Материалдар / Геометрия 8 сынып Слайд 3тоқсан

Геометрия 8 сынып Слайд 3тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
Слайд.Барлық сабақ қамтылған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қаңтар 2025
70
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: 8-сыныптағы геометрия Жазық фигуралардың ауданы ұғымы

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: 8-сыныптағы геометрия Жазық фигуралардың ауданы ұғымы

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: 8-сыныптағы геометрия Жазық фигуралардың ауданы ұғымы

Сабақтың мақсаты: 8.1.3.9көпбұрыш ауданының анықтамасы мен қасиеттерін білу; 8.1.3.10ең шамалас және тең құрамдас фигуралардың

2 слайд
Сабақтың мақсаты: 8.1.3.9көпбұрыш ауданының анықтамасы мен қасиеттерін білу; 8.1.3.10ең шамалас және тең құрамдас фигуралардың анықтамаларын білу;

2 слайд

Сабақтың мақсаты: 8.1.3.9көпбұрыш ауданының анықтамасы мен қасиеттерін білу; 8.1.3.10ең шамалас және тең құрамдас фигуралардың анықтамаларын білу;

«Қима қағаздар» Қима қағаз таңдату арқылы топқа бөлу. Топқа бөлу: Оқушылар бұрыш, радиан, градус деген сөздер жазылған түрлі

3 слайд
«Қима қағаздар» Қима қағаз таңдату арқылы топқа бөлу.  Топқа бөлу: Оқушылар бұрыш, радиан, градус деген сөздер жазылған түрлі түсті қима қағаздар таңдау арқылы топтарға бөлініп отырады; Ітоп ІІ топ ІІІтоп Топтар топ ережесін сақтайды , өз қалаулары бойынша топ ішінен топ басшы сайлайды,топ басшы топ мүшелерінің сабаққа белсенді қатысуын қадағалайды.

3 слайд

«Қима қағаздар» Қима қағаз таңдату арқылы топқа бөлу.  Топқа бөлу: Оқушылар бұрыш, радиан, градус деген сөздер жазылған түрлі түсті қима қағаздар таңдау арқылы топтарға бөлініп отырады; Ітоп ІІ топ ІІІтоп Топтар топ ережесін сақтайды , өз қалаулары бойынша топ ішінен топ басшы сайлайды,топ басшы топ мүшелерінің сабаққа белсенді қатысуын қадағалайды.

Миға шабуыл. «Ой қозғау» әдісі. Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады

4 слайд
Миға шабуыл. «Ой қозғау» әдісі. Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады

4 слайд

Миға шабуыл. «Ой қозғау» әдісі. Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады

Жаңа сабақ «Джиксо» әдісі

5 слайд
Жаңа сабақ «Джиксо» әдісі

5 слайд

Жаңа сабақ «Джиксо» әдісі

Жаңа сабақ Бүгінгі сабағымның тақырыбы: Бұрыш пен доғаның градустық өлшемдері Саралау: Қажеттілігіне қарай тапсырмалар беремін

6 слайд
Жаңа сабақ Бүгінгі сабағымның тақырыбы: Бұрыш пен доғаның градустық өлшемдері Саралау: Қажеттілігіне қарай тапсырмалар беремін. Жаңа сабақты толықтырып мысал келтіремін; 1.Егер квадрат қабырғасын 2 есе арттырса, оның ауданы 2 есе өседі. Ауданын тап

6 слайд

Жаңа сабақ Бүгінгі сабағымның тақырыбы: Бұрыш пен доғаның градустық өлшемдері Саралау: Қажеттілігіне қарай тапсырмалар беремін. Жаңа сабақты толықтырып мысал келтіремін; 1.Егер квадрат қабырғасын 2 есе арттырса, оның ауданы 2 есе өседі. Ауданын тап

Жеке жұмыс 1: «Топтық әңгіме» әдісі

7 слайд
Жеке жұмыс 1: «Топтық әңгіме» әдісі

7 слайд

Жеке жұмыс 1: «Топтық әңгіме» әдісі

Жеке жұмыс2 : Тиімділігі: Оқылым мен айтылым дағдысы қалыптасады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Диалог және қолдау көрсе

8 слайд
Жеке жұмыс2 : Тиімділігі: Оқылым мен айтылым дағдысы қалыптасады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрініс табады.

8 слайд

Жеке жұмыс2 : Тиімділігі: Оқылым мен айтылым дағдысы қалыптасады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрініс табады.

Жеке жұмыс 3:

9 слайд
Жеке жұмыс 3:

9 слайд

Жеке жұмыс 3:

РЕФЛЕКСИЯ «Төрт сөйлем» әдісін пайдаланып сабақ бойынша түсінгеніңді жаз. Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайд

10 слайд
РЕФЛЕКСИЯ «Төрт сөйлем» әдісін пайдаланып сабақ бойынша түсінгеніңді жаз. Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,.

