Геометрия 8 сынып Слайд 3тоқсан
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!


1 слайд
Сабақтың тақырыбы:
8-сыныптағы геометрия
Жазық фигуралардың ауданы
ұғымы
1 слайд
Сабақтың тақырыбы: 8-сыныптағы геометрия Жазық фигуралардың ауданы ұғымы

2 слайд
Сабақтың мақсаты:
8.1.3.9көпбұрыш ауданының анықтамасы мен
қасиеттерін білу;
8.1.3.10ең шамалас және тең құрамдас
фигуралардың анықтамаларын білу;
2 слайд
Сабақтың мақсаты: 8.1.3.9көпбұрыш ауданының анықтамасы мен қасиеттерін білу; 8.1.3.10ең шамалас және тең құрамдас фигуралардың анықтамаларын білу;

3 слайд
«Қима қағаздар» Қима қағаз таңдату арқылы топқа бөлу.
Топқа бөлу:
Оқушылар бұрыш, радиан, градус деген сөздер
жазылған түрлі түсті қима қағаздар таңдау арқылы
топтарға бөлініп отырады;
Ітоп
ІІ топ
ІІІтоп
Топтар топ ережесін сақтайды , өз қалаулары бойынша
топ ішінен топ басшы сайлайды,топ басшы топ
мүшелерінің сабаққа белсенді қатысуын қадағалайды.
3 слайд
«Қима қағаздар» Қима қағаз таңдату арқылы топқа бөлу. Топқа бөлу: Оқушылар бұрыш, радиан, градус деген сөздер жазылған түрлі түсті қима қағаздар таңдау арқылы топтарға бөлініп отырады; Ітоп ІІ топ ІІІтоп Топтар топ ережесін сақтайды , өз қалаулары бойынша топ ішінен топ басшы сайлайды,топ басшы топ мүшелерінің сабаққа белсенді қатысуын қадағалайды.

4 слайд
Миға шабуыл. «Ой қозғау» әдісі.
Бұл жерде саралаудың «Диалог және
қолдау көрсету» тәсілі қолданылады
4 слайд
Миға шабуыл. «Ой қозғау» әдісі. Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады

5 слайд
Жаңа сабақ «Джиксо» әдісі
5 слайд
Жаңа сабақ «Джиксо» әдісі

6 слайд
Жаңа сабақ
Бүгінгі сабағымның тақырыбы: Бұрыш пен доғаның градустық өлшемдері
Саралау: Қажеттілігіне қарай тапсырмалар беремін.
Жаңа сабақты толықтырып мысал келтіремін;
1.Егер квадрат қабырғасын 2 есе арттырса, оның ауданы 2 есе өседі.
Ауданын тап
6 слайд
Жаңа сабақ Бүгінгі сабағымның тақырыбы: Бұрыш пен доғаның градустық өлшемдері Саралау: Қажеттілігіне қарай тапсырмалар беремін. Жаңа сабақты толықтырып мысал келтіремін; 1.Егер квадрат қабырғасын 2 есе арттырса, оның ауданы 2 есе өседі. Ауданын тап

7 слайд
Жеке жұмыс 1: «Топтық әңгіме» әдісі
7 слайд
Жеке жұмыс 1: «Топтық әңгіме» әдісі

8 слайд
Жеке жұмыс2 : Тиімділігі: Оқылым мен айтылым
дағдысы қалыптасады.
Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Диалог және
қолдау көрсету» тәсілі көрініс табады.
8 слайд
Жеке жұмыс2 : Тиімділігі: Оқылым мен айтылым дағдысы қалыптасады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрініс табады.

9 слайд
Жеке жұмыс 3:
9 слайд
Жеке жұмыс 3:

10 слайд
РЕФЛЕКСИЯ
«Төрт сөйлем» әдісін
пайдаланып сабақ бойынша
түсінгеніңді жаз.
Мадақтау сөздері» әдісі
арқылы бірін-бірі
бағалайды. Жарайсың!,
Керемет!, Жақсы!,
Талпын!,.
10 слайд
РЕФЛЕКСИЯ «Төрт сөйлем» әдісін пайдаланып сабақ бойынша түсінгеніңді жаз. Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,.

