Материалдар / "Ескендір" поэхмасы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Ескендір" поэхмасы

Материал туралы қысқаша түсінік
"Ескендір" поэмасы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Наурыз 2019
311
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Жүрегін шырақ етіп жандырған кім? Жырымен жан сусынын қандырған кім? Өзіне-өзі орнатып ескерткішті, Мұра қып кейінгіге қадырған

1 слайд
Жүрегін шырақ етіп жандырған кім? Жырымен жан сусынын қандырған кім? Өзіне-өзі орнатып ескерткішті, Мұра қып кейінгіге қадырған кім? Ерте оянып, ойланып , ер жеткен кім? Талабын тас қияға өрлеткен кім? Құба жон, құбақан құм, құла қырды, Өлеңнің бесігінде тербеткен кім? Соқтықпалы, соқпақсыз жерде өскен кім? Үнінен әділдіктің лебі ескен кім? Арманын аттандырып келешекке, Бізбенен осы күнге тілдескен кім?

1 слайд

Жүрегін шырақ етіп жандырған кім? Жырымен жан сусынын қандырған кім? Өзіне-өзі орнатып ескерткішті, Мұра қып кейінгіге қадырған кім? Ерте оянып, ойланып , ер жеткен кім? Талабын тас қияға өрлеткен кім? Құба жон, құбақан құм, құла қырды, Өлеңнің бесігінде тербеткен кім? Соқтықпалы, соқпақсыз жерде өскен кім? Үнінен әділдіктің лебі ескен кім? Арманын аттандырып келешекке, Бізбенен осы күнге тілдескен кім?

«Ой шақыру» стратегиясы Кім?

2 слайд
«Ой шақыру» стратегиясы Кім?

2 слайд

«Ой шақыру» стратегиясы Кім?

Үй тапсырмасы Абайдың өмірі мен шығармашылығы жайлы мағлұматтар жинау. «Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа», «Өлсем орным қара

3 слайд
Үй тапсырмасы Абайдың өмірі мен шығармашылығы жайлы мағлұматтар жинау. «Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа», «Өлсем орным қара жер сыз болай ма» өлеңдерінен үзінді жаттау. «Ескендір» поэмасын оқу.

3 слайд

Үй тапсырмасы Абайдың өмірі мен шығармашылығы жайлы мағлұматтар жинау. «Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа», «Өлсем орным қара жер сыз болай ма» өлеңдерінен үзінді жаттау. «Ескендір» поэмасын оқу.

Абай Құнанбаев – қазақ әдебиеті мен өнерінің тарихында дараланып тұрған Ұлы тұлға. Қазақ жерінің ақыны, данышпаны

4 слайд
Абай Құнанбаев – қазақ әдебиеті мен өнерінің тарихында дараланып тұрған Ұлы тұлға. Қазақ жерінің ақыны, данышпаны көп болғанымен Абайы біреу-ақ... Абайы бар ел қай халықпен де терезесін теңестіре алады. Абайы бар елдің мерейі үстем. Ол – қазақтың бір жерінде туып, бар жерінің туын ұстап тұрған кемеңгер. Ақын шығармалары осы күнгі бай, ұлттық әдебиетіміздің алтын діңгегін қадады. Ақын шығармашылығындағы елеулі орын алатын бір сала – поэмалары.

4 слайд

Абай Құнанбаев – қазақ әдебиеті мен өнерінің тарихында дараланып тұрған Ұлы тұлға. Қазақ жерінің ақыны, данышпаны көп болғанымен Абайы біреу-ақ... Абайы бар ел қай халықпен де терезесін теңестіре алады. Абайы бар елдің мерейі үстем. Ол – қазақтың бір жерінде туып, бар жерінің туын ұстап тұрған кемеңгер. Ақын шығармалары осы күнгі бай, ұлттық әдебиетіміздің алтын діңгегін қадады. Ақын шығармашылығындағы елеулі орын алатын бір сала – поэмалары.

«Миға шабуыл» стратегиясы (1 минут) 1.Поэма дегеніміз не? 2.Абайдың неше поэмасы бар?