10 слайд

РЕФЛЕКСИЯ «Төрт сөйлем» әдісін пайдаланып сабақ бойынша түсінгеніңді жаз. Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,.

Үйге тапсырма:

11 слайд
Үйге тапсырма:

11 слайд

Үйге тапсырма:

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

12 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

12 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

Сабақ №2

13 слайд
Сабақ №2

13 слайд

Сабақ №2

Сабақтың тақырыбы: 8-сыныптағы геометрия Тіктөртбұрыштың ауданы

14 слайд
Сабақтың тақырыбы: 8-сыныптағы геометрия Тіктөртбұрыштың ауданы

14 слайд

Сабақтың тақырыбы: 8-сыныптағы геометрия Тіктөртбұрыштың ауданы

Сабақтың мақсаты: 8.1.3.9көпбұрыш ауданының анықтамасы мен қасиеттерін білу; 8.1.3.10тең шамалас және тең құрамдас фигураларды

15 слайд
Сабақтың мақсаты: 8.1.3.9көпбұрыш ауданының анықтамасы мен қасиеттерін білу; 8.1.3.10тең шамалас және тең құрамдас фигуралардың анықтамаларын білу;

15 слайд

Сабақтың мақсаты: 8.1.3.9көпбұрыш ауданының анықтамасы мен қасиеттерін білу; 8.1.3.10тең шамалас және тең құрамдас фигуралардың анықтамаларын білу;

«Қима қағаздар» Қима қағаз таңдату арқылы топқа бөлу. Топқа бөлу: Оқушылар бұрыш, радиан, градус деген сөздер жазылған түрлі

16 слайд
«Қима қағаздар» Қима қағаз таңдату арқылы топқа бөлу.  Топқа бөлу: Оқушылар бұрыш, радиан, градус деген сөздер жазылған түрлі түсті қима қағаздар таңдау арқылы топтарға бөлініп отырады; • Ітоп •ІІ топ •ІІІтоп •Топтар топ ережесін сақтайды , өз қалаулары бойынша топ ішінен топ басшы сайлайды,топ басшы топ мүшелерінің сабаққа белсенді қатысуын қадағалайды.

16 слайд

«Қима қағаздар» Қима қағаз таңдату арқылы топқа бөлу.  Топқа бөлу: Оқушылар бұрыш, радиан, градус деген сөздер жазылған түрлі түсті қима қағаздар таңдау арқылы топтарға бөлініп отырады; • Ітоп •ІІ топ •ІІІтоп •Топтар топ ережесін сақтайды , өз қалаулары бойынша топ ішінен топ басшы сайлайды,топ басшы топ мүшелерінің сабаққа белсенді қатысуын қадағалайды.

Миға шабуыл. «Ой қозғау» әдісі. Ұжымдық жұмыс. “Бір минут” әдісі Бір ерігіп отырған бай Алдаркөсені мазақ ету үшін үйіне қонаққа

17 слайд
Миға шабуыл. «Ой қозғау» әдісі. Ұжымдық жұмыс. “Бір минут” әдісі Бір ерігіп отырған бай Алдаркөсені мазақ ету үшін үйіне қонаққа шақырыпты. Тамақ ішіп болған соң,бай жұрт көзінше: «Алдаркөсе, сені жұрт «жақсы есеп біледі» деп жүр. Менің жасым 26-да. Ал ұлым 6 жаста. Мен неше жылдан кейін ұлымнан үш есе жас үлкен боламын? Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады.

17 слайд

Миға шабуыл. «Ой қозғау» әдісі. Ұжымдық жұмыс. “Бір минут” әдісі Бір ерігіп отырған бай Алдаркөсені мазақ ету үшін үйіне қонаққа шақырыпты. Тамақ ішіп болған соң,бай жұрт көзінше: «Алдаркөсе, сені жұрт «жақсы есеп біледі» деп жүр. Менің жасым 26-да. Ал ұлым 6 жаста. Мен неше жылдан кейін ұлымнан үш есе жас үлкен боламын? Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады.

Жеке жұмыс 1: «Топтық әңгіме» әдісі «Ребус шешу». Ашу

18 слайд
Жеке жұмыс 1: «Топтық әңгіме» әдісі «Ребус шешу». Ашу

18 слайд

Жеке жұмыс 1: «Топтық әңгіме» әдісі «Ребус шешу». Ашу

Жеке жұмыс 2:

19 слайд
Жеке жұмыс 2:

19 слайд

Жеке жұмыс 2:

Жеке жұмыс 3: Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Тапсырма» тәсілі көрініс табады.

20 слайд
Жеке жұмыс 3: Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Тапсырма» тәсілі көрініс табады.