11 слайд
Үйге тапсырма:
11 слайд
Үйге тапсырма:

12 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!!!
12 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

13 слайд
Сабақ №2
13 слайд
Сабақ №2

14 слайд
Сабақтың тақырыбы:
8-сыныптағы геометрия
Тіктөртбұрыштың ауданы
14 слайд
Сабақтың тақырыбы: 8-сыныптағы геометрия Тіктөртбұрыштың ауданы

15 слайд
Сабақтың мақсаты:
8.1.3.9көпбұрыш ауданының анықтамасы мен
қасиеттерін білу;
8.1.3.10тең шамалас және тең құрамдас
фигуралардың анықтамаларын білу;
15 слайд
Сабақтың мақсаты: 8.1.3.9көпбұрыш ауданының анықтамасы мен қасиеттерін білу; 8.1.3.10тең шамалас және тең құрамдас фигуралардың анықтамаларын білу;

16 слайд
«Қима қағаздар» Қима қағаз таңдату арқылы топқа бөлу.
Топқа бөлу:
Оқушылар бұрыш, радиан, градус деген сөздер
жазылған түрлі түсті қима қағаздар таңдау арқылы
топтарға бөлініп отырады;
• Ітоп
•ІІ топ
•ІІІтоп
•Топтар топ ережесін сақтайды , өз қалаулары
бойынша топ ішінен топ басшы сайлайды,топ басшы
топ мүшелерінің сабаққа белсенді қатысуын
қадағалайды.
16 слайд
«Қима қағаздар» Қима қағаз таңдату арқылы топқа бөлу. Топқа бөлу: Оқушылар бұрыш, радиан, градус деген сөздер жазылған түрлі түсті қима қағаздар таңдау арқылы топтарға бөлініп отырады; • Ітоп •ІІ топ •ІІІтоп •Топтар топ ережесін сақтайды , өз қалаулары бойынша топ ішінен топ басшы сайлайды,топ басшы топ мүшелерінің сабаққа белсенді қатысуын қадағалайды.

17 слайд
Миға шабуыл. «Ой қозғау» әдісі.
Ұжымдық жұмыс.
“Бір минут” әдісі
Бір ерігіп отырған бай Алдаркөсені мазақ ету үшін үйіне қонаққа шақырыпты.
Тамақ ішіп болған соң,бай жұрт көзінше: «Алдаркөсе, сені жұрт «жақсы есеп
біледі» деп жүр. Менің жасым 26-да. Ал ұлым 6 жаста. Мен неше жылдан
кейін ұлымнан үш есе жас үлкен боламын?
Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі
қолданылады.
17 слайд
Миға шабуыл. «Ой қозғау» әдісі. Ұжымдық жұмыс. “Бір минут” әдісі Бір ерігіп отырған бай Алдаркөсені мазақ ету үшін үйіне қонаққа шақырыпты. Тамақ ішіп болған соң,бай жұрт көзінше: «Алдаркөсе, сені жұрт «жақсы есеп біледі» деп жүр. Менің жасым 26-да. Ал ұлым 6 жаста. Мен неше жылдан кейін ұлымнан үш есе жас үлкен боламын? Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады.

18 слайд
Жеке жұмыс 1: «Топтық әңгіме» әдісі
«Ребус шешу». Ашу
18 слайд
Жеке жұмыс 1: «Топтық әңгіме» әдісі «Ребус шешу». Ашу

19 слайд
Жеке жұмыс 2:
19 слайд
Жеке жұмыс 2:

20 слайд
Жеке жұмыс 3:
Саралау: Бұл
тапсырмада
саралаудың
«Тапсырма» тәсілі
көрініс табады.
20 слайд
Жеке жұмыс 3: Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Тапсырма» тәсілі көрініс табады.