5 слайд
«Миға шабуыл» стратегиясы (1 минут) 1.Поэма дегеніміз не? 2.Абайдың неше поэмасы бар?

5 слайд

«Миға шабуыл» стратегиясы (1 минут) 1.Поэма дегеніміз не? 2.Абайдың неше поэмасы бар?

6 слайд

6 слайд

Сабақ ты ң мақсаты: Білімділік: Көркем туындыны түсініп, мәнерлеп оқуға және идеялық-та

7 слайд
Сабақ ты ң мақсаты: Білімділік: Көркем туындыны түсініп, мәнерлеп оқуға және идеялық-тақырыптық негізін, ой астарын түсінуге үйрету, поэманың тереңіне бойлату, ақынның образ жасау шеберлігін ұғындыру. Дамытушылық : Поэманы талдай білуге төселдіру, сын тұрғысынан ойландыру арқылы түйіндік ойларын айта білуге, өзіндік пікір қалыптастыруға дағдыландыру, шығармашылық тапсырмалар арқылы білім алушылардың даралық мүмкіндіктерін көрсету, сөйлеу мәдениетін жетілдіру, шешендікке баулу. Тәрбиелік: Ақын шығармасындағы оқиғалар негізінде білім алушылардың дүниетанымын, адамгершілік қасиеттерінің көзін аша отырып, рухани имандылыққа, ізденіске, іскерлікке, таным белсенділігін арттыруға тәрбиелеу.

7 слайд

Сабақ ты ң мақсаты: Білімділік: Көркем туындыны түсініп, мәнерлеп оқуға және идеялық-тақырыптық негізін, ой астарын түсінуге үйрету, поэманың тереңіне бойлату, ақынның образ жасау шеберлігін ұғындыру. Дамытушылық : Поэманы талдай білуге төселдіру, сын тұрғысынан ойландыру арқылы түйіндік ойларын айта білуге, өзіндік пікір қалыптастыруға дағдыландыру, шығармашылық тапсырмалар арқылы білім алушылардың даралық мүмкіндіктерін көрсету, сөйлеу мәдениетін жетілдіру, шешендікке баулу. Тәрбиелік: Ақын шығармасындағы оқиғалар негізінде білім алушылардың дүниетанымын, адамгершілік қасиеттерінің көзін аша отырып, рухани имандылыққа, ізденіске, іскерлікке, таным белсенділігін арттыруға тәрбиелеу.

8 слайд

8 слайд

• «Сөздер сөйлейді» стратегиясы (1 минут) Сөздердің мағынасын ашып, орыс, ағылшын тілдеріне аудару. • Хакім- • Данышпан – •

9 слайд
• «Сөздер сөйлейді» стратегиясы (1 минут) Сөздердің мағынасын ашып, орыс, ағылшын тілдеріне аудару. • Хакім- • Данышпан – • Иман – • Ғибрат – • Аран – • Қолына –

9 слайд

• «Сөздер сөйлейді» стратегиясы (1 минут) Сөздердің мағынасын ашып, орыс, ағылшын тілдеріне аудару. • Хакім- • Данышпан – • Иман – • Ғибрат – • Аран – • Қолына –

«Кубизм» стратегиясы бойынша топтық жұмыс жүргіземіз. Екі топ кубикті пайдаланып, үш тапсырмадан алады.

10 слайд
«Кубизм» стратегиясы бойынша топтық жұмыс жүргіземіз. Екі топ кубикті пайдаланып, үш тапсырмадан алады.

10 слайд

«Кубизм» стратегиясы бойынша топтық жұмыс жүргіземіз. Екі топ кубикті пайдаланып, үш тапсырмадан алады.

1-қыры: «Ойланыңыз» . Шығарма мазмұнына жоспар құрыңыздар.

11 слайд
1-қыры: «Ойланыңыз» . Шығарма мазмұнына жоспар құрыңыздар.

11 слайд

1-қыры: «Ойланыңыз» . Шығарма мазмұнына жоспар құрыңыздар.