20 слайд

Жеке жұмыс 3: Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Тапсырма» тәсілі көрініс табады.

21 слайд

21 слайд

Үйге тапсырма:

22 слайд
Үйге тапсырма:

22 слайд

Үйге тапсырма:

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

23 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

23 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

Сабақ №3

24 слайд
Сабақ №3

24 слайд

Сабақ №3

Сабақтың тақырыбы: 8 – сынып Тіктөртбұрыштың ауданына есептер шығару

25 слайд
Сабақтың тақырыбы: 8 – сынып Тіктөртбұрыштың ауданына есептер шығару

25 слайд

Сабақтың тақырыбы: 8 – сынып Тіктөртбұрыштың ауданына есептер шығару

Сабақтың мақсаты: 8.1.3.11параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану; 8.1.3.12үшбұрыштың ауданы

26 слайд
Сабақтың мақсаты: 8.1.3.11параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану; 8.1.3.12үшбұрыштың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану; 8.1.3.13рапецияның ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;

26 слайд

Сабақтың мақсаты: 8.1.3.11параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану; 8.1.3.12үшбұрыштың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану; 8.1.3.13рапецияның ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;

Ұйымдастыру: «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі мен«кілтті сөздер»әдісі «аққу ұшты» әдісі бойынша мұғалім жауапты оқиды. қ

27 слайд
Ұйымдастыру: «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі мен«кілтті сөздер»әдісі «аққу ұшты» әдісі бойынша мұғалім жауапты оқиды. қайталау сұрақтары. • • Қабырғасы а-ға тең шаршы ауданын қалай есептеуге болады? • Тең шамалы және тең құрамды фигуралар дегеніміз не? • Олардың қандай айырмашылығы бар?

27 слайд

Ұйымдастыру: «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі мен«кілтті сөздер»әдісі «аққу ұшты» әдісі бойынша мұғалім жауапты оқиды. қайталау сұрақтары. • • Қабырғасы а-ға тең шаршы ауданын қалай есептеуге болады? • Тең шамалы және тең құрамды фигуралар дегеніміз не? • Олардың қандай айырмашылығы бар?

Миға шабуыл. «Ой қозғау» әдісі. Ұжымдық жұмыс. Тік төртбұрыш тың ұзындығы Тік төртбұрыш тың ені Тік төртбұрыш тың ауданы

28 слайд
Миға шабуыл. «Ой қозғау» әдісі. Ұжымдық жұмыс. Тік төртбұрыш тың ұзындығы Тік төртбұрыш тың ені Тік төртбұрыш тың ауданы 6 см 4 см ? см2 бірд ей ? см 3 см ? см2

28 слайд

Миға шабуыл. «Ой қозғау» әдісі. Ұжымдық жұмыс. Тік төртбұрыш тың ұзындығы Тік төртбұрыш тың ені Тік төртбұрыш тың ауданы 6 см 4 см ? см2 бірд ей ? см 3 см ? см2

Жеке жұмыс 1: «Сағат тілі » әдісі Тапсырма: Саралау: Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай топта оқушылар бір-біріне қолдау көр

29 слайд
Жеке жұмыс 1: «Сағат тілі » әдісі Тапсырма: Саралау: Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай топта оқушылар бір-біріне қолдау көрсетеді. Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс табады. Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету.

29 слайд

Жеке жұмыс 1: «Сағат тілі » әдісі Тапсырма: Саралау: Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай топта оқушылар бір-біріне қолдау көрсетеді. Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс табады. Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету.

Жеке жұмыс 2:

30 слайд
Жеке жұмыс 2:

30 слайд

Жеке жұмыс 2:

Жеке жұмыс 3: Тұскизді неден жасаймыз? Қойдың жүнінен Тұскиіз неден жасалады? Қойдың жүнінен жасалады. Олай болса, тұскиізді

31 слайд
Жеке жұмыс 3: Тұскизді неден жасаймыз? Қойдың жүнінен Тұскиіз неден жасалады? Қойдың жүнінен жасалады. Олай болса, тұскиізді кім жасап, тігеді? Фабрикада, суретші, оюшы апаларымыз.

31 слайд

Жеке жұмыс 3: Тұскизді неден жасаймыз? Қойдың жүнінен Тұскиіз неден жасалады? Қойдың жүнінен жасалады. Олай болса, тұскиізді кім жасап, тігеді? Фабрикада, суретші, оюшы апаларымыз.

РЕФЛЕКСИЯ «Төрт сөйлем» әдісін пайдаланып сабақ бойынша түсінгеніңді жаз. Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайд

32 слайд
РЕФЛЕКСИЯ «Төрт сөйлем» әдісін пайдаланып сабақ бойынша түсінгеніңді жаз. Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,.

32 слайд

РЕФЛЕКСИЯ «Төрт сөйлем» әдісін пайдаланып сабақ бойынша түсінгеніңді жаз. Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,.