21 слайд
21 слайд

22 слайд
Үйге тапсырма:
22 слайд
Үйге тапсырма:

23 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!!!
23 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

24 слайд
Сабақ №3
24 слайд
Сабақ №3

25 слайд
Сабақтың тақырыбы:
8 – сынып
Тіктөртбұрыштың ауданына есептер
шығару
25 слайд
Сабақтың тақырыбы: 8 – сынып Тіктөртбұрыштың ауданына есептер шығару

26 слайд
Сабақтың мақсаты:
8.1.3.11параллелограммның, ромбтың ауданы
формулаларын қорытып шығару және қолдану;
8.1.3.12үшбұрыштың ауданы формулаларын қорытып
шығару және қолдану;
8.1.3.13рапецияның ауданы формулаларын қорытып
шығару және қолдану;
26 слайд
Сабақтың мақсаты: 8.1.3.11параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану; 8.1.3.12үшбұрыштың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану; 8.1.3.13рапецияның ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;

27 слайд
Ұйымдастыру: «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі мен«кілтті сөздер»әдісі
«аққу ұшты» әдісі
бойынша мұғалім
жауапты оқиды.
қайталау сұрақтары.
• •
Қабырғасы а-ға тең
шаршы ауданын
қалай есептеуге
болады?
• Тең шамалы
және тең құрамды
фигуралар дегеніміз
не?
• Олардың
қандай
айырмашылығы бар?
27 слайд
Ұйымдастыру: «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі мен«кілтті сөздер»әдісі «аққу ұшты» әдісі бойынша мұғалім жауапты оқиды. қайталау сұрақтары. • • Қабырғасы а-ға тең шаршы ауданын қалай есептеуге болады? • Тең шамалы және тең құрамды фигуралар дегеніміз не? • Олардың қандай айырмашылығы бар?

28 слайд
Миға шабуыл.
«Ой қозғау» әдісі.
Ұжымдық
жұмыс.
Тік
төртбұрыш
тың
ұзындығы
Тік
төртбұрыш
тың
ені
Тік
төртбұрыш
тың
ауданы
6 см 4 см ?
см2
бірд
ей
? см 3 см ?
см2
28 слайд
Миға шабуыл. «Ой қозғау» әдісі. Ұжымдық жұмыс. Тік төртбұрыш тың ұзындығы Тік төртбұрыш тың ені Тік төртбұрыш тың ауданы 6 см 4 см ? см2 бірд ей ? см 3 см ? см2

29 слайд
Жеке жұмыс 1: «Сағат тілі » әдісі Тапсырма:
Саралау:
Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай топта
оқушылар бір-біріне қолдау көрсетеді.
Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс
табады.
Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек
көрсету.
29 слайд
Жеке жұмыс 1: «Сағат тілі » әдісі Тапсырма: Саралау: Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай топта оқушылар бір-біріне қолдау көрсетеді. Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс табады. Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету.

30 слайд
Жеке жұмыс 2:
30 слайд
Жеке жұмыс 2:

31 слайд
Жеке жұмыс 3:
Тұскизді неден жасаймыз?
Қойдың жүнінен Тұскиіз неден
жасалады?
Қойдың жүнінен жасалады.
Олай болса, тұскиізді кім жасап,
тігеді? Фабрикада, суретші,
оюшы апаларымыз.
31 слайд
Жеке жұмыс 3: Тұскизді неден жасаймыз? Қойдың жүнінен Тұскиіз неден жасалады? Қойдың жүнінен жасалады. Олай болса, тұскиізді кім жасап, тігеді? Фабрикада, суретші, оюшы апаларымыз.

32 слайд
РЕФЛЕКСИЯ
«Төрт сөйлем» әдісін
пайдаланып сабақ бойынша
түсінгеніңді жаз.
Мадақтау сөздері» әдісі
арқылы бірін-бірі
бағалайды. Жарайсың!,
Керемет!, Жақсы!,
Талпын!,.
32 слайд
РЕФЛЕКСИЯ «Төрт сөйлем» әдісін пайдаланып сабақ бойынша түсінгеніңді жаз. Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,.

