Гиподинамия 8- сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сергіту сәті:
Екі қолмен бір уақытта бір мезгілде сызық
жүргізу жаттығулары
1 слайд
Сергіту сәті: Екі қолмен бір уақытта бір мезгілде сызық жүргізу жаттығулары
2 слайд
2 слайд
3 слайд
3 слайд
4 слайд
4 слайд
5 слайд
1.Жаттығу барысында қандай сүйектер
қозғалысқа түсті?
2. Қозғалыс бізге қажет пе? Не үшін?
3. Суреттен не байқадыңдар?
5 слайд
1.Жаттығу барысында қандай сүйектер қозғалысқа түсті? 2. Қозғалыс бізге қажет пе? Не үшін? 3. Суреттен не байқадыңдар?
6 слайд
Сабақтың тақырыбы:
§36. Гиподинамия. Сымбаттың бұзылуы және
жалпақтабандылықтың пайда болу себептері. Олардың алдын алу
шаралары.
6 слайд
Сабақтың тақырыбы: §36. Гиподинамия. Сымбаттың бұзылуы және жалпақтабандылықтың пайда болу себептері. Олардың алдын алу шаралары.
7 слайд
Сабақтың мақсаты:
Гиподинамия салдарын сипаттау;
Сымбаттың бұзылуы және
жалпақтабандылықтың пайда
болу себептерін анықтау және
денешынықтыру белсенділігінің
пайдалылығы туралы қысқаша
баяндау;
7 слайд
Сабақтың мақсаты: Гиподинамия салдарын сипаттау; Сымбаттың бұзылуы және жалпақтабандылықтың пайда болу себептерін анықтау және денешынықтыру белсенділігінің пайдалылығы туралы қысқаша баяндау;
8 слайд
«Айырмашылығы неде?»
Бейнежазбаны көріп, оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға
тапсырма беру (5 минут)
8 слайд
«Айырмашылығы неде?» Бейнежазбаны көріп, оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма беру (5 минут)
9 слайд
Тапсырма №1 .Жеке жұмыс. (3 минут)
Нұсқаулық: Термин сөздердің
анықтамасын жаз.
Гиподинамия...............
Гипокинезия.............
Жалпақтабандылық...............
Дескриптор:
-термин сөздердің анықтамасын жазады – 1 балл;
9 слайд
Тапсырма №1 .Жеке жұмыс. (3 минут) Нұсқаулық: Термин сөздердің анықтамасын жаз. Гиподинамия............... Гипокинезия............. Жалпақтабандылық............... Дескриптор: -термин сөздердің анықтамасын жазады – 1 балл;
10 слайд
Тапсырма №2 .Жұптық жұмыс.
Нұсқаулық: «Ментальді карта» әдісі бойынша
буындардың жүйеленуін сызбаға түсіреміз. Мысалдар
келтіреміз.
Дескриптор:
- гиподинамия туралы ой тұжырымдайды;– 2 балл;
10 слайд
Тапсырма №2 .Жұптық жұмыс. Нұсқаулық: «Ментальді карта» әдісі бойынша буындардың жүйеленуін сызбаға түсіреміз. Мысалдар келтіреміз. Дескриптор: - гиподинамия туралы ой тұжырымдайды;– 2 балл;
11 слайд
Тапсырма №3 Жеке жұмыс (10 минут)
Нұсқаулық: Т- кестесін толтыр .
Дескриптор:
- Аурудың белгілерін анықтайды – 2 балл;
- Аурудың пайда болу себептерін біледі – 2 балл;
- Алдын алу жолдарын анықтайды – 2 балл;
Ауру түрлері Белгілері Пайда болу себебіАлдын алу
Жалпақтабандылық
Дене сымбатының
бұзылуы
11 слайд
Тапсырма №3 Жеке жұмыс (10 минут) Нұсқаулық: Т- кестесін толтыр . Дескриптор: - Аурудың белгілерін анықтайды – 2 балл; - Аурудың пайда болу себептерін біледі – 2 балл; - Алдын алу жолдарын анықтайды – 2 балл; Ауру түрлері Белгілері Пайда болу себебіАлдын алу Жалпақтабандылық Дене сымбатының бұзылуы
12 слайд
Топқа бөлу:«Үш тұғырлы тіл» (Қима қағаздарға үш тілде жазылған
сөздер арқылы 2 топқа бөлінеміз)
ФС.Анатомиялық жағдаяттар.
1-Топ:Жалпақтабандылық- Плоскостопие –flatfoot
2-Топ: Аз қозғалу- Гиподинамия- Lack of exercise
Дескриптор:
-Әр топ өзідеріне берілген анатомиялық жағдаятқа жауап береді.