2-қыры: «Зерттеңіз» . Зерттеу сұрақтары: 1. «Абай «Ескендір» поэмасын шығыс поэзиясына

12 слайд
2-қыры: «Зерттеңіз» . Зерттеу сұрақтары: 1. «Абай «Ескендір» поэмасын шығыс поэзиясына сүйеніп жазды» - деген пікірді қалай түсіндіресіздер. 2. «Ескендір» дастаны тек шығыс поэзиясына ғана сүйеніп жазылған ба?

12 слайд

2-қыры: «Зерттеңіз» . Зерттеу сұрақтары: 1. «Абай «Ескендір» поэмасын шығыс поэзиясына сүйеніп жазды» - деген пікірді қалай түсіндіресіздер. 2. «Ескендір» дастаны тек шығыс поэзиясына ғана сүйеніп жазылған ба?

3-қыры: «Қолданыңыз» . «Ескендір» поэмасының мазмұны бойынша шағын көрініс көрсетіңіздер.

13 слайд
3-қыры: «Қолданыңыз» . «Ескендір» поэмасының мазмұны бойынша шағын көрініс көрсетіңіздер.

13 слайд

3-қыры: «Қолданыңыз» . «Ескендір» поэмасының мазмұны бойынша шағын көрініс көрсетіңіздер.

4-қыры: «Суреттеңіз». Поэмадағы Ескендір бейнесін суреттеңіздер.

14 слайд
4-қыры: «Суреттеңіз». Поэмадағы Ескендір бейнесін суреттеңіздер.

14 слайд

4-қыры: «Суреттеңіз». Поэмадағы Ескендір бейнесін суреттеңіздер.

5-қыры: «Салыстырыңыз». Абайдың «Ескендір» поэмасы мен қарасөзін салыстырыңыздар.

15 слайд
5-қыры: «Салыстырыңыз». Абайдың «Ескендір» поэмасы мен қарасөзін салыстырыңыздар.

15 слайд

5-қыры: «Салыстырыңыз». Абайдың «Ескендір» поэмасы мен қарасөзін салыстырыңыздар.

6- қыры «Талдаңыз» . «Ескендір» поэмасына талдау жасаңыздар.

16 слайд
6- қыры «Талдаңыз» . «Ескендір» поэмасына талдау жасаңыздар.

16 слайд

6- қыры «Талдаңыз» . «Ескендір» поэмасына талдау жасаңыздар.

І топ. 4-тапсырма. 1. Өсиет (ақыл сөз) - қандай сөздер еді? 2. Поэмадан өсиет өлеңді тауып, автор орындығына отырып, мәнеріне

17 слайд
І топ. 4-тапсырма. 1. Өсиет (ақыл сөз) - қандай сөздер еді? 2. Поэмадан өсиет өлеңді тауып, автор орындығына отырып, мәнеріне келтіріп оқыңыз, өз пікіріңізді білдіріңіз. 3. Мифологиялық образдарды табыңыздар.

17 слайд

І топ. 4-тапсырма. 1. Өсиет (ақыл сөз) - қандай сөздер еді? 2. Поэмадан өсиет өлеңді тауып, автор орындығына отырып, мәнеріне келтіріп оқыңыз, өз пікіріңізді білдіріңіз. 3. Мифологиялық образдарды табыңыздар.

18 слайд

18 слайд

Мәтіннен үзінді Үзінді жайлы пікір Ой-тұжырым, мазмұнға сәйкес мақал- мәтел Долдықпен хан Ескендір ашуланды, Ашуланып қақпа

19 слайд
Мәтіннен үзінді Үзінді жайлы пікір Ой-тұжырым, мазмұнға сәйкес мақал- мәтел Долдықпен хан Ескендір ашуланды, Ашуланып қақпаға жетіп барды. Қанша алтынды күміспен салсадағы, Бір кішкентай сүйекті аудармады Жақсы болсаң жарықты кім көрмейді , Өз бағаңды өзіңнен кім сұрайды? Қарның тойса, қайғырма мақтан үшін, Толмас көзің толар деп қайғы жеме «Екі жақты бақылау күнделігі» стратегиясы.

