Материалдар / Физика пәнін оқытуда пән аралық байланысты арттыру жолдары.Ой елек әдісі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Физика пәнін оқытуда пән аралық байланысты арттыру жолдары.Ой елек әдісі

Материал туралы қысқаша түсінік
Бағыты: “Шеберлік палитрасы”
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қараша 2024
48
1 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Түркістан облысы Жетісай ауданы “№ 25 жалпы білім беретін мектеп” КММ Педагогикалық идеяның тақырыбы: Физика пәнін оқытуда пән

1 слайд
Түркістан облысы Жетісай ауданы “№ 25 жалпы білім беретін мектеп” КММ Педагогикалық идеяның тақырыбы: Физика пәнін оқытуда пән аралық байланысты арттыру жолдары.Ой елек әдісі Бағыты: “Шеберлік палитрасы” Физика пәнінің мұғалімі: Шойбекова Айжамал Сейіткуловна. ●ayzhamalshoybekova.01@mail.ru.

1 слайд

Түркістан облысы Жетісай ауданы “№ 25 жалпы білім беретін мектеп” КММ Педагогикалық идеяның тақырыбы: Физика пәнін оқытуда пән аралық байланысты арттыру жолдары.Ой елек әдісі Бағыты: “Шеберлік палитрасы” Физика пәнінің мұғалімі: Шойбекова Айжамал Сейіткуловна. ●ayzhamalshoybekova.01@mail.ru.

Мақсаты: Пән аралық байланыс арқылы оқушылардың жан-жақты білімін арттыру Міндеттері : ●1. Оқушы жүрегіне жол табу арқыл

2 слайд
Мақсаты:  Пән аралық байланыс арқылы оқушылардың жан-жақты білімін арттыру Міндеттері : ●1. Оқушы жүрегіне жол табу арқылы сабақтардың әрбір сәтін қызықты, ұтымды өткізу.Оқушыларды ізденуші, зерттеуші өз ойын еркін дәлелдей алатын, пікірін ортаға сала білетін жеке тұлғаны қалыптастыру. ●2. Оқушыларды табиғат құбылыстары арасындағы байланысты заңдылықтарды түсініп, өзін - өзі жетілдіретін ізденімпаз тұлға қалыптастыру. Жан-жақты алған білімдерін арттыру

2 слайд

Мақсаты:  Пән аралық байланыс арқылы оқушылардың жан-жақты білімін арттыру Міндеттері : ●1. Оқушы жүрегіне жол табу арқылы сабақтардың әрбір сәтін қызықты, ұтымды өткізу.Оқушыларды ізденуші, зерттеуші өз ойын еркін дәлелдей алатын, пікірін ортаға сала білетін жеке тұлғаны қалыптастыру. ●2. Оқушыларды табиғат құбылыстары арасындағы байланысты заңдылықтарды түсініп, өзін - өзі жетілдіретін ізденімпаз тұлға қалыптастыру. Жан-жақты алған білімдерін арттыру

Педагогикалық жұмыстағы шешуші нәрсе – ең жақсы оқыту әдістерін таба білу. Ыбырай Алтынсарин

3 слайд
Педагогикалық жұмыстағы шешуші нәрсе – ең жақсы оқыту әдістерін таба білу. Ыбырай Алтынсарин

3 слайд

Педагогикалық жұмыстағы шешуші нәрсе – ең жақсы оқыту әдістерін таба білу. Ыбырай Алтынсарин

Өзектілігі Пәнді кіріктіре оқыту оқу мазмұнының әр түрлі білімдерінің тоғысуына жане білімінің тереңдеуіне жол ашу

4 слайд
Өзектілігі Пәнді кіріктіре оқыту оқу мазмұнының әр түрлі білімдерінің тоғысуына жане білімінің тереңдеуіне жол ашу

4 слайд

Өзектілігі Пәнді кіріктіре оқыту оқу мазмұнының әр түрлі білімдерінің тоғысуына жане білімінің тереңдеуіне жол ашу

