Физика сабағында CLIL әдісінің элементтерін қолдану
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Алматы облысы, Қаратал ауданы,
Үштөбе қаласы
Бикен Римова атындағы МДШО
бар орта мектеп-гимназиясы
Физика пәнінің мұғалімі
Касымбаева Нурзат Айгалиевна
1 слайд
Алматы облысы, Қаратал ауданы, Үштөбе қаласы Бикен Римова атындағы МДШО бар орта мектеп-гимназиясы Физика пәнінің мұғалімі Касымбаева Нурзат Айгалиевна
2 слайд
Физика сабағында CLIL
әдісінің элементтерін
қолдану
2 слайд
Физика сабағында CLIL әдісінің элементтерін қолдану
3 слайд
CLIL өз мәнінде Content and Language Integrated
Learning білдіреді – бұл дегеніміз шет тілдің
басқа оқу пәндерімен кіріктіріліп оқытылуын
көздейді. CLIL негізін төрт C құрайды: −
CONTENT (Мазмұн) – бұл пән саласындағы ілгері
басатын білімдер, біліктер мен дағдылар; −
COMMUNICATION (Қатынас) – бұл оқытуда
шет тілін пайдалану біліктері; − СOGNITION
(Таным) – бұл жалпы түсінікті
қалыптастыратын (нақты және абстрактілі)
танымдық және ойлау қабілеттерін дамыту; −
CULTURE (Мәдениет) – бұл өзін мәдениеттің
бір бөлігі ретінде ұғыну, сонымен қатар балама
мәдениеттерді қабылдау
3 слайд
CLIL өз мәнінде Content and Language Integrated Learning білдіреді – бұл дегеніміз шет тілдің басқа оқу пәндерімен кіріктіріліп оқытылуын көздейді. CLIL негізін төрт C құрайды: − CONTENT (Мазмұн) – бұл пән саласындағы ілгері басатын білімдер, біліктер мен дағдылар; − COMMUNICATION (Қатынас) – бұл оқытуда шет тілін пайдалану біліктері; − СOGNITION (Таным) – бұл жалпы түсінікті қалыптастыратын (нақты және абстрактілі) танымдық және ойлау қабілеттерін дамыту; − CULTURE (Мәдениет) – бұл өзін мәдениеттің бір бөлігі ретінде ұғыну, сонымен қатар балама мәдениеттерді қабылдау
4 слайд
Терминдерді есте сақтау үшін «From Start to Finish»
ойынын ойнатудың маңызы жоғары.
Ойын кезінде оқушылар топтарға бөлініп,
физикалық терминдердің қазақша, ағылшынша
аудармаларын дұрыс тауып, баспалдақ түрінде
орналастыру арқылы есте сақтай алады.
4 слайд
Терминдерді есте сақтау үшін «From Start to Finish» ойынын ойнатудың маңызы жоғары. Ойын кезінде оқушылар топтарға бөлініп, физикалық терминдердің қазақша, ағылшынша аудармаларын дұрыс тауып, баспалдақ түрінде орналастыру арқылы есте сақтай алады.
5 слайд
«Find the terminology» (терминдерді тап) ойын
әдісінде ағылшын әріптерінің орындары
ауыстырылып, оқушы дұрыс жазылуын табуы
қажет.
5 слайд
«Find the terminology» (терминдерді тап) ойын әдісінде ағылшын әріптерінің орындары ауыстырылып, оқушы дұрыс жазылуын табуы қажет.
6 слайд
«Puzzles» (пазлдар) арқылы оқушылар ағылшын
тіліндегі анықтамаларды оқып, сәйкес орындарға
терминдерді жазады. Ал «Matching»
(сәйкестендіру) қазақ-ағылшын терминдерінің
немесе ережелердің дұрыс сәйкестендірілуіне
негізделген.
6 слайд
«Puzzles» (пазлдар) арқылы оқушылар ағылшын тіліндегі анықтамаларды оқып, сәйкес орындарға терминдерді жазады. Ал «Matching» (сәйкестендіру) қазақ-ағылшын терминдерінің немесе ережелердің дұрыс сәйкестендірілуіне негізделген.
7 слайд
«True and False» (ақи
қат және жалған) ойыны
барысында оқушылар өздері сұ
рақ құрастырып,
ағылшынша ай
тылған анықтамасының дұрыс не
бұрыстығына байланысты бір-бірінен жауап алады.
7 слайд
«True and False» (ақи қат және жалған) ойыны барысында оқушылар өздері сұ рақ құрастырып, ағылшынша ай тылған анықтамасының дұрыс не бұрыстығына байланысты бір-бірінен жауап алады.
8 слайд
«Cards» ойын әдісінде таратылып берілген
карточкаларға сәйкес қандай тапсырма
берілгенін анықтап, аудармасының жауабын
табуы тиіс
8 слайд
«Cards» ойын әдісінде таратылып берілген карточкаларға сәйкес қандай тапсырма берілгенін анықтап, аудармасының жауабын табуы тиіс
9 слайд
9 слайд