33 слайд
Үйге тапсырма:
33 слайд
Үйге тапсырма:

34 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!!!
34 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

35 слайд
Сабақ №4
35 слайд
Сабақ №4

36 слайд
Сабақтың тақырыбы:
8 – сынып
Параллелограмның ауданы,
формулалары
36 слайд
Сабақтың тақырыбы: 8 – сынып Параллелограмның ауданы, формулалары

37 слайд
Сабақтың мақсаты:
8.1.3.11параллелограммның, ромбтың ауданы
формулаларын қорытып шығару және қолдану;
8.1.3.12үшбұрыштың ауданы формулаларын қорытып
шығару және қолдану;
8.1.3.13трапецияның ауданы формулаларын қорытып
шығару және қолдану;
37 слайд
Сабақтың мақсаты: 8.1.3.11параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану; 8.1.3.12үшбұрыштың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану; 8.1.3.13трапецияның ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;

38 слайд
«Ұйымдастыру» Сараптаудың «жіктеу» тәсілін пайдаланып,
сыныпқа үш түсті тілек жазылған жетон тарата
отырып,сыныпқа жағымды ахуал тудыра отырып, топқа
бөлемін.
38 слайд
«Ұйымдастыру» Сараптаудың «жіктеу» тәсілін пайдаланып, сыныпқа үш түсті тілек жазылған жетон тарата отырып,сыныпқа жағымды ахуал тудыра отырып, топқа бөлемін.

39 слайд
Өткен сабақты қайталау
№1.Параллелограмның бір бұрышы 50 градусқа тең.
Параллелограмның қалған бұрыштарын тап.
Жауабы: 500, 1300 , 1300
№2. Параллелограмның бір қабырғасы 10 см, ал оған түсірілген
биіктігі 6 см. Параллелограмының ауданын тап.
Жауабы: 60 см2 .
№3. Параллелограмның қабырғалары 4 см және 6 см, ал олардың
арасындағы бұрышы 300. Параллелограмм ауданын тап.
Жауабы: 12 см2
39 слайд
Өткен сабақты қайталау №1.Параллелограмның бір бұрышы 50 градусқа тең. Параллелограмның қалған бұрыштарын тап. Жауабы: 500, 1300 , 1300 №2. Параллелограмның бір қабырғасы 10 см, ал оған түсірілген биіктігі 6 см. Параллелограмының ауданын тап. Жауабы: 60 см2 . №3. Параллелограмның қабырғалары 4 см және 6 см, ал олардың арасындағы бұрышы 300. Параллелограмм ауданын тап. Жауабы: 12 см2

40 слайд
қайталау сұрақтары.
Параллелограмның ауданы қандай формуламен анықталады?
Үшбұрыштың ауданын анықтайтын формулаларды жазыңдар
Трапецияның, үшбұрыштың және параллелограмның
аудандарын қанадй ортақ формуламен есептеуге болады?
40 слайд
қайталау сұрақтары. Параллелограмның ауданы қандай формуламен анықталады? Үшбұрыштың ауданын анықтайтын формулаларды жазыңдар Трапецияның, үшбұрыштың және параллелограмның аудандарын қанадй ортақ формуламен есептеуге болады?

41 слайд
Параллелограмның қабырғалары 4
см және 2 см. Егер оның ауданы
12 см2 болса, онда
параллелограмның сүйір бұрышын
табыңдар.
Параллелограмның қабырғалары 12 см
және 15 см. Ұзын қабырғасына
жүргізілген биіктігі 8 см. Кіші
қабырғасына жүргізілген
биіктігін тап.
«Сағат тілі » әдісі бойынша
оқушылар орындаған
жұмыстарын келесі топпен
алмасады.
Жеке жұмыс 1:
41 слайд
Параллелограмның қабырғалары 4 см және 2 см. Егер оның ауданы 12 см2 болса, онда параллелограмның сүйір бұрышын табыңдар. Параллелограмның қабырғалары 12 см және 15 см. Ұзын қабырғасына жүргізілген биіктігі 8 см. Кіші қабырғасына жүргізілген биіктігін тап. «Сағат тілі » әдісі бойынша оқушылар орындаған жұмыстарын келесі топпен алмасады. Жеке жұмыс 1:

