анықтайтын диагностикалық жұмыс жүргізілді. А.Е.Голмшток әдістемесі бойынша

Бұрыннан бар мамандықтар Бұрыннан бар мамандықтарЖаңадан пайда болған мамандықтар Жаңадан пайда болған мамандықтарМұғалім Д

13 слайд
Бұрыннан бар мамандықтар Бұрыннан бар мамандықтарЖаңадан пайда болған мамандықтар Жаңадан пайда болған мамандықтарМұғалім Дәрігер Құрылысшы Сылаушы Бухалтер Экономист Инженер Заңгер Адвокат Мұғалім Дәрігер Құрылысшы Сылаушы Бухалтер Экономист Инженер Заңгер Адвокат Маркетолог Бизнесмен Менеджер Дизайнер Программист Аниматор Администратор Агент Натариус Эколог Банкир Маркетолог Бизнесмен Менеджер Дизайнер Программист Аниматор Администратор Агент Натариус Эколог Банкир

13 слайд

Бұрыннан бар мамандықтар Бұрыннан бар мамандықтарЖаңадан пайда болған мамандықтар Жаңадан пайда болған мамандықтарМұғалім Дәрігер Құрылысшы Сылаушы Бухалтер Экономист Инженер Заңгер Адвокат Мұғалім Дәрігер Құрылысшы Сылаушы Бухалтер Экономист Инженер Заңгер Адвокат Маркетолог Бизнесмен Менеджер Дизайнер Программист Аниматор Администратор Агент Натариус Эколог Банкир Маркетолог Бизнесмен Менеджер Дизайнер Программист Аниматор Администратор Агент Натариус Эколог Банкир

Соңғы кезде медициналық оқу орнына түсушілер саны жылдан жылға артуда. Әрине, бұл қуантарлық жағдай. Алайда, саны көп сапасы

14 слайд
Соңғы кезде медициналық оқу орнына түсушілер саны жылдан жылға артуда. Әрине, бұл қуантарлық жағдай. Алайда, саны көп сапасы жоқ дәрігерлер көбейіп кетпей ме деген сұрақ туындауы да мүмкін. Дәрігер болу әркімнің қолынан келе бермейтін іс. «Не үшін дәрігер мамандығын таңдадыңыз?» Соңғы кезде медициналық оқу орнына түсушілер саны жылдан жылға артуда. Әрине, бұл қуантарлық жағдай. Алайда, саны көп сапасы жоқ дәрігерлер көбейіп кетпей ме деген сұрақ туындауы да мүмкін. Дәрігер болу әркімнің қолынан келе бермейтін іс. «Не үшін дәрігер мамандығын таңдадыңыз?»

14 слайд

Соңғы кезде медициналық оқу орнына түсушілер саны жылдан жылға артуда. Әрине, бұл қуантарлық жағдай. Алайда, саны көп сапасы жоқ дәрігерлер көбейіп кетпей ме деген сұрақ туындауы да мүмкін. Дәрігер болу әркімнің қолынан келе бермейтін іс. «Не үшін дәрігер мамандығын таңдадыңыз?» Соңғы кезде медициналық оқу орнына түсушілер саны жылдан жылға артуда. Әрине, бұл қуантарлық жағдай. Алайда, саны көп сапасы жоқ дәрігерлер көбейіп кетпей ме деген сұрақ туындауы да мүмкін. Дәрігер болу әркімнің қолынан келе бермейтін іс. «Не үшін дәрігер мамандығын таңдадыңыз?»

Дәрігер

15 слайд
Дәрігер

15 слайд

Дәрігер

Шаш алу да ең қиын мамандық десем ешкім бұл сөзімді жоққа шығара қоймас. Себебі, «бес саусақ бірдей емес» дегендей келушілер

16 слайд
Шаш алу да ең қиын мамандық десем ешкім бұл сөзімді жоққа шығара қоймас. Себебі, «бес саусақ бірдей емес» дегендей келушілердің көңілін табу үшін шаштаразшыға асқан ұқыптылық қажет. Әрі бұл жақсы табыс көзіне айналған кәсіп болып тұр. Бұл мамандыққа қалай қол жеткіздіңіз?