12 слайд
Топқа бөлу:«Үш тұғырлы тіл» (Қима қағаздарға үш тілде жазылған сөздер арқылы 2 топқа бөлінеміз) ФС.Анатомиялық жағдаяттар. 1-Топ:Жалпақтабандылық- Плоскостопие –flatfoot 2-Топ: Аз қозғалу- Гиподинамия- Lack of exercise Дескриптор: -Әр топ өзідеріне берілген анатомиялық жағдаятқа жауап береді.
13 слайд
Қорытынды «SPINNER» әдісі
1. Спарталықтар не себепті ұлы жауынгер болғаны туралы пікір білдір.
2. Белсенді өмір сүру салтының маңызды екеніне мысалдар келтір.
3.Қан тамырлары тарылғанда және атрофия (сему) кезінде қандай аурулар пайда болуы мүмкін?
4. Денешынықтыру жаттығулары денсаулықты нығайтуға көмектеседі деп есептеген ежелгі грек ғалымын ата.
5. Омыртқа жотасының қисаюын қандай ауруға жатқызуға болатынына жалпы сипаттама бер.
6. Табан қан тамырларының қысылуы мен өкшенің ауруы не себептен болады?
7. Енжар өмір сүру салты бірінші кезекте қандай мүшелерге қауіпті?
8. Сіңірдің созылғыштығы, бұлшық еттің дамуы, сүйектердің беріктігі, жоғары зат алмасу, ӨТС-тің артуы, қан
айналымның жақсаруының себептері неде?
9. Дұрыс сымбатты қалай қалыптастыруға және сақтауға болады?
10. Спортпен шұғылданатын адамдарда жүрек-қан тамырлары ауруларының даму қаупі қаншалықты төмен
болады?
11. Денешынықтыру белсенділігінің пайдалылығы туралы қысқаша баянда?
12. Әрбір адам үшін денешынықтыру неліктен маңызды?
13. Дене сымбатын сақтауға әсер ететін ұлттық ойындардың қай түрін білесің?
14.Ауыр жүктерді шамадан тыс көтеру қандай ауруға шалдықтырады?
15.Жазу кезінде дұрыс отырмау неге қауіпті?
Дескриптор:
Әр дұрыс жауапқа 1- балл;
13 слайд
Қорытынды «SPINNER» әдісі 1. Спарталықтар не себепті ұлы жауынгер болғаны туралы пікір білдір. 2. Белсенді өмір сүру салтының маңызды екеніне мысалдар келтір. 3.Қан тамырлары тарылғанда және атрофия (сему) кезінде қандай аурулар пайда болуы мүмкін? 4. Денешынықтыру жаттығулары денсаулықты нығайтуға көмектеседі деп есептеген ежелгі грек ғалымын ата. 5. Омыртқа жотасының қисаюын қандай ауруға жатқызуға болатынына жалпы сипаттама бер. 6. Табан қан тамырларының қысылуы мен өкшенің ауруы не себептен болады? 7. Енжар өмір сүру салты бірінші кезекте қандай мүшелерге қауіпті? 8. Сіңірдің созылғыштығы, бұлшық еттің дамуы, сүйектердің беріктігі, жоғары зат алмасу, ӨТС-тің артуы, қан айналымның жақсаруының себептері неде? 9. Дұрыс сымбатты қалай қалыптастыруға және сақтауға болады? 10. Спортпен шұғылданатын адамдарда жүрек-қан тамырлары ауруларының даму қаупі қаншалықты төмен болады? 11. Денешынықтыру белсенділігінің пайдалылығы туралы қысқаша баянда? 12. Әрбір адам үшін денешынықтыру неліктен маңызды? 13. Дене сымбатын сақтауға әсер ететін ұлттық ойындардың қай түрін білесің? 14.Ауыр жүктерді шамадан тыс көтеру қандай ауруға шалдықтырады? 15.Жазу кезінде дұрыс отырмау неге қауіпті? Дескриптор: Әр дұрыс жауапқа 1- балл;
14 слайд
Кері байланыс:
«Лайк, Репост, Комментарий»
Сіздің сабақтағы әрекетіңізді бағалауды ұсынамын.
Лайк – Сабақ ұнады, қызықты болды.
Репост- Жаңа термин, анықтама білдім.
Коментарий- сабақты түсінбедім, сұрақтарым бар.
Үйге тапсырма:
Денешынықтыру белсенділігінің пайдалылығы туралы
қысқаша баяндама дайындау.
14 слайд
Кері байланыс: «Лайк, Репост, Комментарий» Сіздің сабақтағы әрекетіңізді бағалауды ұсынамын. Лайк – Сабақ ұнады, қызықты болды. Репост- Жаңа термин, анықтама білдім. Коментарий- сабақты түсінбедім, сұрақтарым бар. Үйге тапсырма: Денешынықтыру белсенділігінің пайдалылығы туралы қысқаша баяндама дайындау.