42 слайд
Жеке жұмыс 2
42 слайд
Жеке жұмыс 2

43 слайд
РЕФЛЕКСИЯРЕФЛЕКСИЯ
«Төрт сөйлем» әдісін
пайдаланып сабақ бойынша
түсінгеніңді жаз.
Мадақтау сөздері» әдісі
арқылы бірін-бірі
бағалайды. Жарайсың!,
Керемет!, Жақсы!,
Талпын!,.
43 слайд
РЕФЛЕКСИЯРЕФЛЕКСИЯ «Төрт сөйлем» әдісін пайдаланып сабақ бойынша түсінгеніңді жаз. Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,.

44 слайд
Үйге тапсырма:
44 слайд
Үйге тапсырма:

45 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!!!
45 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

46 слайд
Сабақ №5
46 слайд
Сабақ №5

47 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Параллелограмның ауданына
есептер шығару
47 слайд
Сабақтың тақырыбы: Параллелограмның ауданына есептер шығару

48 слайд
Сабақтың мақсаты:
8.1.3.11параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын
қорытып шығару және қолдану;
8.1.3.12үшбұрыштың ауданы формулаларын қорытып шығару
және қолдану;
8.1.3.13трапецияның ауданы формулаларын қорытып шығару
және қолдану;
48 слайд
Сабақтың мақсаты: 8.1.3.11параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану; 8.1.3.12үшбұрыштың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану; 8.1.3.13трапецияның ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;

49 слайд
Ұйымдастыру:
«Ой қозғау» әдісі.
«Термин сөздер»
тәсілі арқылы 3
топқа
топтастырамын.
Үй тапсырмасын
тексеру үшін «
Жолдың шетіндегі
таңбалар» әдісін
қолданамын
«Өзіңе
тілегенді,өзгеге
тіле»! әдісі
49 слайд
Ұйымдастыру: «Ой қозғау» әдісі. «Термин сөздер» тәсілі арқылы 3 топқа топтастырамын. Үй тапсырмасын тексеру үшін « Жолдың шетіндегі таңбалар» әдісін қолданамын «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі

50 слайд
Ширату
сұрақтары:
1-ші топқа:
Параллелограмға
байланысты есептерді
шығарғанда келесі
фактілерге назар аудару
керек па?
2-ші топқа:
Параллелограмның
бұрышының
биссектрисасы
жүргізгенде пайда
болған үшбұрыш
теңбүйірлі үшбұрыш
болады ма?
3-ші топқа: Пара-
лелограмның бір
қабырғасына
жүргізілген
биссектрисалары өзара
перпендикуляр болады
ма?
50 слайд
Ширату сұрақтары: 1-ші топқа: Параллелограмға байланысты есептерді шығарғанда келесі фактілерге назар аудару керек па? 2-ші топқа: Параллелограмның бұрышының биссектрисасы жүргізгенде пайда болған үшбұрыш теңбүйірлі үшбұрыш болады ма? 3-ші топқа: Пара- лелограмның бір қабырғасына жүргізілген биссектрисалары өзара перпендикуляр болады ма?