16 слайд

Шаш алу да ең қиын мамандық десем ешкім бұл сөзімді жоққа шығара қоймас. Себебі, «бес саусақ бірдей емес» дегендей келушілердің көңілін табу үшін шаштаразшыға асқан ұқыптылық қажет. Әрі бұл жақсы табыс көзіне айналған кәсіп болып тұр. Бұл мамандыққа қалай қол жеткіздіңіз?

Шаштараз

17 слайд
Шаштараз

17 слайд

Шаштараз

Қазіргі уақыттағы тігін өнеркәсіптері автоматтандырылған жоғарғы жиілікті тігін машиналары және жартылай автоматты әсерлі құр

18 слайд
Қазіргі уақыттағы тігін өнеркәсіптері автоматтандырылған жоғарғы жиілікті тігін машиналары және жартылай автоматты әсерлі құрылғылар, механикаландырылған престер және құрал-жабдықтар ұйымдастырылған өндірісті көрсетеді. Сонымен қатар тігін бұйымдарын дайындауда кешенді механикаландырылған және автоматтандырылған технология қолданылады, бұл тігін бұйымдарының және ассортиментінің сапасына қойылатын талап-тарды жоғарылатады. Тігін бұйымдарының сапасының бәсекелік қабілеті ассортименттің жаңаруына, материалдардың өңделуінің және бояуының үдерісінің жақсаруы бұйымның құрастырылуын жетілдіруге және жаңа модельдерді енгізуге қамтамасыз етеді. Қазіргі уақыттағы тігін өнеркәсіптері автоматтандырылған жоғарғы жиілікті тігін машиналары және жартылай автоматты әсерлі құрылғылар, механикаландырылған престер және құрал-жабдықтар ұйымдастырылған өндірісті көрсетеді. Сонымен қатар тігін бұйымдарын дайындауда кешенді механикаландырылған және автоматтандырылған технология қолданылады, бұл тігін бұйымдарының және ассортиментінің сапасына қойылатын талап-тарды жоғарылатады. Тігін бұйымдарының сапасының бәсекелік қабілеті ассортименттің жаңаруына, материалдардың өңделуінің және бояуының үдерісінің жақсаруы бұйымның құрастырылуын жетілдіруге және жаңа модельдерді енгізуге қамтамасыз етеді.

18 слайд

Қазіргі уақыттағы тігін өнеркәсіптері автоматтандырылған жоғарғы жиілікті тігін машиналары және жартылай автоматты әсерлі құрылғылар, механикаландырылған престер және құрал-жабдықтар ұйымдастырылған өндірісті көрсетеді. Сонымен қатар тігін бұйымдарын дайындауда кешенді механикаландырылған және автоматтандырылған технология қолданылады, бұл тігін бұйымдарының және ассортиментінің сапасына қойылатын талап-тарды жоғарылатады. Тігін бұйымдарының сапасының бәсекелік қабілеті ассортименттің жаңаруына, материалдардың өңделуінің және бояуының үдерісінің жақсаруы бұйымның құрастырылуын жетілдіруге және жаңа модельдерді енгізуге қамтамасыз етеді. Қазіргі уақыттағы тігін өнеркәсіптері автоматтандырылған жоғарғы жиілікті тігін машиналары және жартылай автоматты әсерлі құрылғылар, механикаландырылған престер және құрал-жабдықтар ұйымдастырылған өндірісті көрсетеді. Сонымен қатар тігін бұйымдарын дайындауда кешенді механикаландырылған және автоматтандырылған технология қолданылады, бұл тігін бұйымдарының және ассортиментінің сапасына қойылатын талап-тарды жоғарылатады. Тігін бұйымдарының сапасының бәсекелік қабілеті ассортименттің жаңаруына, материалдардың өңделуінің және бояуының үдерісінің жақсаруы бұйымның құрастырылуын жетілдіруге және жаңа модельдерді енгізуге қамтамасыз етеді.

