Материалдар / Физика сабағында CLIL әдісінің элементтерін қолдану
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Физика сабағында CLIL әдісінің элементтерін қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Физика пәнінің ағылшын тілімен кіріктіріліп оқытылуын қамтамасыз етеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қаңтар 2019
852
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Алматы облысы, Қаратал ауданы, Үштөбе қаласы Бикен Римова атындағы МДШО бар орта мектеп-гимназиясы Физика пәнінің мұғалімі Кас

1 слайд
Алматы облысы, Қаратал ауданы, Үштөбе қаласы Бикен Римова атындағы МДШО бар орта мектеп-гимназиясы Физика пәнінің мұғалімі Касымбаева Нурзат Айгалиевна

1 слайд

Алматы облысы, Қаратал ауданы, Үштөбе қаласы Бикен Римова атындағы МДШО бар орта мектеп-гимназиясы Физика пәнінің мұғалімі Касымбаева Нурзат Айгалиевна

Физика сабағында CLIL әдісінің элементтерін қолдану

2 слайд
Физика сабағында CLIL әдісінің элементтерін қолдану

2 слайд

Физика сабағында CLIL әдісінің элементтерін қолдану

CLIL өз мәнінде Content and Language Integrated Learning білдіреді – бұл дегеніміз шет тілдің басқа оқу пәндерімен кіріктірілі

3 слайд
CLIL өз мәнінде Content and Language Integrated Learning білдіреді – бұл дегеніміз шет тілдің басқа оқу пәндерімен кіріктіріліп оқытылуын көздейді. CLIL негізін төрт C құрайды: − CONTENT (Мазмұн) – бұл пән саласындағы ілгері басатын білімдер, біліктер мен дағдылар; − COMMUNICATION (Қатынас) – бұл оқытуда шет тілін пайдалану біліктері; − СOGNITION (Таным) – бұл жалпы түсінікті қалыптастыратын (нақты және абстрактілі) танымдық және ойлау қабілеттерін дамыту; − CULTURE (Мәдениет) – бұл өзін мәдениеттің бір бөлігі ретінде ұғыну, сонымен қатар балама мәдениеттерді қабылдау

3 слайд

CLIL өз мәнінде Content and Language Integrated Learning білдіреді – бұл дегеніміз шет тілдің басқа оқу пәндерімен кіріктіріліп оқытылуын көздейді. CLIL негізін төрт C құрайды: − CONTENT (Мазмұн) – бұл пән саласындағы ілгері басатын білімдер, біліктер мен дағдылар; − COMMUNICATION (Қатынас) – бұл оқытуда шет тілін пайдалану біліктері; − СOGNITION (Таным) – бұл жалпы түсінікті қалыптастыратын (нақты және абстрактілі) танымдық және ойлау қабілеттерін дамыту; − CULTURE (Мәдениет) – бұл өзін мәдениеттің бір бөлігі ретінде ұғыну, сонымен қатар балама мәдениеттерді қабылдау

Терминдерді есте сақтау үшін «From Start to Finish» ойынын ойнатудың маңызы жоғары. Ойын кезінде оқушылар топтарға бөлініп,

4 слайд
Терминдерді  есте сақтау үшін «From Start to Finish» ойынын ойнатудың маңызы жоғары. Ойын кезінде оқушылар топтарға бөлініп, физикалық терминдердің қазақша, ағылшынша аудармаларын дұрыс тауып, баспалдақ түрінде орналастыру арқылы есте сақтай алады.

4 слайд

Терминдерді  есте сақтау үшін «From Start to Finish» ойынын ойнатудың маңызы жоғары. Ойын кезінде оқушылар топтарға бөлініп, физикалық терминдердің қазақша, ағылшынша аудармаларын дұрыс тауып, баспалдақ түрінде орналастыру арқылы есте сақтай алады.

«Find the terminology» (терминдерді тап) ойын әдісінде ағылшын әріптерінің орындары ауыстырылып, оқушы дұрыс жазылуын табуы қ

5 слайд
«Find the terminology» (терминдерді тап) ойын әдісінде ағылшын әріптерінің орындары ауыстырылып, оқушы дұрыс жазылуын табуы қажет.

5 слайд

«Find the terminology» (терминдерді тап) ойын әдісінде ағылшын әріптерінің орындары ауыстырылып, оқушы дұрыс жазылуын табуы қажет.

«Puzzles» (пазлдар) арқылы оқушылар ағылшын тіліндегі анықтамаларды оқып, сәйкес орындарға терминдерді жазады. Ал «Matching»

6 слайд
«Puzzles» (пазлдар) арқылы оқушылар ағылшын тіліндегі анықтамаларды оқып, сәйкес орындарға терминдерді жазады. Ал «Matching» (сәйкестендіру) қазақ-ағылшын терминдерінің немесе ережелердің дұрыс сәйкестендірілуіне негізделген.

6 слайд

«Puzzles» (пазлдар) арқылы оқушылар ағылшын тіліндегі анықтамаларды оқып, сәйкес орындарға терминдерді жазады. Ал «Matching» (сәйкестендіру) қазақ-ағылшын терминдерінің немесе ережелердің дұрыс сәйкестендірілуіне негізделген.

«True and False» (ақи ­қат және жалған) ойыны барысында оқушылар өздері сұ ­рақ құрастырып, ағылшынша ай ­тылған анықтамасының

7 слайд
«True and False» (ақи ­қат және жалған) ойыны барысында оқушылар өздері сұ ­рақ құрастырып, ағылшынша ай ­тылған анықтамасының дұрыс не бұрыстығына байланысты бір-бірінен жауап алады.

7 слайд

«True and False» (ақи ­қат және жалған) ойыны барысында оқушылар өздері сұ ­рақ құрастырып, ағылшынша ай ­тылған анықтамасының дұрыс не бұрыстығына байланысты бір-бірінен жауап алады.

«Cards» ойын әдісінде таратылып берілген карточкаларға сәйкес қандай тапсырма берілгенін анықтап, аудармасының жауабын табуы

8 слайд
«Cards» ойын әдісінде таратылып берілген карточкаларға сәйкес қандай тапсырма берілгенін анықтап, аудармасының жауабын табуы тиіс

8 слайд

«Cards» ойын әдісінде таратылып берілген карточкаларға сәйкес қандай тапсырма берілгенін анықтап, аудармасының жауабын табуы тиіс

9 слайд

9 слайд