Үйге тапсырма:

33 слайд
Үйге тапсырма:

33 слайд

Үйге тапсырма:

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

34 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

34 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

Сабақ №4

35 слайд
Сабақ №4

35 слайд

Сабақ №4

Сабақтың тақырыбы: 8 – сынып Параллелограмның ауданы, формулалары

36 слайд
Сабақтың тақырыбы: 8 – сынып Параллелограмның ауданы, формулалары

36 слайд

Сабақтың тақырыбы: 8 – сынып Параллелограмның ауданы, формулалары

Сабақтың мақсаты: 8.1.3.11параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану; 8.1.3.12үшбұрыштың ауданы

37 слайд
Сабақтың мақсаты: 8.1.3.11параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану; 8.1.3.12үшбұрыштың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану; 8.1.3.13трапецияның ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;

37 слайд

Сабақтың мақсаты: 8.1.3.11параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану; 8.1.3.12үшбұрыштың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану; 8.1.3.13трапецияның ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;

«Ұйымдастыру» Сараптаудың «жіктеу» тәсілін пайдаланып, сыныпқа үш түсті тілек жазылған жетон тарата отырып,сыныпқа жағымды аху

38 слайд
«Ұйымдастыру» Сараптаудың «жіктеу» тәсілін пайдаланып, сыныпқа үш түсті тілек жазылған жетон тарата отырып,сыныпқа жағымды ахуал тудыра отырып, топқа бөлемін.

38 слайд

«Ұйымдастыру» Сараптаудың «жіктеу» тәсілін пайдаланып, сыныпқа үш түсті тілек жазылған жетон тарата отырып,сыныпқа жағымды ахуал тудыра отырып, топқа бөлемін.

Өткен сабақты қайталау №1.Параллелограмның бір бұрышы 50 градусқа тең. Параллелограмның қалған бұрыштарын тап. Жауабы: 500, 13

39 слайд
Өткен сабақты қайталау №1.Параллелограмның бір бұрышы 50 градусқа тең. Параллелограмның қалған бұрыштарын тап. Жауабы: 500, 1300 , 1300 №2. Параллелограмның бір қабырғасы 10 см, ал оған түсірілген биіктігі 6 см. Параллелограмының ауданын тап. Жауабы: 60 см2 . №3. Параллелограмның қабырғалары 4 см және 6 см, ал олардың арасындағы бұрышы 300. Параллелограмм ауданын тап. Жауабы: 12 см2

39 слайд

Өткен сабақты қайталау №1.Параллелограмның бір бұрышы 50 градусқа тең. Параллелограмның қалған бұрыштарын тап. Жауабы: 500, 1300 , 1300 №2. Параллелограмның бір қабырғасы 10 см, ал оған түсірілген биіктігі 6 см. Параллелограмының ауданын тап. Жауабы: 60 см2 . №3. Параллелограмның қабырғалары 4 см және 6 см, ал олардың арасындағы бұрышы 300. Параллелограмм ауданын тап. Жауабы: 12 см2

қайталау сұрақтары. Параллелограмның ауданы қандай формуламен анықталады? Үшбұрыштың ауданын анықтайтын формулаларды жазы

40 слайд
қайталау сұрақтары. Параллелограмның ауданы қандай формуламен анықталады? Үшбұрыштың ауданын анықтайтын формулаларды жазыңдар Трапецияның, үшбұрыштың және параллелограмның аудандарын қанадй ортақ формуламен есептеуге болады?

40 слайд

қайталау сұрақтары. Параллелограмның ауданы қандай формуламен анықталады? Үшбұрыштың ауданын анықтайтын формулаларды жазыңдар Трапецияның, үшбұрыштың және параллелограмның аудандарын қанадй ортақ формуламен есептеуге болады?

Параллелограмның қабырғалары 4 см және 2 см. Егер оның ауданы 12 см2 болса, онда параллелограмның сүйір бұрышын табыңдар. Пар

41 слайд
Параллелограмның қабырғалары 4 см және 2 см. Егер оның ауданы 12 см2 болса, онда параллелограмның сүйір бұрышын табыңдар. Параллелограмның қабырғалары 12 см және 15 см. Ұзын қабырғасына жүргізілген биіктігі 8 см. Кіші қабырғасына жүргізілген биіктігін тап. «Сағат тілі » әдісі бойынша оқушылар орындаған жұмыстарын келесі топпен алмасады. Жеке жұмыс 1:

41 слайд

Параллелограмның қабырғалары 4 см және 2 см. Егер оның ауданы 12 см2 болса, онда параллелограмның сүйір бұрышын табыңдар. Параллелограмның қабырғалары 12 см және 15 см. Ұзын қабырғасына жүргізілген биіктігі 8 см. Кіші қабырғасына жүргізілген биіктігін тап. «Сағат тілі » әдісі бойынша оқушылар орындаған жұмыстарын келесі топпен алмасады. Жеке жұмыс 1:

Жеке жұмыс 2

42 слайд
Жеке жұмыс 2

42 слайд

Жеке жұмыс 2

РЕФЛЕКСИЯРЕФЛЕКСИЯ «Төрт сөйлем» әдісін пайдаланып сабақ бойынша түсінгеніңді жаз. Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі

43 слайд
РЕФЛЕКСИЯРЕФЛЕКСИЯ «Төрт сөйлем» әдісін пайдаланып сабақ бойынша түсінгеніңді жаз. Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,.