Ой елек әдісі аркылы физикалық құбылыстың себептері мен маңызын пәндерден алған білімдерімен толықтырады Кері байлан

5 слайд
Ой елек әдісі аркылы физикалық құбылыстың себептері мен маңызын пәндерден алған білімдерімен толықтырады Кері байланыс: "Күн шуақтары" күн шуақтары балаларға таратылады әр оқушы айтып күннің айналасына жапсырады.,

5 слайд

Ой елек әдісі аркылы физикалық құбылыстың себептері мен маңызын пәндерден алған білімдерімен толықтырады Кері байланыс: "Күн шуақтары" күн шуақтары балаларға таратылады әр оқушы айтып күннің айналасына жапсырады.,

«Құбылыстың (физикалык зандардын) қырлары»

6 слайд
«Құбылыстың (физикалык зандардын) қырлары»

6 слайд

«Құбылыстың (физикалык зандардын) қырлары»

Тапсырма: “Жүйрік ой” әдісі (Жеке жұмыс) шуақ Бағалау критерийі: Сұрақтарға жауап береді.

7 слайд
Тапсырма: “Жүйрік ой” әдісі (Жеке жұмыс) шуақ Бағалау критерийі: Сұрақтарға жауап береді.

7 слайд

Тапсырма: “Жүйрік ой” әдісі (Жеке жұмыс) шуақ Бағалау критерийі: Сұрақтарға жауап береді.

“Ой елек әдісі” 1.Оқушылар тақырыптан алған білімдерін жан- жақты ой елегінен өткізеді 2.Өтілген тақырыпты мазмұнын басқа

8 слайд
“Ой елек әдісі” 1.Оқушылар тақырыптан алған білімдерін жан- жақты ой елегінен өткізеді 2.Өтілген тақырыпты мазмұнын басқа пәндерден алған түсініктерімен байланыстырып көреді 3.Ой елегінен өткізіп сызбалар кестелер т б арқылы айтып шығады

8 слайд

“Ой елек әдісі” 1.Оқушылар тақырыптан алған білімдерін жан- жақты ой елегінен өткізеді 2.Өтілген тақырыпты мазмұнын басқа пәндерден алған түсініктерімен байланыстырып көреді 3.Ой елегінен өткізіп сызбалар кестелер т б арқылы айтып шығады

Физика мен химия және биология пәндерімен байланысы

9 слайд
Физика мен химия және биология пәндерімен байланысы

9 слайд

Физика мен химия және биология пәндерімен байланысы

ФИЗИКА МЕН ӘДЕБИЕТ ПӘНІМЕН БАЙЛАНЫСЫ

10 слайд
ФИЗИКА МЕН ӘДЕБИЕТ ПӘНІМЕН БАЙЛАНЫСЫ

10 слайд

ФИЗИКА МЕН ӘДЕБИЕТ ПӘНІМЕН БАЙЛАНЫСЫ

Физика және география пәндерінің байланысы

11 слайд
Физика және география пәндерінің байланысы

11 слайд

Физика және география пәндерінің байланысы

Оқушының ой елегі бойынша жұмысы

12 слайд
Оқушының ой елегі бойынша жұмысы

12 слайд

Оқушының ой елегі бойынша жұмысы

Сабақ барысында аталған әдіс-тәсілдерді пайдалану оқушының бойында өз- өзіне сенімділік ұялатады, өзге балаға қарап бой түзеуге

