Материалдар / гипербелсенді балалармен жұмыс
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

гипербелсенді балалармен жұмыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Тузеу жұмыстарнына көмек береді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Сәуір 2021
670
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Тақырыбы Альжанова Бибінұр МаратқызыТренинг «Жақсы көңіл –күй-жан азығы»

1 слайд
Тақырыбы Альжанова Бибінұр МаратқызыТренинг «Жақсы көңіл –күй-жан азығы»

Психолог: Сәлеметсіздер ме балалар? Сіздерді көргеніме қуаныштымын. Бүгінгі көңіл-күйлерің қандай? Балалар менің көңіл-күйім

2 слайд
Психолог: Сәлеметсіздер ме балалар? Сіздерді көргеніме қуаныштымын. Бүгінгі көңіл-күйлерің қандай? Балалар менің көңіл-күйім тамаша! Қазір мен тамаша көңіл-күйімді алақаныма жинаймын да, оң жағымда тұрған балаға саған тамаша көңіл-күй сыйлаймын алақанына саламын. Балалар бір-біріне жымия карап көңіл-күй сыйлайды. Жылы-жылы жүзбенен Маңдайынан сипайын Жылы-жыл сөзбенен Жүрегімді сыйлайын Ыстық алаканыммен Қолынды бір кысайын Амандасып өзіңмен Құшағыма басайын

«Менің көңіл-күй гүлім» тапсырмасы -Балалар өздеріңіз білетіндей, біздің көңіл- күйіміз әр кезде әр түрлі болады. Оны біз гүл

3 слайд
«Менің көңіл-күй гүлім» тапсырмасы -Балалар өздеріңіз білетіндей, біздің көңіл- күйіміз әр кезде әр түрлі болады. Оны біз гүлге теңейік. Үстелдің үстінде көңіл-күй гүлдері жатыр, оларға аныктап қарап, өз көңіл-күйлеріңің гүлін таңдап алады.Балалар өз көңіл-күйіне лайық гүлді таңдап алып артындағы эмоцияларды атайды. «Қоян»жаттығуы Менің қолымда аппақ қоянның көжегі бар деп елестетіңіздер.Мен оны көремін.Сипаймын, иіскеймін. Қазір сіздер шеңбер бойымен осы көжекті еркелете отырып бір-бірімізге береміз. Мамығым,сүйкімдім, аппағым, әдемім, жұмсағым. Көжек айнала жүргізушінің қолына келеді. Психолог: Балалар көжекті өз орманына апарып тастайық.

«Ормандағы нөсер» Орманға барып сергітіп кайтайық. Кәнекей барлығымыз тығыз шеңбер бойына тұрамыз. Өзімізді орманға келе жатырм

4 слайд
«Ормандағы нөсер» Орманға барып сергітіп кайтайық. Кәнекей барлығымыз тығыз шеңбер бойына тұрамыз. Өзімізді орманға келе жатырмыз деп елестетейік. Ормандағы ағашты, шөптерді, андарды,құстарды, саңырауқұлактарды, әсем табиғатын елестетейік. Міне келдік ауа-райы тамаша, күн шуағын шашып тұр, өте ыстық қапырық.Кенет жеңіл самал жел тұрды.Алдарыңызда тұрған адамның аркасына колыңызды тигізіңіз.Жеңіл қимылдар жасаңыздар.Жел үдей түсті-арқаға түскен қысымды күшейтеміз.Дауыл басталды-арқаға қолды шеңбер бойымен дөңгелете жүргіземіз.Сосын ұсақ жауын басталды.-жеңіл соққылар.Кенеттен нөсер басталды –саусақтармен жоғары-төмен қозғалыстар жасау. Найзағай жарқылдады-барлық саусақпен қатты соққылар жасаймыз.Тағы да нөсер,дауыл,қатты жел. Нөсер біртіндеп басыла бастайды. Табиғат толық тынышталды. Қайтадан жаркырап күн шықты. Көзімізді ашайық. Көңіл-күйлеріғң кандай? Көжегімізді жіберейік. Бара ғой, бара ғой менің аппақ болған көжегім, улпілдеген мамығым. «Сұр қоян» әнімен елімізге кайтамыз.