43 слайд

РЕФЛЕКСИЯРЕФЛЕКСИЯ «Төрт сөйлем» әдісін пайдаланып сабақ бойынша түсінгеніңді жаз. Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,.

Үйге тапсырма:

44 слайд
Үйге тапсырма:

44 слайд

Үйге тапсырма:

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

45 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

45 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

Сабақ №5

46 слайд
Сабақ №5

46 слайд

Сабақ №5

Сабақтың тақырыбы: Параллелограмның ауданына есептер шығару

47 слайд
Сабақтың тақырыбы: Параллелограмның ауданына есептер шығару

47 слайд

Сабақтың тақырыбы: Параллелограмның ауданына есептер шығару

Сабақтың мақсаты: 8.1.3.11параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану; 8.1.3.12үшбұрыштың ауданы

48 слайд
Сабақтың мақсаты: 8.1.3.11параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану; 8.1.3.12үшбұрыштың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану; 8.1.3.13трапецияның ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;

48 слайд

Сабақтың мақсаты: 8.1.3.11параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану; 8.1.3.12үшбұрыштың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану; 8.1.3.13трапецияның ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;

Ұйымдастыру: «Ой қозғау» әдісі. «Термин сөздер» тәсілі арқылы 3 топқа топтастырамын. Үй тапсырмасын тексеру үшін « Жолды

49 слайд
Ұйымдастыру: «Ой қозғау» әдісі. «Термин сөздер» тәсілі арқылы 3 топқа топтастырамын. Үй тапсырмасын тексеру үшін « Жолдың шетіндегі таңбалар» әдісін қолданамын «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі

49 слайд

Ұйымдастыру: «Ой қозғау» әдісі. «Термин сөздер» тәсілі арқылы 3 топқа топтастырамын. Үй тапсырмасын тексеру үшін « Жолдың шетіндегі таңбалар» әдісін қолданамын «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі

Ширату сұрақтары: 1-ші топқа: Параллелограмға байланысты есептерді шығарғанда келесі фактілерге назар аудару керек па?

50 слайд
Ширату сұрақтары: 1-ші топқа: Параллелограмға байланысты есептерді шығарғанда келесі фактілерге назар аудару керек па? 2-ші топқа: Параллелограмның бұрышының биссектрисасы жүргізгенде пайда болған үшбұрыш теңбүйірлі үшбұрыш болады ма? 3-ші топқа: Пара- лелограмның бір қабырғасына жүргізілген биссектрисалары өзара перпендикуляр болады ма?

50 слайд

Ширату сұрақтары: 1-ші топқа: Параллелограмға байланысты есептерді шығарғанда келесі фактілерге назар аудару керек па? 2-ші топқа: Параллелограмның бұрышының биссектрисасы жүргізгенде пайда болған үшбұрыш теңбүйірлі үшбұрыш болады ма? 3-ші топқа: Пара- лелограмның бір қабырғасына жүргізілген биссектрисалары өзара перпендикуляр болады ма?

Жаңа сабақты түсіндіру: Жаңа сабақта «Жаңа мұғалім» әдісін қолданамын.. «Синус» тобы тригонометриялық функциялардың таңбаларын

51 слайд
Жаңа сабақты түсіндіру: Жаңа сабақта «Жаңа мұғалім» әдісін қолданамын.. «Синус» тобы тригонометриялық функциялардың таңбаларын оқып келеді. «Косинус» тобы тригонометриялық функциялардың периодтылығын оқып келеді. «Тангенс» тобы тригонометриялық функциялардың жұптылығы мен тақтылығымен танысады. «Екеуі үйде, үшеуі қонақта» әдісімен бір - біріне «қонаққа» барады. Пікір алмасып, ой бөліседі. Жаңа сабақты түсіндіру: Жаңа сабақта «Жаңа мұғалім» әдісін қолданамын.. Параллелограмм анықтамасы B C A D   Параллелограмм деп қарам-қарсы қабырғалары пареллель болып келген төртбұрыштарды айтады.