13 слайд
Сабақ барысында аталған әдіс-тәсілдерді пайдалану оқушының бойында өз- өзіне сенімділік ұялатады, өзге балаға қарап бой түзеуге ұмтылады, өзін-өзі бағалауы жоғарылайды,өзгені үйрете отырып, өзі көп нәрсені үйренеді, көшбасшылық қабілеттері қалыптасады. Әдіс тәсілдердің нәтижесі: ●Әдіс – тәсілдерді пайдалануда оқушылар өз пікірлерін дәлелдеуге, қорытынды жасау, өз ойларын қысқаша, дәл және нақты жасауға көмектеседі және төмендегідей нәтижеге жетеді: ●1. Сабаққа деген ынтасы, қызығушылығы артады. ●2. Оқушылар өз бетімен іздену жолдарын үйренеді. ●3. Өз ойын схема, кесте, суреттер, тәжірибелерді пайдалану арқылы еркін жеткізеді. ●4. Сөйлеу мәдениетін дамытады. ●5. Ізденуі іс – әрекеті қалыптасады. ●6. Оқушылардың өз бетімен жұмыс жасау ынтасы оянады. ●7. Зертханалық және сарамандық жұмыстарды өз бетінше жасауға дағдыланады. ●8. Білім сапасын артады.

13 слайд

Сабақ барысында аталған әдіс-тәсілдерді пайдалану оқушының бойында өз- өзіне сенімділік ұялатады, өзге балаға қарап бой түзеуге ұмтылады, өзін-өзі бағалауы жоғарылайды,өзгені үйрете отырып, өзі көп нәрсені үйренеді, көшбасшылық қабілеттері қалыптасады. Әдіс тәсілдердің нәтижесі: ●Әдіс – тәсілдерді пайдалануда оқушылар өз пікірлерін дәлелдеуге, қорытынды жасау, өз ойларын қысқаша, дәл және нақты жасауға көмектеседі және төмендегідей нәтижеге жетеді: ●1. Сабаққа деген ынтасы, қызығушылығы артады. ●2. Оқушылар өз бетімен іздену жолдарын үйренеді. ●3. Өз ойын схема, кесте, суреттер, тәжірибелерді пайдалану арқылы еркін жеткізеді. ●4. Сөйлеу мәдениетін дамытады. ●5. Ізденуі іс – әрекеті қалыптасады. ●6. Оқушылардың өз бетімен жұмыс жасау ынтасы оянады. ●7. Зертханалық және сарамандық жұмыстарды өз бетінше жасауға дағдыланады. ●8. Білім сапасын артады.

Қорытынды Қорыта кетсем, қазіргі заман талабына сай өсіп келе жатқан жеткіншек технологияларды кеңінен пайдалануға бейім е

14 слайд
Қорытынды Қорыта кетсем, қазіргі заман талабына сай өсіп келе жатқан жеткіншек технологияларды кеңінен пайдалануға бейім екені баршамызға аян. Сондықтан оқушы қызығушылығын, сабақтың тиімділігін арттыру үшін түрлі әдіс – тәсілдерді қолданғанымыз жөн. Сонымен қатар, сабақта қолданылатын әдіс – тәсілдер оқушылардың есте сақтау қабілетін арттырып, оларды жинақылыққа, дәлдікке, шығармашылыққа баулуға көмектеседі деп ойлаймын. «Сұранысқа сәйкес ұсыныс болуы тиіс» дегендей, заманның сұранысына қарай, талабына сай мұғалімдер де жұмыстануы тиіс!

14 слайд

Қорытынды Қорыта кетсем, қазіргі заман талабына сай өсіп келе жатқан жеткіншек технологияларды кеңінен пайдалануға бейім екені баршамызға аян. Сондықтан оқушы қызығушылығын, сабақтың тиімділігін арттыру үшін түрлі әдіс – тәсілдерді қолданғанымыз жөн. Сонымен қатар, сабақта қолданылатын әдіс – тәсілдер оқушылардың есте сақтау қабілетін арттырып, оларды жинақылыққа, дәлдікке, шығармашылыққа баулуға көмектеседі деп ойлаймын. «Сұранысқа сәйкес ұсыныс болуы тиіс» дегендей, заманның сұранысына қарай, талабына сай мұғалімдер де жұмыстануы тиіс!

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

15 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

15 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!