Футбол ойынының техникалық тәсілдерін үйрету
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Өзгертілген командалық ойын . Футбол. Ойынның техникалық
тәсілдерін үйрету“ Т.Рысқұлов атындағы орта мектебі”КММ
Слямбеков Естай Әскербекұлы 16.03.2021
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты:
5.1.3.3 Қарапайым арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі
дағдылар мен реттілікті білу және анықтау
Барлық оқушылар орындай алады:
Қауіпсіздік ережесін біледі және ойын барысында футбол добын
тоқтатуды, пас беруді біледі. Футбол ойынынын қарапайым арнайы
спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдыларды біледі.
Оқушылар көпшілігі орындай алады:
Оқушылардың көпшілігі допты ішкі қырымен бір-біріне пас бере
алады. Ойын барысында ережеге сүйеніп ойнайды.
Кейбір оқушылар орындай алады:
Икемді қимылдар жасайды. Басқаларды үйрете алады. Футбол
ойнындағы жаттығулардын реттілігін біледі және анықтайды. Саба қ мақсаттары:
SMART мақсатта құрылған
Осы сабағымды саралап үш денгейге бөліп тұрмын,
күтілетін нәтиже
1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Өзгертілген командалық ойын . Футбол. Ойынның техникалық тәсілдерін үйрету“ Т.Рысқұлов атындағы орта мектебі”КММ Слямбеков Естай Әскербекұлы 16.03.2021 Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты: 5.1.3.3 Қарапайым арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылар мен реттілікті білу және анықтау Барлық оқушылар орындай алады: Қауіпсіздік ережесін біледі және ойын барысында футбол добын тоқтатуды, пас беруді біледі. Футбол ойынынын қарапайым арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдыларды біледі. Оқушылар көпшілігі орындай алады: Оқушылардың көпшілігі допты ішкі қырымен бір-біріне пас бере алады. Ойын барысында ережеге сүйеніп ойнайды. Кейбір оқушылар орындай алады: Икемді қимылдар жасайды. Басқаларды үйрете алады. Футбол ойнындағы жаттығулардын реттілігін біледі және анықтайды. Саба қ мақсаттары: SMART мақсатта құрылған Осы сабағымды саралап үш денгейге бөліп тұрмын, күтілетін нәтиже
2 слайд
Белсенді әдіс тәсілдері
Сабақ тақырыбы максаты
мен «Сұрақ жауап» әдісі:
А) Ойын ережесі не үшін
қажет деп ойлайсыз?
Б) Ойында неше төреші
болу керек?
В) Кай кезде төреші
ескерту береді? Ф.Б 1«Аялдама» әдісі
А. Жж. Допты ішкі қырымен
әріптесіне пас беру
Б. Жж. Допты оң аяқпен пас
беріп және сол аяқпен тоқтату
В. Жж. Допты сол аяқпен пас
беріп және оң аяқпен тоқтату
Г. Ж. Допты алдыға алып
жұру
Шенбер ішіндегі 2 ойыншы
әріптестерінең допты алуға
тырысады, шенбердегі
ойыншылар допты бір-біріне
пас беру арқылы допты
бермеуге тырысады, кімнің
пасы келесі ойыншыға бармай
ортадағы ойыншыға
үсталынса сол ортаға кіреді.
Ойын барысында
жаттығуларды жүзеге
асырылуын айтып кету. Сабақты қорыту.
«Микрафон
әдісі» арқылы
өздерінің ойын
кезіндегі алған
әсерлерін
білдіреді.Ойлар
ындағы
сұрақтарын
қояды.Денені
қалпына
келтіру
жаттығуларын
орындау,
жаттығуларды
не ушін керек
екенін
балаларға
тусіндіру .