51 слайд

Жаңа сабақты түсіндіру: Жаңа сабақта «Жаңа мұғалім» әдісін қолданамын.. «Синус» тобы тригонометриялық функциялардың таңбаларын оқып келеді. «Косинус» тобы тригонометриялық функциялардың периодтылығын оқып келеді. «Тангенс» тобы тригонометриялық функциялардың жұптылығы мен тақтылығымен танысады. «Екеуі үйде, үшеуі қонақта» әдісімен бір - біріне «қонаққа» барады. Пікір алмасып, ой бөліседі. Жаңа сабақты түсіндіру: Жаңа сабақта «Жаңа мұғалім» әдісін қолданамын.. Параллелограмм анықтамасы B C A D   Параллелограмм деп қарам-қарсы қабырғалары пареллель болып келген төртбұрыштарды айтады.

«Сағат тілі » әдісі бойынша оқушылар орындаған жұмыстарын келесі топпен алмасады. АВСД төртбұрыштың , АС ВД, АС = 12, В

52 слайд
«Сағат тілі » әдісі бойынша оқушылар орындаған жұмыстарын келесі топпен алмасады. АВСД төртбұрыштың , АС ВД, АС = 12, ВД = 16 АВ және СДқабырғаларының ортасын қосатын кесіндінің ұзындығын табыңдар. Жеке жұмыс 1:

52 слайд

«Сағат тілі » әдісі бойынша оқушылар орындаған жұмыстарын келесі топпен алмасады. АВСД төртбұрыштың , АС ВД, АС = 12, ВД = 16 АВ және СДқабырғаларының ортасын қосатын кесіндінің ұзындығын табыңдар. Жеке жұмыс 1:

Жеке жұмыс 2: Параллелограмның диагональдарының ұзындықтары 17см және 19см- ге тең , ал бір қабырғасының ұзындығы 10см –ге те

53 слайд
Жеке жұмыс 2: Параллелограмның диагональдарының ұзындықтары 17см және 19см- ге тең , ал бір қабырғасының ұзындығы 10см –ге тең.Екінші қабырғасының ұзындығын табыңыз.

53 слайд

Жеке жұмыс 2: Параллелограмның диагональдарының ұзындықтары 17см және 19см- ге тең , ал бір қабырғасының ұзындығы 10см –ге тең.Екінші қабырғасының ұзындығын табыңыз.

Жеке жұмыс 3: Ромбының диагональдарының қатынасы 3 : 4 қатынасындай. Ромбының қабырғасының ұзындығы оған іштей сызылған

54 слайд
Жеке жұмыс 3: Ромбының диагональдарының қатынасы 3 : 4 қатынасындай. Ромбының қабырғасының ұзындығы оған іштей сызылған шеңбердің радиусынан неше есе артық?

54 слайд

Жеке жұмыс 3: Ромбының диагональдарының қатынасы 3 : 4 қатынасындай. Ромбының қабырғасының ұзындығы оған іштей сызылған шеңбердің радиусынан неше есе артық?

Уақытпен ойла» әдісі Мұғалім сөз айтады. (функция, синус,косинус) «Пікір алмасу» (Showdown). Әрбір топ тақырыпқа қатысты 5 сұ

55 слайд
Уақытпен ойла» әдісі Мұғалім сөз айтады. (функция, синус,косинус) «Пікір алмасу» (Showdown). Әрбір топ тақырыпқа қатысты 5 сұрақ немесе есеп дайындайды. Әрбір сұрақты немесе есепті стикердің бірінші жағына, ал жауабын екінші жағына жазып, келесі топпен стикерлерін ауыстырады. РЕФЛЕКСИЯ

55 слайд

Уақытпен ойла» әдісі Мұғалім сөз айтады. (функция, синус,косинус) «Пікір алмасу» (Showdown). Әрбір топ тақырыпқа қатысты 5 сұрақ немесе есеп дайындайды. Әрбір сұрақты немесе есепті стикердің бірінші жағына, ал жауабын екінші жағына жазып, келесі топпен стикерлерін ауыстырады. РЕФЛЕКСИЯ

Үйге тапсырма:№288, 293

56 слайд
Үйге тапсырма:№288, 293

56 слайд

Үйге тапсырма:№288, 293

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

57 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

57 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

Сабақ №6

58 слайд
Сабақ №6

58 слайд

Сабақ №6

Сабақтың тақырыбы: Үшбұрыштың ауданы,формулалары

59 слайд
Сабақтың тақырыбы: Үшбұрыштың ауданы,формулалары

59 слайд

Сабақтың тақырыбы: Үшбұрыштың ауданы,формулалары

Сабақтың мақсаты: 8.1.3.11параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;

60 слайд
Сабақтың мақсаты: 8.1.3.11параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;

60 слайд

Сабақтың мақсаты: 8.1.3.11параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;