51 слайд
Жаңа сабақты түсіндіру: Жаңа сабақта «Жаңа мұғалім» әдісін
қолданамын..
«Синус» тобы тригонометриялық функциялардың таңбаларын оқып
келеді.
«Косинус» тобы тригонометриялық функциялардың периодтылығын оқып
келеді.
«Тангенс» тобы тригонометриялық функциялардың жұптылығы мен
тақтылығымен танысады.
«Екеуі үйде, үшеуі қонақта» әдісімен бір - біріне «қонаққа» барады. Пікір
алмасып, ой бөліседі.
Жаңа сабақты түсіндіру: Жаңа сабақта «Жаңа мұғалім» әдісін қолданамын..
Параллелограмм анықтамасы
B C
A D
Параллелограмм деп қарам-қарсы қабырғалары пареллель болып келген төртбұрыштарды айтады.
51 слайд
Жаңа сабақты түсіндіру: Жаңа сабақта «Жаңа мұғалім» әдісін қолданамын.. «Синус» тобы тригонометриялық функциялардың таңбаларын оқып келеді. «Косинус» тобы тригонометриялық функциялардың периодтылығын оқып келеді. «Тангенс» тобы тригонометриялық функциялардың жұптылығы мен тақтылығымен танысады. «Екеуі үйде, үшеуі қонақта» әдісімен бір - біріне «қонаққа» барады. Пікір алмасып, ой бөліседі. Жаңа сабақты түсіндіру: Жаңа сабақта «Жаңа мұғалім» әдісін қолданамын.. Параллелограмм анықтамасы B C A D Параллелограмм деп қарам-қарсы қабырғалары пареллель болып келген төртбұрыштарды айтады.

52 слайд
«Сағат тілі » әдісі
бойынша оқушылар
орындаған
жұмыстарын келесі
топпен алмасады.
АВСД
төртбұрыштың , АС
ВД, АС = 12, ВД = 16
АВ және
СДқабырғаларының
ортасын қосатын
кесіндінің
ұзындығын
табыңдар.
Жеке жұмыс 1:
52 слайд
«Сағат тілі » әдісі бойынша оқушылар орындаған жұмыстарын келесі топпен алмасады. АВСД төртбұрыштың , АС ВД, АС = 12, ВД = 16 АВ және СДқабырғаларының ортасын қосатын кесіндінің ұзындығын табыңдар. Жеке жұмыс 1:

53 слайд
Жеке жұмыс 2:
Параллелограмның диагональдарының
ұзындықтары 17см және 19см- ге тең , ал бір
қабырғасының ұзындығы 10см –ге
тең.Екінші қабырғасының ұзындығын
табыңыз.
53 слайд
Жеке жұмыс 2: Параллелограмның диагональдарының ұзындықтары 17см және 19см- ге тең , ал бір қабырғасының ұзындығы 10см –ге тең.Екінші қабырғасының ұзындығын табыңыз.

54 слайд
Жеке жұмыс 3:
Ромбының
диагональдарының
қатынасы 3 : 4
қатынасындай.
Ромбының
қабырғасының
ұзындығы оған іштей
сызылған шеңбердің
радиусынан неше есе
артық?
54 слайд
Жеке жұмыс 3: Ромбының диагональдарының қатынасы 3 : 4 қатынасындай. Ромбының қабырғасының ұзындығы оған іштей сызылған шеңбердің радиусынан неше есе артық?

55 слайд
Уақытпен ойла» әдісі
Мұғалім сөз айтады.
(функция,
синус,косинус)
«Пікір алмасу» (Showdown). Әрбір топ тақырыпқа қатысты 5
сұрақ немесе есеп дайындайды. Әрбір сұрақты немесе
есепті стикердің бірінші жағына, ал жауабын екінші жағына
жазып, келесі топпен стикерлерін ауыстырады.
РЕФЛЕКСИЯ
55 слайд
Уақытпен ойла» әдісі Мұғалім сөз айтады. (функция, синус,косинус) «Пікір алмасу» (Showdown). Әрбір топ тақырыпқа қатысты 5 сұрақ немесе есеп дайындайды. Әрбір сұрақты немесе есепті стикердің бірінші жағына, ал жауабын екінші жағына жазып, келесі топпен стикерлерін ауыстырады. РЕФЛЕКСИЯ

56 слайд
Үйге тапсырма:№288, 293
56 слайд
Үйге тапсырма:№288, 293

57 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!!!
57 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

58 слайд
Сабақ №6
58 слайд
Сабақ №6

59 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Үшбұрыштың
ауданы,формулалары
59 слайд
Сабақтың тақырыбы: Үшбұрыштың ауданы,формулалары