19 слайд

19 слайд

Елбасының техникалық және кәсіптік білім беру жүйесін жаңғырту мақсатында оқытудың дуалдық жүйесін енгізу тапсырмасы бойынша о

20 слайд
Елбасының техникалық және кәсіптік білім беру жүйесін жаңғырту мақсатында оқытудың дуалдық жүйесін енгізу тапсырмасы бойынша облыстық білім басқармасы, Қызылорда облысының кәсіпкерлер палатасы, аталмыш оқу орын мен әлеуметтік әріптес кәсіпорын арасында 4 жақты келісімшарттар жасалынып, «Тоңазытқыш сығымдағыш машиналары мен қондырғылары», «Тігін өндірісі мен киімді үлгілеу», «Радиотехника және байланыс», «Тамақтандыруды ұйымдастыру» жаңа мамандықтары ашылды. Қазіргі кезде білім ордасында 10 мамандық бойынша мамандар даярлануда. 2015- 17 жылдар аралығында «Қонақ үй шаруашылығына қызмет көрсету және ұйымдастыру», «Шаштараз өнері және сәнді косметика» сынды тағы екі жаңа мамандық ашылады деп жоспарлануда. Бүгінгі күні, оқу орны атауын «Қызмет көрсету және сервис» колледжі етіп қайта құру құжаттары әзірленуде. Елбасының техникалық және кәсіптік білім беру жүйесін жаңғырту мақсатында оқытудың дуалдық жүйесін енгізу тапсырмасы бойынша облыстық білім басқармасы, Қызылорда облысының кәсіпкерлер палатасы, аталмыш оқу орын мен әлеуметтік әріптес кәсіпорын арасында 4 жақты келісімшарттар жасалынып, «Тоңазытқыш сығымдағыш машиналары мен қондырғылары», «Тігін өндірісі мен киімді үлгілеу», «Радиотехника және байланыс», «Тамақтандыруды ұйымдастыру» жаңа мамандықтары ашылды. Қазіргі кезде білім ордасында 10 мамандық бойынша мамандар даярлануда. 2015- 17 жылдар аралығында «Қонақ үй шаруашылығына қызмет көрсету және ұйымдастыру», «Шаштараз өнері және сәнді косметика» сынды тағы екі жаңа мамандық ашылады деп жоспарлануда. Бүгінгі күні, оқу орны атауын «Қызмет көрсету және сервис» колледжі етіп қайта құру құжаттары әзірленуде.

20 слайд

Елбасының техникалық және кәсіптік білім беру жүйесін жаңғырту мақсатында оқытудың дуалдық жүйесін енгізу тапсырмасы бойынша облыстық білім басқармасы, Қызылорда облысының кәсіпкерлер палатасы, аталмыш оқу орын мен әлеуметтік әріптес кәсіпорын арасында 4 жақты келісімшарттар жасалынып, «Тоңазытқыш сығымдағыш машиналары мен қондырғылары», «Тігін өндірісі мен киімді үлгілеу», «Радиотехника және байланыс», «Тамақтандыруды ұйымдастыру» жаңа мамандықтары ашылды. Қазіргі кезде білім ордасында 10 мамандық бойынша мамандар даярлануда. 2015- 17 жылдар аралығында «Қонақ үй шаруашылығына қызмет көрсету және ұйымдастыру», «Шаштараз өнері және сәнді косметика» сынды тағы екі жаңа мамандық ашылады деп жоспарлануда. Бүгінгі күні, оқу орны атауын «Қызмет көрсету және сервис» колледжі етіп қайта құру құжаттары әзірленуде. Елбасының техникалық және кәсіптік білім беру жүйесін жаңғырту мақсатында оқытудың дуалдық жүйесін енгізу тапсырмасы бойынша облыстық білім басқармасы, Қызылорда облысының кәсіпкерлер палатасы, аталмыш оқу орын мен әлеуметтік әріптес кәсіпорын арасында 4 жақты келісімшарттар жасалынып, «Тоңазытқыш сығымдағыш машиналары мен қондырғылары», «Тігін өндірісі мен киімді үлгілеу», «Радиотехника және байланыс», «Тамақтандыруды ұйымдастыру» жаңа мамандықтары ашылды. Қазіргі кезде білім ордасында 10 мамандық бойынша мамандар даярлануда. 2015- 17 жылдар аралығында «Қонақ үй шаруашылығына қызмет көрсету және ұйымдастыру», «Шаштараз өнері және сәнді косметика» сынды тағы екі жаңа мамандық ашылады деп жоспарлануда. Бүгінгі күні, оқу орны атауын «Қызмет көрсету және сервис» колледжі етіп қайта құру құжаттары әзірленуде.