2 слайд
Белсенді әдіс тәсілдері Сабақ тақырыбы максаты мен «Сұрақ жауап» әдісі: А) Ойын ережесі не үшін қажет деп ойлайсыз? Б) Ойында неше төреші болу керек? В) Кай кезде төреші ескерту береді? Ф.Б 1«Аялдама» әдісі А. Жж. Допты ішкі қырымен әріптесіне пас беру Б. Жж. Допты оң аяқпен пас беріп және сол аяқпен тоқтату В. Жж. Допты сол аяқпен пас беріп және оң аяқпен тоқтату Г. Ж. Допты алдыға алып жұру Шенбер ішіндегі 2 ойыншы әріптестерінең допты алуға тырысады, шенбердегі ойыншылар допты бір-біріне пас беру арқылы допты бермеуге тырысады, кімнің пасы келесі ойыншыға бармай ортадағы ойыншыға үсталынса сол ортаға кіреді. Ойын барысында жаттығуларды жүзеге асырылуын айтып кету. Сабақты қорыту. «Микрафон әдісі» арқылы өздерінің ойын кезіндегі алған әсерлерін білдіреді.Ойлар ындағы сұрақтарын қояды.Денені қалпына келтіру жаттығуларын орындау, жаттығуларды не ушін керек екенін балаларға тусіндіру .
3 слайд
Саралау
Бағалау-оқушы
білімін тексеруді
қалай жоспарлайсыз?
Допты тебу кезінде
дәлдікті бағалаймын
және пас беру
техникасын
қадағалаймын.
Дескриптор арқылы
бағалаймын. Критериалды
бағалау. Кесте
сызу арқылы
оқушылардың
жаттығу жасау
деңгейін
анықтау. Саралау- оқушыға
мейлінше қолдау
көрсетуді қалай
жоспарлайсыз?
Қабілетті
оқушыларға
тапсырманы қалай
түрлендіресіз?
Техникасы жоғары
және ойын
техникасы төмен
оқушыларды
жұптастырып,
тапсырманы
күрделендіремінПәнаралық байланыс-
денсаулық және қауіпсіздік
АКТ-мен байланыс.
Құндылықтармен
байланыс
(тәрбие элементі)
Физика,анатомия
Кауіпсіздік ережесін
сақтау.
3 слайд
Саралау Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Допты тебу кезінде дәлдікті бағалаймын және пас беру техникасын қадағалаймын. Дескриптор арқылы бағалаймын. Критериалды бағалау. Кесте сызу арқылы оқушылардың жаттығу жасау деңгейін анықтау. Саралау- оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыларға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Техникасы жоғары және ойын техникасы төмен оқушыларды жұптастырып, тапсырманы күрделендіремінПәнаралық байланыс- денсаулық және қауіпсіздік АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) Физика,анатомия Кауіпсіздік ережесін сақтау.
4 слайд
БАҒАЛАУ критериі
БББ Кестесі
Білдім Білгім
келеді Білемін
Пас беру
техникасы
н Допты
қайырып
соғуды Допты қалай
тоқтатуды
Бағалау
критериі Дескриптор Баллы
Спорттық
техникаларды
ң орындалуын
жаттығу
барысында
көрсетеді Допты
ойынғ
а
қосқа
нда
аяқты
серме
п
бағыт
тайды Допп
ен
кеде
ргіле
р
арас
ынан
өту Доп
пен
әріп
тесі
не
пас
бері
п
алға
жүр
у Пас
берер
алдынд
а
бастап
қы
позици
яны
қадаға
лайды
Саукенов
Бекзат + + - + 3
Беккалиев
Ералы + + - + 3
Токанов
Темирлан + - - + 2
4 слайд
БАҒАЛАУ критериі БББ Кестесі Білдім Білгім келеді Білемін Пас беру техникасы н Допты қайырып соғуды Допты қалай тоқтатуды Бағалау критериі Дескриптор Баллы Спорттық техникаларды ң орындалуын жаттығу барысында көрсетеді Допты ойынғ а қосқа нда аяқты серме п бағыт тайды Допп ен кеде ргіле р арас ынан өту Доп пен әріп тесі не пас бері п алға жүр у Пас берер алдынд а бастап қы позици яны қадаға лайды Саукенов Бекзат + + - + 3 Беккалиев Ералы + + - + 3 Токанов Темирлан + - - + 2