60 слайд
Сабақтың мақсаты:
8.1.3.11параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын
қорытып шығару және қолдану;
60 слайд
Сабақтың мақсаты: 8.1.3.11параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;

61 слайд
Ұйымдастыру: «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі
Оқушыларды
топка бөлу:
1-топ,
2-топ,
3-топ
«Сұрақ-жауап»
әдісі арқылы
сабақтың мақсатын
ашамын
-1)Төртбұрыш
дегеніміз не?
2)Дөңес төртбұрыш
деп нені айтамыз?
3)Төртбұрыштың
элементтері?–
61 слайд
Ұйымдастыру: «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі Оқушыларды топка бөлу: 1-топ, 2-топ, 3-топ «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы сабақтың мақсатын ашамын -1)Төртбұрыш дегеніміз не? 2)Дөңес төртбұрыш деп нені айтамыз? 3)Төртбұрыштың элементтері?–

62 слайд
62 слайд

63 слайд
Постер
қорғау
Жеке жұмыс 1:
63 слайд
Постер қорғау Жеке жұмыс 1:

64 слайд
Жеке жұмыс 2:
№1. ABСD параллелограмм. ABD үшбұрышының периметрі 35 см.
Егер BD диагоналінің ұзындығы 11 см болса, параллелограмның
периметрін тап.
№2. ABCD параллелограмының А төбесінен жүргізілген
биссектрисасы ВС қабырғасын Е нүктесінде қиып өтеді. ВЕ=7 см,
ЕС=5 см болса, параллелограмның периметрі неге тең?
64 слайд
Жеке жұмыс 2: №1. ABСD параллелограмм. ABD үшбұрышының периметрі 35 см. Егер BD диагоналінің ұзындығы 11 см болса, параллелограмның периметрін тап. №2. ABCD параллелограмының А төбесінен жүргізілген биссектрисасы ВС қабырғасын Е нүктесінде қиып өтеді. ВЕ=7 см, ЕС=5 см болса, параллелограмның периметрі неге тең?

65 слайд
Жеке жұмыс 3:
1.Табан қабырғасы 12 см ,ал оған
түсірілген биіктігі 6 см –ге тең
үшбұрыштың ауданы неге тең?
2.Үшбұрыштың биіктігі 20 см,ал
табаны биіктігінен 2 есе
кіші.Үшбұрыштың ауданын тап.
65 слайд
Жеке жұмыс 3: 1.Табан қабырғасы 12 см ,ал оған түсірілген биіктігі 6 см –ге тең үшбұрыштың ауданы неге тең? 2.Үшбұрыштың биіктігі 20 см,ал табаны биіктігінен 2 есе кіші.Үшбұрыштың ауданын тап.

66 слайд
РЕФЛЕКСИЯ
«Өрмекші торы»
«Екі жұлдыз, бір
тілек»
66 слайд
РЕФЛЕКСИЯ «Өрмекші торы» «Екі жұлдыз, бір тілек»

67 слайд
Үйге тапсырма:№72,
№73жаттығу
67 слайд
Үйге тапсырма:№72, №73жаттығу

68 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!!!
68 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

69 слайд
Сабақ №7
69 слайд
Сабақ №7

70 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Үшбұрыштың ауданына есептер
шығару
70 слайд
Сабақтың тақырыбы: Үшбұрыштың ауданына есептер шығару

71 слайд
Сабақтың мақсаты:
8.1.3.11параллелограммның, ромбтың ауданы
формулаларын қорытып шығару және қолдану;
71 слайд
Сабақтың мақсаты: 8.1.3.11параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;

72 слайд
Ұйымдастыру: «Өзіңе тілегенді,өзгеге
тіле»! Әдісі мен Үй тапсырмасын тексеру:
«Өзінді тексер» әдісі
Оқушыларды
топка бөлу:
1-топ,
2-топ,
3-топ
«Сұрақ-жауап»
әдісі арқылы
сабақтың мақсатын
ашамын
1)Үшбұрыш
дегеніміз не?
2) Үшбұрыштың
түрлері??
3)Үшбұрыштың
элементтері?
72 слайд
Ұйымдастыру: «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! Әдісі мен Үй тапсырмасын тексеру: «Өзінді тексер» әдісі Оқушыларды топка бөлу: 1-топ, 2-топ, 3-топ «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы сабақтың мақсатын ашамын 1)Үшбұрыш дегеніміз не? 2) Үшбұрыштың түрлері?? 3)Үшбұрыштың элементтері?