21 слайд

21 слайд

Кітап-біздің рухани құндылығымыз, теңдессіз байлығымыз. Өткен замандардың тұңғиық тереңінен сыр шертетін тарихты да, әдебиетт

22 слайд
Кітап-біздің рухани құндылығымыз, теңдессіз байлығымыз. Өткен замандардың тұңғиық тереңінен сыр шертетін тарихты да, әдебиетті де, кітапханадан табамыз. Кітапхана – оқырманмен кітап арасындағы алтын көпір. Ал кітап пен кітапхананың тіршілігіне жан беретін, ұлттық құндылықтар мен оқырмандар арасын жалғастырушы-кітапханашылар .

22 слайд

Кітап-біздің рухани құндылығымыз, теңдессіз байлығымыз. Өткен замандардың тұңғиық тереңінен сыр шертетін тарихты да, әдебиетті де, кітапханадан табамыз. Кітапхана – оқырманмен кітап арасындағы алтын көпір. Ал кітап пен кітапхананың тіршілігіне жан беретін, ұлттық құндылықтар мен оқырмандар арасын жалғастырушы-кітапханашылар .

23 слайд

23 слайд

Психология – бүгінгі ғасырдың мамандығы. Қазіргі таңда кез келген мекеме психологты қажет етеді. Адамдар тығырыққа тіреліп, шы

24 слайд
Психология – бүгінгі ғасырдың мамандығы. Қазіргі таңда кез келген мекеме психологты қажет етеді. Адамдар тығырыққа тіреліп, шырғалаңға түскен шақта қол ұшын беріп, дұрыс жол көрсете алатын білгір психолог маман болам деуші талапкерлер саны жылдан-жылға көбеюде. Ал, бұдан біраз жыл бұрын бұл мамандық беделді деп есептелмейтін, тіптен сұранысқа көп ие бола бермейтін мамандықтар қатарында еді. Бүгінгі таңда «психология» мамандығы әлемдегі ең танымал мамандықтардың үздік бестігіне кіреді. Бүгінде психология ғылымы адам іс-әрекетінің түрлі салаларында қарқынды орын алуда. Олар: білім, бизнез, саясат, басқару, медицина, жарнама т.б. салалар. Ғалымдардың болжауы бойынша XXI ғасыр – психология ғасыры болмақ. Психолог мамандардың оқушылардың мамандық таңдауына қол ұшын беруі. Психология – бүгінгі ғасырдың мамандығы. Қазіргі таңда кез келген мекеме психологты қажет етеді. Адамдар тығырыққа тіреліп, шырғалаңға түскен шақта қол ұшын беріп, дұрыс жол көрсете алатын білгір психолог маман болам деуші талапкерлер саны жылдан-жылға көбеюде. Ал, бұдан біраз жыл бұрын бұл мамандық беделді деп есептелмейтін, тіптен сұранысқа көп ие бола бермейтін мамандықтар қатарында еді. Бүгінгі таңда «психология» мамандығы әлемдегі ең танымал мамандықтардың үздік бестігіне кіреді. Бүгінде психология ғылымы адам іс-әрекетінің түрлі салаларында қарқынды орын алуда. Олар: білім, бизнез, саясат, басқару, медицина, жарнама т.б. салалар. Ғалымдардың болжауы бойынша XXI ғасыр – психология ғасыры болмақ. Психолог мамандардың оқушылардың мамандық таңдауына қол ұшын беруі.