Суретт і сипатта ойыны сикырлы кобдиша ға заттар салынады.Балалар оны табу керек. Көңіл куй жаттығулары.Мен сендер

5 слайд
Суретт і сипатта ойыны сикырлы кобдиша ға заттар салынады.Балалар оны табу керек. Көңіл куй жаттығулары.Мен сендерге нені корсетсем соны жасайсыңдар. Қабағы түйілген ашулы адам кейпі Қасқырдан қорыккан қоянның Жылап тұрған адамды көрсету. Жәй күліп тұрған адамды көрсету. Өлең айтып тұрған адамның сезімін көрсете білу. Ойын Болады. Болмайды ойыны Болатын нәрсеге қолш согамыз,болмайтын нәрсеге аяқты тарсылдатамыз. Инелік ұшады Қасқыр миялайды Мысық ұлиды. Ит аспанда ашады. Бақа кісінейді Сергіту сәті «Көңілді кун»

«Бір қорап қыштырғыш Монтессорни ойыны Шарты: 1.Бір қорап қыстырғыш 2.Қыстырғышты жіпке ғана емес, сонымен қатар картон

6 слайд
«Бір қорап қыштырғыш Монтессорни ойыны Шарты: 1.Бір қорап қыстырғыш  2.Қыстырғышты жіпке ғана емес, сонымен қатар картон қорабына да қыстыруға болады 3.Қорапқа сандар жазамыз. 4.Қыстырғыштарды да санмен белгілейміз 5.Қораптағы сан мен қыстырғыш санын сәйкестендіреміз Мақсаты: балалардың ұсақ саусақ моторикасын дамыту.Қыштырғыштағы санды қорап ішіндегі санға сәйкестендіріп кыстыру Кун бейнесіне НЕМЕрмерлер аркылы қыштырғыштар жапсыру. Енді балалар көңілімді котеріп куліп бір ойын ойнап ждіберейік. Судағы ыдыстан мозайкаларды сүзгімен жинап алу.

1-ойын жаттығу «Жасырылған ұсақ нәрсені тап!»- М.Монтессори әдістемесі. Мақсаты:Ұсақ моториканы және есте сақтау қабілетін дамы

7 слайд
1-ойын жаттығу «Жасырылған ұсақ нәрсені тап!»- М.Монтессори әдістемесі. Мақсаты:Ұсақ моториканы және есте сақтау қабілетін дамыту.Саусақ қимылын жетілдіру,дербестікті дамыту. Шарты:Дақылдар салынған ыдысқа ұсақ ойыншықтарды жасыру.Балалар дақылдар ішінен жасырылған ойыншықты тауып,атау қажет. 2- ойын жаттығу «Судан мозайкаларды сүзіп алу» Мақсаты:Балалардың саусақ моторикасын жетілдіру,зейінін тұрақтандыру. Шарты:Ыдыстағы түрлі-түсті судың ішіндегі мозайкаларды сүзгі мен сүзіп алып екінші ыдысқа ұқыпты алу .

• 3-ойын жаттығу.

8 слайд
• 3-ойын жаттығу. «Бір қорап қыстырғыш»-М.Монтессори ойыны. Мақсаты:Балалардың ұсақ саусақ мотрикасын дамыту. Қыстырғыштағы санды қорап ішіндегі санға сәйкестендіріп қыстыру. Шарты: • 1.Бір қорап қыстырғыш  2.Қыстырғышты жіпке ғана емес, сонымен қатар картон қорабына да қыстыруға болады 3.Қорапқа сандар жазамыз. • 4.Қыстырғыштарды да санмен белгілейміз • 5.Қораптағы сан мен қыстырғыш санын сәйкестендіреміз