Ұйымдастыру: «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі Оқушыларды топка бөлу: 1-топ, 2-топ, 3-топ «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы

61 слайд
Ұйымдастыру: «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі Оқушыларды топка бөлу: 1-топ, 2-топ, 3-топ «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы сабақтың мақсатын ашамын -1)Төртбұрыш дегеніміз не? 2)Дөңес төртбұрыш деп нені айтамыз? 3)Төртбұрыштың элементтері?–

61 слайд

Ұйымдастыру: «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі Оқушыларды топка бөлу: 1-топ, 2-топ, 3-топ «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы сабақтың мақсатын ашамын -1)Төртбұрыш дегеніміз не? 2)Дөңес төртбұрыш деп нені айтамыз? 3)Төртбұрыштың элементтері?–

62 слайд

62 слайд

Постер қорғау Жеке жұмыс 1:

63 слайд
Постер қорғау Жеке жұмыс 1:

63 слайд

Постер қорғау Жеке жұмыс 1:

Жеке жұмыс 2: №1. ABСD параллелограмм. ABD үшбұрышының периметрі 35 см. Егер BD диагоналінің ұзындығы 11 см болса, параллелогра

64 слайд
Жеке жұмыс 2: №1. ABСD параллелограмм. ABD үшбұрышының периметрі 35 см. Егер BD диагоналінің ұзындығы 11 см болса, параллелограмның периметрін тап. №2. ABCD параллелограмының А төбесінен жүргізілген биссектрисасы ВС қабырғасын Е нүктесінде қиып өтеді. ВЕ=7 см, ЕС=5 см болса, параллелограмның периметрі неге тең?

64 слайд

Жеке жұмыс 2: №1. ABСD параллелограмм. ABD үшбұрышының периметрі 35 см. Егер BD диагоналінің ұзындығы 11 см болса, параллелограмның периметрін тап. №2. ABCD параллелограмының А төбесінен жүргізілген биссектрисасы ВС қабырғасын Е нүктесінде қиып өтеді. ВЕ=7 см, ЕС=5 см болса, параллелограмның периметрі неге тең?

Жеке жұмыс 3: 1.Табан қабырғасы 12 см ,ал оған түсірілген биіктігі 6 см –ге тең үшбұрыштың ауданы неге тең? 2.Үшбұрыштың биікті

65 слайд
Жеке жұмыс 3: 1.Табан қабырғасы 12 см ,ал оған түсірілген биіктігі 6 см –ге тең үшбұрыштың ауданы неге тең? 2.Үшбұрыштың биіктігі 20 см,ал табаны биіктігінен 2 есе кіші.Үшбұрыштың ауданын тап.

65 слайд

Жеке жұмыс 3: 1.Табан қабырғасы 12 см ,ал оған түсірілген биіктігі 6 см –ге тең үшбұрыштың ауданы неге тең? 2.Үшбұрыштың биіктігі 20 см,ал табаны биіктігінен 2 есе кіші.Үшбұрыштың ауданын тап.

РЕФЛЕКСИЯ «Өрмекші торы» «Екі жұлдыз, бір тілек»

66 слайд
РЕФЛЕКСИЯ «Өрмекші торы» «Екі жұлдыз, бір тілек»

66 слайд

РЕФЛЕКСИЯ «Өрмекші торы» «Екі жұлдыз, бір тілек»

Үйге тапсырма:№72, №73жаттығу

67 слайд
Үйге тапсырма:№72, №73жаттығу

67 слайд

Үйге тапсырма:№72, №73жаттығу

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

68 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

68 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

Сабақ №7

69 слайд
Сабақ №7

69 слайд

Сабақ №7

Сабақтың тақырыбы: Үшбұрыштың ауданына есептер шығару

70 слайд
Сабақтың тақырыбы: Үшбұрыштың ауданына есептер шығару

70 слайд

Сабақтың тақырыбы: Үшбұрыштың ауданына есептер шығару

Сабақтың мақсаты: 8.1.3.11параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;

71 слайд
Сабақтың мақсаты: 8.1.3.11параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;

71 слайд

Сабақтың мақсаты: 8.1.3.11параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;

Ұйымдастыру: «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! Әдісі мен Үй тапсырмасын тексеру: «Өзінді тексер» әдісі Оқушыларды топка бөлу: 

72 слайд
Ұйымдастыру: «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! Әдісі мен Үй тапсырмасын тексеру: «Өзінді тексер» әдісі Оқушыларды топка бөлу: 1-топ, 2-топ, 3-топ «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы сабақтың мақсатын ашамын 1)Үшбұрыш дегеніміз не? 2) Үшбұрыштың түрлері?? 3)Үшбұрыштың элементтері?