19 слайд

Мәтіннен үзінді Үзінді жайлы пікір Ой-тұжырым, мазмұнға сәйкес мақал- мәтел Долдықпен хан Ескендір ашуланды, Ашуланып қақпаға жетіп барды. Қанша алтынды күміспен салсадағы, Бір кішкентай сүйекті аудармады Жақсы болсаң жарықты кім көрмейді , Өз бағаңды өзіңнен кім сұрайды? Қарның тойса, қайғырма мақтан үшін, Толмас көзің толар деп қайғы жеме «Екі жақты бақылау күнделігі» стратегиясы.

Кері байланыс парағын толтыру .  Сабақтан қандай әсер алыңыз?  Сабақ барысында қандай қиындықтар туындады?  Қай тапсырма оры

20 слайд
Кері байланыс парағын толтыру .  Сабақтан қандай әсер алыңыз?  Сабақ барысында қандай қиындықтар туындады?  Қай тапсырма орындағанда қызықты болды?  Қай тапсырманы орындағанда біліміңізді толық жеткізе алдыңыз?

20 слайд

Кері байланыс парағын толтыру .  Сабақтан қандай әсер алыңыз?  Сабақ барысында қандай қиындықтар туындады?  Қай тапсырма орындағанда қызықты болды?  Қай тапсырманы орындағанда біліміңізді толық жеткізе алдыңыз?

Қорытынды: Абай “Ескендір”поэмасы арқылы әлемдік әдебиетке үлес қосса, біз осы поэмамен танысып, талдау барысында бойымызға

21 слайд
Қорытынды: Абай “Ескендір”поэмасы арқылы әлемдік әдебиетке үлес қосса, біз осы поэмамен танысып, талдау барысында бойымызға қандай асыл қасиеттерді жинадық?

21 слайд

Қорытынды: Абай “Ескендір”поэмасы арқылы әлемдік әдебиетке үлес қосса, біз осы поэмамен танысып, талдау барысында бойымызға қандай асыл қасиеттерді жинадық?

22 слайд

22 слайд

23 слайд

23 слайд

24 слайд

24 слайд

Абай әлемін бүкіл дүниеге таратушы кемеңгер Мұхтар Әуезов : «Мен Абай тереңінен шөміштеп қана іштім» деген екен.

25 слайд
Абай әлемін бүкіл дүниеге таратушы кемеңгер Мұхтар Әуезов : «Мен Абай тереңінен шөміштеп қана іштім» деген екен. Ал біз Ұлы ғұлама тереңіне бас қойғанымызбен тек сол тереңнен дәм таттық қой деп ойлаймын. Сол себепті оқудан, білуге құштарлықтан, ізденуден жалықпайық дей отырып, үй тапсырмасын ұсынамын:

25 слайд

Абай әлемін бүкіл дүниеге таратушы кемеңгер Мұхтар Әуезов : «Мен Абай тереңінен шөміштеп қана іштім» деген екен. Ал біз Ұлы ғұлама тереңіне бас қойғанымызбен тек сол тереңнен дәм таттық қой деп ойлаймын. Сол себепті оқудан, білуге құштарлықтан, ізденуден жалықпайық дей отырып, үй тапсырмасын ұсынамын:

Үйге тапсырма 1. Поэмадан үзінді жаттау (міндетті). 2. Мазмұнын тезистеп жазу (міндетті). 3. “Ұлыдан-ұлағат” Абай шығармашыл

26 слайд
Үйге тапсырма 1. Поэмадан үзінді жаттау (міндетті). 2. Мазмұнын тезистеп жазу (міндетті). 3. “Ұлыдан-ұлағат” Абай шығармашылығы бойынша ізденіп, ойтолғау жазу (мүмкіндік деңгей) (Электрондық пошта арқылы жолдау).

26 слайд

Үйге тапсырма 1. Поэмадан үзінді жаттау (міндетті). 2. Мазмұнын тезистеп жазу (міндетті). 3. “Ұлыдан-ұлағат” Абай шығармашылығы бойынша ізденіп, ойтолғау жазу (мүмкіндік деңгей) (Электрондық пошта арқылы жолдау).