24 слайд

Психология – бүгінгі ғасырдың мамандығы. Қазіргі таңда кез келген мекеме психологты қажет етеді. Адамдар тығырыққа тіреліп, шырғалаңға түскен шақта қол ұшын беріп, дұрыс жол көрсете алатын білгір психолог маман болам деуші талапкерлер саны жылдан-жылға көбеюде. Ал, бұдан біраз жыл бұрын бұл мамандық беделді деп есептелмейтін, тіптен сұранысқа көп ие бола бермейтін мамандықтар қатарында еді. Бүгінгі таңда «психология» мамандығы әлемдегі ең танымал мамандықтардың үздік бестігіне кіреді. Бүгінде психология ғылымы адам іс-әрекетінің түрлі салаларында қарқынды орын алуда. Олар: білім, бизнез, саясат, басқару, медицина, жарнама т.б. салалар. Ғалымдардың болжауы бойынша XXI ғасыр – психология ғасыры болмақ. Психолог мамандардың оқушылардың мамандық таңдауына қол ұшын беруі. Психология – бүгінгі ғасырдың мамандығы. Қазіргі таңда кез келген мекеме психологты қажет етеді. Адамдар тығырыққа тіреліп, шырғалаңға түскен шақта қол ұшын беріп, дұрыс жол көрсете алатын білгір психолог маман болам деуші талапкерлер саны жылдан-жылға көбеюде. Ал, бұдан біраз жыл бұрын бұл мамандық беделді деп есептелмейтін, тіптен сұранысқа көп ие бола бермейтін мамандықтар қатарында еді. Бүгінгі таңда «психология» мамандығы әлемдегі ең танымал мамандықтардың үздік бестігіне кіреді. Бүгінде психология ғылымы адам іс-әрекетінің түрлі салаларында қарқынды орын алуда. Олар: білім, бизнез, саясат, басқару, медицина, жарнама т.б. салалар. Ғалымдардың болжауы бойынша XXI ғасыр – психология ғасыры болмақ. Психолог мамандардың оқушылардың мамандық таңдауына қол ұшын беруі.

Мұғалім – мұхит тұңғиығындай терең білімді адам. Оның білігі мен білімі тайызда емес, тереңде. Тереңдік ұғымының ұстаз сөзіне

25 слайд
Мұғалім – мұхит тұңғиығындай терең білімді адам. Оның білігі мен білімі тайызда емес, тереңде. Тереңдік ұғымының ұстаз сөзіне тән болу сыры осында жатыр. Ал енді биіктік турасында сөз етсем,  Ана да, дана да, ақын да, хакім де – бәрі-бәрі  сол  ұстаздан тәлім алады. Сондықтан ұстаздық – бар мамандықтан биік. Осыдан келіп, биіктік ұғымының ұстаз сөзіне тән екенін көруге болады.   Бұлақ көрсе, көзін ашып, бала жанының бағбанына айналған ұлағатты жандар турасында айтқанымды  қуаттай түсу үшін көреген ойлы батыр бабамыз Бауыржан Момышұлының мына бір сөзін тіліме тиек етпекпін. “Ұстаздық – ұлы құрмет. Мұғалім – мұхит тұңғиығындай терең білімді адам. Оның білігі мен білімі тайызда емес, тереңде. Тереңдік ұғымының ұстаз сөзіне тән болу сыры осында жатыр. Ал енді биіктік турасында сөз етсем,  Ана да, дана да, ақын да, хакім де – бәрі-бәрі  сол  ұстаздан тәлім алады. Сондықтан ұстаздық – бар мамандықтан биік. Осыдан келіп, биіктік ұғымының ұстаз сөзіне тән екенін көруге болады.   Бұлақ көрсе, көзін ашып, б...

25 слайд

Мұғалім – мұхит тұңғиығындай терең білімді адам. Оның білігі мен білімі тайызда емес, тереңде. Тереңдік ұғымының ұстаз сөзіне тән болу сыры осында жатыр. Ал енді биіктік турасында сөз етсем,  Ана да, дана да, ақын да, хакім де – бәрі-бәрі  сол  ұстаздан тәлім алады. Сондықтан ұстаздық – бар мамандықтан биік. Осыдан келіп, биіктік ұғымының ұстаз сөзіне тән екенін көруге болады.   Бұлақ көрсе, көзін ашып, бала жанының бағбанына айналған ұлағатты жандар турасында айтқанымды  қуаттай түсу үшін көреген ойлы батыр бабамыз Бауыржан Момышұлының мына бір сөзін тіліме тиек етпекпін. “Ұстаздық – ұлы құрмет. Мұғалім – мұхит тұңғиығындай терең білімді адам. Оның білігі мен білімі тайызда емес, тереңде. Тереңдік ұғымының ұстаз сөзіне тән болу сыры осында жатыр. Ал енді биіктік турасында сөз етсем,  Ана да, дана да, ақын да, хакім де – бәрі-бәрі  сол  ұстаздан тәлім алады. Сондықтан ұстаздық – бар мамандықтан биік. Осыдан келіп, биіктік ұғымының ұстаз сөзіне тән екенін көруге болады.   Бұлақ көрсе, көзін ашып, б...

Министірлікпен келісілген курстар тізімі