73 слайд
Жеке жұмыс 1: 1.Тік
бұрышты үшбұрыштың
гипотенузасына
жүргізілген биіктігі
үшбұрышты аудандары 6
см2 және 54 см2 болып
келетін екі үшбұры бөледі.
Үшбұрыштың
гипотенузасын табыңыз.
73 слайд
Жеке жұмыс 1: 1.Тік бұрышты үшбұрыштың гипотенузасына жүргізілген биіктігі үшбұрышты аудандары 6 см2 және 54 см2 болып келетін екі үшбұры бөледі. Үшбұрыштың гипотенузасын табыңыз.

74 слайд
Жеке жұмыс 2:
Тікбұрышты үшбұрышты
оның гипотенузасы
жататын түзуден
айналдырғанда қандай
фигура пайда болады
(13.10-сурет)?
74 слайд
Жеке жұмыс 2: Тікбұрышты үшбұрышты оның гипотенузасы жататын түзуден айналдырғанда қандай фигура пайда болады (13.10-сурет)?

75 слайд
Жеке жұмыс 3: 2.MNP
үшбұрышының N бұрышының
биссектрисасы МР қабырға
ұзындықтары 28 және 12 болып
келетін кесінділерге бөледі. M
үшбұрышының периметрін
табыңыз, егер MN-NP=18 болса.
75 слайд
Жеке жұмыс 3: 2.MNP үшбұрышының N бұрышының биссектрисасы МР қабырға ұзындықтары 28 және 12 болып келетін кесінділерге бөледі. M үшбұрышының периметрін табыңыз, егер MN-NP=18 болса.

76 слайд
Жеке жұмыс 4: Тік бұрышты
үшбұрышқа іштей сызылған
дөңгелектің ауда табыңыз, егер
катеттердің гипотенузадағы
проекциялары 9 м және 1 болса.
76 слайд
Жеке жұмыс 4: Тік бұрышты үшбұрышқа іштей сызылған дөңгелектің ауда табыңыз, егер катеттердің гипотенузадағы проекциялары 9 м және 1 болса.

77 слайд
Жеке жұмыс 5: 1.Тік бұрышты
үшбұрыштың периметрі 24 см-ге, ал
ауданы 24 см тең. Гипотенузаны
табыңыз.
2.Тік бұрышты үшбұрыштың сүйір
бұрышының биссектрисасы қа жатқан
катетті ұзындықтары 4 және 5 см болып
келетін кесінділ бөледі. Үшбұрыштың
ауданын табыңыз.
77 слайд
Жеке жұмыс 5: 1.Тік бұрышты үшбұрыштың периметрі 24 см-ге, ал ауданы 24 см тең. Гипотенузаны табыңыз. 2.Тік бұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының биссектрисасы қа жатқан катетті ұзындықтары 4 және 5 см болып келетін кесінділ бөледі. Үшбұрыштың ауданын табыңыз.

78 слайд
РЕФЛЕКСИЯ
«Өрмекші торы»
«Екі жұлдыз, бір
тілек»
78 слайд
РЕФЛЕКСИЯ «Өрмекші торы» «Екі жұлдыз, бір тілек»

79 слайд
Үйге тапсырма:
79 слайд
Үйге тапсырма:

80 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!!!
80 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

81 слайд
Сабақ №8
81 слайд
Сабақ №8

82 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Үшбұры...
82 слайд
Сабақтың тақырыбы: Үшбұры...