72 слайд

Ұйымдастыру: «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! Әдісі мен Үй тапсырмасын тексеру: «Өзінді тексер» әдісі Оқушыларды топка бөлу: 1-топ, 2-топ, 3-топ «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы сабақтың мақсатын ашамын 1)Үшбұрыш дегеніміз не? 2) Үшбұрыштың түрлері?? 3)Үшбұрыштың элементтері?

Жеке жұмыс 1: 1.Тік бұрышты үшбұрыштың гипотенузасына жүргізілген биіктігі үшбұрышты аудандары 6 см2 және 54 см2 болып кел

73 слайд
Жеке жұмыс 1: 1.Тік бұрышты үшбұрыштың гипотенузасына жүргізілген биіктігі үшбұрышты аудандары 6 см2 және 54 см2 болып келетін екі үшбұры бөледі. Үшбұрыштың гипотенузасын табыңыз.

73 слайд

Жеке жұмыс 1: 1.Тік бұрышты үшбұрыштың гипотенузасына жүргізілген биіктігі үшбұрышты аудандары 6 см2 және 54 см2 болып келетін екі үшбұры бөледі. Үшбұрыштың гипотенузасын табыңыз.

Жеке жұмыс 2: Тікбұрышты үшбұрышты оның гипотенузасы жататын түзуден айналдырғанда қандай фигура пайда болады (13.10-сурет

74 слайд
Жеке жұмыс 2: Тікбұрышты үшбұрышты оның гипотенузасы жататын түзуден айналдырғанда қандай фигура пайда болады (13.10-сурет)?

74 слайд

Жеке жұмыс 2: Тікбұрышты үшбұрышты оның гипотенузасы жататын түзуден айналдырғанда қандай фигура пайда болады (13.10-сурет)?

Жеке жұмыс 3: 2.MNP үшбұрышының N бұрышының биссектрисасы МР қабырға ұзындықтары 28 және 12 болып келетін кесінділерге бөлед

75 слайд
Жеке жұмыс 3: 2.MNP үшбұрышының N бұрышының биссектрисасы МР қабырға ұзындықтары 28 және 12 болып келетін кесінділерге бөледі. M үшбұрышының периметрін табыңыз, егер MN-NP=18 болса.

75 слайд

Жеке жұмыс 3: 2.MNP үшбұрышының N бұрышының биссектрисасы МР қабырға ұзындықтары 28 және 12 болып келетін кесінділерге бөледі. M үшбұрышының периметрін табыңыз, егер MN-NP=18 болса.

Жеке жұмыс 4: Тік бұрышты үшбұрышқа іштей сызылған дөңгелектің ауда табыңыз, егер катеттердің гипотенузадағы проекциялары 9

76 слайд
Жеке жұмыс 4: Тік бұрышты үшбұрышқа іштей сызылған дөңгелектің ауда табыңыз, егер катеттердің гипотенузадағы проекциялары 9 м және 1 болса.

76 слайд

Жеке жұмыс 4: Тік бұрышты үшбұрышқа іштей сызылған дөңгелектің ауда табыңыз, егер катеттердің гипотенузадағы проекциялары 9 м және 1 болса.

Жеке жұмыс 5: 1.Тік бұрышты үшбұрыштың периметрі 24 см-ге, ал ауданы 24 см тең. Гипотенузаны табыңыз. 2.Тік бұрышты үшбұрышты

77 слайд
Жеке жұмыс 5: 1.Тік бұрышты үшбұрыштың периметрі 24 см-ге, ал ауданы 24 см тең. Гипотенузаны табыңыз. 2.Тік бұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының биссектрисасы қа жатқан катетті ұзындықтары 4 және 5 см болып келетін кесінділ бөледі. Үшбұрыштың ауданын табыңыз.

77 слайд

Жеке жұмыс 5: 1.Тік бұрышты үшбұрыштың периметрі 24 см-ге, ал ауданы 24 см тең. Гипотенузаны табыңыз. 2.Тік бұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының биссектрисасы қа жатқан катетті ұзындықтары 4 және 5 см болып келетін кесінділ бөледі. Үшбұрыштың ауданын табыңыз.

РЕФЛЕКСИЯ «Өрмекші торы» «Екі жұлдыз, бір тілек»

78 слайд
РЕФЛЕКСИЯ «Өрмекші торы» «Екі жұлдыз, бір тілек»

78 слайд

РЕФЛЕКСИЯ «Өрмекші торы» «Екі жұлдыз, бір тілек»

Үйге тапсырма:

79 слайд
Үйге тапсырма:

79 слайд

Үйге тапсырма:

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

80 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

80 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

Сабақ №8

81 слайд
Сабақ №8

81 слайд

Сабақ №8

Сабақтың тақырыбы: Үшбұры...

82 слайд
Сабақтың тақырыбы: Үшбұры...

82 слайд

Сабақтың тақырыбы: Үшбұры...