Материалдар / Этикалық мәселелер
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Этикалық мәселелер

Материал туралы қысқаша түсінік
этикалық мәселелер туралы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Маусым 2021
244
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
19-күн 1-сабақ: Этика мәселелері. 2-сабақ: Рефлексиялық есеп жазуға дайындық Мақсаты: тыңдаушылар жалпы кез кел

1 слайд
19-күн 1-сабақ: Этика мәселелері. 2-сабақ: Рефлексиялық есеп жазуға дайындық Мақсаты: тыңдаушылар жалпы кез келген зерттеу жүргізу барысында этикалық талаптарды сақтау қажеттігін талдап, зерттеуге тартылған адамдарды хабардар ету және олардан зерттеуге қатысуға келісім алу үшін қолданылатын нысан әзірлейді.

1. Сабақтың басы 1.1. Өзара серіктестік орта қалыптастыру /5 минут/ Мақсаты: қатысушылар арасында ынтымақтастық орнату. «Мен се

2 слайд
1. Сабақтың басы 1.1. Өзара серіктестік орта қалыптастыру /5 минут/ Мақсаты: қатысушылар арасында ынтымақтастық орнату. «Мен сені не үшін бағалаймын?» Қатысушылар сағат тілінің бағытымен өз жанында орналасқан әріптесіне айтады. 1.2.Үй тапсырамысына шолу /20 минут/ Мақсаты: қатысушылардың бір-бірінен ақпарат алу дағдысын қалыптастыру. Курста оқу туралы сауалнама ұсынады. 1.3. Қағаз қиындыларымен екі топқа бөлу./10 минут/ 1.4. Коучинг тақырыбы мен мақсатын ашу Қағаз қиындыларынан шыққан суреттерді талдау арқылы бүгінгі сабақтың идеясын анықтау

2. Операциялық кезең /50 минут/ Үлестірмелі материалмен жұмыс жасау Мақсаты: материалды оқи отырып ой бөлісу 2.1. «Жигсо» әдіс

3 слайд
2. Операциялық кезең /50 минут/ Үлестірмелі материалмен жұмыс жасау Мақсаты: материалды оқи отырып ой бөлісу 2.1. «Жигсо» әдісі Мұғалімдер «Этикалық талаптар – қысқаша сипаттама» және «Білім беру саласында зерттеу жүргізудің этикалық негіздері жөніндегі нұсқаулық» атты үлестірме материалдармен танысады, соңынан ортада талқылайды. 2.2. « Xmind » әдісі Әр топ өз материалы бойынша менталды карта толтырады, презентация жасайды Бағалау: бірін-бірі бағалау «2 жұлдыз, 1 тілек»

2.3. «Миға шабуыл» әдісі Зерттеу сұрағы: Қандай жағдайларда қандай адамдардан келісім алу керек? Флипчатқа түс

4 слайд
2.3. «Миға шабуыл» әдісі Зерттеу сұрағы: Қандай жағдайларда қандай адамдардан келісім алу керек? Флипчатқа түсіру Ұсынылған адамдардың бірінен келісім алуға арналған электронды нысан әзірлеу, интербелсенді тақтаға шығарып, таныстыру Бағалау: бір сөйлеммен түйіндеу 3. Сабақ соңы Рефлексия. /5 минут/ Неліктен зерттеу жүргізуде этикалық талаптардың сақталуы маңызды? «Ал соңында айтарым ...» әдісі -Үміттеріңіз қаншалықты расталды және ол үшін кімге алғыс білдіресіз?

19-күн. 2-сабақ. Сабақ басы. 1. Сабақтын тақырыбымен танысу. /5 минут/ «Түйінді сөздер» әдісі: рефлексия, өзгеріс, жаттығу, зер

5 слайд
19-күн. 2-сабақ. Сабақ басы. 1. Сабақтын тақырыбымен танысу. /5 минут/ «Түйінді сөздер» әдісі: рефлексия, өзгеріс, жаттығу, зерттеу 2. Сабақ ортасы. Үлестірме материалмен жұмыс жасау /70 минут/ 2.1. Топ ішінде «Рефлексиялық есеп жазуда қолдыналытын сөз орамдары» материалдармен танысу «Тыңдап отырған үштік» әдісі Сөйлеуші –ақпараттың мазмұнын ашады Сұрақ қоюшы – ақпаратқа қатысты сауалдар қояды Жазып алушы – қажетті жерлерін жазып алады Нәтижесінде – ұсынылған құрылымдарды пайдаланып, сөйлем құрастырады 2.2. «Өрмекші» әдісі Мақсаты: бір тарауға толық талдау жасау Постер қорғау

3. Сабақ соңы. Кері байланыс беру. /10 минут/ Мақсаты: жұмыстың сәтті болған тұстарын тоқталып айтып кету арқылы қатысушылард

6 слайд
3. Сабақ соңы. Кері байланыс беру. /10 минут/ Мақсаты: жұмыстың сәтті болған тұстарын тоқталып айтып кету арқылы қатысушыларды ынталандыру «Мен сізге ... үшін алғыс айтамын» Рефлексия. /5 минут/ «Шабадан, ет тартқыш, себет» Үйге тапсырма: рефлексиялық есеп жазуды бастау